וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתוך שעה יש שיער": האם השיטה המהפכנית הזאת תשים קץ להתקרחות?

13.1.2021 / 10:32

שתלי שיער בטכניקה חדשנית של המותג הבינלאומי Hairstetics מבטיחים שיער על הראש כבר לאחר שעה של טיפול. ההשתלה מחזיקה למשך מספר שנים. וכמה זה עולה?

האם זה הסוף לשיטות השתלת השיער שהכרנו? האם אפשר כבר לוותר על תקופת ההמתנה הארוכה עד שהשיער יחזור לקרקפת במלואו?

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, משיקה בארץ את הדור החדש של שתלי שיער, בטכנולוגייה חדשנית, של המותג הבינלאומי Hairstetics™. מדובר בהטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, השואבת השראה ישירה מהאנטומיה הטבעית של שיער האדם, ובזכות השיטה החדשה נשים וגברים שסובלים מאובדן השיער ייהנו מהטיפול חדשני שיעזור להם לקבל שיער במראה טבעי.

החידוש בטכנולוגיה זו מתבטא בכך שמכיוון שמדובר בשיער סינתטי, אין צורך לחכות שהשיער יגדל לאורך הרצוי, מה שאצל נשים לוקח שנים. כלומר, נכנסים לקליניקה ותוך שעה יוצאים עם ראש מלא שיער. בהשתלת שיער, רק לשם ההשוואה, מגלחים את האיזור, משתילים שיער ומחכים שיצמח. שלב הביניים הזה אצל נשים לא רלבנטי. לכן נשים לא משתמשות בפיתרון של השתלת שיער רגילה, ובשל כך הטיפול הזה מיועד בעיקר לנשים.

יתרון נוסף של שיטה זו, בניגוד לשתלי שיער למשל, טמון בכך שההשתלה החדשנית מחזיקה מספר שנים, שבמהלכן ניתן לצבוע, לעשות פן ולהתנהג רגיל עם השיער. הטיפול לא פוגע בשיער הרגיל (בניגוד לפיתרונות רבית בתחום תוספות השיער הסינתטי). שתלי השיער בעלי מראה טבעי ובזכות מגוון רחב של צבעים וגוונים הם משתלבים עם השיער הטבעי. בנוסף, ניתן לעצב את שתלי השיער בכל סגנון - ניתן אפילו לצבוע את השיער הטבעי כדי להתאימו לצבע שנבחר עבור השתלים.

שיטה חדשנית להשתלת שיער. יחצ,
נכנסים בלי, יוצאים עם/יחצ

הליך ההשתלה בטוח, יעיל ופולשני באופן מזערי בלבד (זעיר-פולשני). הרופא המטפל ישתמש בהרדמה מקומית באזור הרצוי. לאחר השימוש בהרדמה מקומית, אי הנוחות תהיה מינימלית. בתוך פחות משעה ניתן לצאת עם שתלי השיער החדשים ולשוב לפעילויות היומיומיות השגרתיות בביטחון מחודש.

הליך ההשתלה החדשני נערך בשני שלבים: פגישת היכרות ראשונה עם הרופא במסגרת זו בוחרים את האפשרות הטובה והתמאימה ביותר עבור הלקוח. לאחר מכן מתבצע מבחן קדם-השתלה, אשר במהלכו מושתלים בקרקפת מספר קטן של שתלי שיער. ההשתלה המלאה תושלם שישה שבועות לאחר מכן, בכפוף לאישור הרופא המבצע.

השתלת השיער מתבצעת באמצעות מחסניות הטעונות מראש בשתלי שיער בעלי מבנה אנטומי. כל שתל שערה מחובר באופן מכני בקצהו התחתון לעוגן מיניאטורי כדי להבטיח קיבוע מיידי ומאובטח אל הקרקפת )חזק פי 5. 2 משיער טבעי). ההליך נמשך כ 60- דקו, שבמהלכן ניתן לבצע התאמות בזמן אמת כדי להבטיח את שביעות הרצון מהתוצאות המיידיות ומהמראה החדש. על מנת ליצור תוצאות משביעות רצון, יש צורך בד"כ בהשתלת רק כ-400 עד 600 שתלי שיער בממוצע. יחד עם זאת , רק הרופא יוכל לקבוע מה האפשרות הטובה ביותר לכל אדם.

מחיר טיפול: 18-25 אלף שקל, תלוי בכמות השיערות המושתלות (מחיר הטסט הוא 1,500 שקל שמתקזזים עם עלות ההשתלה במידה ומתבצעת.

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully