וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא של הנדסת אנוש חדשנית - מותג העגלות Junama בישראל

14.1.2021 / 13:20

מותג הפרימיום שהגיע מאירופה נמצא בכ-34 מדינות. בישראל, נפתחה חנות דגל בנהריה והמותג משווק גם למפיצים ברחבי הארץ ונמכר באונליין באתר המקומי

מותג העגלות יונמה. יחצ,
מותג העגלות יונמה/יחצ

חברת יונמה ישראל קיבלה את הזיכיון הבלעדי של מותג העגלות הבינלאומי Junama, ומשיקה בימים אלו בישראל את מותג הפרמיום שהגיע מאירופה ונמצא בכ-34 מדינות. בישראל, נפתחה חנות דגל בנהריה והמותג משווק גם למפיצים ברחבי הארץ ונמכר באונליין באתר המקומי של המותג (www@junama.co.il).

עגלות התינוקות של Junama זוכים להצלחה רבה בקרב אלפי הורים בעולם, בשל היותם עשויים מחומרי גלם איכותיים, משלבים בדים אקולוגיים, לצד טכנולוגיה מתקדמת , לדוגמא: כל עגלה משלבת גלגלי ג'ל, העשויים ג'ל פוליאוריתן המבטיח עמידות חומר לאורך זמן, עם טכנולוגיית אנטי פנצ'ר לגלגל עמיד ואיכותי המעניק חווית נסיעה חלקה ובטוחה. סימן ההיכר של Junama - צורתו של יהלום נוצץ, ניכר במבנה האמבטיה שבכל עגלה.

המותג מציע בנוסף קולקציות של מוצרי תינוקות משלימים, בהם: סלקלים, התקני ריסון לרכב, שמשיות לעגלה, שקי שינה, תיקי החתלה, משטחי החתלה ועוד.

העגלות של Junama מתבססות על פונקציונאליות، עם מערכת מנגנונים שנועדו להבטיח להורה ולתינוק את החוויה הטובה ביותר. בין המנגנונים הבולטים: משענת ראש מתכווננת בעריסה ובטיולון, פתחי סירקולציית אוויר בעריסה، ידית אחיזה מתכווננת 180 מעלות (התאמה לגובה ההורה המסיע), פירוק והרכבה ב"קליק" אחד פשוט של העגלה וחלקיה ועוד.

המותג מציע 11 קולקציות של עגלות יחיד ועגלות תאומים ו-56 עיצובים שונים, כאשר ההבדל בין העיצובים הוא בבדים, ברמת הגימור ובצבעים. העגלות כולן מתבססות על הנדסת אנוש המותאמת במיוחד לשמירה על תחושת ביטחון ונוחות מקסימלית לתינוק ובעמידה בתקני הבטיחות הגבוהים ביותר לצד עיצוב מתוחכם.

מחירי העגלות ההתחלתיים נעים סביב 6,100 שקל. כל עגלה מגיעה עם חבילת פרימיום שכוללת אמבטיה, טיולון, סלקל, תיק החתלה מעוצב בהתאם לעגלה, כיסוי גשם, רשת יתושים, סל חפצים, מעמד לכוס ומשטח החתלה.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully