וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארטאפ Humanz לניהול קשרי משפיענים השלימה סבב גיוס

14.1.2021 / 16:02

החברה, שפיתחה פלטפורמה לניהול קמפיינים של משפיענים וחיבור בין משווקים ליצרני תוכן ברשתות החברתיות ,הודיעה על השלמת סבב גיוס סיד של 3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים

חברת הסטארטאפ הישראלית Humanz, שפיתחה פלטפורמה לניהול קמפיינים של משפיענים וחיבור בין משווקים ליצרני תוכן ברשתות החברתיות, מודיעה היום (ה') על השלמת סבב גיוס סיד של 3 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים בהובלת NGN Partners ו-Buffett Group. סכום זה מצטרף למענק שקיבלה החברה מהרשות לחדשנות על סך מיליון דולר.

הטכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית של יומנז מאפשרת לעשות חיבור בין מותג למשפיענים הרלוונטים לו ביותר ברשתות החברתיות במטרה להגיע לחשיפה ואינטראקציה מקסימלית אל מול קהל היעד בצורה שקופה, יעילה ובטוחה. האלגוריתמים שפיתחה החברה מנתחים את הפעילות של כל משפיען, ומציעים פרספקטיבה על תחומי העניין של קהל העוקבים והאותנטיות שלהם. בעזרת הצלבת המידע ניתן למצוא התאמה מושכלת בין מפרסם למשפיען.

ליאב חן. יחצ,
ליאב חן, מייסד יומנז/יחצ

שיווק דרך משפיעני רשת הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בעולם הפרסום הדיגיטלי, עם צמיחה שנתית צפויה של 32% בין השנים 2019 ל-2024. בעוד שיווק דרך המשפיענים יכול להיות חסכוני וממוקד מבחינת קהל היעד שלו, הוא טומן בחובו גם לא מעט אתגרים וסיכונים עבור המשווקים שמקורם במחסור במידע על העוקבים של המשפיען. המפרסם נחשף רק למידע מוגבל בכל הקשור לעוקבים והצופים של התוכן, ויש חשש כי חלק ניכר מהחשיפה יילך למשתמשים מזויפים. המשפיענים מצידם מתמודדים עם אי וודאות בכל הנוגע להתקשרות עם המותג ברמת ההסכמים וברמת ההשפעה על שיתוף הפעולה על קהל העוקבים שלהם והאופן שבו זה יתקבל.

יומנז מגשרת באופן ישיר בין מותגים למשפיענים מכל סוג (מיקרו משפיענים עם אלפי עוקבים בודדים ועד סלבריטאים עם מיליוני עוקבים) ללא מעורבות צד שלישי ובכך מאפשרת לקמפיינים של פרסום ושיווק דרך יצרני התוכן ברשת לשקופה יותר והוגנת יותר. יכולת ניהול הציפיות שמציעה הפלטפורמה גם היא משמעותית עבור שני הצדדים - המפרסמים שנכנסים ליומנז יכולים להגדיר בדיוק את המוצר ואת קהל היעד אליו שואפים להגיע, ולקבל נתונים בזמן אמת אודות תמהיל העוקבים של משפיען מסוים (דמוגרפיה של העוקבים, גילאים, תחומי עניין, תוכן קודם, איכות העוקבים ועוד).

"אנחנו רואים צמיחה אדירה של שיתופי פעולה בין משווקים ליוצרי תוכן ברשתות החברתיות מאז שהקמנו את פלטפורמת יומנז ב-2018", אמר ליאב רפאל חן, מנכ"ל ומייסד Humanz. "אנו מקבלים תגובות חיוביות ממפרסמים שיכולים לשלב בתקשורת השיווקית שלהם קמפיינים עם משפיענים על בסיס נתונים מדויקים על כמות העוקבים האותנטיים של כל משפיען. שמחנו לגלות שהתובנות שאנחנו מספקים על קהל העוקבים מעניינות גם את המשפיענים שעובדים איתנו. בגלל שאנחנו פועלים בשקיפות מלאה כל אחד מהצדדים מקבל את מה שצריך, ושיתופי הפעולה שהם תוצר של הפלטפורמה שלנו פרודוקטיבים ומוצלחים יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully