וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם ליותר מ-2,000,000 ישראלים לעבור לטורנדו

גד בירון, בשיתוף טורנדו

11.2.2021 / 13:11

עולם המזגנים בישראל קם לבוקר חדש, כדי לגלות שבשקט בשקט ובעוצמה גדולה הפך טורנדו למותג המזגנים הצומח ביותר בישראל - עם מכירות בהיקף שמעל 2,000,000 מזגנים. הישראלים רוצים חדשנות טכנולוגית, אמינות, שירות מהיר, וכמובן עיצוב עכשווי. המהפכה השקטה של עולם המיזוג

טורנדו. טורנדו,
טורנדו/טורנדו

כן, לפני הכל צריך לתת למספרים לדבר ולומר מיד שאפו גדול.

המספרים שתגלו יבהירו את תמונת המהפכה השקטה בעולם מיזוג האוויר בישראל. ונתחיל עם מידע מקומי: ישראל. האקלים החם הפך את ישראל לאחת המדינות המפותחות ביותר בתחום מיזוג האוויר, אם תרצו: מעבדה מתקדמת של עולם המיזוג העולמי (ואל תחפשו קשר לפייזר). אז ככה: 95% מבתי האב מחזיקים מזגן אחד לפחות, ובכל בית לא פחות מ-3 מזגנים בממוצע - שני הנתונים יחד וכל אחד לחוד נחשבים מהגבוהים בעולם. עוד נתון מפתיע אומר ש-50% מהמזגנים שנרכשים הם קנייה שנייה - לרוב החלפה של מזגן ישן שהתקלקל. לא סיימנו עם הנתונים החמים במיוחד.

עד כמה חמים? בבקשה: כי הנה הנתון המפתיע יותר. מעל 2,000,000 מזגנים שנמכרו בישראל הם של המותג "טורנדו", שפועל עצמאית בזירה רק מ-2007 (אך שייך לחברה הקיימת כבר 32 שנה בענף). בהצלבת הנתון הזה עם שאר נתוני השוק בישראל, קל להבין שהמותג טורנדו כובש את שוק המזגנים הישראלי בשנים האחרונות - בעוצמה אך בשקט.

חד וחלק, זה מתכתב עם מה עשתה יפן לתעשיית הרכב. זוכרים? והנה, בישראל של היום, טורנדו עושה את זה לתעשיית מיזוג האוויר ומציגה מודלים מפתיעים של חשיבה הכוללים חדשנות טכנולוגית פורצת דרך, תפיסת איכות חסרת פשרות, יעילות תכנונית וייצורית - ומעל לכל היא מציעה מוצרים איכותיים ואמינים ללא פשרות. התוצאות רשומות על גרף ההצלחה של עולם המיזוג בישראל.

רוצים מזגן מעוצב במחיר מיוחד? היכנסו לאתר טורנדו ותתחדשו

seperator

מבט ברור (וצומח) להצלחה

"שקט" היא מילת מפתח בכל סיפור ההצלחה של טורנדו, שפתרונות מיזוג האוויר שלה מציגים שקט מיוחד. בישראל, המזגן פועל במשך ימים רבים בשנה, ובמשך שעות ארוכות כל יום ולכן, מזגן שקט ויעיל הוא חשוב במיוחד וכאן, מזגני טורנדו מוכיחים את יכולותיהם בגדול. הם לא רק יעילים בתפוקות המיזוג, אלא גם חסכוניים במיוחד בחשמל, מה שמוביל לביקוש הולך וגובר ולתואר "מותג מיזוג האוויר הצומח ביותר בישראל".

סקר צרכנים של מכון המחקר גיאוקראוגרפיה, שנערך ברבעון האחרון של 2020, הראה כי עוד ועוד ישראלים תופסים את טורנדו כמותג בעל אמינות גבוהה, שמעניק הכי הרבה שנות אחריות (שבע שנים). גם תפיסת השירות, כולל התחייבות לטכנאי תוך יום, גבוהה מאוד - שני שיקולים משמעותיים בבחירת מזגן חדש. 32 אחוזים מהצרכנים בישראל מאמינים כי פתרונות המיזוג של טורנדו הם המתקדמים ביותר בשוק כיום.

עידן חדש בעולם המיזוג

כדי להבין את ההצלחה של טורנדו כדאי להביט על פס הייצור. פתרונות מיזוג האוויר מיוצרים במפעלים עם ציוד רובוטי מתקדם, שמבטיח שלמות לאורך זמן ופעולה שקטה לחלוטין בעזרת חיבור מדויק בין חלקי המזגן הפנימיים והחיצוניים. יתרון הדיוק והבטחת השקט עם ערך מותג עליון, ומיושמים בפס ייצור קפדני ומושלם.

עוד לפני הגעתם לפס הייצור הרובוטי החדשני, פתרונות המיזוג של טורנדו מתוכננים ונבחנים לעומק במעבדות החברה, מתכנון מדחסים עוצמתיים ואמינים (גם בטכנולוגיות אינוורטר), הנדרשים לספק תפוקה יציבה וגבוהה במשך שעות עבודה רבות, כולל בתנאי מזג אוויר קיצוניים, דרך יחידות השליטה והבקרה האלקטרוניות, שמאפשרות שליטה מושלמת בהפעלת מערכות המיזוג באמצעות שלט רחוק וכיום גם דרך כלים דיגיטליים מתקדמים ואפליקציות, ועד עשרות הרכיבים הנוספים שמתפקדים יחד בהרמוניה מושלמת.

איך בוחרים את הטורנדו שלנו?

בין פתרונות המיזוג אפשר למצוא את כל סוגי המזגנים - עיליים מפוצלים, כולל סדרת SMART המעוטרת, מולטי-מפוצלים, מערכות מיזוג דירתיות מיני-מרכזיות, ומזגנים מסחריים. לטורנדו יש גם פתרונות אינוורטר מתקדמים, פתרונות ON/OFF, ופתרונות VRF בסדרות שונות, הנבדלות בטכניקות השליטה ובתכונות השונות המובנות בכל סוג מערכת מיזוג.

לכל צרכן, פרטי או עסקי, יש אפשרות לבחור את הפיתרון האידיאלי ומי שמבין מעט במיזוג אוויר יודע שהבחירה קשורה למאפייני החלל, השימוש, למיקום המבנה, לגודל החלונות, לכיווני אוויר ולאפשרויות ההתקנה. כדי להבטיח התאמה מושלמת וחוויה מדויקת, טורנדו מפעילה שירותי ייעוץ מקצועי ללא עלות.

טורנדו. טורנדו,
טורנדו/טורנדו

החברה, שהחלה כחברה לשיווק והתקנת מזגנים וצמחה, מכוונת לאיכות ואמינות השירות, ערכים מרכזיים שמהווים חלק מהביטחון בקנייה וחוויית הלקוח. מערך השירות המתקדם מבוסס על מערכות ניהול ובקרה דיגיטליות, המאפשרות לאנשי השירות של טורנדו בשטח ובמוקד לקבל ולהעביר מידע מיידי ולוודא שהכל לשביעות רצון הלקוח.

טורנדו. טורנדו,
טורנדו/טורנדו

מזגן מעוצב - יש דבר כזה

התרגלנו שמזגן מגיע רק בצבע לבן, אבל מי אמר שזה חייב להיות כך? בסקר הצרכנים של גיאוקרטוגרפיה קיבלו מזגני טורנדו את הציון הגבוה ביותר בתחום העיצוב. גם פורום העיצוב הבינלאומי (IF) העניק לסדרת מזגני טורנדו SMART את פרס העיצוב היוקרתי IF Design Award, שניתן על הנראות המודרנית, המשתלבת בכל סגנון ועל הדיוק והייצור הקפדניים והירידה לפרטים, שמבטיחה שהמזגן ייראה מצוין לאורך שנים.

טורנדו מובילה מהפכה עיצובית בעולם מיזוג האוויר וגורמת לאינספור לקוחות אניני טעם לשלב את המזגן בכל סביבה מעוצבת ובין החידושים העיצוביים אפשר למצוא רעיון חדשני - יחידה עילית עם גוף שחור מט וחזית מראה או גוף לבן מט וחזית "אוף ווייט". היום גם אתם יכולים לבחור את הסטייל של המזגן שלכם, ועוד הפתעות מחכות לנו בהמשך הדרך.

רוצים מזגן מעוצב במחיר מיוחד? היכנסו לאתר טורנדו ותתחדשו

גד בירון, בשיתוף טורנדו
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully