וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: אקזיט ישראלי ושינויים בקבלת היתרי בנייה

עודכן לאחרונה: 11.1.2021 / 16:03

IHS Markit רוכשת את קפיטק, ספקית טכנולוגיית אוטומציה של דיווחים רגולטוריים לגופים פיננסיים גלובליים. השר דרעי חתם על תקנות שיביאו לקיצור בלוחות הזמנים לקבל היתר בתכניות על קרקע מדינה. מרגל תעבוד בשלוש תחנות עתידיות בקו הירוק של הרכבת הקלה

שר הפנים אריה דרעי חתם על תקנות התכנון והבניה (רישוי ובניה) המתייחסות להליך בקשת היתר בתוכניות על קרקע מדינה. אישור התקנות יהווה קיצור משמעותי בלוחות הזמנים בהליך הבקשה להיתר בתוכניות אלה. מדובר בכ-15,000 בקשות בשנה.

התקנות קובעות כי אישור רשות מקרקעי ישראל בהליך הרישוי בשני המסלולים (הליך רישוי ללא הקלות והליך רישוי עם הקלות) יהיה לאחר החלטת הוועדה. זאת בניגוד למצב כיום בו במסלול רישוי ללא הקלות, לא ניתן להגיש בקשה להיתר טרם אישור רשות מקרקעי ישראל לבקשה. התקנות קובעות כי בשני המסלולים, הבקשה תועבר לאישורה של רשות מקרקעי ישראל, והדבר לא ימנע את הדיון בבקשת ההיתר בוועדה המקומית.

כמו כן, התקנות קובעות כי מתאריך 01.01.22 רשות מקרקעי ישראל תחוייב לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו בתקנות לאישור הבקשה (90 ימים). ככל שרשות מקרקעי ישראל לא יעמדו בלוחות זמנים אלו, הוועדה המקומית תראה כאילו לא הוגשה התנגדות מצד רשות מקרקעי ישראל ותוכל לחתום על הבקשה להיתר.

על מנת לעשות את הבקרה על לוחות הזמנים הללו, מינהל התכנון ורשות מקרקעי ישראל מפתחים ממשק בין מערכת רישוי זמין לבין המערכות של רשות מקרקעי ישראל שתאפשר את ניהול לוחות הזמנים כאמור. כמו כן, המערכת תדע לזהות מקרים מיוחדים בהם אין צורך באישור רשות מקרקעי ישראל ותאשר אוטומטית את הבקשה.

שר הפנים, אריה דרעי, ציין כי "הסרנו חסם משמעותי נוסף בהליך בקשת ההיתר. התקנות החדשות מאפשרות לבצע תהליכים מקבילים באותה עת - הן ברשות מקרקעי ישראל והן בוועדה המקומית, ובכך יביאו לייעול וקיצור הליכים מול התושב ומגיש הבקשה להיתר".

סמנכ"לית מינהל התכנון ברגולציה ברישוי ובניה, רות שורץ, ציינה כי "בשנה וחצי האחרונות התקיימה עבודת מטה משמעותית בין מינהל התכנון לבין רשות מקרקעי ישראל. הכלי המשלים לתקנות הינו הממשק שפותח בין מערכת רישוי זמין לבין מערכות רשות מקרקעי ישראל ומתוכנן לעלות בחציון הראשון של 2021 שיביא לבקרה על לוחות הזמנים של רשות מקרקעי ישראל הקבועים בתקנות".

יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי בכנסת. 3 במרץ 2020. יונתן זינדל, פלאש 90, פלאש 90
יהיה יותר קל מעכשיו? השר דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל, פלאש 90

קפיטק (Cappitech), ספקית מובילה של פתרונות דיווח רגולטורי, ניתוח ביצוע מיטבי ומודיעין עסקי לתעשיית השירותים הפיננסיים, הודיעה היום כי נרכשה על ידי חברתIHS Markit ‏(NYSE: INFO), מובילה עולמית באספקת מידע קריטי, ניתוח ופתרונות פיננסיים. הטכנולוגיה של קפיטק משמשת לדיווח רגולטורי של יותר מ-10% מכלל מחזור המסחר בניירות הערך של האיחוד האירופי.

קפיטק היא חברה ישראלית מהרצליה בבעלות פרטית אשר בראשה עומד המנכ"ל והמייסד רונן קרטיס. קפיטק סללה את דרכה להצלחה בזכות מספר מוצרים חדשניים ועטורי פרסים שהושקו מאז החלה את פעילותה בשנת 2016 המחוללים מהפכה בדרך שבה מוסדות פיננסיים עומדים בחובות הדיווח הרגולטורי שחלות עליהם.

"אנו רואים ביקוש הולך וגובר לפלטפורמות דיווח חוצות גבולות שיכולות לייעל תהליכי ציות ולזהות הזדמנויות השקעה נוספות", אמרPierre Khemdoudi , שותף ב-IHS Markit. "הפלטפורמה הטכנולוגית של קפיטק משלימה את מומחיותנו בדיווח רגולוטורי ושירותים גלובליים, ואנו נרגשים לספק את שירות הרגולציה הפיננסית המקיף ביותר ללקוחות".

בשנת 2019, בחרה IHS Markit בטכנולוגיה של קפיטק לפתרון הדיווח על עסקאות מימון ניירות ערך (SFTR) שלה, פתרון בו משתמשים כיום רוב לקוחותיה המרכזיים (Tier 1). רכישת קפיטק מרחיבה עוד יותר את אפשרויות הדיווח המובילות בענף של IHS Markit באמצעות פלטפורמה טכנולוגית אחידה. באמצעות אינטגרציה מלאה עם הטכנולוגיה של קפיטק ובסיס לקוחותיה, הארגון המשולב יספק לתעשיה פתרון נרחב לדרישות הדיווח הרגולטורי.

קפיטק ביצעה גיוס הון יחיד בשנת 2018 בסך 4 מיליון דולר בהובלת 83North ומספר משקיעים פרטיים. מאז הגיוס הציגה החברה צמיחה מהירה, הגדילה את מצבת לקוחותיה פי 5, והכפילה את הכנסותיה פי 10. בחברת קפיטק יותר מ-40 אנשי צוות, הפועלים ברובם בארץ. קפיטק תמשיך לפעול כיחידה עסקית בתוך חטיבת השירותים הפיננסיים של IHS Markit ותנהל את הפעילות המשולבת של קפיטק ו-IHS Markit בתחום הדיווח הרגולטורי.

"כספקי הטכנולוגיה המובילה בתחום הדיווח הרגולטורי, אנו שמחים לעבוד עם חברה ששותפה למחויבותנו לספק פתרונות דיווח רגולטורי הטובים מסוגם, ואנו סמוכים ובטוחים כי הצלחתנו בעבודה המשותפת בעבר תוביל ליישום מוצלח של שלב הצמיחה הבאה", אמר רונן קרטיס, מנכ"ל ומייסד קפיטק. "ברצוני להודות לעובדי קפיטק על תרומתם המשמעותית, החדשנות שידענו לייצר ומסירותם הרבה, שעזרו להשיג אבן דרך חשובה זו".

רונן קרטיס. יחצ,
רונן קרטיס/יחצ

מרגל מערכות מדווחת (באמצעות ברנד תעשיות) על קבלת הזמנת עבודה לביצוע עבודות כקבלן משנה של קבלן ראשי זר (חברה סינית) בפרויקט הקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בהיקף כולל של כ-9 מיליון שקל.

בהתאם להסכם תבצע מרגל עבודות תשתית ומערכות חשמל ובקרה בהתאם בהיקף של כ-9 מיליון שקל בשלוש תחנות עתידיות של הקו הירוק לאורך רחוב אבן גבירול בתל אביב. עפ"י הערכת החברה, הצפי הוא לסיום העבודות בפברואר 2023. מזמינת העבודה הראשית בפרויקט הינה חברת נת"ע הממשלתית.

מרגל מערכות בניהולם ובעלותם המלאה של אסא גלעדי (מנכ"ל החברה) ולירן גלעדי (משנה למנכ"ל), בחלקים שווים, מגיעה לצבר שיא של כ-240 מיליוני שקל. החברה הממוזגת, ברנד החדשה, תנוהל ע"י מנכ"ל הקבוצה ירון סילש וסמנכ"ל הכספים אלון הרפז ותתמקד בהקמת פרויקטי תשתיות, מערכות, פלדה ואנרגיה בישראל והודיעה כי בכוונת להיכנס ליזמות אנרגיה בחו"ל.

אסא גלעדי, מייסד, בעלים ומנכ"ל מרגל מערכות מסר: "מרגל ממשיכה להתפתח ולהיות מעורבת בפרויקטים הלאומיים כפי שעשתה בכל השנים האחרונות. בפתיחת השנה, אנו ניצבים עם צבר הזמנות משמעותי בפעילותה המסורתית של מרגל ובפעילויות נוספות שמרגל מפתחת. אנו מאמינים כי נדע ליהנות מהסינרגיות הנובעות מהמיזוג עם פעילות ברנד ולנצל ביחד את כמות הפרויקטים הגדולה בתחומי התשתיות בישראל".

seperator

הבוקר פתחה הנהלת חברת פלנטארק ביו את המסחר לרגל רישומה של החברה בבורסה לניירות ערך. פלנטארק הינה המנפיקה החדשה הראשונה בשנת 2021, המשך לגל של 27 מנפיקות חדשות בשנת 2020 בהן 18 חברות הייטק. פלנטארק מצטרפת ל- 50 חברות הביומד הנסחרות, עם שווי כולל של כ-77 מיליארד שקל.

פלנטארק עוסקת במחקר ופיתוח בתחום איתור גנים ורכיבים ביולוגיים לשיפור תכונות בצמחים מגוונים המיועדים בעיקר לשימוש בתעשיית החקלאות. במסגרת פעילותה פיתחה החברה טכנולוגיה המבוססת על תהליך ייחודי לאיתור גנים המשפיעים לטובה על תכונות מטרה שונות הרצויות לצמחים (כגון עמידות ליובש ולקוטלי עשבים) ושימוש בהם לשם שיפור תכונות המטרה.

החברה הנפיקה לציבור בהצעה אחידה יחידות שכללו מניות ואופציות, תמורת כ-23 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-60 מיליון שקל. מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת מרץ 2021 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדים ת"א צמיחה, ת"א גלובל-בלוטק ות"א ביומד.

דרור שליטין ואלדד משולם, מנכ"לים משותפים בפלנטארק ביו, אמרו כי: "פלנטארק קמה כרעיון על הנייר לפני קצת יותר משש שנים מתוך רצון לשפר את הגידולים החקלאים בעולם וזאת על ידי שימוש בגנים הבאים ממקורות שונים בטבע והיום... ובזכות השילוב בין טכנולוגיה מהפכנית ואסטרטגיה ארוכת טווח, נוכל לממש את החזון שלנו ולקדם את החקלאות העולמית".

ימית זהרי, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה אמרה כי: "אנו שמחים כי פלנטארק בחרה בבורסה כפלטפורמה הנכונה ביותר להשקעות של הציבור הרחב ומאמינים שרישום של חברות הייטק וביומד ישראליות נוספות בבורסה, יאפשרו ערוץ מימון משמעותי לחברות טכנולוגיה וביומד נוספות וכך הציבור הישראלי יוכל ליהנות מההצלחה של תעשיית הביומד המפותחת בישראל. אנו מאחלים לכם שתעלו ותצליחו, הן לטובת ציבור המשקיעים והן לטובת המשק הישראלי כולו".

פלנטארק ביו. יחצ,
למעלה מימין לשמאל: דרור שליטין, מנכ"ל משותף פלנטארק ביו; ימית זהרי, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה. למטה: אלדד משולם, מנכ"ל משותף פלנארק ביו/יחצ

לרגל 60 שנים לכינון היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לנפאל, נחתם היום (11.1.21) מזכר הבנות משותף (MOU) כחלק משיתוף פעולה פורה בין לשכות המסחר ושגרירות נפאל בישראל. ההסכם נחתם על ידי מר אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, ומר רג'נדרה מעלה, סגן נשיא לשכת המסחר של נפאל.

החתימה על ההסכם מביאה לידי ביטוי את הנכונות של הצדדים להמשיך לפעול ולקדם את יחסי הסחר בין המדינות, ולתמוך הן בייבוא מנפאל לישראל והן בייצוא של מוצרים וטכנולוגיות ישראליות לנפאל.

מזכר הבנות ישראל נפאל. יחצ,
מזכר הבנות בין ישראל ונפאל/יחצ

קבוצת מפטגון, המונה את חברת מפטגון המספקת פתרונות ניהול, תכנון הנדסי וביצוע פרויקטים משולבים בתעשייה, וחברות הבנות עין-דור מערכות, המספקת מגוון פתרונות לחדרים נקיים, וחברת IN.P.C, המספקת ציוד ניטור אוויר ומערכות בקרה תעשייתית, סיימה את השלב הראשון בהטמעת פתרון הענן SAP Business ByDesign מבית SAP, אשר מיועד לעסקים מסדר גודל בינוני ומעלה. המערכת הוטמעה על ידי קומפליט פתרונות עסקיים, בליווי חברת הייעוץ דעת הנדסה ומערכות מידע.

מעורבי הפרויקט התכנסו בלוקיישנים שונים של קבוצת החברות (בהתאם להנחיות התו הסגול) על מנת לחגוג את עלייתה לאוויר של המערכת, וזאת לאחר הטמעה מהירה של חמישה חודשים בלבד, בזמן קורונה.

תומר הררי, מנכ"ל ובעלים, קבוצת מפטגון: "הסיבה שבחרנו ב- SAP Business ByDesign ומה שאנחנו מצפים להשיג לאחר ההטמעה זו היכולת לשלוט בכל אותם תחומים של מכירות, שירות, ביצוע פרויקטים וכמובן מענה משופר ללקוחות. הפתרון שהוטמע הינו השלב הראשון בתהליך על מנת להעניק לנו את המענה הזה".

ליעד גוטנטג, מנהל תחום ERP ל- SME ב- SAP ישראל: "שמחים להגיע לרגע הזה. מדובר בפרויקט בסדר גודל ענק, מערכת ענן הוליסטית שתתן מענה רחב לקבוצת מפטגון, שמתפרשת גם ברמה הישראלית וגם ברמה העולמית, אנחנו מאחלים לכולם המון בהצלחה. אנחנו איתכם".

סאפ מפטגון. מתן תומרקין,
מימין: תומר הררי, מנכ"ל ובעלים, קבוצת מפטגון; זיו שלו, סמנכ״ל, קומפליט; תומר שביט, יועץ SAP Business ByDesign קומפליט; ליעד גוטנטג, מנהל תחום ERP ל- SME ב-SAP ישראל; אורן לבון, מנהל חטיבת ייצור/מתן תומרקין

גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת Globe Telecom (בורסת הפיליפינים: GLO), בחרה בגילת לאספקת שירותי ניהול ולהרחבה משמעותית של פרויקט תמסורת סלולרית באמצעות לוויין בהיקף של מיליוני דולרים. הפתרון המשופר מקצה אל קצה של גילת, יאפשר ל-Globe להשיג את יעדה באספקת שירות איכותי ברחבי הפיליפינים.

Globe, מפעילת הרשת הסלולרית הגדולה ביותר בפיליפינים, בחרה בפתרון של גילת להרחבת הכיסוי הארצי שלה, בשל האצת הביקוש הגובר לקישוריות. התמסורת הסלולרית של גילת על גבי לווין מספקת פתרון מהיר בהשוואה למאמץ רב וזמן ממושך הנדרשים לפריסת סיבים אופטיים , בייחוד באזורים עם תנאי שטח מאתגרים.

גילת, בעלת מומחיות באספקת שירותי ניהול ובעלת היתרון הטכנולוגי של פלטפורמת ה- SkyEdge II-c שלה עבור 2G, 3G, 4G ו- 5G, תספק ל-Globe פתרון כולל אשר יאפשר לה לספק ללקוחותיה את השירות העמיד ביותר. הפתרון של גילת מספק לGlobe- גמישות, ויכולת מעבר חלקה ומהירה של טרמינלי לווייני VSAT בין אתרים.

"במהלך השנים האחרונות, גילת הייתה פרטנרית אמינה של Globe, אשר תמכה בנו עם איכות בלתי מתפשרת המסייעת לנו לשרת את לקוחותינו באופן טוב יותר. טכנולוגיית התמסורת הזו תשפר את עמידות הרשת ותגביר את אמינות השירותים שלנו המותאמים לספק למדינה את ה- First WorldNetwork#", אמר ארנסט קו, נשיא ומנכ"ל Globe.

"זהו כבוד בעבורנו להיות לערך ל-Globe ולהמשיך לזכות באמונה. אנו שואפים לאפשר ל-Globe למנף את מומחיותה של גילת באספקת קישוריות במיקומים המאתגרים ביותר ומחויבים לעמוד ברמת השירות הנדרשת על ידי Globe, בשעה בה אנו ממשיכים לפתח את הפתרון והשירותים שלנו בכדי להוביל את התעשייה עם תמסורת סלולרית על גבי לוויין," אמר אבהיי קומר, סגן נשיא אזור אסיה-פסיפיק ויפן בגילת. "אנו מודים ל-Globe על הרחבת השותפות עם גילת בכדי לענות על הביקוש האסטרטגי שלה לספק כיסוי תמסורת סלולרי משמעותי בפיליפינים".

seperator

במהלך שנת הקורונה "בנייני האומה" ירושלים השיק פלטפורמה ייחודית של מרכז קונגרסים וירטואלי שנתן מענה למפיקים, מארגני כינוסים ותערוכות בימי הקורונה המאתגרים וייתן מענה מצוין בחזרה לשגרה בקיום כינוסים היברידיים. המרכז הווירטואלי של בנייני האומה כבר אירח מספר כנסים בשנה שעברה: הקונגרס הציוני העולמי שנערך לראשונה באופן וירטואלי, הכנס השנתי של עמותת החתול - בוגרי יחידת 669 וכנס הקנאביס הבינ"ל שצפוי להתקיים ביוני 2021 ועוד.

כחלק מהרצון לסייע לענף התרבות והאירועים בישראל "בנייני האומה" ירושלים הקים את LIVE האומה - אולפן מקצועי ובמה קבועה ומאובזרת בציוד המתקדם ביותר לאירועים חיים שאפשרו ללקוחות להעביר מופע/פאנל/כנס/טקס בשידור חי לקהל הרחב. הבמה של בנייני האומה אירחה במהלך שנת 2020 מספר אירועים ומופעים שהועברו בשידור חי: מופעי סוכות לייב עם מיטב האמנים כמו: עמיר בניון, שולי רנד, אמיר דדון, נתן גושן ויונתן רזאל, חידון התנ"ך למבוגרים, כנס משרד התחבורה, כנס שיווק דיגיטלי, שבוע אירועי "צמאה" ועוד.

כמו כן, מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים מסכם את שנת 2020 ומדווח כי במהלך שנת הקורונה אירח כ-25,000 איש למבחני הסמכה מגוונים והכל עפ"י התו הסגול. בין הגופים שמקיימים מבחני הסמכה בבנייני האומה: משרד הבריאות, משרד המשפטים, משרד התיירות, לשכת עורכי דין, לשכת רואי חשבון ורשות המיסים.

רקפת אילוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה ירושלים מסרה: "שנת 2020 הייתה מאתגרת ומשבר הקורונה חייב אותנו להיות יצירתיים וחדשניים , על מנת לאפשר ללקוחותינו הרבים להמשיך ולקיים כנסים ואירועים גם בשנת משבר זו ולא פחות חשוב להשאיר את ביתנו פתוח ופעיל לעובדים. לאור זאת התאמנו את שערי המרכז למבחני הסמכה מגוונים לגופים המובילים במדינה, השקנו מרכז קונגרסים ווירטואלי שנותן וייתן מענה ייחודי למפיקים ומארגני כינוסים ומאפשר להם לקיים תערוכות וכנסים דרך האינטרנט גם בתקופת הקורונה ולאחר מכן עם כנסים היברידיים, וכמובן - LIVE האומה - האולפן והבמה המתקדמים והמאובזרים בשיא הטכנולוגיה שהקמנו שמאפשרים לייצר מופעים ואירועים אשר משודרים בלייב למאות אלפי אנשים. אנו בטוחים שכל אירועי הבחירות יבואו לדבר ולנאום מבמתLIVE האומה. גם בשנת 2021 נמשיך להמציא את הגלגל מחדש כדי להמשיך להיות מרכז הקונגרסים הבינ"ל המוביל בישראל".

כנס שנתי של בוגרי 669 בבנייני האומה. יחצ,
כנס שנתי של בוגרי 669 בבנייני האומה/יחצ

עם הגעת חיסוני חברת מודרנה, והמשלוח השני של חיסוני חברת פייזר, נחתו בימים האחרונים גם מאות מכשירי אל-פסק וסוללות גיבוי חשמליות לשמירה על מקררי החיסונים נגד הפסקות והפרעות חשמל. את המכשירים הביאה במשלוח אווירי מיוחד חברת Eaton ישראל שתספק אותם לקופות החולים ברחבי הארץ באמצעות חברת יונירום אלקטרוניקס. מנכ"ל יונירום אלקטרוניקס, צביקה טרטלאוב, מספר כי "מיד עם תחילת מבצע החיסונים, נרתמה חברת יונירום והתקינה מס' גדול של מערכות אל פסק של Eaton במס' אתרים תוך ימים ספורים ובמקביל הזמינה ממפעלי Eaton באירופה מס' גדול של מכשירי אל פסק נוספים עם סוללות".

את מכשירי האל פסק והסוללות מחברים למקררים במטרה לאפשר זמן גיבוי ארוך יותר במקרה של הפסקות חשמל. בזכות המכשירים, בזמן אירוע של עומס על רשת החשמל, הפרעות בתשתית או קצר, המקררים ימשיכו לקבל גיבוי ואנרגיה כדי שהחיסונים יישמרו במצב אופטימלי, עד שיכנס לפעולה גנרטור חירום או עד טיפול בבעיית החשמל. בקופות החולים החליטו לא להסתכן ובחרו במערכות עם זמן גיבוי גבוה מהרגיל - עד שלוש וחצי שעות של אנרגיה מלאה לכל מקרר.

רות אביאל, מנהלת תחום Power Quality בחברת Eaton ציינה: "אנו גאים לקחת חלק במערך החיסונים הלאומי ולהביא את הטכנולוגיה שלנו במטרה לשמור על החיסונים ולוודא שאף חיסון לא ייזרק בגלל כשלים טכניים. המערכות שלנו, שמותקנות על ידי חברת יונירום אלקטרוניקס, יסייעו לשמור נגד הפרעות ברשת החשמל ויהוו הגנה הכרחית במקרה של כשל כזה או אחר. אנו מקווים שמבצע החיסונים יעבור בשלום אך מוכנים לכל תקלה או בעיית חשמל".

מכשירי אל פסק. איטון,
מכשיר אל פסק של Eaton/איטון

היום אישרה ממשלת ישראל את הארכת הפטור לחקלאים על היטל העסקת עובדים זרים, עד סוף שנת 2022. אבשלום (אבו) וילן, מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, שפעל רבות לקידום המהלך בשיתוף פעולה עם משרד החקלאות וגורמים נוספים שתרמו למאבק, אמר היום: "טוב שהממשלה התעשתה והבינה שבעת הזו להטיל על החקלאים מס בגובה 150 מיליון שקל. זהו מהלך הרסני שהיה מביא לפשיטת רגל של לפחות 20% מהחקלאים הפעילים. אם הפטור לא היה מוארך, כל חקלאי במדינת ישראל היה נאלץ לשלם עוד כ-6,000 ש"ח בשנה עבור כל עובד זר שהוא מעסיק, וזאת מעבר לשאר המיסים וההיטלים שהוא כבר משלם כיום. רבים מהחקלאים לא היו עומדים בכך. אני מודה לשר החקלאות, אלון שוסטר ולשר האוצר ישראל כץ. יש לקוות שהמס, הפוגע באופן אנוש בחקלאים, יבוטל באופן מוחלט, ולא ניאלץ, כל שנתיים, להילחם מחדש על חייה של החקלאות בישראל".

עוד לדברי אבו וילן, "זוהי תקופה בה קברניטי המדינה צריכים לשמור על המגזר החקלאי שנמצא על סף קריסה, לא לפגוע בו. משבר הקורונה הוכיח את הצורך ב'ביטחון המזון' ואת החשיבות העצומה בשימור עצמאותה של מדינת ישראל בכל הקשור באספקת תוצרת חקלאית טרייה".

אבשלום אבו וילן. יחצ,
אבשלום (אבו) וילן/יחצ

חברת קמטק (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום כי אחת מיצרניות השבבים (IC) המובילות בעולם בחרה בציוד הבדיקה והמדידה המתקדם ביותר של קמטק לאתרי הייצור הגלובליים שלה. בעקבות זאת, קיבלה קמטק מספר הזמנות ראשוניות וצפויה לקבל הזמנות נוספות ב-2021 ומעבר לכך.

הדגם המתקדם ביותר של קמטק, ה-Eagle 2D plus 3D, נבחר הודות לשילוב ייחודי בין יכולות בדיקה ומדידה, ושופר עם אלגוריתם חדשני וציוד גמיש הניתן להרחבה. קמטק צפויה להטמיע את הפתרונות שלה באתרי הפיתוח והייצור של הלקוח אשר פרוסים ברחבי העולם.

רפי עמית, מנכ"ל קמטק, אמר: "החוזה המשמעותי הזה אשר התקבל מאחד משחקני המוליכים למחצה המובילים בעולם, הינו הוכחה נוספת להיותנו מובילים במונחי חדשנות. הפתרון של קמטק נבחר הודות לבידול טכנולוגי וגמישות הפתרון, אשר מאפשרים ללקוח שליטה טובה יותר על הליכי הפיתוח והייצור."

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully