וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: נותנים הזדמנויות עסקיות לנערי הצפון

רונית מטיאס

13.1.2021 / 10:42

וגם: מצטרפים חדשים לאשת לפידות, תודה טעימה לרופאים ומתחברים עם יהודי התפוצות

נותנים הזדמנות

אייל מליס ואסף וייס. יוסי זליגר,
אייל מליס ואסף וייס/יוסי זליגר

השבוע הושק מרכז יזמות עבור בני נוער בקריית שמונה והסביבה שהקימה תנובה בשיתוף עמותת יוניסטרים, פדרציית ונקובר, ושותפים מעיריית קריית-שמונה ואשכול הגליל המזרחי. המיזם יאפשר ל-75 בני נוער לקבל הזדמנות ייחודית להיחשף לעולם העסקים, לחוות, ללמוד ולהוביל בעצמם סטארט-אפ עסקי עוד בתיכון. הסטארט-אפים יתמקדו בעיקר בתחום הפודטק.

בני הנוער המשתתפים במיזם הם מכלל המגזרים והמגדרים, מיישובי אשכול הגליל המזרחי והגליל העליון, עירוניים וכפריים, יהודים, ערבים ודרוזים.

התרגשו בזום: אסף וייס מנכ"ל יוניסטרים; אייל מליס, מנכ"ל תנובה; אביחי שטרן, ראש עיריית קריית שמונה; בני בן-מובחר, ראש מועצה אזורית מבואות חרמון ויו"ר אשכול גליל מזרחי; גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית גליל עליון; אהרון גולדברג, סגן נשיא הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס וחבר בורד ביוניסטרים; קנדיס קווינטר, יו"ר ועדת ההקצבות ויו"ר הועד המנהל של פדרציית וונקובר.

seperator

זוג מנצח

אלון ואורטל אולמן יהודה משי זהב. אפרת שרעבי,
אלון ואורטל אולמן, יהודה משי זהב/אפרת שרעבי

אורטל אולמן ובעלה המנטור אלון אולמן, מייסד קבוצת קוד מנצח, חברו לארגון אשת לפידות שמטרתו ליזום ולהוביל מהלכים פורצי דרך, מצילי ומשפרי חיים, בתהליכיים קהילתיים חברתיים לתועלת ולרווחת הציבור ללא הבדל דת גזע ומין, ובקידום מטרות הומניטריות חברתיות בישראל וברחבי העולם.

seperator

יום הרופא

גידי לשץ סרגיי ספקטור. עודד קרני,
גידי לשץ, סרגיי ספקטור/עודד קרני

לרגל יום הרופא העולמי שחל השבוע יזמה אסותא מרכזים רפואיים מחווה לקהילת הרופאים ולתוצרת כחול-לבן, במסגרתה שיתפה פעולה עם אסף גרניט, שבחר עבור הרופאים והרופאות בכל מרכזי אסותא, מארז פינוקים קולינרי על טהרת תוצרת הארץ.

גדי לשץ, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים אמר כי חשוב להם להצדיע לקהילת הרופאים שלהם המונה למעלה מ-2,500 רופאים מומחים ברחבי הארץ, ולהגיד להם תודה עם שי שמאפשר לתמוך בעסקים ישראליים.

seperator

שומרים על אופטימיות

עומרי כספי. איגוד הכדורסלנים,
עומרי כספי/איגוד הכדורסלנים

במסגרת פעילות עמותת סאנשיין לחיזוק האופטימיות, הקשר והסולידריות בעם היהודי בארץ ובעולם, השיקו בת גלים ואופיר שער, הוריו של גיל-עד שער שנחטף ונרצח בקיץ 2014 עם עוד שני נערים, את מיזם "התאום היהודי שלי-Happy Birthday 2 You " שמטרתו לחבר בין יהודי ישראל ליהודי התפוצות על בסיס תאריך לידה משותף. בת-גלים אמו של גיל-עד ויו"ר העמותה, אמרה כי הפרויקט מושק ביום הולדתו של גיל-עד, שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-23, והוסיפה כי מגפת הקורונה העצימה את קושי הריחוק שנכפה על כולנו, וניכר עד כמה חשובה תחושת הביחד שכל יהודי בעולם צריך לחוש, וצריך לשכפל את הקרבה, החיבור והדאגה.

למיזם הצטרפו דמויות מפתח וידוענים מהארץ ומהעולם היהודי ביניהן: בוז'י הרצוג, גלית גוטמן, אלין כהן, עומרי כספי, קים אור אזולאי, אנה זק, ליהיא לפיד, אילנית לוי, קורין גדעון, עינת שרוף, אברהם פריד, ליאון רוזנברג ועוד.

seperator

גדולים ומפנקים

מרים דאהר ולין כליפה. חן יעקב,
מרים דאהר ולין כליפה/חן יעקב

מתנדבי עמותת 'גדולים מהחיים' וילדים המאושפזים במערך ההמטו-אונקולוגי בביה"ח "רות" לילדים ברמב"ם, חילקו ורדים לרופאי המחלקה לרגל "יום הרופא הישראלי". נופר שחם, רכזת גדולים מהחיים אמרה כי הם עצרו לרגע את שגרת הטיפולים כדי להודות לרופאות ולרופאים בעלי הלב הענק, על המקצועיות חסרת הפשרות והאכפתיות האינסופית, וציינה כי בזכות הליווי הטיפולים והבדיקות, הם השותפים המרכזיים בתהליך ההחלמה של הילדים.

seperator

מלגות בזום

בוז'י הרצוג, אהוד רצאבי. אייל פרידמן,
בוז'י הרצוג, אהוד רצאבי/אייל פרידמן

עמותת איל"ן-איגוד ישראלי לילדים נפגעים, ערכה בזום טקס חלוקת מלגות ע"ש פאולינה וד"ר אברהם ברגמן ז"ל, ל- 57 סטודנטים חברי העמותה מכל הארץ, הלומדים לתארים ראשונים ושניים במגוון רחב של מקצועות. המלגות בסך כולל של כ-115,000 שקל, חולקו באמצעות קרן ברגמן ובשיתוף עם קרן ליי הסוכנות היהודית.

הטקס נערך בהשתתפות רו"ח אהוד רצאבי, יו"ר העמותה בועז הרמן המנכ"ל; יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית; אודלי-ה פיטוסי, שנבחרה לאחרונה בתמיכת 109 מדינות מהעולם, לנציגת ישראל בוועדת המומחים של ה-CRPD באו"ם בנושא אנשים עם מוגבלויות, גם היא ממקבלי מלגות איל"ן בעבר.

seperator

עלה על הגל

גל אמיתי. גבע טלמור,
גל אמיתי/גבע טלמור

השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט "קרב אוויר", בעל בית ספר למשחק "הסטודיו" ובר בתל-אביב, נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, המוקם בימים אלה במתחם ה-BBC בבני-ברק. את הקמפיין מוביל משרד איוולב מדיה, במאי הסרט הינו עומרי טאוב וחברת ההפקה we lift של קובי ביטר.

הקמפיין יקודם בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות מרכזיות. פרויקט LYFE תוכנן כך שלצד שלושת מגדלי המשרדים, חלקם למכירה וחלקם להשכרה ארוכת טווח, נבנה גם מתחם חוויה ייחודי אשר יציע מלבד שירותים עסקיים, גם שירותי פנאי. פרויקט LYFE משתרע על שטח של כ-16 דונם, באזור התעסוקה של בני-ברק הנקרא BBC, ואכלוסו צפוי במהלך 2022.

במסגרת הפרויקט נבנים כיום שני מגדלים בני 34 קומות ו-36 קומות שישמשו למשרדים ומסחר. השטח הבנוי הכולל של המגדלים ושטחי החניה יעמוד על למעלה מ-200 אלף מ"ר.

seperator

מאמצים חינוך

עובדי Verizon Media-חטיבת המדיה של ענקית התקשורת האמריקנית ורייזון בישראל, החליטו לאמץ את עמותת חינוך לפסגות. ברבעון האחרון של 2020 הקדישו עובדי החברה בתל-אביב ובחיפה, עשרות שעות התנדבות לטובת פעילויות חינוכיות משותפות עם החניכים-ילדים בכיתות ז' בעלי יכולות למידה גבוהות המתגוררים בשכונות מזרח תל-אביב, המשתתפים בתוכניות ההעשרה של חינוך לפסגות. המתנדבים מעבירים לחניכים שיעורי תגבור שבועיים באנגלית ובמתמטיקה, וקורסים ביזמות ובתכנות בסקראצ' של MIT Media Lab. בעקבות משאל שהתקיים בקרב עובדי החברה בישראל, התקבלה גם החלטה לתרום לעמותה 80 אלף ש"ח במקביל להמשך הפעילות במהלך 2021.

לב קורוסטישבסקי מנהל פעילות Verizon Media בישראל, אמר כי עמותת חינוך לפסגות מאפשרת לבני נוער רבים לממש את היכולות הלימודיות שלהם, אשר ללא תמיכתה היו מתקשים לעשות זאת ואולי אף נשארים מאחור, והפעילות המבורכת של העמותה מעודדת ומקדמת את הדור הבא של יזמים ועובדים בישראל. הוא הוסיף כי בוורייזון מדיה מאפשרים לכל עובד להתנדב בנושאים הקרובים לליבו, ובשנה שעברה רבים מהעובדים החליטו להשקיע את זמנם בהתנדבות למען מטרות העמותה והוא צופה ששיתוף הפעולה ההדוק ימשיך בהצלחה גם השנה.

נמרוד דותן, מנכ"ל עמותת 'חינוך לפסגות', אמר כי הוא מעריך את הבחירה הלא מובנת מאליה של עובדי ורייזון מדיה ישראל להשקיע בנושא צמצום הפערים החברתיים והלימודיים בפריפריה המתרחבים בכל יום בעקבות מגבלות מגפת הקורונה, והם מעניקים לחניכים עתיד לשאוף אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully