וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצלים את הסגר להתפתחות אישית עם קורסים לאנגלית בלייטוק

בשיתוף לייטוק

14.1.2021 / 16:06

רבים בוחרים לנצל את הקורונה והזמן בבית ללמוד סוף כל סוף דברים חדשים, ואחד החשובים ביותר הוא כמובן אנגלית, שבלעדיה קשה להסתדר היום בעולם. שירות לייטוק מציע לכם אימון טלפוני מיוחד, עם מאמן אישי, איך שנוח לכם - העיקר שתצליחו

משבר הקורונה הביא אותנו להכיר את הבית שלנו הרבה יותר מקרוב. בין אם כתוצאה מהחל"ת, מהעבודה מהבית או פשוט כי אנחנו לא יכולים לצאת בערבים ולשבת בקולנוע או במסעדה, מצאנו את עצמנו מבלים את השנה האחרונה בין הקירות של הבית, ומחפשים מה לעשות עם כמויות הזמן הפנוי שנפלו לידינו.

הקורונה - זמן להתפתחות אישית עם קורסים מגוונים

לכן, זה לא מפתיע שהרבה אנשים בחרו לנצל את הזמן דווקא לפיתוח עצמי ולמידה של דברים חדשים דרך קורסים אינטרנטיים - בין אם בישול, יצירה, תכנות, עיצוב, נגינה, כתיבה, קורסים שיסייעו בקריירה, ואפילו קורסי העשרה כמו היסטוריה, פוליטיקה, פסיכולוגיה וכדומה.

היום שוק הקורסים האלו הוא עצום, ואפשר למצוא קורסים אינטרנטיים שמועברים על ידי האוניברסיטאות המובילות בעולם, על ידי אנשי מפתח פופולריים בכל תחום וכמובן דרך אתרי קורסים מוכרים ואהובים כמו udemy, קורסרה או מאסטר-קלאס, שמציעים קורסים מקיפים בנושאים מגוונים ובמחירים מצחיקים.

הבעיה היחידה היא שהקורסים האלו מועברים באנגלית, וללא אנגלית שוטפת ועם אוצר מילים מוגבל, קשה ללמוד אותם ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. הפיתרון? משבר הקורונה הוא ההזדמנות שלכם לשפר אחת ולתמיד את האנגלית שלכם, לדבר בביטחון, להעשיר את אוצר המילים ולחזור לשגרה מתוחזקים באנגלית מצוחצחת!

אישה מול מחשב. ShutterStock
זמן לדברים חדשים, כמו לימודי אנגלית בשירות מיוחד/ShutterStock

לייטוק: לנצל את הקורונה כדי לשפשף את האנגלית!

כל ישראלי עם אנגלית קצת חלשה או שבורה, יודע שהחלק הכי מאתגר בלימודי אנגלית הוא דווקא השיחה באנגלית. חוסר הביטחון, תקיעות בשל אי מציאת המילה הנכונה, חוסר הבנה של הצד השני - כולם מהווים אתגרים מהותיים בלימודי השפה. לכן, הדרך הכי טובה ללמוד שפה, לתחזק ולשפשף אותה, היא באמצעות שיחה שוטפת!

שירות לייטוק של 'ג'ורזלם פוסט לייט' עושה בדיוק את זה: מאפשר אימון טלפוני עם מאמן אישי דובר אנגלית שפת אם, במקום ובזמן הנוחים לכם, במטרה לשפר את יכולת הדיבור וההבנה בשפה האנגלית.

במהלך השיחה ניתן בחור באילו נושאים להתמקד - אנגלית מדוברת, אנגלית עסקית, אנגלית כהכנה ללימודים אקדמיים או לבחינות הבגרות, וכן אנגלית בכל אורינטצייה הרלוונטית לתחום העיסוק שלכם או לתחביב שאתם רוצים לפתח!

משיחה לשיחה דרך לייטוק תוכלו להרגיש כיצד החומות מתמוססות, המילים מגיעות יותר בקלות, ההבנה של הצד השני הרבה יותר פשוטה, והאנגלית שלכם משתפרת במהירות מפתיעה!

למה ללמוד אנגלית דרך לייטוק?

יש כמה יתרונות עיקריים לשיטת לייט טוק, שהופכת אותה לשיטה מובילה לישראלים שרוצים לתחזק, לשפשף ולצחצח את האנגלית שלהם:

בזמן שלכם, במקום שלכם - אחד היתרונות הכי גדולים הוא שאת השיחה תוכלו לשלב בקלות במארג היום שלכם. את השיחה אתם קובעים דרך מערכת אינטרנטית פשוטה, והיא יכולה להתבצע בכל זמן ומקום שנוח לכם - בין אם כשאתם בנסיעה הביתה מהעבודה, או כשאתם יושבים על הספה בזמן הסגר.

שיחות אחד על אחד - שיאפשרו לכם להתנסות בשיחה, להרגיש בנוח, לקבל פידבק ויחס אישי, והכל באווירה נעימה ובלי לחץ או דחיפות. העובדה כי מדובר על שיחה אישית, מחייבת אתכם לשוחח ולהפעיל את שרירי האנגלית שלכם.

בקצב שלכם - כל השיחות נעשות בקצב שלכם, ברמת הקושי המותאמת לכם ולפי ההתקדמות שלכם. המאמנים של לייטוק יודעים להתאים את השיחה עבור כל מתאמן, בהתאם לצרכים הייחודיים שלו.

סיכום אימון - בסיום השיחה תקבלו ישירות למייל סיכום של האימון, ובו כל המילים והביטויים שנלמדו במהלך האימון, וכן נושאים או נקודות שכדאי לתחזק לקראת האימון הבא - כך שהלימודים לא מסתיימים ברגע שאתם מנתקים את השיחה.

עובד בחברת מחשבים. ShutterStock
בקצב שלכם, שיחות אחד על אחד. הכל כדי שתצליחו/ShutterStock

לצאת מהקורונה עם אנגלית חדשה ומשופשפת

אם התפתחות אישית היא משהו שאתם רוצים להשיג בסגר, אין ספק שאחת הדרכים הכי יעילות לנצל את הסגר היא שיפור האנגלית, אנגלית שבתורה תעזור לכם להתפתח כמעט בכל התחומים: בין אם בקורסים שאתם רוצים ללמוד ובתחביבים שאתם רוצים לפתח, בין אם בקריירה שלכם, בין אם בטיולים בחו"ל כשהשמיים יפתחו, ובין אם ביצירת אינטראקציות וקשרים גם עם אנשים שלא דוברים עברית.

היום אנגלית היא חלק בלתי נפרד מעולם שרק הופך קטן יותר, ואנגלית טובה היא המפתח להצלחה בתחומים רבים ולהסרת מחסומים ומכשולים. שירות לייט טוק יאפשר לכם לשפר את אוצר המילים, הביטחון שבשיחה, ההבנה של הצד השני והיכולת לנהל שיחה שוטפת, ויאפשר לכם לצאת מהקורונה מתוחזקים עם אנגלית משופשפת!

בשיתוף לייטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully