וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרי חשמל למטבח: כך תבחרו אותם נכון

10.1.2021 / 13:49

המטבח של היום הוא לא מה שהיה פעם. תנורים, מקררים, כיריים - הכול השתנה. אבל איך בוחרים מה מתאים למטבח שלכם? הנה כמה טיפים מועילים

מטבח של Home Dialog. יחצ,
המטבח של היום הוא לא מה שהיה. מטבח של Home Dialog/יחצ

תכנון המטבח הוא צעד משמעותי בכל הנוגע לעיצוב הבית. לכל החלטה המתקבלת בתכנון המטבח ישנה השפעה ניכרת על שאר חללי הבית. פרט להיבט העיצובי, בכל מטבח יש לשים דגש על נושא הפרקטיות שכן מדובר בחלל בו מבלים מספר שעות לא מבוטל בעבודת הבישול והאפייה. בשנים האחרונות המטבח הפך לחלל בו מבלים גם זמן איכות משפחתי בארוחות על גבי "איים" שהפכו לטרנדים במיוחד. אז כיצד מעצבים את החלל בצורה אופטימלית מבלי להתפשר על העיצוב.

בכל עבודת תכנון מטבח מומלץ לבחור מראש את מוצרי החשמל המתאימים והרלוונטיים, ואז להתאים את עיצוב המטבח למוצרים ולגודלם. מכשירי החשמל הם חלק עיקרי במטבח, ולכן מומלץ לבצע סקר שוק, וללמוד על סוגי המוצרים השונים.

ישנם מספר שיקולים שיש לקחת בחשבון בחיפוש ובבחירת מוצרי חשמל למטבח ביניהם: תקציב, סגנון, איכות ואחריות. אבי צדקה מנהל מכירות HOME DIALOG, עם המלצות על בחירת מוצרי החשמל למטבח שלכם.

מקרר

מקפיא של גגנאו. יחצ,
מקפיא של Gaggenau/יחצ
מקרר בקו ביבוא של ברימאג. יחצ,
הלוק הקלאסי. מקרר של Beko/יחצ

מקרר הוא אחד האלמנטים הגדולים והשמישים ביותר במטבח, ולכן יש להקדיש לבחירתו יתר תשומת לב. כיום קיימים מגוון סוגים של מקררים: מקרר SIDE BY SIDE - מקרר עם שתי דלתות. מקרר עם 3 ו-4 דלתות - המקפיא נמצא למטה, והמקרר למעלה. מקררים אינטגרליים - מקררים אלו מותקנים בתוך הארון עצמו, ועל גביהם מתקינים דלתות מעץ בגוון המטבח. המקרר בנוי להתקנה בתוך ארונות ויש לו גם פתרונות אוורור מתאימים. כדי לבחור את המקרר הנכון עבורכם יש לבחון את גודלו, תכולתו והתאמתו לחלל בו ימוקם במטבח.

מדיח כלים - רחב או צר?

מדיח כלים של מילה. יחצ,
הטופ שבטופ. מדיח כלים של Miele/יחצ
מדיח כלים סימנס. יחצ,
רחב או צר, העיקר שיתאים למטבח. מדיח כלים של סימנס/יחצ

רוב מדיחי הכלים מגיעים היום במידות רוחב סטנדרטיות. אך גם בקטגוריה זו ניתן למצוא מספר הבדלים. מדיח כלים צר - מיועד למשפחות קטנות או למי שאין לו מקום במטבח. מדיח כלים רחב - נחשב למדיח סטנדרטי ויכול להכיל כמות כלים של מספר ארוחות כיום הינו המדיח הפופלארי ביותר בקרב משפחות. מדיח חצי אינטגרלי - מדיח המתכתב עם השפה העיצובית של המטבח, בעל לוח הפעלה הבולט החוצה עם דלת בצבע המטבח. מדיח אינטגרלי מלא - גם כן מתכתב עם השפה העיצובית במטבח, המדיח מכוסה ונראה כמו עוד ארון במטבח.

כיריים: גז או אינדוקציה?

כיריים אינדוקציה של Asko. יחצ,
כיריים אינדוקציה של Asko/יחצ
כיריים של גורנייה. יחצ,
אפשר ללכת על היוקרתי. כיריים של גורנייה/יחצ

ההחלטה הראשונה שצריך לקבל בנושא כיריים היא שיטת החימום המתאימה על פי העדפה אישית, חשמל או להבת גז גלויה. כירת גז - כיריים עם להבת גז גלויה הפכה בשנים האחרונות לעדכנית עם שילוב זכוכית במשטח התחתון עם כיריים מסיביות נפרדות. כיריים חשמליות - כיריים המופעלות באמצעות חשמל וגופי חימום. כירת אינדוקציה - הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לכיריים בהן פעולת החימום מתבצעת באמצעות שדה מגנטי שפועל רק על הסיר המונח עליו ואינו מחמם את המשטח סביבו.

תנור

תנור משולב פיצה לאנצ'לוטי. יחצ,
היום יש תנורים לכל צורך. תנור משולב פיצה של Lancelotti/יחצ

תנור אפייה מובנה - תנור המיועד להתקנה בתוך הארון, היתרון ברכישת תנור מסוג זה הינו האפשרות לקבוע את גובה ההצבה שלו בתוך הארון, כך שלא יהיה צורך להתכופף בכל פעם שניגשים לתא הבישול. תנור משולב - כיריים וגז - הבחירה בתנורים אלו, היא עניין של העדפה אישית. מדובר התנור המושלם לבשלנים מקצועיים המעוניינים בציוד כיוון שהוא מספק את מרבית הפונקציות בדומה לתנורים במטבחים מקצועיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully