וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

14.1.2021 / 0:41

פעילות מרגשת באחוזת צהלה, בבאר טוביה ובמטה יהודה מצילים חיות פצועות, מכשיר כושר חדיש ומהפכני ובן אנד ג'ריס מוציאים גלידה לבעלי חיים. כל מה שקרה במחצית השנייה של השבוע

דיירי אחוזת צהלה מצטרפים לטרנד ג'רוזלמה/אחוזת צהלה

בסרטון: דיירי אחוזת צהלה מצטרפים לטרנד העולמי ג'רוזלמה. ג'רוזלמה הוא שיר דרום אפריקני שכבש את העולם לפני כמה חודשים, ואלפי קבוצות מרחבי העולם העלו ליוטיוב את גרסאות הריקוד שלהם לשיר המדובר. גם 300 דיירי ועובדי אחוזת צהלה התאמנו על הריקוד, בהדרכתה של אילאיל הרלב לבשו חג בחולצות בצבעי כחול לבן ורקדו בכל רחבי האחוזה. הקליפ שצולם ונערך על ידי אריאל תמרין עלה אחרי היום הארוך לרשת והצטרף למגוון הגרסאות מרחבי העולם. חגית פינטו מנכלית האחוזה: "יום הצילומים והאנרגיות המדהימות שהיו, סייעו לנו במיוחד ביצירת תחושת גיבוש אצל הדיירים והצוות ובחיבור לחוויה תרבותית בינלאומית. אנו מאמינים כי אירועים שמחים ומלאי אנרגיה מחברים את הדיירים והצוות ומסייעים להם לעבור את התקופה בהנאה יחד".

תרבות ומוסדות

בכל שנה נהרגים בישראל בתאונות עבודה באתרי בנייה כ-30 איש כתוצאה מבטיחות לקויה באתרי הבנייה והיעדר הכשרה מקצועית מתאימה למאות אלפי עובדים בענף הבנייה. בישראל מועסקים כ-200 אלף עובדים בענף זה בכ-12 אלף אתרי בנייה, כשעל פי הנתונים, 2.2% מהם נפגעים מדי שנה בתאונות עבודה. במטרה לצמצמם משמעותית את שיעור התאונות באתרי בנייה יצאה לדרך לפני כשנתיים הרפורמה ברשם הקבלנים לפיה נדרש כל קבלן לעמוד בדרישות סף שנקבעו ולעבור בהצלחה מבחני קבלן רשום. קבלנים רבים ניסו מאז ללמוד עצמאית למבחנים אלה, אולם רק 15% מהם עברו אותם בהצלחה.

האדריכל איציק לזר החליט להרים את הכפפה ופתח את "מכלל" בית ספר להכשרה מקצועית מקבוצת "מסד גרופ" על מנת לתת מענה לכל אותם קבלנים שמבקשים לעבור את מבחני הקבלן הרשום. "מדובר במהפכה של ממש בתחום שסובל כבר עשרות שנים מהיעדר הסדרה של אנשי המקצוע הפועלים בו, דבר המתבטא במקרה הקיצוני ביותר בליקויים קשים בבטיחות המובילים לתופעה המתגברת של תאונות עבודה קשות באתרי בניין. אנחנו במכלל שמחים להוביל את השינוי שישפר את תנאי הבטיחות באתרי הבנייה ויקנה לתחום יותר אמינות", אומר המייסד לזר.

"מכלל הוא כיום המוסד החינוכי היחיד בארץ שמוכר על ידי משרד הבינוי והשיכון ובמקום מוצעים קורסי הכשרה אונליין למבחני קבלן רשום. המורים במכלל הם אנשי מקצוע מובילים בתחום מקצועות הבנייה, ביניהם מומחי בטיחות ומומחים בתקינה. תוכנית הלימודים תואמת את כל הדרישות, הנהלים והתקנים המעודכנים ומותאמת לשוק העבודה המשתנה ומאפשרת בסיומה לגשת למבחני הסמכה לקבלני שיפוצים", אומר מנהל המכללה, יותם לזר.

הלימודים שמתקיימים באופן מקוון מאפשרים לתלמידים ללמוד מכל מקום ובכל שעה שנוחה להם. התוכנית כוללת הרצאות מצולמות של המרצים בשילוב הדמיות, תרגולים מקוונים ועוד. אחת לתקופה מתקיימים גם הרצאות ותרגולים פרונטליים. כמו כן נהנים תלמידי מכלל ממבחנים מקוצרים ברשם הקבלנים. אחוזי ההצלחה של תלמידי מכלל מרשימים מאוד - 90% עוברים את המבחנים בפעם הראשונה. הקורסים המקוונים שמוצעים במכלל: קורס קבלני שיפוצים, קורס קבלני אינסטלציה וכיבוי אש, קורס קבלני איטום ובקרוב צפוי להיפתח קורס קבלני פיתוח חצרות.

למידע נוסף ולהרשמה: https://www.michlal.com/

איציק לזר. יחצ,
איציק לזר/יחצ

ספרו החדש של צביקה ברגמן, "פודקאסט - המדריך השלם לפודקאסט מצליח משלך", מאפשר לכל מי שיחפוץ בכך להגשים חלום ולשתף את הידע, הניסיון והתובנות שצבר, באמצעות פודקאסט - תוכנית שמע אינטרנטית. הספר כתוב בגובה העיניים ומתאים לכל מי שתמיד רצה לתקשר עם קהל, אך נמנע - בשל פחד קהל, חשש מההוצאות הכרוכות בהוצאת ספר, וכדומה. בספר מציג ברגמן את הידע והכלים להפקת פודקאסט מצליח.

פודקאסט (Podcast) הוא סוג של תוכנית רדיו (Radio On Demand) המופצת דרך האינטרנט. אלא שבשונה מרדיו - התוכנית עולה לרשת כפרק בסדרה, וניתן להאזין לה בכל זמן, ובכל מקום. "בעידן תקשורתי כמו זה בו אנו חיים, הפודקאסט מהווה הזדמנות מעולה לפתח ערוץ תקשורת נוח ויעיל, שיתרום לך בכמה מישורים", מסביר מחבר הספר צביקה ברגמן, "ראשית, התהליך והיצירה יסבו לך הנאה רבה, שנית - הפודקאסט עשוי להרחיב את יכולת ההשתכרות שלך (שכן ייתכן וגורמים עסקיים שונים יהיו מעוניינים לפרסם בו) ושלישית, הוא יתרום לבניית המוניטין שלך. את המידע לבניית פודקאסט מצליח משלך אני מעניק לך בספר בשפה ברורה, שלב אחר שלב, כדי שתוכל לפתוח בקלות ובנוחות ערוץ תקשורת משלך. אין כל צורך בידע מוקדם".

מנתוני דו"ח בזק האחרון עולה, שאחד מתוך 3 ישראלים מאזין לפודקאסט, כאשר 66% מהם עושים זאת במהלך נסיעה/נהיגה. פילוח הנושאים הוא - 41% מאזינים לפודקאסטים בנושאי היסטוריה, 23% מאזינים לנושאי כלכלה, 15% בנושאי היי-טק ו-21% לנושאים אחרים. גורמי מקצוע שונים בעולם צופים לתחום גידול משמעותי, בשל נוחות השימוש בו והעובדה שמדובר בתחום ייעודי בו המאזין מתעניין. בתקופת הקורונה מספר ההשמעות גדל עוד יותר, שכן אנשים רבים גילו את מקור המידע הזה - המאפשר להרחיב אופקים מתי שנוח, בכל שעה ובכל מקום. מחיר הספר הוא 89 שקלים.

צביקה ברגמן הוא איש עסקים, מאמן, סופר, מרצה ומו"ל. כתב והוציא לאור עשרות ספרים ורבי מכר בתחום הכלכלה והעסקים, וספריו תורגמו לאנגלית, סינית ומנדרינית. הפודקאסט שלו בנושאי בורסה ושוק ההון הפך - תוך ארבעה חודשים מיום הקמתו - לפודקאסט מצליח ומבוקש.

להשיג ברשתות הספרים ברחבי הארץ ובאתר הבית www.sodot.co.il

ספר פודקאסט. יחצ,
המדריך לפודקאסט/יחצ

יוזמות ופעילויות

ועד עובדי פלאפון בראשות יחיאל שמן והנהלת החברה קיימו בשבוע החולף מרוץ וירטואלי ייחודי המותאם למצב הקורונה. מאות מעובדי החברה השתתפו במקצה הליכה ומקצה ריצה של עשרה ק"מ כאשר כל המירוץ מועבר בשידור חי בדף פייסבוק ייעודי.

יו"ר הוועד שמן אומר: "פעילות גופנית במיוחד בתקופה הנוכחית בה אנחנו נוטים להיות יותר בבית חשובה מאוד ועוזרת בשמירה על אורח חיים תקין ומאוזן. כשחושבים מחוץ לקופסא אפשר לקיים פעילות ספורטיבית לעובדים גם בדרכים לא שגרתיות".

עובדי פלאפון רצים. יחצ,
עובדי פלאפון רצים/יחצ

אירוע חברה מפנק הוא אחד הימים שהעובדים יותר מחכים לו. חברת הרחפנים האוטונומיים Airobotics החליטו לוותר על ההתקהלות אבל לא על הכיף. לטובת העניין הזמינו השבוע את איתי הרמן, המוכר יותר בכינויו "הצ'ייסר", להעביר חידון טריוויה אינטראקטיבי חוצה יבשות לכל עובדי החברה בישראל, ארה"ב והמנכ"ל רן קראוס השוהה כרגע בדובאי. פחות בופה ודיג'יי - יותר קרב מוחות מותח. "באירוע כל העובדים הצליחו סוף סוף להיפגש במקום אחד - בערך", אמר רן קראוס, מנכ"ל ומייסד Airobotics. "חשוב לנו לשמור על אווירה טובה, גם אם אנחנו לא נפגשים בסגר על בסיס יומי. היה כיף לראות את כולם, ואני חושב שהצלחנו ללמד אפילו את הצ'ייסר משהו על רחפנים".

אנשי הרחפנים של אירובוטיקס בקרב נגד הצ'ייסר. יחצ,
אז מי ניצח? קרב המוחות עם הצ'ייסר/יחצ

יריד ההתנדבות השנתי של רשות השירות הלאומי אזרחי התנהל השנה בכלים דיגיטליים ונחל הצלחה רבה. היריד, המיועד לתלמידי י"א י"ב הציג בפניהם עושר ומגוון של מסלולים ויעדי התנדבות מסורתיים וחדשניים כאחד, לצד הופעות של הזמרים יובל דיין, עקיבא ולהקת שלוה.

ראובן פינסקי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי אמר בסיכום היריד: "קיימנו השבוע יחד עם שותפינו הטובים במשרד החינוך ועם הגופים המוכרים בשירות הלאומי, את אחד האירועים המשמעותיים ביותר עבור הרשות לשירות לאומי-אזרחי ומתנדביה - יריד השירות הלאומי. אומר בזהירות המתבקשת, שלהערכתי הצלחנו במשימה וזאת בעיקר בזכות העשייה המשמעותית של כל בני ובנות השירות הלאומי, אשר עושים עבודת קודש מדי יום, עומדים בחזית ונמצאים בכל מקום שנדרש מהם להיות. עלו והצליחו".

היריד, שהוא פרי שיתוף פעולה בין הרשות לשירות לאומי-אזרחי, חמ"ד ומשרד החינוך- האגף לשירות הלאומי, נבנה ככפר וירטואלי עם כ-120 דוכנים, אולמות ומסכים, המציגים את העשייה המשמעותית של השירות הלאומי-אזרחי, שממשיך לפעול ביתר שאת גם בתקופת הקורונה המאתגרת. במסגרת היריד בנות שירות פעילות מציגות את העשייה שלהן.

בין היתר, הציגו קמה ושרה, בנות שירות לאומי-אזרחי המתנדבות בבית החולים שערי צדק, אשר הכיל בחלק גדול מהזמן את כמות חולי הקורונה הגדולה ביותר בארץ. הן ספרו על המהות של התפקיד שלהן, להיות עם החולים, המטופלים והצוות הרפואי, להעניק עזרה וסעד לאנשים שנמצאים באחת השעות הכי קשות בחיים שלהן. בתקופת הקורונה הן היו לפעמים גם ברגעים האחרונים של החיים, וחיברו את החולים למשפחות בשיחות מרחוק, על מנת שאלו לא יישארו בודדים. הצוות הרפואי גם הוא מביע את הערכתו לפועלן של הבנות ומעיד שבלעדיהן המצב היה נראה אחרת לגמרי.

הודיה, אליה ורעות הציגו את השירות הלאומי שלהן במרכז מנהיגות באריאל. לאור הקורונה המרכז סגור כעת וכחלק מהמהלך של הרשות למצוא תקנים חלופיים (תקני צל) למתנדבים ולמתנדבות שהשירות שלהם לא פעיל, הן הוסבו לתפקידי חינוך ועברו להתנדב בבתי ספר באריאל. הן מספרות על ההתחלה החדשה והלא פשוטה שנכפתה עליהן, אך בהמשך התחברו מאוד לתלמידים והבינו את העשייה המשמועתית לא פחות שהן עושות במסגרת תפקידן החדש בבית הספר. המחנכות בבתי הספר מספרות על התפקיד המיוחד של בינות שירות, בעלות ערוץ תקשורת ישיר, אישי וצעיר יותר תלמידים, שמאפשר להם להפתח בקלות יותר ולהביא להצלחה של התלמידים.

מיכל ואסתר, סיפרו על ההתנדבות בלב ליבה של המדינה, כנסת ישראל, ועל השליחות שלהן בבית המחוקקים. אסתר אחראית על סיורים בכנסת, ומקבלת את פני המבקרים, היא משתפת על העשייה שלה והסקרנות לגלות עוד על העבודה הפרלמנטרית, והחשיבות שהיא מרגישה בלהיות 'הפנים של הכנסת'. לצידה מיכל, אשר נמצאת כרגע לבד בארץ, כאשר הוריה גרים בארה"ב, והיא מלווה כ-23 עובדים פרלמנטריים בכנסת בנושאי משאבי אנוש, וכל יום בהתנדבות מבינה כמה שתפקידה משמעותי וחיוני.

בנוסף לסיפורי המתנדבים והמתנדבות, התלמידות והתלמידים אשר יתחברו לתוך הכפר הוירטואלי יוכלו לסייר בין הדוכנים השונים, כאשר בכל דוכן ישנו סרטון המסביר על הפעילות של בנות השירות באותו ארגון המפעיל שירות לאומי השתתפות בפאנלים של מידע וראיונות עם מובילי דעה מהתחום. וכך גם יתקיים מופע סיום חגייג של היריד ובו מיצגים מרהיבים, הופעות של להקת שלווה, יובל דיין ועקיבא.

יריד שירות לאומי דיגיטלי. הרשות לשירות לאומי אזרחי,
יריד השירות - השנה במתכונת דיגיטלית/הרשות לשירות לאומי אזרחי

חניכי וחניכות השכבות הבוגרות של תנועת הנוער הצופים בירושלים ניצלו את השבוע האחרון למען שיפוץ ואיבזור של 'אתנחתא' קורת גג לנערות בסיכון בעיר. במשך חמישה ימים הגיעו החניכים בקפסולות מצומצמות לאורך כל היום אל המעון. בנו ספסלים, ניקו את הבית, הקימו גינה והכינו את המקום למגורים. הפעילות בשיתוף עמותת 'אותות' המפעילה את קורת הגג הסתיימה וביום ראשון בשבוע הבא הנערות כבר יכנסו למעון.

פעילות ההתנדבות של חניכי הצופים בירושלים היא רק אחת מתוך עשרות פעולות התנדבות שבהם עוסקים הצופים בכל רחבי הארץ.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "תנועת הצופים שמה לעצמה מטרה לעמוד לרשות החברה בישראל בזמן סגר הקורונה בכל נושא ובכל תחום בה היא נדרשת, ויכולה לסייע. אלפי חניכים פעילים מאז תחילת הסגר בעזרה לזולת ולקהילה. ורק לדוגמא - בהרצליה מתנדבים החניכים בבית חולים שלוותה, ובכפר- סבא בבית חולים מאיר ובירושלים עוסקים בהשאלת ספרים לקשישים.

שיפוץ בית באתנחתא ירושלים. יחצ,
שיפוץ בית באתנחתא. התמונה באדיבות התאחדות הצופים/יחצ

עמותת צ'יימס ישראל, שפועלת לשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות תוך שילובם בשוק העבודה החופשי, מפעילה מפעל רב- נכותי מוגן בראש העין, בו עובדים המשתקמים בחממה טיפולית לאורך השנה. במסגרת עבודתם הם שותלים עציצים, מטפלים בצמחים ומכינים מארזים וערכות של 'עשה זאת בעצמך'.

  • מי מכין את הערכות? כתשעים משתקמים, מגיל 21 עד גיל 78, עם מגבלות שכלית, עם מגבלות נפשית, אוטיזם, או תסמונת דאון.
  • עלות העציץ- 25 שקלים
  • ניתן לרכוש- מספר הטלפון במפעל 077-2006527 , או ישירות אצל עדן 050-6788500, זמינה בוואטסאפ בכל שעה
  • המארזים והמתנות שניתן לרכוש נותנים הזדמנות למשתקמים להתנסות ולפתח מיומנויות תעסוקתיות ואף לקבל תגמול הולם בעד עבודתם. התשלום הסמלי יועבר לתרומה למפעל הרב- נכותי המוגן בראש העין.
ערכות ט"ו בשבט ראש העין. יחצ,
ערכות לט"ו בשבט/יחצ

עמותת OneDay פועלת למען עידוד התנדבות בישראל ומארגנת ימי התנדבות חד-יומיים עבור כלל האוכלוסיה, במטרה להנגיש ולהעלות את אחוזי ההתנדבות הנמוכים בארץ (כ-21% אחוזי התנדבות בגיליאי 18-35). העמותה מציעה פעילות התנדבותית במסגרות שונות כגון: שיפוץ בתים ישנים, שיפוץ חצרות חינוכיות, עבודה עם ילדים עם צרכים מיוחדים, פעילות עם ניצולי שואה, ילדים בסיכון, בעלי חיים, בתי תמחוי, ניקיון חופים פארקים ועוד.

פעילות נוספת אשר מעודדת העמותה ובכך מכניסה את מודל ההתנדבות הנוח שלה למגזר העסקי, היא פעילות גיבוש התנדבותית עבור חברות ישראליות. תוך התייחסות לשעות העבודה הרבות במשק הישראלי, העמותה מאפשרת פעילויות מאורגנות עבור חברות גדולות, וכך משלבת בין שוק העבודה למעורבות חברתית התנדבותית שחסרה לנו בארץ.

ההתנדבות קיבלה מישנה תוקף והפכה גם לדרך עבור חברות לשמור על קשר חברתי ועל מעורבות עם עובדיהם, שבזמן הזה נמצאים בריחוק חברתי ולרוב עובדים מהבית. פעילות התנדבותית עונה על הצורך של החברות לגבש את העובדים שנמצאים בבתים וכן לאפשר להם להתאוורר מהעבודה מהבית, במיוחד לאחר סגר שלישי.

יתר על כן, נמצא כי עובדים רואים בעשיה חברתית גורם משפיע החלטה על חיפוש עבודה בארגון או בחברה: 88% נמשכים לעבוד בחברות בעלות אחריות חברתית, ו-86% שוקלים לעזוב את עבודתם אם מאמצי האחריות החברתית לא עמדו בציפיות שלהם. 61% מהמיליניאלס טענו שהתנדבות במסגרת העבודה תהיה גורם משמעותי כשיבחרו בין שתי משרות דומות. בנוסף, נמצא שעובדים שמתנדבים במסגרת שעות העבודה בחברה הם בעלי סיכוי גדול יותר לדרג את האווירה והתרבות הארגונית כ"חיובית מאוד" ביחס לאלה שלא מתנדבים.

כך יוצא שבתקופה בה בעלי החברות וארגונים מנסים לשמור על מורל עובדיהם גבוה, הם מצליחים בעזרת פעילות הגיבוש ההתנדבותית לשמר גם את מורל האוכלוסיות בהם העובדים מתנדבים.

אלעד בלומנטל, מנכ"ל OneDay Social Volunteering: "חברות רבות מבינות את חשיבותם של ימי גיבוש לעובדים שלהן והיתרונות שהם מביאים לחברה עצמה. המצב הנוכחי בו אנחנו נתונים להנחיות שונות של משרד הבריאות אשר מגבילות מאוד את החברות, מעמיד אותן בפני אתגרים שלא התמודדו איתם בעבר בניסיון למצוא פתרונות מתאימים לעובדיהן. אנחנו מציעים פעילות חוויתית, מגבשת ומשמעותית, שנותנת ערך מוסף לעובדים בארגון וגם תורמת בצורה אמיתית לקהילה. כל זאת תוך שמירה על ריחוק חברתי ושאר הנחיות משרד הבריאות. עובדים שלא התראו במשך שבועות רבים עם הצוותים שלהם עקב מגבלות משרד הבריאות - מקבלים את ההזדמנות להתחבר שוב לצוותים שלהם, לעבוד יחד ואף לסייע בנושאים הקרובים לליבם".

seperator

עובדיה הישראלים של ורייזון מדיה, חטיבת המדיה של ענקית התקשורת האמריקאית ורייזון, המעסיקה בישראל כ-200 עובדים בשני מרכזי הפיתוח שלה בתל-אביב ובחיפה, החליטו לאחרונה לאמץ את עמותת חינוך לפסגות, החותרת לצמצום הפערים החברתיים ע"י יצירת שוויון הזדמנויות לילדים ונוער בעלי פוטנציאל למצוינות, החיים בפריפריה הגיאוגרפית או החברתית בישראל. ברבעון האחרון של 2020 הקדישו עובדי החברה בישראל עשרות שעות התנדבות לטובת פעילויות חינוכיות משותפות עם החניכים, ילדים בכיתות ז', בעלי יכולות למידה גבוהות המתגוררים בשכונות מזרח תל אביב ומשתתפים בתוכניות ההעשרה של חינוך לפסגות. במסגרת זו המתנדבים מטעם החברה מעבירים לחניכים שיעורי תגבור שבועיים באנגלית ובמתמטיקה וכן קורסים ביזמות ובתכנות בסקראצ' של MIT Media Lab.

בנוסף, בעקבות משאל פתוח שהתקיים בקרב עובדי החברה בישראל התקבלה החלטה נוספת: לתרום לעמותה 80 אלף ש"ח במקביל להמשך הפעילות עם העמותה גם בשנת 2021.

מנהל פעילות Verizon Media בישראל, לב קורוסטישבסקי, מסר: "עמותת חינוך לפסגות מאפשרת לבני נוער רבים לממש את היכולות הלימודיות שלהם, אשר ללא תמיכתה, היו מתקשים לעשות זאת ואולי אף נשארים מאחור. הפעילות המבורכת של העמותה מעודדת ומקדמת את הדור הבא של יזמים ועובדים בישראל. אנו בורייזון מדיה מאפשרים לכל עובד להתנדב בנושאים הקרובים לליבו, ובשנה שעברה החליטו רבים מעובדי ורייזון מדיה ישראל להשקיע את זמנם בהתנדבות למען מטרות העמותה. אני צופה ששיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם חינוך לפסגות ימשיך בהצלחה מרובה גם השנה".

מנכ"ל עמותת 'חינוך לפסגות', נמרוד דותן מסר: "אני מעריך מאוד את הבחירה הלא מובנת מאליה של עובדי ורייזון מדיה ישראל להשקיע בנושא צמצום הפערים החברתיים והלימודיים בפריפריה. הפערים, שמתרחבים בכל יום בעקבות מגבלות מגפת הקורונה, מחזקים את מחויבותנו לקשר אישי ומענה לימודי לחניכינו ב-53 מרכזי מצוינות בישראל. עובדי ורייזון מדיה ישראל מעניקים לחניכינו עתיד לשאוף אליו, בעזרת תגבור לימודי, לצד מנטורינג אישי של מנהל פעילות משרד החברה בישראל, לב קורוסטישבסקי. אני מקווה שפעילות זו תשמש השראה לעוד חברות עסקיות בישראל להצטרף כשותפים לפעילות החינוכית שלנו".

ורייזון מדיה ישראל תורמת לחינוך לפסגות. רפי קורנז,
יוזמה של ורייזון מדיה ישראל/רפי קורנז

נותנים כתף לתושבי הקריות והצפון: מתחם חיסונים של קופת החולים "מכבי" יפתח בקניון שער הצפון בתחילת שבוע הבא

המתחם אשר צפוי להיפתח ביום ראשון הקרוב ישתרע על שטח של מעל 200 מ"ר, ויכלול מספר רב של עמדות חיסון שעתידים לחסן אלפי אזרחים מידי שבוע. המתחם נפתח כחלק ממהלך שמטרתו להקל על העומס שנוצר על קופות החולים באזור הצפון, זהו מתחם חיסונים שני שנפתח בקניון שער הצפון, לצד מתחם חיסונים של קופת חולים "כללית" אשר פועל בקניון בהצלחה כבר מספר שבועות

מתחם חיסונים נוסף לחברי קופת חולים "מכבי" ייפתח בראשון הקרוב בקניון שער הצפון בקרית אתא. מתחם חיסונים זה יצטרף למתחם החיסונים של הכללית שנפתח לאחרונה ובכך יאפשר למרבית תושבי העיר להגיע להתחסן במתחם רחב ידיים הכולל גם חנייה.

המתחם החדש של קופ"ח מכבי שנפתח ביוזמת ראש העיר, יעקב פרץ ומנכ"ל הקניון דותן שלום יפעל החל מיום ראשון הקרוב 17.1.21 בימים א'-ה' בין השעות 8:00-19:00 וביום שישי בין השעות 8:00-13:00 לחיסון מבוטחי הקופה בגילאי 50 ומעלה וכן לצוותי ההוראה (בהמשך אוכלוסיית היעד תגדל בהתאם להנחיות משרד הבריאות).

לדברי ראש העיר יעקב פרץ:" פתיחת מתחם חיסונים נוסף יעודד את תושבי העיר להגיע להתחסן באופן קל, נוח ונגיש. שיתוף הפעולה עם קופות החולים הוא אמצעי חשוב ביותר למלחמה המשותפת של כולנו למלחמה בנגיף הקורונה".

"אנחנו מודים לראש העיר יעקב פרץ, למנהלת מרחב קריות בקופת החולים מכבי הגברת ג'קי סננס ולראש מחוז צפון ד"ר גלית קאופמן על שיתוף הפעולה בניהול המבצע הלוגיסטי שמאחורי הקמת המתחם. אנו רואים בקניון נקודה מרכזית בחיים הקהילתיים - גם בימי שגרה, ובוודאי שבימים כאלו הדורשים התגייסות משותפת. כחלק מתפיסה זאת, קניון שער הצפון מעניק את השטחים והשירותים הנלווים של הקניון ללא כל תמורה ומקווים כי אלו יתרמו לא רק להאצת מהלך החיסונים - אלא גם להנגשת החיסון לאוכלוסיות רבות יותר ולחזרה המיוחלת לשגרה ופתיחת מרכזי המסחר והקניונים" מסביר שלום.

***יש לתאם תור מראש דרך האפליקציה של קופ"ח מכבי, דרך אתר האינטרנט של קופ"ח מכבי או דרך מוקד *3555

דותן שלום עם יעקב פרץ. יחצ,
דותן שלום עם יעקב פרץ/יחצ

עשרות בוגרי תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) זכו לשמוע אתמול בערב (שלישי) את הרצאתו המרתקת של כפיר יצחקי: 'לפחד בחוכמה' - שימוש נכון במנגנון הפחד.
יצחקי, בוגר תכנית IMPACT! בעצמו ומחבר הספר 'נשק לא קונבנציונלי', סיפר במהלך ההרצאה את סיפורו האישי ויוצא הדופן הכולל שירות צבאי ביחידת המסתערבים 'דובדבן', הקמת ארגון בינלאומי להדרכת הגנה עצמית, כיצד מנע אונס צעירה כאשר רדף אחרי האנס ואיך רדף אחרי מחבל והביא לניטרולו, לאחר שפצע שלושה אנשים בפיגוע דקירה בראשון לציון. במהלך ההרצאה אף חשף יצחקי שהיה על סף איבוד ראייה כתוצאה מניתוח לייזר שהשתבש ואיך איבד זמנית את הזיכרון לטווח קצר בעקבות תאונת אימונים בצה"ל. בעקבות מעשיו זכה יצחקי בפרס 'מגן ישראל' ושני עיטורי גבורה אזרחית.
ההרצאה הועברה במסגרת מועדון הבוגרים של תכנית המלגות IMPACT! של ארגון FIDF, המונה כיום למעלה מ-11,600 בוגרים שסיימו בהצלחה את לימודיהם והשתלבו בכל תחומי המשק בישראל.

הרצאה לבוגרי תכנית אימפקט. יחצ,
הרצאה לבוגרי תכנית אימפקט/יחצ

מעל ל-200 סטארטאפים ממקסיקו, הרפובליקה הדומיניקנית, מצרים ומדינות מכל רחבי הגלובוס, נרתמו למען ילדים מאושפזים בישראל הודות לארגון סאסא סטון, שמוביל את תחום החינוך לילדים מאושפזים בכל 41 בתי החולים בישראל בשיתוף משרד החינוך - האגף לחינוך מיוחד, במסגרת GESA - התחרות הגדולה בעולם לסטארטאפים בתחום הEdTech. הזוכה הגדול שנבחר הערב במעמד הגמר החגיגי בהשתתפות שר המדע והטכנולוגיה, הוא "Shmonstar" - אפליקציה שמצלמת חפצים פיזיים והופכת אותם לאנימציה עם התנועות והקול של התלמיד.

היוזמה התקיימה במסגרתGESA- Global EdTech startups awards אותה מוביל מרכז מיינדסט לחדשנות זו השנה השישית. השנה, לראשונה, נכנס לתמונה תחת קטגוריה ייחודית ארגון סאסא סטון, שהקים מסלול ייחודי לסטארטאפים המספקים פתרונות חינוכיים שיכולים לסייע לילדים מאושפזים. מתוך כ-200 סטארטאפים שהגישו מועמדות, הגיעו לאירוע הגמר חמישה סטארטאפים שבלטו במיוחד. המנצח הגדול, Shmonster מארצות הברית, זכה במענק כספי מכובד והזדמנות להוביל פיילוט במסגרת הפעילות של סאסא סטון בבתי החולים ברחבי הארץ.

שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי: "זה סימבולי ומרגש לקחת חלק באירוע שחוגג חדשנות למטרה חשובה מאין כמותה-חינוך ילדים מאושפזים, בשעות האחרונות שלי בתפקיד שר המדע והטכנולוגיה. ניכר שהמטרה של התחרות הזו מחברת בין כולנו למצוא רעיונות חדשניים בעבור הילדים המאושפזים ואני מודה לארגון סאסא סטון על ההזדמנות לסכם את תפקידי בממשלה באירוע מיוחד שכזה, במיוחד בימים אלו, שמבהירים את הצורך של כולנו בשגרה חינוכית והזדמנויות חדשניות לדור הבא, ברכות לזוכים".

רוברט זינגר, יו"ר הדירקטוריון של סאסא סטון ויו"ר המרכז לאימפקט יהודי: "אירוע הגמר החגיגי מראה את החשיבות הרבה שבמתן פתרונות חינוך מתקדמים לתלמידים המאושפזים. אני מודה לשר המדע והטכנולוגיה היוצא, יזהר שי, על עשייתו הענפה בתחום, ולתחרות GESA המאפשרת שילוב של חדשנות, ייחודיות ויצירתיות במגוון תחומים, ביניהם בתחום החינוך".

סוניה גומס דה מסקיטה, נציגת משפחת סטון בישראל: "ארגון סאסא סטון גאה לקחת חלק בתחרות בינלאומית מרשימה שכזו, שמטרתה לקדם פתרונות למידה חדשניים לילדים המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ וזהו כבוד גדול עבורינו לפתוח מקצה מיוחד בתחרות ה EdTech הגדולה בעולם. יחד עם הסטארטאפ הזוכה נמשיך לקדם את תחום החינוך לילדים המאושפזים בבתי החולים בצורה המתקדמת והחדשנית ביותר".

אבי ורשבסקי, מנכ"ל מיינדסט ציין: "אנחנו שמחים לראות את העוצמה והגלובליות של תחרות GESA וגאים לראות את האופן שבו התחרות מאפשרת למשוך סטארטאפים לתחומים כל כך חשובים כמו אלה בהם עוסק ארגון סאסא סטון, מברכים את הזוכה הגדול".

יזהר שי. סאסא סטון,
יזהר שי/סאסא סטון

לפני כחודשיים התקבלה קריאה במחלקה הווטרינרית של המועצה האזורית באר טוביה אודות ברווז פצוע שהגיע אל חצר בית במושב בית עזרא. "הגעתי לחצר וראיתי את הברווז מדמם", אמר הפקח הווטרינרי, קובי כהן. קובי הסביר כי מדובר בברווז בר מסוג ברכייה. הווטרינר של המועצה, ד"ר ואדים איסקוביץ' אמר כי הברווז היה פצוע בכנף ובצוואר ולא יכול היה למעשה לעוף.

ד"ר ואדים סיפר כי הברווז קיבל טיפול רפואי, כולל אנטיביוטיקה, חבישה ותרסיס לפצעים. "במצב כזה בטבע הברווז לא יכול היה לשרוד והטיפול הרפואי שיקם אותו", אמר השבוע.

במשך מספר שבועות הברווז טופל במלוא תשומת הלב במחלקה הווטרינרית של המועצה והפך למעשה לאטרקציה עבור העובדים. "זו היתה חוויה לברווז אבל גם חוויה עבורנו, כי אנחנו מטפלים לרוב בחתולים ובכלבים ולטפל בברווז זה בהחלט היה נדיר ומאתגר", ציין קובי כהן. לפני כשנה וחצי הציל כהן תרנגול הודו שנפל ממשאית בדרכו לשחיטה. "גם במקרה זה שיקמנו את בעל החיים ומסרנו אותו לחווה, שם הוא חי עד היום באושר".

ד"ר ואדים ציין כי המחלקה מטפלת בעשרות מקרים בשנה של בעלי חיים פצועים. גם הווטרינר וגם קובי לא הסתירו את התרגשותם כאשר החזירו אותו ביום שני השבוע אל הוואדי של נחל לכיש, העובר במועצה, כאשר במקום היו עוד ברווזים בני מינו. "השקענו וטיפלנו בברווז ואני שמח שהצלחנו בכך", אמר ד"ר ואדים. "עכשיו הברווז חזר לטבע, היכן שהוא צריך להיות", אמר קובי בחיוך.

בתמונות: הברווז בזמן הפציעה ולאחר השיקום. צילומים: קובי כהן ודרור אבוקסיס.

ברווז בר שנפצע ושוקם. יחצ,
הברווז הפצוע/יחצ
ברווז בר חוזר לטבע. יחצ,
והרגע המשמח/יחצ

הצבוע המפוספס הוא הטורף הגדול בארץ, אשר ניזון מפגרים, בעלי חיים קטנים, אשפה, חתולים, פירות וירקות. הצבועים נחשבים ל"סניטרים" של הטבע מאחר ובאכילת הפגרים והפסולת הם מנקים את הסביבה וכך מונעים הפצה של מחלות.

זה קרה במוצאי השבת, סמוך לחצות הלילה, כאשר התקבלה במוקד המועצה האזורית מטה יהודה פנייה מצוות מג"ב יישובים בנוגע לצבוע פצוע שנמצא על כביש 44 בסמוך לכפר אוריה. ד"ר גיל הכהן, מנהל השרות הווטרינרי של המועצה, קיבל אישור לכידה ממפקח רשות הטבע והגנים, אריאל קדם ואל המקום יצא צוות פקחים ווטרינריים מטעם המועצה. לאחר מאמץ רב, הצליחו הפקחים הווטרינריים חוסיין וריאד ללכוד את הצבועה הפצועה. כעבור מספר שעות, היא הועברה להמשך טיפול בבית החולים לחיות בר בספארי ברמת גן.

הצבועה טושטשה, נבדקה, צולמה וקיבלה טיפול ראשוני מידיו של הווטרינר, ד"ר אלעד סמיט. ממצאי הבדיקה הראו כי הצבועה סובלת משבר ברגלה השמאלית-אחורית ומפגיעת ראש. נכון להיום, הצבועה מטופלת ומתאוששת. ד"ר אלעד סמיט: "כאשר הצבועה הגיעה לבית החולים לחיות בר היא אובחנה אצלה בעיה נוירולוגית ושבר חמור ברגל. היא קיבלה טיפול תומך שכלל נוזלים ותרופות והבוקר כבר נראה שהיא מתאוששת. לשמחת הצוות המקצועי היא אוכלת כמו שצריך וזה סימן מצוין להתחזקותה והחלמתה. מצב השבר עדיין חמור וצוות הווטרינרים מתלבט לגבי קטיעה. בעבר הושבו לטבע צבועים שעברו קטיעה באחת מהרגליים ואנו מקווים כי גם היא תתחזק ותוכל לשוב לטבע בקרוב".

בסיום הטיפול, יינתן לה שם, יוצמד לה קולר איתור והיא תשוחרר לטבע באזור המחייה שלה. ברשות הטבע והגנים מציינים כי פעולתם המהירה של פקחי השרות הווטרינרי ראויה לציון והם יוזמנו להשתתף במעמד ההשבה לטבע.

ד"ר גיל הכהן: "צבוע הוא בעל חיים מרשים ויפה הנמצא בסכנת הכחדה. זו זכות לפגוש אותו בטבע ולסייע בהצלתו. עלינו לשמור על הסביבה האורבנית נקייה בכדי לא למשוך אליה חיות בר ולנהוג בזהירות בכבישים הפתוחים ובמפגש עם חיות הבר".

ראש המועצה, ניב ויזל: "מקצועיותם של עובדי השירות הווטרינרי תורמת לבריאות לאיכות חייהם של בעלי חיים, ביניהם חיות בר, אשר זקוקים לטיפול רפואי. ישר כוח על הפעולה המהירה של הפקחים".

צבועה פצועה בטיפול. יחצ,
המבצע הוכתר בהצלחה. הצבועה הפצועה מקבלת טיפול/יחצ

המועצה האזורית מטה יהודה נמצאת בעיצומו של מבצע חלוקה של למעלה מ-300 חבילות מזון לטובת תושבים בישובים שונים, אשר חלקם גם נמצאים בבידוד או חולים בקורונה. החבילות הגדולות מכילות מזון יבש ומגוון.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, אמר השבוע: "אני מודה לכל מערך המתנדבים שסייע ולכל מי שנרתם ושותף לפרויקט מבורך זה: סיירת יע"ל, אנשי פיקוד העורף, וועדי הישובים. ערבות הדדית היא צו השעה ומטה יהודה, בחירום כמו בשגרה, עושה הכל למען תושביה".

חלוקת מזון לתושבים. יחצ,
ראש המועצה ניב ויזל ומשה סויסה- מנהל אגף ביטחון, עסקים, סביבה ותחבורה/יחצ

ביום שני התקיימה פגישת זום בין ראש עיריית ירושלים מר משה לאון לבכירי מרכז "עדי ירושלים" לאנשים עם מוגבלויות מורכבות. ראש העיר זימן את הפגישה לטובת קידום תוכניות הפיתוח במקום לשנת 2021. במהלך הפגישה שיבח ראש העיר את התנהלות צוות "עדי ירושלים" ושמח להתעדכן שכל הצוות של המרכז התחסן.

בפגישה השתתפו האלוף (במיל') וחתן פרס ישראל, יו"ר ומייסד עמותת עדי נגב נחלת ערן דורון אלמוג, שלומית גרייבסקי מנכ"ל עדי ירושלים, משה סוויל סמנכ"ל רגולציה של רשת 'עדי', ישי סגל סמנכ"ל פיתוח של רשת 'עדי', נעה פחימה ממונה על החינוך המיוחד, יואל אבן מהנדס עיריית ירושלים, הצוות המסור של ראש העיר, ומר משה ליאון ראש עיריית ירושלים.

שלומית גרייבסקי מנכ"לית עדי ירושלים: "אנו מודים לראש העיר מר משה ליאון על התמיכה והנכונות לקדם את תוכניות הפיתוח של המרכז לשנה הקרובה. ובכלל על היותו קשוב ואכפתי לאורך כל הדרך. השנה האחרונה הייתה רצופה באתגרים לאור ההתמודדות עם מגפת הקורונה ,עיריית ירושלים ומשה לאון בראשה היוו פרטנר פעיל, תומך וקשוב לצרכי המרכז. במיוחד בימים אופטימיים אלה, עם התקדמות מבצע החיסון ברחבי הארץ, פנינו קדימה לחזרה לשגרה עבור דיירי המקום".

שלומית גרייבסקי. יחצ,
שלומית גרייבסקי/יחצ

חברות וטכנולוגיה

מסע אל המהפכה התעשייתית הרביעית: האקתון IIoT עם אתגרי החברות המובילות בתעשייה, אותו יקיים בסוף החודש המכון לייצור מתקדם מייסודו של מינהל תעשיות במשרד הכלכלה, בשיתוף המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל. האקתון זה יתמקד באינטרנט התעשייתי של הדברים (IIoT), בהשתתפות עשרות סטודנטים, מהנדסים, יזמים ומפתחים, מכל רחבי הארץ. הפרס הראשון: 10,000 שקלים

המשתתפים ייקחו חלק בהאקתון ייחודי, שיתמקד בפיתוח פתרונות ראשוניים (אבות-טיפוס) לאתגרים בתחום האינטרנט התעשייתי. הם יתחלקו לצוותים ויתכנסו (וירטואלית) במשך 3 ימים על מנת לסייע למפעלים להטמיע את המהפכה התעשייתית הרביעית (0.Industry 4). ההאקתון, ביוזמת המכון לייצור מתקדם בשיתוף המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, יערך ב-27-29 בינואר.

האינטרנט התעשייתי של הדברים (IIoT) מהווה נדבך מרכזי במהפכה התעשייתית הרביעית - אשר יישומה יאפשר קפיצת מדרגה של התעשייה היצרנית באמצעות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות. מהפיכה זו מהווה אתגר משמעותי לחברות תעשייתיות מסורתיות שנדרשות לבצע שינוי מחשבתי ותשתיתי.
אירוע האקתון IIoT ניזום במטרה ליצור תוצרים טכנולוגיים שיהוו פתרונות לאתגרים הרבים והמורכבים העומדים בפני יישום המהפכה בתעשייה. במשך שלושה ימים, הצוותים השונים יחקרו את האתגרים שיציבו בפניהם התעשיות ויפתחו אב-טיפוס ראשוני לכל אתגר ביניהם: חברת רפאל שתבקש למצוא פתרון המשלב בין מפעיל אנושי ומערכת בינה מלאכותית בקבלת החלטות לגבי תעדוף רחפנים ללוגיסטיקה בשטחים אורבניים. חברת נטפים תחפש אופטימיזציה למערך תאי ייבוש לחומר גלם (פלסטיק) במחלקת הזרקה וזאת מתוך מטרה לחסוך באנרגיה בתהליך הייצור, לייעלו ולהפחית זמני השבתה ופחת בתהליך. חברת ICL מעוניינת בפתרון שייתן התראה כאשר הזרועות במכונה מסוימת ("מסמיך") יוצאות ממצב מפולס, כך שניתן לתכנן את עצירת המכונה מראש וגם לעצור כאשר באמת נדרש.

תוצרי ההאקתון יוצגו על ידי הצוותים בפני צוות שופטים. המקומות הראשונים יזכו את הצוותים הזוכים בפרסים, כאשר הפרס הראשון יעמוד על 10,000 שקל, הפרס השני 5,000 שקל והמקום השלישי 3,000 שקל. לצוותים תינתן אפשרות להמשיך את פיתוח הפתרונות כמיזמים במסגרות שונות: קורס פרוייקט בין-תחומי שמתנהל במכללה, כמיזם סטודנטים במימון המל"ג ובמסגרות אחרות.
צוות השופטים ימנה את פרופ' אריה מהרשק-נשיא המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה; בני אמויאל-מנכ"ל המכון לייצור מתקדם; בעז דנילוב-מנהל האגף לייצור מתקדם, מינהל תעשיות משרד הכלכלה; אורלי ברוידא ארטל-סמנכ"לית תפעול המכון לייצור מתקדם; סיון יחיאלי-מנכ"ל חממת i4Valley; גיא בן-צבי-מנכ"ל ובעלים אומגה גליל;; ד"ר איילת גולדשטיין-חברת סגל במחלקה להנדסת מכונות במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה; ג'מיל אסטיטי-דירקטור תעשייה 4.0, קבוצת שטראוס; איתן וסלי-AI Offering Manager בחברת SKF.

בני אמויאל. אסף רונן,
בני אמויאל, מנהל המכון לייצור מתקדם/אסף רונן

פאנל מומחים מפורום G-CMO, פורום לסמנכ"לי/ות שיווק גלובלי בהנחייתה של אנה ליפניק לוי מחברת The-Founders יעסוק ב אתגרים מרכזיים ממגוון שלם של זוויות כגון איך בונים קהלי יעד, אתגרים בבניית תקציב,על ההבדלים האסטרטגים בין סטארטאפים הפונים לB2C לעומת B2B ועוד. האירוע הוא השני בסדרת האירועים "היום שאחרי גיוס ההון" הפונה ליזמים וסטארט אפים.

פורום G-CMO הינו קהילה המאגדת בתוכה את ראשי השיווק הגלובלי המובילים של ה- startup nation. כיום, חברים ב- G-CMO 100 סמנכ"לי שיווק מחברות בינלאומיות, סטארט אפים בצמיחה וקרנות הון סיכון. עם הקמתה ב-2017, הקהילה פועלת במטרה למצב את העשייה השיווקית מישראל כזו שמייצרת אימפקט ומהווה את מנוע הצמיחה של ה- startup nation . עבור חברי ה- G-CMO מדובר גם במסגרת מקצועית המספקת תמיכה, הפרייה הדדית ושיתוף. מייסדות הקהילה הינן סופי מלניק-אמיתי, שירי גרוסברד ואפרת פניגזון.

The-Founders - חברה המתמחה בניהול פיננסי חדשני End to End לסטארט אפים עם דגש מיוחד על שימוש בטכנולוגיות, במגוון ורטיקלים: החל מחברות סייבר, AI ובניה חכמה, תעופה לייפסטייל ועוד. לחברה פורטפוליו שירותים רחב הכולל בקרה תקציבית, גיוסי הון, שירותי CFO חיצוני, פיתוח תוכניות עסקיות ושיווקיות וליווי אסטרטגי אישי למנכ"לים.

WIZE - ארגון חברתי אשר קם בשנת 2011, המייצר קהילות עבור דור המילניום (מילניאלס) סביב תחומי עניין משותפים. ליבת פעילותו הינה הפקת אירועים הכוללים תוכן ובילוי. עד כה, הפיק ארגון מעל ל-1,000 הרצאות ב-12 ערים שונות בישראל, ליותר מכ-500,000 איש. האירועים עוסקים במגוון נושאים, לרבות מדע פופולרי, היי-טק ויזמות, מדעי המוח, פילוסופיה ועוד.

הדוברים

  • אנה ליפניק לוי- מנחת הפאנל- מומחית בתחום האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית, בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתפקידי ניהול בכיר בתאגידים טכנולוגים בינלאומיים בעולמות המובייל והחדשנות, בין היתר הקמת חטיבת השיווק בסמסונג והקמת הנציגות הרשמית של וואווי בישראל . מנטורית לסטארטאפים ומרצה ליזמים ובעלי עסקים. כיום שותפה מייסדת וסמנכ"לית השיווק של חברת The-Founders המלווה סטארטאפים בתהליכי יציאה לשווקים הגלובליים.
  • אפרת פניגזון -סמנכ"לית השיווק של Mindspace, חברה בתחום חללי עבודה גמישים. קודם לכן, הובילה את השיווק בחברת הרחפנים האוטונומיים, Airobotics, אשר גייסה למעלה מ- 120 מיליון דולר. בעלת 17 שנות ניסיון בטכנולוגיה ושיווק גלובלי, אפרת זכתה בתואר "סמנכ"לית השיווק של השנה" מטעם גיקטיים ב-2019, וכן דורגה כאחת מ-10 אנשי השיווק המובילים בהייטק ב-2017. כמו כן, היא שותפה מייסדת של פורום G-CMO , ומנחת הוידאוקסט 'Market Shift' לצד אליאב אללוף. לאפרת תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת מונאש באוסטרליה.
  • נטע גל - סמנכ"לית שיווק ויועצת אסטרטגית עם 12 שנות ניסיון שיווק במדיה והיי טק. במשך למעלה מ-6 שנים נטע הובילה צוותים וקמפיינים גלובלים של Google ברחבי EMEA, כולל יצירת מערכות יחסים עם שותפים עסקיים. לאחר מכן, הצטרפה לסטארט אפ Venn בתור סמנכ"לית השיווק ופיתחה את הזהות המותגית ואסטרטגיית השיווק של החברה אשר כללה בין השאר חדירה לשווקים חדשים בארה"ב ובאירופה. כיום משמשת כיועצת ומנטורית לסטרט אפים בתהליכי אפיון מוצר, מיתוג, עיצוב, אסטרטגיית תוכן ויחסי ציבור.
  • הילה שטרית נסים- בעלת 20 שנות ניסיון בשיווק, מיתוג ותקשורת שיווקית לחברות צמיחה טכנולוגיות בתחום ה B2B וה - B2C. הילה מתמחה ביצירת מותגים חזקים, בניית סטוריטלינג ואסטרטגיות שיווקיות המבוססות על דאטה ועל התנהגות לקוחות על מנת להניע צמיחה ויצירת ערך. לשעבר VP of Communications בחברת promo.com וסמנכ"לית שיווק בקבוצת ויולה.
  • אסף שולמן- סמנכ"ל השיווק של Firebolt, סטארט אפ בתחום הביג דאטה. אסף הינו יזם ובעל תשוקה לשיווק למרות שבמקור הוא מהנדס תוכנה. בעל ניסיון בהובלת השיווק עבור חברות בארץ ובחו"ל ונמנה על הצוות המייסד של חברת הסייבר Checkmarx בה הקים את פעילות השיווק מאפס. ייסד את הפודקאסט, Techie Talkie, הבוחן את ההיבטים השונים של שיווק בחברות טכנולוגיה.
  • דן פסו אבלגון- מייסד קהילת The B2C'S וקבוצת ההשקעות "הלוויתן המעופף" שמשקיעה ועובדת עם מיזמי B2C. פרסומאי ויזם בעל ניסיון רב ומגוון בעולמות הפרסום ובהובלת מהלכי אסטרטגיה וקריאיטיב של מותגי על גלובלים כגון מיקרוסופט, אינטל P&G ועוד. בשנים האחרונות דן הוביל את הפעילות השיווקית עבור הסטארט אפים המובילים בארץ ביניהם missbeez, easy, jelly button, jolt, Maapilim ו- Shookit. מנטור במגוון אקסלרטורים ומרצה בתחום השיווק והאסטרטגיה הדיגיטלית.
קהילה. יחצ,
פאנל המומחים/יחצ

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, המשווקת את מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום המובילים בעולם, ביניהם המותגים אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון, סמאשבוקס, גלאם גלואו, ג'ו מלון לונדון, טום פורד ועוד, מכריזה על שיתוף פעולה שנתי יוצא דופן עם אושיית הרשת ויוצרת התוכן בתחום הקולינריה, דניאל עמית. במסגרת שיתוף הפעולה תמליץ דניאל על מגוון מוצרים שהיא אוהבת בהתאם להתנסות האישית שלה ותדגים שימוש במגוון מוצרי איפור וטיפוח.

לדברי אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל "שיתוף הפעולה עם דניאל הוא ייחודי כיוון שטבעי ששיתופי הפעולה שלנו ברשת יהיו עם אושיות מתחומי האיפור, האופנה והלייף סטייל כפי שנהגנו עד היום. ניסיונות ראשונים לשת"פ עם דניאל הוכיחו שדווקא בגלל שהיא לא באה מעולמות הביוטי, היא נתפסת בעיני העוקבים והעוקבות שלה כאמיתית וכזו שמתנסה כמוהן במוצרים, ללא ידע מוקדם. כך נחשבות המלצותיה לאותנטיות יותר".

שיתוף הפעולה עם דניאל ימשך כשנה ובמהלכו תמליץ דניאל על מוצרי כל קבוצת החברות אסתי לאודר.

דניאל עמית. יחצ,
דניאל עמית/יחצ

רגע לפני הסגר, עובדי חברת "הכרם" הופתעו כאשר הגיעו למשרדי החברה וגילו כי לובי בניין החברה עוצב מחדש כרחוב עם פרחים ועיתונים מ-1921 כציון לחגיגות ה-100 שנים מאז הוקמה החברה.

העובדים אשר התחלקו לקפסולות נהנו ממגוון פעילויות ברחבי קומות הבניין, טעימות יין בקומה אחת, טעימות בירות באחרת ובין לבין גם נהנו מקוקטיילים מבוקבקים. כדי לא לשתות כל כך הרבה על בטן ריקה חולקו מארזי ארוחת בוקר מפנקים. כל זאת, בנוסף למארזי סוף השנה שהחברה חילקה לבתי העובדים שהורכבו מ- 4 קופסאות שונות המיועדות לסוף השבוע החגיגי האחרון בשנה וכללו ערכה מפנקת לכל יום.

חברת הכרם, אשר הוקמה בשנת 1921 ע"י ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות המשפחה, היא מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות. במשך השנים צמחה חברת הכרם מעסק משפחתי קטן, לחברה המעסיקה כיום כ-180 עובדים, עם מחזור מכירות שנתי של כ-300 מיליון שקל.

חברת הכרם. תום גץ,
כמו ב-1921 (צילום: תום גץ)/תום גץ

בתחנת הכח החדשה הנבנית בסמוך לקרית גת ניצלו את ההפוגה הממושכת בגשמים להקמת מיזם חדשני למניעת הצפות. בצמוד לשטח התחנה הותקן מאגר תת קרקעי רחב ידיים שיקלוט אליו את עודפי מי הגשמים ויגן על המתקנים הרגישים מפני שיטפונות.

המאגר, בנפח של 1000 קוב, נבנה בטכנולוגיה גרמנית יחודית שהובאה לארץ על ידי חברת אגרולן, המתמחה בפתרונות סביבתיים. המתקן עשוי מיחידות אקו בלוק - חלקי פלסטיק מודולריים היוצרים מאגרים תת קרקעיים שמשהים את הנגר מתחת לקרקע ומסייעים בהחדרת מי הגשמים לתהום. בעזרתו ניתן לטפל במי הנגר בצורה מקומית עוד לפני שהוא מגיע אל מערכות הניקוז המסורתיות שלא עומדות בעומס. המאגר חזק ועמיד מאוד והשטח מעליו יכול לשמש למגוון שימושים כמו מעבר להולכי רגל, גן ציבורי ואפילו חניון למכוניות ומשאיות כבדות.

חנן גליקמן, מנהל הפרויקט בחברת אגרולן: "כולנו מכירים מידי שנה את התמונות הקבועות של ההצפות שנגרמות בישראל מידי חורף וגורמות לנזקים כבדים. הגיע הזמן להפסיק להתייחס לזה כאל גזירת גורל. המתקן שאנו בונים קולט אליו את המים העודפים מפני השטח ומרזבי הגגות ולאחר מכן הם מחלחלים בהדרגה אל מי התהום. זוהי התפיסה שאליה הולכים היום בעולם ובה נותנים פתרון מקומי למי הנקז במקום לבנות תשתיות להובלה שלהם למרחקים. הרווח הוא כפול גם מניעת שיטפונות וגם העשרה של מי התהום."

בניית מאגר תת קרקעי בקרית גת. אגרולן,
בניית מאגר תת קרקעי בקרית גת/אגרולן

מותגים

חברת דין דיאגנוסטיקה משיקה בישראל מכשיר כושר ביתי fit 3.0 מסדרת מכשירים של המותג Compex (קומפקס). המכשיר החדש בעל הטכנולוגיה העילית השוויצרית נמצא כפופולרי בקרב ספורטאים ומאמני כושר ברחבי העולם וכמו כן בקרב פיזיוטרפיסטים המתמתחים בפציעות ספורט.

מכשיר ה-fit 3.0 נועד לסייע למתאמנים וספורטאים מקצוענים לחזק ולשפר את ביצועי השרירים באמצעות גירוי חשמלי. מכשירי הסדרה מסייעים בשיפור ביצועים, בטיפול בפציעות ומניעתן, התאוששות מהירה, שיקום והקלה על כאבי השרירים.

המכשיר מיועד לנשים וגברים המתאמנים כ-3 פעמים בשבוע ומעוניינים לשמור על כושר, אנשים שסובלים מכאבי מפרקים ושרירים וכמו כן לנפגעי פציעות ספורט.

ה- fit 3.0 מפעיל שרירים באמצעות פולסים חשמליים בהתאם לתוכנית הרצויה, ממגוון התוכניות המוצעות לבחירה. הפולסים מועברים לשריר על ידי אלקטרודות המונחות על הגוף ומחוברות למכשיר באמצעות כבלים. בנוסף, המכשיר מצויד בטכנולוגיית MI ייחודית (פטנט רשום) באמצעותה הוא סורק את מערכת השרירים ומתאים אוטומטית את האימון האופטימלי ביותר.

למכשיר Fit 3.0 תשע תוכניות כושר כגון: חיטוב זרועות, חיזוק היריכיים, שרירי חזה, חיטוב ישבן ועוד. בנוסף קיימות גם 2 תוכניות התאוששות וכמו כן 8 תוכניות לניהול כאב כמו הפחתת כאבי שרירים, כאבי צוואר, כאבי גב, מניעת התכווצויות, כאבי מפרקים וכו'.

ניתן להתאמן עם המכשיר בבית, לקחת אותו לחדר כושר או אפילו לפעילות מחוץ לבית. משך זמן הסוללה בין 15 ל -30 שעות (תלוי בסוג התוכנית ועצימות הפעילות). לנוחות מרבית היצרן מציע קליפס לחיבור המכשיר לחגורה.

המכשיר מגיע עם 4 ערוצים (כניסות ל-4 כבלים), 8 אלקטרודות מרובעות ו-4 מלבניות, כבל MI, סוללה נטענת ומטען.

מחיר המכשיר - 1,513 שקל. קליפס לחיבור המכשיר לחגורה- 18 שקל. ניתן לרכוש את המכשיר והאביזרים הנלווים בחנות האונליין של היבואן "דין סטור": http://dynstore.co/cpx-3

קומפקס. יחצ,
מכשיר קומפקס ביתי/יחצ

הכירו את SoundBeamer - מכשיר אודיו חדשני, שבעזרתו ניתן לשמוע מוזיקה בשתי האוזניים - באופן בלעדי לאדם ספציפי ללא כל אוזניות. מאחורי ההמצאה עומדת חברת סטארט אפ ישראלית בשם NOVETO, שהחלה את פעילותה בשנת 2015 ומאז רשמה פטנטים בארה"ב, בסין ובאירופה. מהדורה מוגבלת של המוצר תימכר במהלך החצי השני של חודש ינואר במחיר של עד 500 דולר, ובחודש פברואר במכירה מוקדמת באתר החברה.

במכשיר החדש שנקרא SoundBeamer יש מצלמה שמאתרת את מיקום אוזני המשתמש, וכן רמקולים אולטראסוניים שמפקסים אנרגיה אקוסטית לאוזני המשתמש ובונים מעין כיסי אודיו ליד אוזני המשתמש. נשמע מדע בדיוני, אבל זה עובד בדיוק כך והביצועים מרשימים. הכול נשלט באמצעות צ'יפים שהחברה פיתחה ומופעל באמצעות אפליקציה. החיבור למכשיר הוא חיבור Bluetooth וניתן לחבר אליו כל אביזר - טלפון נייד, מחשב, לפטופ וטלוויזיה. החברה הוקמה על ידי תומר שני ונועם בביוף, והמנכ"ל הוא ד"ר כריסטוף רמשטיין (סמנכ"ל הנדסה לשעבר של לוגיטק וניהל מספר סטארט אפים בהצלחה בעבר), ואל שני הצטרף גיל לב, המנהל העסקי הראשי של החברה.

"אנחנו קוראים לזה 'אוזניות בלתי נראות'. הרעיון פשוט: ללכת בלי ולשמוע עם", אמר תומר שני, ממקימי החברה, "המכשיר מתביית על האוזניים שלך ומשדר אליהם גלים קצרים, של אולטרא-סאונד, שאורכם מספר מילימטרים. יש תופעה פיזיקלית שבה אפשר להרכיב את הסאונד במודולציה והאוויר עצמו הופך לרמקול. יש כיום רמקולים כיווניים שעושים שימוש בתופעה הזו, אבל הם מייצרים קרן קול ישרה ורחבה שלא יודעת איפה המשתמש. הוא צריך להכניס את הראש שלו לקו דמיוני. אנחנו לקחנו את זה שני צעדים קדימה: הרמקולים הדמיוניים האלה נמצאים כל הזמן על האוזניים שלכם והם זזים יחד איתכם".

נובאטו. יחצ,
המכשיר של נובטו/יחצ

סקר שנערך על ידי אתר "מידרג" דן בשאלה איזה מנעול חכם הוא המומלץ ביותר, ובו זכתה חברת מולטילוק ב-91 אחוז מקולות בעלי המקצוע. "מולטילוק ידועה מזה זמן רב במוצרים האיכותיים שהיא מייצרת ומשווקת, מערכת האנטר בין מוצריה. זהו המנעול החכם המומלץ - מוצר איכותי ואמין שבנוי על בסיס הצילינדר MT5, בין הצילינדרים המתקדמים ביותר בשוק", כתב אחד מבעלי המקצוע, ובעל מקצוע אחר הוסיף: "מהניסיון הרחב שלי בפתרונות מיגון מתקדמים, אני ממליץ על מערכת אנטר של מולטילוק. המערכת האמינה ביותר שקיימת היום בשוק המנעולים החכמים".

מערכת ENTR של מולטילוק. יחצ,
מנעול חכם של מולטילוק. ניצחון חד משמעי/יחצ

AXE הוא כבר שנים מותג הטיפוח המוביל בקרב גברים צעירים בישראל. את הדיאודורנטים ומוצרי השיער והסבונים מכיר כל בחור ישראלי, ועכשיו מגיעה בשורה ריחנית ומפתיעה במיוחד: בושם כיס, בניחוחות האהובים של AXE. הסדרה החדשה - "אקס טיקט", קטנה וקומפקטית, כך שנועדה לנשיאה בכל מקום: אם אתה בדרך לדייט, לעבודה, חדר כושר או סתם ישיבה עם חברים. 3,4 ריסוסים לכיוון הצוואר - ואתה מסודר.

הבשמים החדשים עוזרים לך להריח נהדר ולשמור על הסטייל שלך בכל מקום. הסדרה כוללת 3 מוצרים בניחוחות האהובים של אקס: אפקט מרענן של שוקולד, בלאק ואפולו, אשר מתאימים במיוחד בשילוב עם הבודי ספריי והדיאודורנטים המוכרים של אקס.

אקס טיקט אפולו. יחצ,
מוכר כבר שנים. אקס/יחצ

חברת Reebok חושפת היום (ג') קולקציה חדשה המבוססת על הסרט האייקוני "קונג פו פנדה": Reebok X Kung Fu Panda- Master Your Own Style". הקולקציה החדשה נוצרה בשיתוף עם ענקית האנימציות DreamWorks ואגף הפיתוח בחברת Universal ותציע פריטי ביגוד והנעלה לכל המשפחה. ההשראות לעיצובי הפריטים נשאבו מהמוטיבים והדמויות הבולטים בסרט ומעולמו של הדמות הראשית- הפנדה הלוחמנית. הקולקציה תכלול 4 מדגמי הסניקרס הפופולריים ביותר של המותג, בעיצובים ייחודיים לקולקציה.

בנוסף מציעה Reebok מגוון של ביגוד משלים לקולקצית הנעליים הכולל קפוצ'ונים, סווטשרט, חולצות עם שרוול קצר ומכנסי טרנינג המלווים את המסע של פו להפוך ללוחם הדרקון. מוצרי ההנעלה יוצעו באריזה מיוחדת ומוגבהת בהשראת השנה החדשה: החלק האדום והעליון של הקופסה מסמל את המעטפות האדומות שמוחלפות בחגיגות החג, ואילו הבסיס מציג שילובים גרפיים שונים בהשרא תקונג פו פנדה.

ריבוק קונג פו פנדה. יחצ,
ריבוק קונג פו פנדה/יחצ

חברת אדידס מציגה מהדורה חדשה של דגם הסניקרס המיתולוגי- Stan Smith. דגם הסניקרס יוצע בגרסאות חדשות אשר עוצבו באמצעות חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה במטרה להפחית פסולת, כאשר איכות הייצור נותרה ללא שינוי. הקולקציה יוצאת בדיוק בזמן לט''ו בשבט. לצד דגמי הנעליים החדשים יוצעו גם פריטי ביגוד משלימים כמו חולצות וקפוצ'ונים.

טווח מחירים 149.9-399.9 שקל. ניתן להשיג באתר הסחר

נעלי סטן סמית. יחצ,
נעלי סטן סמית' של אדידס/יחצ

2021 רק נפתחה, וכבר מביאה איתה בשורה משמעותית בעולם הגלידה - סדרת מגנום פיינטס עושה עלייה ומגיעה לכבוש את הצרכנים הישראלים.

מגנום, אצולת הגלידות, הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בישראל. חווית התענוג האולטימטיבי מקבלת עכשיו חיזוק משמעותי עם השקת 4 טעמים בפורמט ייחודי של פיינט, שמציג גלידת שמנת איכותית יחד עם חווית השוקולד העשירה של מגנום, שמתבטאת בדיסק שוקולד ומעטפת שוקולד בכל צידי ותחתית הגלידה, ועם תוספות מפנקות ועשירות. אפקט השבירה של מעטפת השוקולד לתוך הגלידה, מאפשר חוויה סנסורית שלא נראתה כמותה בישראל.

דווקא עכשיו, בשיא עונת החורף והשהייה בבתים, גלידת שטראוס מזמינה את הצרכנים לגלות את התענוג המושלם, ולהתפנק עם ארבעת הטעמים החדשים:

  • וניל קלאסיק- גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב, במעטפת שוקולד חלב
  • וניל שקדים- גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד חלב מעולה ושקדים מסוכרים, במעטפת שוקולד חלב מעולה
  • וניל שוקולד לבן- גלידת שמנת בטעם וניל עם שברי שוקולד לבן מעולה, במעטפת שוקולד לבן מעולה
  • שוקולד לבן ועוגיות- גלידת שמנת עם ריפל בטעם עוגיות, שברי שוקולד לבן מעולה ופירורי עוגיות, במעטפת שוקולד לבן מעולה
  • מיוצר בחו"ל, כשר לאוכלי אבקת חלב נוכרי. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק
  • מחיר מומלץ לטעם בודד: בין 20-25 שקל. יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן שנקבע על ידי הרשתות
סדרת הפיינטים של מגנום. יחצ,
סדרת הפיינטים של מגנום/יחצ

לרגל חג ט"ו בשבט, הנחשב לחג העצים והצמחים מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב), מותג הבית של חברת אורגניקזון, המתמחה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגניים, מציג סדרת טיפוח טבעית לשיער פגום, יבש או לאחר החלקה. הסדרה מבוססת על אגוזים וכוללת 3 מוצרים: שמפו, מרכך ומסיכה לשיער, מתמציות שמנים אורגניים: מקדמיה, שיאה וארגן.

אגוזים נחשבים למקור בריא ועשיר המכילים חומרים המסייעים בשמירה על הבריאות, כמו: סיבים, ויטמינים ומינרלים, סידן וברזל. ידוע למשל כי שמני אגוזים עשירים בנוגדי חימצון, בויטמינים ובחומצות שומן חיוניות, ומהווים מקור טבעי לויטמינים A ו E- וכך מסייעים בעיכוב תהליכי חמצון, מיטיבים עם השיער ומטפחים אותו. כך למשל שמן אגוזים אחראי על ברק וחיוניות השיער תוך שמירה על הקצוות ועל לחות הקרקפת. שמן שיאה המכיל ויטמין E מסייע בחיזוק, ריכוך ושיפור תהליך צמיחת השיער. שמן מקדמיה מזין ומחזק את זקיקי השיער - מתאים גם לטיפול בנשירת השיער. וכמובן שמן ארגן, המפורסמם בזכות ויטמין E וחומצות השומן אומגה המספקים לחות והגנה, השמן תורם לחיזוק והרגעת קצוות מפוצלים ועור הקרקפת.

הקולקציה האורגנית של ecoLove מבוססת על היתרונות הבריאותיים והעשירים של האגוזים, מתאימה בעיקר לטיפול וטיפוח אינטנסיבי, לשיער פגום, יבש או לשיער שעבר החלקה. הסדרה בעלת פורמולה עשירה ברכיבים אורגניים: מקדמיה, שיאה, ארגן, שמן חוחובה, שמן קוקוס, שמן זית וכן אלוורה, קלנדולה וקמומיל.

המוצרים אינם מכילים מלחים וזאת על מנת להגן על תוצאות ההחלקה, הם מעניקים איזון מושלם בין אחוז גבוהה של רכיבים טבעיים ואורגניים לקבלת תוצאות מצוינות לשיער מטופח, נעים למגע ובעל מראה בריא.

מרכך לשיער אקו לאב. יחצ,
אקו לאב/יחצ

באבלס, אתר בגדי הילדים הגדול בישראל, קיבל בימים אלו את הזיכיונות הבלעדיים למותגים הבינלאומיים לילדים: UMBRO,STEVE MADDEN, PEPE JEANS שמצטרפים למותגי יוקרה נוספים שנמכרים באתר. לרגל חגיגת המותגים האתר מציע עד 50% הנחה על כל הפריטים.

שוק מותגי היוקרה של בגדי ילדים מגלגל למעלה כ-400 מיליון שקל. באבלס, אתר בגדי הילדים הגדול הישראל, מדווח על מכירות שיא של מותגי יוקרה בינלאומיים לילדים ופריחה בעידן משבר הקורונה.

באבלס בבעלות צחי פריד, יחד עם השותפים יודי לזר (33) וחיים נחום (32), מציע למעלה מ- 40 מותגים מובילים בקטגוריות ביגוד, הנעלה, אקססוריז, צעצועים ומוצרי פארם. באבלס הינה יבואנית רשמית ובלעדית של המותגים הוגו בוס , טימברלנד, DKNY , ריפליי , סטיב מאדן, פפה גינס, יומברו, מותג הבית אורו ועוד.

אתר באבלס הוקם במטרה להיכנס לתחום הצומח של רכישות באמצעות האינטרנט ולהוביל את תחום שופינג האופנה לילדים במדינת ישראל, הדרך להוביל את השוק הישראלי היא על ידי מתן מספר יתרונות בכמה נושאים מרכזיים בתהליך קניה באתרי שופינג אופנה באינטרנט. החברה מספקת משלוח עד הבית מהיום להיום באזור המרכז ותוך 3 ימי עסקים לשאר חלקי הארץ. מעבר לאתר האונליין לרשת יש כיום 10 חנויות ברחבי הארץ.

חיים נחום ואוריה עזרן. אור גפן,
חיים נחום ואוריה עזרן/אור גפן

במשרדי בן & ג'ריס בוורמונט, אוהבים כלבים כמעט כמו שאוהבים גלידה (אוקיי, אולי באותה מידה). מסיבה זו אנו גאים שיש לנו משרדים ידידותיים לכלבים בהם אנחנו מזמינים כלבים להצטרף לבני אנוש שלהם למשרד בכל יום. כל עובד בן & ג'ריס יספר לכם שהנוכחות של חברם הפרוותי לצידם הופך את יום העבודה הקשיח כמו גלידה להרבה יותר מתוק.

בהסתמך על הכלבים בבן & ג'ריס (כל חברינו בעלי ארבע רגליים במשרד), אנחנו יודעים שאוהבי הגלידה שלנו מפנקים את כלביהם ורוצים לתת להם משהו קצת יותר מיוחד. כיום אין הרבה אפשרויות לחטיפי כלבים עם רכיבים נקיים באיכות גבוהה. עם קינוחי כלבים של בן & ג'ריס, אוהבי הגלידה שלנו יוכלו לשלב את אהבתם למותג עם אהבתם לחיית המחמד שלהם באמצעות קינוחים קפואים הידידותיים לכלבים וארוזים בכוסות אישיות.

אנחנו יודעים שאתם רוצים רק את הכי טוב עבור חבריכם בעלי ארבע רגליים. וכמו שאתם אוהבים לחפור לפיינט גלידת בן & ג'ריס אהובה, כך גם כלבכם ייהנה לחפור בחטיפים הקפואים של קינוחי כלבים של בן & ג'ריס.

אתם בטח תוהים האם זה בטוח לכלבים לאכול גלידה. והתשובה הקצרה היא: לא. ומסיבה זו ייצרנו קינוח כלבים של בן & ג'ריס עם כמות מאוד מוגבלת של חלב, כך שהם לגמרי בטוחים וידידותיים לכלבים שלכם. החטיפים הקפואים האלה נעשים עם חמאת חמניות, שהיא בטוחה לכלבים וגם טעימה לכלבים בניגוד לחלב או קרם/שמנת, חמאת גרעיני חמניות לא תגרום לכאבי בטן לכלבכם - רק לנענוע זנב וחיוך!. ומסיבה זו בחרנו להשתמש בה עבור חטיפים אלו.

אתם בטח תוהים האם אתם יכולים לטעום את קינוחי הכלבים של גורכם, או האם הם רק עבור כלבים. בעוד שהחטיפים הקפואים של קינוחי הכלבים יוצרו במיוחד עבור גורים, והם לא מתויגים כהנאה לבני אנוש, יש להם את אותם רכיבים שתמצאו בטעמים המיוצרים לבני אדם. כך שהם בטוחים לגמרי לטעימה, כל עוד אתם אוהבים דלעת ובייגלה.

ישנם שני טעמים מופלאים לכלביכם ובכל אחד מהטעמים האלה יופיע כלב של עובד בן & ג'ריס: ה-BATCH של רוזי - שעשוי עם דלעת ועוגיות קטנות, והמיקס של פונץ' - שעשוי עם חמאת בוטנים וסווירלים של בייגלה. הכלבים שלכם יוכל לבחור את האהוב עליהם. כמו בגלידות שלנו, הרכיבים הם ללא שינוי גנטי והמרכיבים באישור סחר הוגן. הטעמים האלה הם אינם טבעוניים. בעוד שהמוצרים מיוצרים על בסיס חמאת חמניות ללא חלב, ולכן מתאימים למערכת העיכול של הכלבים, ישנם כמויות מאוד קטנות של חלבי בתוספות וסווירלים.

מחפשים חטיפים קפואים לכלבכם לקיץ? הקינוחים האלה הם הדרך המושלמת לצנן (ולשמח!) את הכלבים בחודשי הקיץ החמים. רעננו את כלבכם אחרי הליכה בפארק כלבים עם חטיף כלבים קפוא מושלם מבן & ג'ריס.

בן אנד ג'ריס לכלבים. יחצ,
בן אנד ג'ריס לכלבים/יחצ

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, יוצא במבצע על כל סדרת צבעי השיער COLOR NATURALS (קולור נטורלס), המיועדת לשימוש ביתי. במסגרת המבצע: מוצר שני ב- 8 שקלים בלבד. המבצע ייערך החל מה 14.1.2021 עד ה 27.1.2021 ברשת סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין

צבעי סדרת קולור נטורל מכילים מרכיבים טבעיים ובראשם 3 שמנים- שמן זית, שמן אבוקדו וחמאת שיאה, המזינים את השיער ומגנים עליו, מעניקים גוון עמוק, מבריק ומלא חיוניות וכן כיסוי של עד 100% לשיער לבן. הודות לנוחות השימוש מתקבלת חוויה כיפית של ממש - הצבע נוח ונעים למריחה, בעל מרקם קרמי, אינו מטפטף ופשוט לשימוש. סדרת קולור נטורלס נמכרת בערכה המכילה שפופרת צבע, חמצן, מסכה, כפפות חד פעמיות ודף מידע מפורט של הוראות שימוש.

סדרת קולור נטורלס של גרנייה מציעה 30 גוונים שונים: מבלונד, אדום עז, נחושת בוהקת, אדמוני זוהר, חום מרגיע, ועד שחור ועוד. ניתן כמובן לערבב גוונים ולהגיע לגוונים נוספים: מקוריים, עשירים וייחודיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.9 שקל, מוצר שני ב 8 שקלים בלבד.

מבצע צבעי שיער גרנייה. יחצ,
מבצע על צבעי השיער של גרנייה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully