וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדגם בעל החזר האנרגיה הגבוה של המותג: אדידס משיקה נעל חדשה

14.1.2021 / 17:44

אדידס משיקה את הגרסה החדשה והמשודרגת לנעל הדגל Ultraboost 21. הנעל פותחה בשיתוף פעולה מיוחד עם קהילות רצים וכוללת את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של adidas לצד שימוש בחומרים ממוחזרים

נעל אדידס. יחצ,
חדשני, עתידני ובר קיימא. הדגם החדש של Ultraboost 21/יחצ

חברת adidas משיקה גרסה חדשה לנעל הריצה המפורסמת והמבוקשת ביותר שלה - Ultraboost 21. הנעל החדשה פותחה על ידי צוות המעצבים והמפתחים של adidas בשיתוף פעולה הדוק עם קהילת הריצה adidas Runners ועם רצים נוספים שהתנסו בנעל לאורך תהליך הפיתוח. זאת בכדי ליצור את נעל הריצה המתקדמת בעלת התמיכה המקסימלית לרגלי הרצים.

ה- Ultraboost 21 מציגה את החזר האנרגיה הגבוה ביותר שיצרה adidas. כמו כן, היא כוללת את טכנולוגיות הביצועים המתקדמות ביותר של adidas לצד שימוש בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, כחלק מהסטנדרטים והאג'נדה הסביבתית שמובילה adidas כבר משנת 2015.

עיקרי החידושים ב-Ultraboost 21

  • החזר אנרגיה: תוספת של 6% Boost מהדגמים הקודמים. ה-Boost הוא החומר עליו מבוססת טכנולוגיית החזר האנרגיה של המותג, המגיע בצורת כדוריות לבנות ודחוסות מהן מורכבת הסוליה המרכזית של הנעל.
  • דחיפת אנרגיה לינארית: מערכת הפיתול המחודשת הנקראת "ADIDAS LEP" עוצבה מחדש עם חומר קשיח יותר ב-15% הנמצא במרכז הסוליה, כדי לספק לרצים תמיכה מוגברת בכף הרגל ושיפור ביצועים בתנועה.
  • עיצוב PRIMEKNIT+: סריגה מדויקת ועמידה יותר שתוכננה לתמיכה מצוינת ולתנועה משופרת, המעניקה נוחות וקלילות.
  • חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה: החלק העליון של הנעל מיוצר מ-PRIMEBLUE, חומר ידידותי לסביבה, המכיל לפחות 50% פלסטיק ממוחזר שנאסף מהאוקיינוסים על ידי ארגון Parley העולמי ועובד על ידי אדידס לסיבי בד.
אדידס  נעל U21. יחצ,
לבן תוסס וצהוב מבריק/יחצ

הנעל תוצע בצבעי לבן תוסס וצהוב מבריק. הצבעים העזים נועדו כדי לבטא באופן חזותי את חשיבות נושא האנרגיה העוצמתית. כמו כן תוצע הנעל בצבעים נוספים במסגרת מהדורות מיוחדות שיושקו בהמשך.

הקמפיין שילווה את השקת ה-Ultraboost 21 ייקרא High Energy והוא מדגיש את כוחם של הריצה והספורט לחזק ולשנות את חיינו לטובה. במסגרת הקמפיין ביצעה אדידס סקר עולמי שבחן עד כמה כוחה של ריצה יכול לסייע לשינוי חיובי ולשיפור הרווחה הפיזית והנפשית בקהילות.

הסקר עסק בקשר בין ריצה והשפעתה על רמות האנרגיה בגוף ומצב הרוח של הרצים במהלך תקופת הקורונה ומצא כי לרצים יש סיכוי של 20% יותר מאשר לאלו שאינם רצים לחוות חוויות עם רמות אנרגיה גבוהות יותר. בעוד שיותר מ-40% מהנשאלים שהגדילו את תדירות הריצה שלהם, גם הוסיפו ואמרו כי הם פיתחו השקפה חיובית יותר על החיים. כמו כן, 1 מ-3 אנשים טענו שהיתרון שבריצה לבריאות הנפש הוא ללא ספק אחד הגורמים המניעים אותם לפעולה.

Ultraboost 21 By Adidas - החל מה-28.1.21 באתר הסחר ובחנויות נבחרות. מחיר: 799.9 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully