וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Carbyne גייסה 25 מיליון דולרים להתרחבות בשוק האמריקאי

14.1.2021 / 16:00

הכנסות Carbyne, המאפשרת תקשורת רב ערוצית בזמן אמת, צמחו ביותר מ-350% בתשעת החודשים האחרונים. מאז פרוץ הקורונה, התקינה החברה פרוייקט חדש כל 10 ימים ב-7 מדינות שונות. בשליטה מרחוק. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להתרחב בשוק האמריקני

Carbyne, מובילה עולמית בתחום טכנולוגיות לשירותי החירום, מודיעה היום על גיוס של 25 מיליון דולר. הגיוס נעשה בסבב B1, בהובלת Hanaco Ventures ו-ELSTED Capital Partners; בשיתוף GMI Ventures וראש ה-CIA לשעבר, הגנרל דייוויד פטראוס; ובהשתתפות כל משקיעי החברה הנוכחיים וביניהם Founders Fund & FinTLV. ההשקעה הנוכחית תאפשר לחברה להמשיך להתרחב ולפתח מוצרים עתידיים, לתגבר את יכולות התקשורת של גופי חירום ולשפר את האפקטיביות של כוחות החירום בזירות אירוע.

הפלטפורמה מבוססת הענן שפיתחה Carbyne, לשיתוף מידע בזמן אמת עם ארגוני חירום, מאפשרת להעביר מידע מאובטח בזמן אמת בין אזרחים, מוקדי חירום וגופים ממשלתיים. המערכת של החברה, הרשומה במספר פטנטים, מבוססת על פתרון רב ערוצי (omni-channel), ומאפשרת שידורי וידאו חיים, העברת תמונות, צ'אטים, שיחות קוליות, שיחות VoIP, ניתוח שפה (NLP), אינטגרציה לאפליקציות (שיתוף פעולה עם גט), שיתוף תוכן בין הפונים למוקדי החירום לבין המוקדים עצמם - כל זאת בעוד השימוש בה אינו מצריך התקנה של אפליקציה מיוחדת מצד הגורם הפונה לקבלת השירות.

הטכנולוגיה של קרביין משרתת יותר מ-400 מיליון אזרחים ברחבי העולם. ב-2020 העבירה הפלטפורמה למעלה ממיליון דקות וידאו למוקדי החירום האמריקאים (911) וסיפקה לשירותי החירום יותר מ- 155 מיליון מיקומים מדויקים של אירועים - מה שהופך אותה לספקית הגדולה בעולם של מידע עשיר לשירותי חירום.

אמיר אליחי, יוני יוטסון, אלכס דיזנגוף מייסדי קארביין. אבישי פינקלשטיין,
מייסדי קארביין אמיר אליחי, יוני יוטסון ואלכס דיזנגוף/אבישי פינקלשטיין

במהלך שנת 2020 הפכה הטכנולוגיה של החברה לחשובה מכיוון שגופי חירום ברחבי העולם שחיפשו פתרונות חדשניים להתמודדות עם אתגרים חסרי תקדים.. בעוד פרויקטים ממשלתיים נמשכים שנים ארוכות, הרי שמתחילת 2020 Carbyne פרשה פרויקט חדש כל 10 ימים, מה שהוביל לזינוק של כ- 350% ברווחי החברה חרף האתגרים בשוק. בנוסף החברה חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם 2 קונגלומרטיים אמריקאיים Global Medical Response ו CentralSqaure, שיאפשרו לה להגדיל את האחיזה הפוטנציאלית בשוק האמריקאי ל-90% .

בניו אורלינס, למשל, נעשה שימוש בשיחות וידאו באמצעות מוצר ה-C-Live Universe של החברה, כדי להעריך את מצבם הבריאותי של אנשים שחוששים שנדבקו בקורונה ואף לתחקר את ההיסטוריה הרפואית שלהם, ולהחליט אם לשלוח אמבולנס או להורות להם על אשפוז ביתי. על פי דוח שפירסמה אמזון , שעל פלטפורמת הענן שלה נבנתה המערכת, הרי שהיא סייעה לשטח את עקומת הקורונה בעיר 10 ימים לאחר הטמעתה.

הקורונה הציפה למעשה את החולשות של שירותי החירום המסורתיים בכל הנוגע לתקשורת ולחלוקת מידע. החסרונות המובנים הללו הובילו את ממשלת ארה"ב לחפש פתרונות תמיכה חדשניים בתעשייה הפרטית כשרק החודש, חברי בית הנבחרים בארצות הברית אישרו הקמת תשתית חירום בעלות 1.5 טריליון דולר, הכוללת מימון בגובה 12 מיליארד דולר לפרישת הדור הבא של מוקדי החירום.

"הטכנולוגיה שלנו, הרשומה במספר פטנטים, נותנת מענה לבעיות הדחופות ביותר בסיטואציות של חירום / חירום לאומי, שוק שצומח באופן אדיר משנה לשנה" אמר אמיר אליחי, מנכ"ל ומייסד Carbyne. "כאשר פרץ משבר הקורונה, ראינו שממשלות מתקשות להגיב לכמות גדולה וחסרת תקדים של צרכים של אזרחים והבנו שעלינו לפעול מהר. תוך פחות מחודש השקנו כלים חדשים ללקוחות ברחבי העולם. כולן נפרשו מרחוק. בנוסף, הקמנו וועדה מייעצת עם מומחים מהתעשייה, ובהם קירסטן נילסן ומייקל צ'רטוף, לשעבר מזכירי המשרד לבטחון המולדת בארה"ב ודייוויד פוליסון, לשעבר ראש הסוכנות האמריקנית למצבי חירום (FEMA). חברי הוועדה תומכים בגישת 'צעד אחד מראש' כדי למקסם את הערך עבור הלקוחות שלנו".

"קרביין מספקת יכולת קריטית לשוק בטיחות הציבור", הוסיף הגנרל פטראוס, "היכולת לספק תקשורת שקופה בין אזרחים, מוקדי חירום, מגיבים ראשונים, וגופים ממשלתיים ומקומיים, תוכיח את החשיבות שלה, ככל שהיא תשתלב במוקדי חירום וכמובן תציל חיים ותשפר ביצועים. מה שקרביין מספקת יעצים באופן משמעותי את התקשורת ברגעים החשובים ביותר".

החברה גייסה עד כה 53 מיליון דולר, מאז הקמתה ב-2015. סבב הגיוס האחרון היה סבב B ב-2018 מ-Founders Fund ומ-ELSTED Capital Partners. הכסף הושקע בשיפור התאמת המוצר לשוק ותהליך המכירות. קרביין צופה שעד 2023, תהיה לה נוכחות בכל מדינה בארצות הברית בנוסף לנוכחות שלה בעולם והיעד הוא לשרת 1.5 מיליארד איש.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully