וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפת לגדולים: Fiverr תפרסם השנה בסופרבול

12.1.2021 / 23:23

Fiverr תערוך את הופעת הבכורה שלה על במת הפרסום העולמית הגדולה ביותר - הסופרבול ה-55 שיתקיים ב-7 בפברואר. עלות משוערת לפרסומת בסופרבול השנה: 5.6 מיליון דולר לחצי דקה

Fiverr, החברה שפיתחה פלטפורמה לשינוי הדרך בה העולם עובד יחד, הודיעה כי תציג את הפרסומת הראשונה שלה במהלך אירוע הסופרבול ה-55 שיתקיים ב-7 בפברואר. הודעה זו מגיעה בעקבות שנה בה עסקים עמדו למבחן ונדרשו להסתגל למציאות חדשה, בשנה זאת Fiverr היוותה עבור רבים מהם משאב חשוב בניווט דרכם החדשה. הפרסומת תהווה התפתחות של קמפיין החברה "It Starts Here" שהושק לאחרונה ועלה לאוויר בספטמבר 2020, והתמקד בעסקים קטנים ובינוניים שעברו טרנספורמציה דיגיטלית בסיוע של פרילנסרים ב- Fiverr.

פייבר. יחצ,
על הבמה הגודלה מכולן. Fiverr/יחצ

הנוכחות השיווקית באחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם מגיעה לאחר מספר ציוני דרך של החברה, הכוללים הנפקה מוצלחת בבורסת ניו יורק, מהלך מיתוג מחדש, השקעה בפרסום גלובלי של מגוון תשדירי טלוויזיה והשקת מגוון יוזמות טכנולוגיות מתקדמות. התשדיר של Fiverr בסופרבול צפוי להיות משודר ברבע השלישי של המשחק ועתיד להיות מפורסם במגוון ערוצי שיווק במהלך השנה. יש לציין כי העלות לחצי דקת פרסומת בסופרבול השנה מוערכת ב-5.6 מיליון דולר, מחיר עלות פרסומת בשנה שעברה.

גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק, Fiverr: "מבחינה שיווקית ופרסומית אין במה ראויה יותר מהסופרבול. אנו מאמינים שזוהי הזדמנות אדירה עבורנו להציג לעולם את Fiverr בדרך ייחודית ויצירתית. התשדיר יציג את הדרך בה Fiverr תומכת בעסקים ברחבי העולם ואנחנו נרגשים להציג לצופים את הפרסומת שיצרנו".

  • עוד באותו נושא:
  • פייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully