וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

beactive גייסה כ-5 מיליון שקל להשקעה בתביעות עובדים

14.1.2021 / 15:44

beactive, הסמן האקטיביסטי של קבוצת headstart, גייסה מעל ל-5 מיליון שקל לקרנות העוסקות בהשקעה בתביעות בתחום הנזיקין ודיני עבודה. הסכומים שגויסו ישמשו לטובת תביעות של עובדים אשר פוטרו ממקום עבודתם או של תובעים אשר נפגעו או נפצעו ונדרשים להגיש תביעה נזיקית

עו"ד אופיר סמו. שני נחמיאס,
עו"ד אופיר סמו, מנכ"ל beactive/שני נחמיאס

beactive, פלטפורמת מימון ההמונים של קבוצת הדסטארט, והיחידה בישראל המתמחה בגיוס כספים לטובת מאבקים משפטיים וציבוריים , גייסה כ-5 מיליון ש"ח לקרנות השקעה משפטיות וחברתיות.
הגיוס מגיע כתוצאה מיוזמה חדשה של beactive, שאנשיה זיהו כשל משמעותי בפער שבין חוסר היכולת הכלכלי והמקצועי וקוצר הנגישות במשאבים של אוכלוסיות רבות ומגוונות, לפתיחה בהליכים משפטיים, לצד חוסר הצדק והעוולות המשתקפים מפרטי המקרים. משבר הקורונה הוסיף לתנאי הפתיחה נופך נוסף, והרע עוד יותר את מצבם של רבים, גם מי שטרום התפרצות הנגיף התנהלו באופן סביר יותר.

כך, נולדו קרנות ההשקעה המשפטיות החברתיות של beactive, שיעסקו בתביעות נזיקין ודיני עבודה, ומאפשרות לצד קידום המטרה החשובה של התגייסות לצד אלו שזקוקים לה יותר מכל, השקעה עסקית לכל דבר - כאשר הצפי הינו לתשואה שנתית בהיקף דו ספרתי, המתפרשת על פני שלוש או ארבע שנים.

תהליך ההשקעה בכל תיק ותיק יפעל כדלקמן, כאשר בשלב הראשון הקרנות אינן מעורבות בתהליך: תחילה, אדם שפוטר או נפגע פונה לאחד ממשרדי עו"ד הנבחרים, שיבצעו בדיקה אם הינה מבוססת ואפשרית לזכיה. במידה וזו תאושר מקצועית על ידי עורכי הדין, יוכל התובע להנות מתנאי ההשקעה המיוחדים של הקרן . עם סיום ההליך ורק בעת זכיה או פשרה, מקבלות חזרה הקרנות את השקעתן בתוספת תשואה - ומחלקות למשקיעים את הרווחים שהתקבלו כאשר הצפי הינו לתשואה שנתית של מעל 10%.

כחלק מהחזון של beactive להשקיע בחכמה ולשפר את איכות הטיפול המשפטי, הוחלט להתמקד רק במשרדי עורכי הדין הטובים בתחומם, ועל כן נבחרו על ידה כמה מהמשרדים המובילים בתחומי הנזיקין ודיני העבודה: משרד עורכי דין אריאל שמר ושות', מחלקת דיני העבודה של משרד חדד, רוט, שנהר ושות' בראשות עו"ד אייל שטרנברג ושי בן נתן, עו"ד אלי סבן, לב טייב ושות' דילינג אולינגר ושות', משרד עו"ד דוד שרים וכן מספר משרדים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully