וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

19.1.2021 / 0:28

אשרת קוטלר עם הרצאות רוחניות, גיוס עובדים ב-EX.CO, שפע של יוזמות והרבה מאוד מבצעים. כל מה שקרה במחצית הראשונה של השבוע

דרושים

ענקית טכנולוגיית התוכן EX.CO מגייסת עובדים בתחומים שונים, הן מעולמות הטק והן משרות אחרות:
בתחום הפיתוח ובתחומים נוספים.

EX.CO היא טכנולוגיית התוכן המובילה בעולם המאפשרת לחברות להתאים את התוכן בנכסים הדיגיטליים שלהן, לעולם החדש. הכלים של EX.CO משמשים ליצירת תוכן אינטראקטיבי וחדשני שמוביל למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות. לקוחות החברה נעים על הטווח שבין עסקים קטנים ובינוניים, למותגים גלובליים כגון נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott, ויאקום, CBS, ESPN.

  • Senior Full Stack Developer
  • Head of Product Design
  • SAAS Sales Manager - US market
  • VP Media Operations
  • Performance Partnerships Manager
  • בחברה כרגע פתוחים כ-5 תקנים לאיוש משרות פיתוח.
  • EX.CO מונה כיום כ-80 עובדים ב-4 סייטים שונים ברחבי העולם: תל אביב, ניו יורק, לונדון ואוקראינה.
  • את כל המשרות ניתן לראות באתר החברה: https://ex.co/careers/
Ex.co לשעבר פלייבאז. יחצ,
EX.CO/יחצ

תרבות ומוסדות

"ספר לכל ח"כ" הוא פרויקט מימון המונים מקורי וייחודי המושק בימים אלה, ששם לו למטרה להפיץ לכל אחד מ-120 מחברי הכנסת עותק של ספר הילדים המצליח "ביער".

במקור, נועד "ביער" שכתבה ד"ר לכלכלה עידית רז קלישר, ללמד ילדים עקרונות יסוד בכלכלה חופשית וליברלית. הספר מציג את יסודות הכלכלה בשפה שכל אחד יכול להבין, באמצעות שמונה סיפורים קצרים על חיות היער, שלכל אחד מהם מוסר השכל שהוא בעצם עיקרון כלכלי בסיסי.

כעת, משיוצא הספר בהוצאת סלע מאיר המקדמת רעיונות של חופש וליברליזם בישראל במהדורה שניה, הושק קמפיין מימון המונים במסגרתו מתבקש הציבור להשקיע בספר על מנת שניתן יהיה לחלקו לכל ח"כ, ובהמשך גם ליועצים הפרלמנטריים, עיתונאים ועוד.

בבסיס הקמפיין עומד הרעיון המעניין, לפיו אם נסביר לחברי-הכנסת עקרונות בסיסיים בכלכלה, כמו שמסבירים לילדים, הם אולי ישכילו לזנוח הצעות חוק שאומנם זוכות לפופולריות רבה, אך אינן נכונות מבחינה כלכלית - ולהתמקד בהצעות חוק עם הגיון כלכלי סדור ומובנה.

לפי יוזמי הקמפיין, משבר הקורונה מאלץ את חברי הכנסת, הרבה יותר מבעבר, לקבל החלטות להן השפעה כלכלית על מדינת ישראל לטווח הקצר והארוך. עם זאת, מסבירים, רבים מבין חברי הכנסת חסרי הבנה בסיסית של עקרונות כלכליים פשוטים, ואינם מתחשבים כלל בהשפעות של הצעות המדיניות שלהם.

כך למשל, הצעות חוק רבות דורשות מימון רב, אך אינן מציינות את המקור התקציבי לכך. גם הצהרות על הטבות, סבסוד והפחתות מיסים אינן מתייחסות למקורות התקציביים, תוך קידום מדיניות לא אחראית.

"משבר הקורונה חשף את מערומיה של המערכת הפוליטית בחוסר ההבנה הכלכלית של חברי כנסת הנכנעים לקבוצות לחץ, מונעים ממניעים אישיים ונוקטים בפעולות אשר משפיעות עלינו היום ועליהן נשלם אנחנו וילדינו עוד שנים רבות, וכמובן שאינם מקדישים מחשבה לבחינת ההשלכות או להבנת המחיר הכלכלי של פעולותיהם", נכתב בדף הקמפיין שהולך וצובר תאוצה.

על מטרת הפרויקט, כתבו יוזמיו: "זו הזדמנות להכין את חברי הכנסת העתידיים, ולהעשיר את הידע שלהם בכלכלה, כדי להגדיל את הסיכוי שיפעלו מתוך הבנה כלכלית בסיסית לפחות, ואם ילדים יכולים להבין כלכלה - הגיע הזמן שגם הח"כים!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עידית קלישר. יחצ,
ד"ר עידית רז קלישר/יחצ

מה עושים כשאין טקסי בוגרים פיסיים באקדמיה?

אירועי סיום וקבלת התואר של כ-7000 בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב מחזור 2020 צויינו השנה בטקס בוגרים מקוון עקב הקורונה. לכן, יזם ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשותה של סיגלית בן חיון, לראשונה אירוע בוגרים חלופי ענק לכלל בוגרות ובוגרי מחזור 2020 , שמתקיים מחר בערב (יום רביעי) ובמרכזו הופעה של עידן רייכל והכל באונליין כמובן.

לקראת הארוע, נערכה מול המצלמות חזרה בלשכתו של נשיא אוניברסיטת תל אביב- פרופ' אריאל פורת, בו השתתף גם מי שינחה את הערב ובוגר האוניברסיטה - השחקן, הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה דביר בנדק, שהופתע והתרגש כאשר הנשיא פורת וראש ארגון בוגרות ובוגרי האוניברסיטה בן חיון העניקו לו את הגלימה והעניבה המסורתיים המסמלים יותר מכל את טקסי הבוגרים, לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם.

דביר בנדק ופרופ' אריאל פורת. נאוה טרסי,
דביר בנדק ופרופ' אריאל פורת/נאוה טרסי

העיתונאית, סופרת, אשת טלוויזיה ומגישת החדשות אשרת קוטלר תקיים בפלטפורמת סקרינז לייב שני מפגשים תחת הכותרת "הרומן שלי עם ברוך שפינוזה". מי שהיה הגאון היהודי שבישר את תחילתה של המהפכה הפילוסופית הגדולה מכולן. מדוע התאהבה בו? כיצד הוא רלוונטי לחיינו כאן ועכשיו, מה סוד האושר שאחריו חיפש כל ימיו? ובאיזה אופן יכולה הגותו לשמש קרקע פורה לחיבור בין חילונים לדתיים.

שתי הרצאות על אלוהות חילונית ועל אביה הרוחני של הפסיכולוגיה המודרנית.

מוזמנים לסדנת היכרות עם אחד האנשים החכמים יותר שקמו לעם היהודי ולעולם כולו. אדם שהפילוסופיה שלו רלוונטית לחיינו במאה ה 21 אף יותר משהיתה במאה ה 17.

Eventerו Screenz- השיקו השנה מערכת מתקדמת וחדשנית פרי פיתוח ישראלי, לשידור אינטראקטיבי הכוללת זירת מסחר לתוכן וידאו בשם Screenz Live -המערכת מחברת בין פלטפורמה המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם לבין פלטפורמה מתקדמת למכירת כרטיסים. המערכת מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ'אט קבוצתי מתקדם וצ'אט צופים פרטי, סוגים שונים של כרטיסים למכירה ומנויים למכירה.

Screenz Liveהוקמה במהלך משבר הקורונה, במטרה לספק פרנסה לכל אחד מבלי לצאת מהבית. המערכת מאפשרת לכל אדם, יוצר ומפיק להפוך לגוף שידור דיגיטלי מתקדם דרך יצירה ובנייה של הרצאות, קורסים, כנסים, אירועים, הופעות, סטנדאפ, אירועי ספורט מגוונים, ועוד, וכך להפוך לגוף שידור דיגיטלי עם הכנסות מיידיות. הפלטפורמה מאפשרת שידור וידאו למחשב ולנייד באמצעות ממשק ידידותי ופשוט, הכולל שידורים חיים באמצעות מצלמת רשת, או ציוד מקצועי (RTMP) שידורים מוקלטים מתוזמנים מראש, ו- VOD.
בנוסף, הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות לשיווק וקידום באמצעות כלי הפצה מתקדמים, מערכת כרטוס וסליקה, מכירת כרטיסים ומנויים, יצירת קהילות צופים נאמנים לתכנים, מעקב אחר דוחות וסטטיסטיקות ומגוון שירותים נוספים.

אשרת קוטלר - הרומן שלי עם ברוך שפינוזה

  • חלק 1 - יום רביעי, 27 לינואר בשעה 21:00
  • חלק 2 - יום רביעי, 3 לפברואר בשעה 21:00
  • מחיר - 89 שקל לשני המפגשים
  • הזמנת כרטיסים באתר screenz.live

המרכז האקדמי לב בירושלים, המכשיר את האוכלוסייה החרדית למקצועות ההיי-טק, זכה במכרז רשות החדשנות להכשרת מומחי סייבר בתקציב של מיליוני שקלים.

חברת ITSafe, שפיתחה מערכת אונליין מבוססת AI ללימוד מקצועות הסייבר - ARC, נבחרה על ידי המרכז האקדמי לב לבניית תוכנית מצוינות שתכשיר עשרות מומחי סייבר ותסמיך אותם למגוון מקצועות הסייבר. המיונים הקפדניים וההכשרה המקצועית נועדו להכשיר ולהסמיך את הסטודנטים לעבודה בחברות הסייבר המצליחות והבולטות בישראל. הלימודים יתקיימו בהפרדה בין נשים וגברים ומכיוון שפלטפורמת הלימודים כולה מקוונת, ההפרדה קלה לביצוע שכן תהליך הלימוד הוא אישי ומתבצע על ידי כל סטודנט או סטודנטית בזמן ובמקום הנוחים לו.

אמיר בר-אל, מייסד משותף ומנכ"ל ITSafe: "במהלך הקורונה הכשירה מערכת לימודי הסייבר המקוונת שלנו ARC אלפי מומחי סייבר שהוסמכו בהסמכות בינלאומיות והתקבלו לעבודה בחברות סייבר מהשורה הראשונה כולל צ'ק פוינט. המערכת מבוססת בינה מלאכותית, היא 'לומדת' את ביצועי הסטודנט, משפרת נקודות חולשה במהלך הלימוד ומאיצה את ההכשרה. המרכז האקדמי לב והמגזר החרדי בכלל עשויים להצטרף לתעשיית הסייבר הישראלית במספרים גדלים והולכים במהלך שנת 2021 ואחריה".

אמיר בראל. רמי כהן,
אמיר בר אל/רמי כהן

בנק מזרחי טפחות מציע הרצאות בנושאים שונים במסגרת פרויקט "נפגשים במזרחי טפחות מהבית". ההרצאות יועברו ע"י מיטב המרצים לצד מומחי הבנק וישודרו בלייב בעמוד הפייסבוק של הבנק. ההשתתפות בהרצאות פתוחה ללקוחות כל הבנקים ללא עלות, ברישום מראש שיבוצע דרך אתר בנק מזרחי טפחות.

בין המרצים: יובל אברמוביץ, אלון בן דוד, דליה מזור, זיו קורן, עמרי אסנהיים ועוד. להרשמה להרצאות והפעילויות: www.mizrahi-tefahot.co.il/he/nifgashim

עמרי אסנהיים. יחצ,
עמרי אסנהיים/יחצ

עשרות דיפלומטים בישראל וברחבי העולם נרתמו ויוצאים יחד ליוזמה משותפת במסגרת מדליקים את הנר ויוצרים טקס זיכרון אישי לקורבנות השואה. הדיפלומטים הישראלים ברחבי העולם ביחד עם השגרירים הזרים בישראל, יצטלמו עם נר זיכרון מיוחד שהכינה עמותת "שם ונר" הנושא תווית עם שם של אדם שנספה בשואה ועם פרטים על חייו של האדם: שמו, היכן נולד, מקצועו ועוד. בין מדליקי הנרות יהיה גם שר החוץ גבי אשכנזי.

התמונות עם נר הזיכרון יעלו בכל המדיות החברתיות בתוספת משפט זיכרון ותיוג של העמותה והשגרירים. השנה הטקס הממלכתי באו"ם ביום השואה הבינלאומי יתקיים ווירטואלי השנה ובמסגרתו ידליק גלעד ארדן שגריר ישראל באו"ם, נר זיכרון אישי הנושא תווית עם סיפורו האישי של האדם הנספה ובמקביל אליו, ניצולת שואה תדליק נר זיכרון לזכר בני משפחתה שנספו. בנוסף תקיים העמותה יחד עם משרד החוץ פעילויות נוספות במטרה להנציח את זיכרון השואה ולכבד את חיי הנספים.

מטרת היוזמה של עמותת "שם ונר" היא ליצור מסורת לאומית להנצחת זיכרון השואה על- ידי הדלקת נר נשמה אישי, בכל בית, בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה. יצירת מסורת הדלקת הנר חשובה השנה יותר מתמיד נוכח העובדה שלצערנו הרב, מספר ניצולי השואה בארץ ובעולם הולך ומתמעט ולא רחוק היום בו לא יהיו עוד ניצולים שיוכלו לספר את סיפורם ומולם גדלים מכחישי השואה בעולם. כמו כן, עקב מחלת הקורונה שעדיין משתוללת בעולם וביטול טקסי זיכרון המוניים ישנו צורך יותר מתמיד לייצר טקס זיכרון אינטימי שכל אדם יכול לייצר בפרטיות בביתו.

מנכ"לית העמותה, נורה סיפרמן:"עמותת שם ונר שמה לה למטרה לפעול להנחלת זיכרון השואה לדורות הבאים. העמותה מייחסת חשיבות רבה לחייהם של הנספים עוד לפני פרוץ המלחמה ולסיפוריהם האישים של הנספים מתוך רצון ליצור היכרות והזדהות וכן לאפשר את הנצחת הפרט בקרב הציבור כולו. שאיפת העמותה הינה ליצור מסורת לאומית בה כל בית יהודי באשר הוא ידליק נר נשמה בערב יום השואה , לזכרו של אדם אשר נספה בשואה , ממש כמו בימים אחרים אותם מציינים במסורת היהודית. מאחר ויש נספים שלא נותרו בני משפחה שינציחו את זכרם אנו בפעולה הזאת מנציחים אותם".

משבר הקורונה החזיר את כולם לבתים, ומשפחות שלמות נאלצו להתכנס בתוך עצמן ואף להתבודד ימים ארוכים בבית, כשהנפגעים המרכזיים מכך הם הסטודנטים והסטודנטיות, שמחפשים קצת שקט לקראת תקופת המבחנים המתקרבת. באוניברסיטה העברית זיהו את המצוקה ולקראת תקופת הבחינות החליטו להציע לסטודנטים לתארים ראשון ומוסמך, הזקוקים לתנאי למידה נוחים יותר, אפשרויות מגוונות יותר של לינה ומגורים לתקופות של יום אחד, שבוע, חודש, סמסטר שלם במעונות ובשטחי האוניברסיטה.
כך, לדוגמה, מוצע בימים אלו על ידי דיקנט הסטודנטים והנהלת המעונות אירוח יומי בחדר בבית מלון "בית מאירסדורף", הממוקם בקמפוס הר הצופים שליד הפקולטה למדעי הרוח, במחיר של 180 שקל ללילה. כמו כן, אירוח שבועי בחדר יחיד (מיום ראשון עד ליום חמשי) בכל מעונות הסטודנטים יהיה בעלות של 450 שקלים, ואף אירוח חודשי בכפר הסטודנטים השקט יחסית בעלות חודשית של 1,750 שקלים, כולל ארנונה וחשבונות.

פרופ' גיא הרפז, דיקן הסטודנטים של האוניברסיטה העברית: "אנחנו בעיצומו של משבר סטודנטיאלי חסר תקדים. הסטודנטים שלנו חווים קשיים כלכליים, אקדמיים, נפשיים וטכנולוגיים. עלינו לנסות ולסייע לסטודנטים ולהקל עליהם ולו במעט. לכל הסטודנטים, ולדיירי המעונות בפרט".

מתווה מעונות האוניברסיטה העברית. יחצ,
מתווה המעונות באוניברסיטה העברית/יחצ

The hope project הוא פרויקט צילום, שיזם אמן בשם ג'ונתן פררה בארצות הברית. הוא התחיל לצלם אנשים בארצות הברית עם שלט רחוב בשם HOPE (שלט אמיתי מרחוב בניו אורלינס) וזה תפס תאוצה על רקע משבר הקורונה. זה התגלגל לכל מיני מדינות ברחבי העולם ועכשיו גם לישראל. מי שהרים את הכפפה להוביל את הפרויקט בישראל הוא פיקו קידס, מיזם נרחב ופורץ דרך לחיזוק, טיפוח ועידוד מיומנויות ויזמות של בני נוער, אותו יזם ומוביל אלי וורטמן, מייסד ושותף מנהל בקרן הון סיכון פיקו. במסגרת פרויקט הצילום, בני נוער בגילאים 14-16 צילמו (עד לפני הסגר) אנשים עם שלט הרחוב, כדי לעורר ולהפיח קצת תקווה בקרב אנשים. התמונות, שצילמו ישתלבו כחלק מהפרויקט הבינלאומי.

פרויקט התקווה. יחצ,
פרויקט התקווה/יחצ

ט"ו בשבט הוא יום מיוחד להודות לטבע, למי שעבורו הקיימות וערכי שמירה על הטבע הם נר לרגליו. חברת "קמדיס" המפתחת ומוכרת מוצרי לטיפול בבעיות עור מקדמת תוכנית קיימות ומשקיעה תכנון חשיבה ומשאבים לטובת נושא זה, החל משרשרת אספקת וייצור התמציות, דרך המוצרים והאריזות . על מנת לגלות אחריות סביבתית, ולשמור על המגוון הביולוגי והאקולוגי החשוב כל כך.ערך הקיימות מתבקש במותג כמו קמדיס המבסס את כל מוצריו על צמחי מרפא הידועים מתחום הרפואה הסינית.

רוני קרמר, מייסדת ומנכ"לית קמדיס: "הכבוד לטבע כפי שהוא ולבני האדם בתוכו, הוא חלק בלתי נפרד מקמדיס. אנו מאמינים כי איזון בינינו לבין הטבע הינו אחד מעמודי התווך לרווחת האנושות היום ובעתיד. צמחי המרפא שבהם אנחנו משתמשים לייצור התמציות המשולבות במוצרינו, גדלים בסביבת גידול אופטימלית, באזור גידולם הטבעי, תוך מקסום תנאי הגידול, מזג האוויר, ההשקיה והאדמה. זו מערכת גידול המשמרת את התנאים האקולוגיים של הצמחים בטבע, כך שדריסת הרגל שלנו היא מינימלית ללא פגיעה והתערבות במגוון הביולוגי של כדור הארץ".

כל חומרי האריזה מנייר של קמדיס ניתנים למחזור ונקנים ממקורות הדואגים לקיימות היערות . ובנוסף- קמדיס סימנה כיעד אסטרטי את הורדת את כמות הנייר בחברה, ולכן באופן הדרגתי עוברת לייצור מוצרים ללא קופסאות באריזת פלסטיק המשלבת פלסטיק ממוחזר. שמירה על כדור הארץ שלנו, בתקופה זו, קיבלה משמעות חדשה, האנושות מבינה שעתיד הדורות הבאים, תלוי בהתנהגותה היום. שמירה על הטבע והאיזון הטבעי הם חלק מהחזון של קמדיס, ולשם כך מתקיימת פעילויות ייחודיות בנושא זה.

לרגל ט"ו בשבט, חברת קמדיס מצטרפת לשמירה על הטבע ותיטע 200 עצים, באמצעות קק"ל, לטובת שיקום יערות נוף הגליל שהתכלו בשריפת ענק שפרצה באזור בחודש אוקטובר האחרון. השריפה הובילה לפינוי אלפי תושבים מבתיהם והיו אף שאיבדו את ביתם לאחר שאלה נשרפו כליל. למעלה מ-4,600 דונם של יערות וחורש טבעי נכלו באירוע הקשה והנזק מוערך במיליוני שקלים ושיקום מוחלט של היער עשוי להימשך עשרות שנים.

לרכישה באתר קמדיס , ובבתי מרקחת וטבע נבחרים https://bit.ly/2JInZlJ

תעודת תרומה לט"ו בשבט של קמדיס. יחצ,
נוטעים תקווה לעתיד עם קמדיס/יחצ

פרסום ומדיה

חברת תדיראן עולה בקמפיין חדש בכיכובו של השחקן זוכה פרס האוסקר מורגן פרימן, הממוקד בפתרונות טכנולוגיים חדשנים בתחום טיהור האוויר ובית בריא.

לפני כחודש ניהלה תדיראן הפקה הוליוודיות מורכבת בצל הקורונה של מספר ימי צילום בלוס אנג'לס, בהשתתפות מורגן פרימן, אליה הוטסו עשרה אנשי הפקה ישראלים שפעלו במשותף עם חברת הפקה מקומית. הקמפיין החדש והמושקע, שצולם בחווה ענקית, יציג סיטואציות שונות הממחישות את החשיבות בנשימת אוויר נקי וישמש נקודת פתיחה לסדרת מוצרים מבוססי טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך שעתידה תדיראן לחשוף במהלך השנתיים הקרובות. עלות הפקת הקמפיין (ללא שכר שחקנים והוצאות מדיה) עומדת על כ-2 מיליון שקל.

זו השנה השלישית שפרימן, כוכב בינ"ל, משמש בתפקיד הפרזנטור של תדיראן. בתדיראן מעוניינים לחשוף בקמפיין את פעילות הבית הבריא של החברה ואת הטכנולוגיות שתדיראן מפתחת בתחום טיהור האוויר. כמו כן, דמותו של פרימן מסייעת לתדיראן בפעילות ההתרחבות בשווקים הבינ"ל, ובמיוחד בשוק האירופאי.

באחרונה פרסמה תדיראן את אסטרטגיית החברה לחמש השנים הקרובות, שבמסגרתה היא ממוקדת בפיתוח טכנולוגיות בדגש על הטיפול באיכות האוויר שאנו נושמים בחללים הסגורים, בביתנו ובמקומות סגורים אחרים. עתה מציגה תדיראן פיתוח בלעדי של החברה, עליו עבדו מהנדסי החברה ב-3 השנים האחרונות, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים- AIR CARE 02, טכנולוגיה חדשנית לחיטוי אוויר, עליה הגישה תדיראן שני פטנטים, אשר אושרו על ידי מעבדה מאושרת FDA. הטכנולוגיה עושה שימוש במחולל מי חמצן המשתמש בלחות שבאוויר וממיר אותה למי חמצן (H202). חומר זה מטהר את האוויר וקוטל 99.999% מהווירוסים והבקטריות.

נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם השחקן זוכה פרס האוסקר, מורגן פרימן, זאת השנה השלישית ברציפות, שכבר הפך להיות מזוהה עם תדיראן והמסרים של החברה. כחלק מחזון החברה לשנים הקרובות, נתמקד בטיפול באיכות האוויר שאנו נושמים ויצירת בית בריא. בקמפיין החדש התקדמנו צעד אחד קדימה והמחשנו איך בכל שלב בחיים ובכל סיטואציה שבה אנו נוכחים, חשוב שנהנה מאוויר נקי ובריא יותר. בצל הקורונה ואי הודאות שאפפה אותנו, החלטנו לנסוע לקצה השני של העולם ולהפיק את קמפיין ברמה בינ"ל, כך שנוכל להעביר נושא חשוב במיוחד, דווקא בתקופה כזו".

את הקמפיין מוביל גם הפעם משרד הפרסום בורודה-קפלן.

קמפיין תדיראן עם מורגן פרימן. יחצ תדיראן,
מורגן פרימן בקמפיין של תדיראן/יחצ תדיראן

יוזמות

עובדי חברות האיש החשוב ואתר המתנות swagg יצאו השבוע לנטוע שתילים לקראת חג האילנות, כחלק מהתחייבות החברה לנטוע עץ עבור כל בקבוק שיימכר. כחלק מאחריות חברתית, מקפידים באיש החשוב וב-swagg על ייבוא ושיווק של מוצרים שמקדמים אג'נדה ירוקה וסביבתית. החברה האנגלית שמייצרת את בקבוקי ROOT7 התחייבה כי תיטע עץ ברחבי היבשת עבור כל בקבוק שיימכר, והנה, בטיימינג מושלם, השתילים ניטעו בישראל דווקא בט"ו בשבט.

עובדי האיש החשוב וסוואג נוטעים עצים. דג הזהב,
עובדי האיש החשוב וסוואג נוטעים/דג הזהב

"עמותת צו 8" - לשיפור תנאי אנשי המילואים בקריאה לרמטכ"ל : "שוב מזלזלים באנשי המילואים בצבא לאור העובדה שמתוך 50,000 מנות חיסון לקורונה שקיבל הצבא כרגיל תעדיף אנשי המילואים בתחתית הרשימה".

"חיילי פיקוד העורף רובם משרתי מילואים, חיילי מילואים שבשנה האחרונה עשו מאות ימי מילואים בטיפול בקורונה לא קיבלו חיסונים. אפילו חיילי מילואים בפיקוד העורף אשר עוד הולכים השבוע למבצעי הסברה ואכיפה בקורונה לא מקבלים חיסונים, וזאת לאחר שהצבא כבר קיבל 50 אלף מנות חיסון, אבל כרגיל תעדף את אנשי המילואים בתחתית הרשימה וקידם את אנשי הסדיר תחילה. זלזול של הצבא הסדיר שכזה בחיילי מילואים הוא אופייני אך הפעם הזעקה עולה השמיימה כאשר אותם אנשי מילואים שעסקו ימים ולילות בקורונה, אנשים שרובם המוחלט בגיל הרבה יותר מבוגר מהחיילים הסדירים לא מקבלים חיסון, ונשלחים שוב לטפל בקורונה ללא חיסון, בושה".

seperator

אתר מידרג לדירוג בעלי מקצוע, בשיתוף בנק לאומי ועמותת לתת, יזם לאחרונה את פרויקט "שעה טובה" - פרויקט התנדבותי ייחודי לטובת אוכלוסיית הגיל השלישי.

במסגרת הפרויקט, בעלי מקצוע המדורגים באתר מידרג, כגון טכנאי מזגנים, חשמלאים, אינסטלטורים, מדבירים ועוד, תורמים מזמנם ומבצעים תיקונים בהתנדבות וללא עלות בבתים של אוכלוסיית הגיל השלישי, כאשר בנק לאומי מממן את מלוא עלות החלקים הנדרשים להחלפה או לתיקון.

בתוך כך, אתר מידרג מקבל פניות מעמותות שונות, ביניהן עמותת לתת, אשר לה פריסה ארצית רחבה של רכזים ומתנדבים, ומחבר את בעלי המקצוע הרלוונטיים עם אותם קשישים אשר זקוקים לסיוע.

המיזם נולד מתוך רצון לסייע לקשישים נזקקים, וכעת בתקופת הקורונה הוא נדרש אף יותר, מכיוון שמחד הקשישים מרותקים לביתם ומאידך, לרבים מהם אין את האמצעים לממן את העלויות הכרוכות בביקור ביתי ותיקון על ידי בעלי מקצוע.

הפרויקט מתרחב מיום ליום ועד עתה נתרמו מעל ל-3,600 שעות התנדבות חודשיות ע"י למעלה מ-800 בעלי מקצוע ב-154 ערים ויישובים בכל רחבי הארץ. עיקר הביקורים נועדו להבטיח כי הקשישים לא יסבלו מקור בתקופת החורף וכוללים בין היתר תיקונים של מזגנים ודודי חשמל.

עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים), החלה במבצע חיסונים נגד נגיף הקורונה, עבור חברי העמותה, אנשים עם מוגבלויות פיזיות, צוות ומתנדבים.

יום החיסונים אשר נערך ביוזמת איל"ן, ובהירתמות של מד"א, משרד הבריאות ומשרד הרווחה, התקיים במרכז הספורט של איל"ן ברמת גן- ספיבק ובמסגרתו חוסנו מאות חברים.

מנכ"ל איל"ן, בועז הרמן: "עמותת איל"ן יזמה מבצע חיסונים למען חברי העמותה אשר נמצאים בסיכון גבוה ונאלצים להתמודד בתקופת משבר הקורונה עם אתגרים רבים בנוסף להתמודדות עם המוגבלות. נמשיך לפעול ללא לאות למען בריאותם ולשיפור איכות חייהם".

חברת אילן מקבלת חיסון. יחצ,
מתחסנים באיל"ן/יחצ

בעקבות תקופת הקורונה, ביטוח ישיר מעניקה לכל לקוחותיה אפשרות ליהנות מייעוץ רגשי וייעוץ הורי לסיוע באתגרים שמביאה עמה התקופה. במסגרת ההטבה יוכלו כל מבוטחי החברה לתאם פגישת ייעוץ עם אנשי מקצוע, במחיר סמלי של 50 שקל. פגישת הייעוץ תתקיים תוך 24 שעות מרגע שהמבוטח ביקש ליהנות מההטבה, ובמועד שיתואם איתו. ברוח התקופה, ייערכו הפגישות בשיחת וידאו על גבי פלטפורמת הרפואה מרחוק החדשנית של FEMI המאפשרת לקיים שיחת וידאו מאובטחת.

המבוטח יכול לבחור לממש אחת מההטבות הבאות:

1. שיחת ייעוץ והדרכה להורים בנושא ילדים, שתתייחס, בין היתר, ליצירת סדר יום קבוע ושמירה עליו, ריבים בין אחים, חרדה בקרב ילדים, שילוב בין עבודה לבית, תזונת ילדים, ייעוץ בין בני זוג.
2. שיחת ייעוץ נפשי עם פסיכולוג או פסיכותרפיסט

מרב קליפר-פרץ סמנכ"לית שיווק בביטוח ישיר: "אנו רואים באפשרות ליהנות משיחת ייעוץ כזו ערך מוסף ומשמעותי למבוטחי החברה, במיוחד בתקופה מורכבת זו, שמביאה עמה אתגרים רגשיים לפרט ולתא המשפחתי. אנו מאחלים שמשבר הקורונה יסתיים כמה שיותר מהר, אך אנו נמשיך ונעניק ללקוחותינו תמיכה".

מירב קליפר פרץ. סיון פרג',
מירב קליפר פרץ/סיון פרג'

רותם חג'ג', רעיה ואמא לשני גורי אהבה, הקימה את "האושר טמון גם בך" מתוך רצון לעזור לכל אדם להבין שהאושר טמון גם בו, באופן בו הוא פועל ומנתח את חייו שלו."האמונה שלי היא שרוב הדברים מתחילים בתפיסה שלנו את חיינו שלנו. אין אדם שלא יכול ומסוגל לשפר את חייו שלו, יש אדם שלא רוצה".

סיפור החיים המרתק שלה, עליו בקרוב יוכלו כולם לקרוא בספרה החדש, הוא שהוביל אותה להיות שונה הגישות מי ולהתבונן על החיים בצורה קצת אחרת. בחשבונות המדיה שלה משתפת חג'ג' את חייה מתוך רצון להעביר כלים אותנטיים שיעזרו לאחרים לאמץ אותם לחייהם שלהם ולהחדיר אנרגיה שונה לבית שלהם, לילדים שלהם ולחיים עצמם.

נוכח תקופת הקורונה המציאה את עצמה מחדש על מנת לאפשר לכולם לקבל כלים להתמודד עם המצב החדש, סגרים, שינויים בעבודה, זוגיות לוחצת שלא הייתה קודם וכמובן - ילדים בלי מסגרת. שם גילתה שהכול תלוי באנרגיה שלנו והיא תקבע את כל מה שנשיג בחיים. אומרת לקהל שלה "אל תברחו, תסתכלו על הקיים, תחיו את מה שיש כי דווקא היום כולנו יודעים שאין גרנטי למחר".

אתר באבלס הוקם במטרה להיכנס לתחום הצומח של רכישות באמצעות האינטרנט ולהוביל את תחום שופינג האופנה לילדים במדינת ישראל, הדרך להוביל את השוק הישראלי היא על ידי מתן מספר יתרונות בכמה נושאים מרכזיים בתהליך קניה באתרי שופינג אופנה באינטרנט. החברה מספקת משלוח עד הבית מהיום להיום באזור המרכז ותוך 3 ימי עסקים לשאר חלקי הארץ.

מעבר לאתר האונליין לרשת יש כיום 10 חנויות ברחבי הארץ www.bubbles-online.co.il , טלפון לבירורים: 050-6314994.

רותם חג'ג' בשיתוף עם באבלס. יחצ,
רותם חג'ג'/יחצ

ישראל ומדינות העולם, ומבינן דובאי ובחריין, ינציחו את קורבנות השואה באמצעות ערכות 'זיכרון בסלון'

השנה יחלפו 76 שנה מהיום בו שוחרר מחנה ההשמדה אושוויץ. אנו נמצאים במציאות ייחודית אשר מחייבת אותנו עדיין לשמור מרחק פיזי, במיוחד משורדי השואה והאוכלוסייה המבוגרת הנמצאת בסיכון. למרות ההגבלות בארץ ובעולם, גם השנה אנחנו נציין את יום הזיכרון הבינלאומי לשואה ולגבורה, באמצעות סלונים וירטואליים שינציחו את קורבנות השואה לצד סיפורי השורדים, והדור השני והשלישי. זיכרון בסלון יצרו שיתוף פעולה עם מרכז השלטון המקומי ועשרות ערים ברחבי הארץ, אשר יקיימו זיכרון בסלון בשיתוף עם הערים התאומות שלהן בעולם, בהן דובאי עם בלוגרים מאיחוד האמירויות, בחריין ושגרירויות ישראל בעולם: אוזבקיסטן, ברלין, מיאנמר, גאנה, אוסטריה, הונגריה וגרמניה עם אשת הנשיא. בנוסף, יתקיימו סלונים בארגונים שונים בישראל ובעולם: ארגון AJC, אוניברסיטת IE במדריד ומכבי ת"א כדורגל.

בצל נגיף הקורונה, זיכרון בסלון ערכו התאמות ייחודיות במסגרת ההגבלות הנדרשות על מנת להמשיך את מסורת הזיכרון שהתגבשה בעשור האחרון, וכבר סחפה אחריה כמיליון בני אדם בארץ ובעולם. במיוחד לימי הקורונה, זיכרון בסלון יצרו ערכות ייחודיות לסלונים דיגיטליים ומערכים לסלונים אינטימיים ומלאי משמעות, תוך שמירה על בריאות כל המשתתפים. באתר של זיכרון בסלון ניתן למצוא ערכות מיוחדות המותאמות לכל סוגי המשפחות, ערכות לילדים ובני נוער, הנחיות כיצד לקיים זיכרון בסלון בזום עם סבא וסבתא ובני דור שני, ומערכים מלאי השראה שמאפשרים לנו להתחבר, גם כשכולנו נאלצים להתבודד.

זיכרון בסלון מזמינים את הקהל הרחב להצטרף לסלונים הפתוחים שהם מארחים עם דמויות מפתח וארגונים מובילים, לשמוע זוויות אחרות ולהיחשף לסיפורים ולקולות השונים מהשואה: תמר מאיר מחברת הספר "חנות הגלידה של פרנצ'סקו טירלי", סלון בנושא יהדות איטליה - 'הסלון של רונית שפירא', פליטות עם ארגון א.ס.ף, שיחה עם יוצרת הסרט קליינער רודי ופאנל מומחים בנושא 'ההשפלה כשיטה'.

זיכרון בסלון. יחצ,
זיכרון בסלון/יחצ

מחפשים מתנה מקורית לפורים או לפסח? עמותת אקים חיפה מציעה למכירה מארזי חג מיוחדים וייחודיים. הסדרה הראשונה, פרי שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם עמותת "כרמלים" כוללת מארזים מיוחדים הכוללים מוצרים שונים של חקלאי חוף הכרמל (יין מקומי, שמן זית, ליקרים, שוקולדים, זיתי קלמטה, ועוד) והסדרה השנייה כוללת מארזים מתוקים שונים. כלל המארזים מורכבים ע"י דיירי אקים חיפה וההכנסות מהמכירה יועברו לקידום ופיתוח אנשים עם מוגבלות. באקים חיפה מספרים בגאווה כי לפני כמה חודשים נמכרו אלפי מארזים שהוכנו לכבוד חנוכה, וכי ישנה חשיבות להזמנה מראש, לכן ישמחו בעמותה לקבל הזמנות מוקדם ככל האפשר, כדי שיוכלו להיערך בהתאם. להזמנות ותיאומים אפשר לפנות ללימור: 052-4544886 או במייל: limor@akim-haifa.org.il.

"מכירת המארזים מספקת ותספק תעסוקה לדיירי אקים חיפה שנמצאים בסגרים ובידודים ארוכים. אני מזמינה את כולם להתרשם מהמבחר המרשים, להזמין מראש מארזי חג המיועדים לחברות ו-וועדי עובדים", מסבירה לימור בוטנרו, אחראית מתנדבים, גיוס ופרויקטים בעמותת אקים חיפה.

בעמותת "כרמלים", הפועלת לקידום אזור חוף כרמל, פיתוח תשתיות תיירות ועוד, מספרים כי מכירת המארזים תספק פרנסה לחקלאי האזור, שנפגעו כלכלית מתקופת הקורונה, בנוסף לערך החברתי המובן מאליו. בנוסף, רכישת המארזים מוכרת במס ולכן משתלמת במיוחד, וההכנסות יאפשרו לשני הצדדים להמשיך ולהתפתח, חרף משבר הקורונה. "אנו מפעילים את כל הדרכים היצירתיות במטרה לגייס כספים. נשמח אם תתגייסו עימנו למטרה זו. משבר הקורונה טרף עבור כולנו את הקלפים. זו תקופה מבלבלת וחסרת וודאות, מהמון בחינות. הדבר הברור ביותר הוא שהצרכים של אנשים עם מוגבלויות לא נעצרו, ואולי אף גדלו", אומרת מיכל סגל, מנכ"לית אקים חיפה.

בעמותת אקים חיפה אומרים כי גם בימים אלו, של גל שלישי של הקורונה, הפעילות נמשכת כמעט כרגיל כמו כל ארגון בארץ ובעולם, גם באקים חיפה נערכו מחדש, אולם כאשר מדובר באנשים עם מוגבלויות - המצב מורכב ומסובך עוד יותר, כיוון ששגרת יומם חשובה מאין כמותה וחלק מהפעילויות אסורות על פי הנחיות התו הסגול. לכן, מוצאים אנשי העמותה פתרונות למקבלי השירותים, שכוללים תעסוקה בדרכים שונות, שאחת מהן היא הרכבת מארזי החג. עמותת אקים חיפה פועלת קרוב ל-70 שנה ומספקת מגוון שירותים בתחומי החינוך, התעסוקה, החברה והדיור בחיפה רבתי. יחד, אנחנו מקדמים ומממשים את זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים - חברה, תעסוקה, דיור, בריאות, רווחה, חינוך ומניעת ניצול.

מארז אקים חיפה. יחצ,
מארזים של אקים חיפה וכרמלים/יחצ

מכבי מצטרפת לכללית: ביום ראשון נפתח מתחם החיסונים של קופ"ח מכבי בקניון שער הצפון יפעל לצד זה של קופ"ח כללית.

מתחם החיסונים בקניון שער הצפון שנפתח לפני כחודש ושירת עד כה את מבוטחי קופ"ח כללית, מתרחב והחל מהבוקר (ראשון) גם קופ"ח מכבי מצטרפת למתחם החיסונים בקניון עם כ-8 עמדות שעתידות לחסן מאות ממבוטחי קופ"ח מכבי" מידי יום.

"בחרנו להמשיך להקצות שטח ללא עלות ולשתף פעולה בפרויקט הלאומי החשוב מתוך רצון להאצת מהלך החיסונים להנגשת החיסון לאוכלוסיות רבות יותר ולחזרה המיוחלת לשגרה ופתיחת מרכזי המסחר והקניונים" מסביר דותן שלום, מנכ"ל הקניון.

מכבי בקניון שער הצפון. יחצ,
מוקד החיסונים בקניון שער הצפון/יחצ

סגן שר הבריאות, חבר הכנסת יואב קיש ביקר ביום ראשון בשעות הצהריים במרכז הלוגיסטי המתקדם של טבע-סלא בשוהם.

קיש הגיע על מנת להתרשם באופן אישי מהמבצע הלוגיסטי המורכב של קליטת ושינוע החיסונים בהתאם לתנאי ההקפאה הנדרשים, אותו מובילה חברת טבע אל מול משרד הבריאות.

יוסי אופק, מנכ"ל טבע ישראל יחד עם מנכ"ל ס.ל.א (חברת ההפצה של טבע בישראל) אורי גת-פלש, ליוו את הביקור והציגו בפניו את חוות המקפיאים הייחודית שנבנתה במיוחד למבצע. קיש אף התרשם מהפיתוח של טבע עבור משרד הבריאות - שיטת אריזה חדשנית לחיסוני פייזר האורזת מחדש באופן מפוקח ובטוח מספר קטן של בקבוקונים בכל מגש (10, 15 ו-50 יחידות), על מנת שניתן יהיה להנגיש את החיסונים לנקודות קצה רבות וכך ימנע בזבוז או פחת של חיסונים.

קיש החמיא בביקורו לעובדי טבע סלא על ניהול המבצע ואמר כי "הוא שבע רצון מקצב מבצע החיסונים וכי אין ספק שליעילות וליכולות הלוגיסטיות של טבע יש חלק משמעותי בהצלחתו וכך הוא גם מסביר בכל שיחה שהוא מקבל מעבר לים על מנת ללמוד על אופי הפעילות".

יוסי אופק, מנכ"ל טבע ישראל: "אנו ממשיכים ביתר שאת במשימה הלאומית שקיבלנו, לקלוט ולהפיץ את מיליוני החיסונים לאזרחי ישראל ביעילות ובבטחה. בימים אלה אנו פועלים בתיאום עם משרד הבריאות על מנת למצוא פתרונות לוגיסטיים כך שנוכל להגיע גם לאותם מטופלים שאינם מסוגלים להגיע לנקודות החיסון והם מרותקי בית".

ביקור יואב קיש במרלוג טבע. מימין: יוסי אופק מנכ"ל טבע ישראל, יואב קיש ומנכ"ל סלא אורי גת פלש. יחצ,
ביקור יואב קיש במרלוג טבע. מימין: יוסי אופק מנכ"ל טבע ישראל, יואב קיש ומנכ"ל סלא אורי גת פלש/יחצ

עיריית ירושלים יוצאת בתוכנית חדשה, "עושים עסקים בירושלים", להכשרת בני נוער למנהיגות ויזמות עסקית בתשעה בתי ספר ירושלמים. במסגרת התוכנית, שתתקיים לאורך שנת הלימודים, ייפתחו קבוצות יזמות בשכבות ט'-י' בבתי ספר מכלל האוכלוסיות בעיר. כחלק מההתנסות הראשונית יחקרו המשתתפים את הסביבה העסקית, יאתרו צרכים ובשיתוף אנשי עסקים ויזמים יפתחו פתרונות יצירתיים וחדשניים.

התוכנית היא פרי יוזמה משותפת של האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים וארגון יזמים צעירים, העוסק בחשיפתם של צעירים לעולם העסקים והיזמות, מאפשר להם להתנסות בו ומסייע להם בהבנתו. מטרת התוכנית, היא להקנות לבני הנוער את דרך החשיבה העסקית כבר מגיל צעיר, לטפח בהם את ערכי היזמות והחתירה למצוינות ולתת בידם כלים להתפתחות עסקית מוצלחת בעתיד ובכך לחזק את העסקים העתידיים של העיר ולתרום לכלכלה הירושלמית.

"אנו רואים חשיבות רבה בהשקעה בחינוך ליזמות דווקא בתקופה זו, בה לא מעט עסקים מתמודדים עם אתגר הקורונה", מסבירים בעירייה. "ניהול נכון, קידום יוזמות יצירתיות וחשיבה יזמית מחוץ לקופסא, הם כלים אשר מסייעים לבעלי העסקים לצלוח את המשבר ואף לצמוח ממנו".

יצוין כי כלל פעילויות התוכנית מתקיימות על פי הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על התכנית המיוחדת ומאמין בחשיבות הקניית כלי יזמות עסקית לתלמידים כבר בגיל צעיר. יש לראות בדור הצעיר בסיס איתן ליזמים חברתיים ועסקיים כאחד, להעצים אותו ולעודד אותו לעשייה פורצת דרך בעיר. אנחנו איתכם!".

בין התכנים שיועברו בתכנית

  • הגדרת מטרות העסק, חלוקת תפקידים ומבנה ארגוני
  • ניהול מו"מ ותהליכי קבלת החלטות
  • גיוס הון ראשון
  • בדיקת היתכנות וסקר שוק
  • תכנון מערך שיווק ומיתוג
  • יישום פיילוט
  • בניית תכנית עסקית
  • מנהיגות- אחריות קהילתית, חברתית וסביבתית
  • תחרויות ואירוע סיום חגיגי

כ-300 סלי מזון חולקו בימים אלה ע"י מתנדבי עמותת שניר: "המסייעת", שגויסה עם הסגר השלישי, לטובת משפחות נזקקות, חיילים בודדים, משוחררים וקשישים, במרכז הארץ.

עינת אושרי, מנכ"ל עמותת שניר מסרה אמש למתנדבים ביום החלוקה: "בזכות המתנדבים ושיתוף הפעולה עם מסעדות רבות וביוזמת המסעדן אודי שטורק הצלחנו להגיע לכל הנזקקים שבקשו סיוע עם תחילת הסגר השלישי. השלב הבא לגייס מתנדבים ומסעדות בכל הארץ על מנת להגיע לעוד אלפי משפחות המבקשות סיוע". לדבריה: "המטרה היא להגיע מידי יום שלישי, פעמיים כי טוב לעוד בתי נזקקים גם בצפון ודרום הארץ, למשפחות שלא יישארו רעבות ויוכלו להנות מאוכל טרי וטעים של מסעדה".

עוד מסרה אושרי: "השבוע התורמים בעמותה העניקו ל'מסייעת' חולצות במטרה לגייס עוד מתנדבים ברחבי הארץ ול"גאוות יחידה".

מתנדבים בעמותת שניר. אסף לוי,
מתנדבים בעמותת שניר/אסף לוי

מסעדת מאנטה ריי, בשיתוף פעולה עם פסטיבל הסרטים EPOS, תצרף לכל משלוח לינק לסרטי תרבות ואמנות לצפייה חופשית ללא עלות. לטובת המהלך, בנה שף רונן סקינזס תפריט מיוחד ובו 5 ערכות לארוחות זוגיות המציעות קומבינציות של כל הטוב של מאנטה ריי לצד אלכוהול שיגיעו כהקדמה לערב זוגי רומנטי בבית עם סרטי EPOS, כהשלמה לחוויית הדייט הביתי.

ערכות הדייט כוללות 5 מאזטים נבחרים של מאנטה ריי, לחם בלקני הנאפה במאפיית המקום, מנה עיקרית זוגית מתחלפת, בראוני לזוג ובקבוק יין בעלות של 360 שקל. תפריט המשלוחים של מאנטה ריי שהושק לאחרונה כולל מנות דגל מהתפריט, לצד מנות חדשות ומותאמות למשלוח וכעת גם ערכות הדייט.

עפרה גנור: "מאנטה ריי היא חוויה אנושית, הרבה מעבר לאוכל. דייקנו את התפריט והתמהיל לארוחה בבית, עם אותן תוספות שמכניסות את חוויית מאנטה ריי הביתה. אנחנו מקווים שפסטיבל הסרטים שאנחנו מביאים לבתים עם המנות שלנו בחודש הזה, יעניק ללקוחותינו רגעים מהנים של נורמליות ושפיות, וגם יעשו קצת כבוד לאוכל, גם אם הוא מגיע בשקית".

דייט ארוחה וסרט במאנטה ריי. יחצ,
דייט ארוחה וסרט של מנטה ריי/יחצ

האתגרים והטלטלה שעברנו השנה בשל משבר הקורונה, גרמו לעמותת 'ילדים בסיכוי' להפיק הגדה קלילה ומשעשעת, שתעלה חיוך ופרצי צחוק סביב שולחן החג. הנוסח הרגיל של ההגדה אמנם נשמר, אך מובאים בהגדה, לצד הטקסט המסורתי, איורים עם ציטוטים של צעירים בוגרי פנימיות על מה השתנה מאז ימי יציאת בני ישראל ממצרים ועד היום, מתובל בהומור וקריצות שמתייחסות לימינו אנו (למשל : "ויוצאינו ממצרים ביד חזקה ובזרוע נטויה ובעזרת הוויז", "היינו עושים תמ"א לכל הפירמידות, מוכרים אותן ויוצאים ברווח גדול", "היינו מזמינים אוכל בוולט במקום להסתפק רק במצות ומן")
ההגדה נוצרה בשיתוף צעירי תכנית הבוגרים של העמותה, בגילאי 18-24,שהעמותה מלווה בכל היבטי החיים (דיור, מלגות, הכוונה תעסוקתית, ליווי רגשי, סיוע כספי ועוד) ועברו השנה תקופה קשה במיוחד אך בחרו להתמודד, להרים את הראש, להשתקם, להעז ולחפש את הטוב והמשמעותי בתקופה מאתגרת זו.

הצעירים הללו גדלו מגיל צעיר בפנימיות ונסמכו לחלוטין עד גיל 18 על רשתות התמיכה הממשלתיות, ובגיל 18 יצאו לעולם הגדול, ללא כל תמיכה. אין להם גב כלכלי של הורים, מקום מחיה או מקום עבודה מסודר, ולכן מערך התמיכה המקיף שהעמותה מפעילה עבורם, הפך קריטי השנה מאין כמותו.
בקרוב נתכנס כולנו לחגוג את חג הפסח סביב שולחן חג משפחתי ואוהב, שאינו מובן מאליו עבור כל הילדים והנערים בישראל.

יציאת מצרים היא הסיפור שסביבו נחגג חג הפסח, והיא מסמלת לכולנו יציאה משעבוד לחופש בעיקר השנה. הלוואי שנזכה לשנה פתוחה, קרובה ובריאה יותר. כל ההכנסות ממכירת ההגדות הינן תרומה לעמותה למען שיפור חייהם של ילדים, נוער וצעירים בסיכון, ובגינן תקבלו קבלה על תרומה המוכרת במס לפי אישור 46.

עלות ההגדה נעה בין 13-20 שקל (תלוי בכמויות, לא כולל משלוח. פטור ממע"מ).

seperator

בעקבות הסגר, הרבה מקבוצות 'מנהיגות קולעת' ו-'שער שוויון' נאלצו להשהות את פעילותן. שחקן נבחרת ישראל בכסאות גלגלים, אבישי אלמקייס התגייס להעביר הרצאה מעוררת השראה על סיפורו האישי, בה העביר את המסר: ווינר אמיתי מודע לחסרונותיו, עובד עליהן קשה והופך אותם ליתרונות בדרך להישגיו. עילאי ירחי, השחקן הצעיר ביותר בתולדות נבחרת ישראל בכסאות גלגלים, הצטרף לאבישי וסיפר גם הוא על המסלול שעבר בדרך להצלחה.

אלמקייס, שחקן כדורסל בנבחרת ישראל בכסאות גלגלים, הוא בעל עיוות מולד בשם קלאב פוט. כתוצאה מכך הוא עבר 15 ניתוחים, שגרמו לו לעבור מכדורסל "רגיל" לכדורסל בכסאות גלגלים. בהרצאה לחניכים ומדריכים מעמותת היוזמה החינוכית ספורטיבית, הוא שיתף בסיפור חייו מעורר ההשראה בדרך לנבחרת ישראל.

אבישי אלמקייס, שחקן נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים: "אני תמיד שמח להרצות לילדים ולעזור להם להתקדם בחיים בעזרת הסיפור האישי שלי. תודה רבה לחניכים המוכשרים של שער שוויון שהקשיבו, ואני מאמין בהם שאם יתמידו ויעבדו קשה- הם יגשימו את כל החלומות שלהם".

גיא סלמה, מנהל המרחב הצפוני בעמותת היוזמה החינוכית ספורטיבית: "תודה רבה לאבישי ועילאי ששיתפו את החניכים בסיפורי החיים המרתקים שלהם. מהרצאתם קיבלו החניכים השראה לכך שהם יכולים לחלום בגדול, ובעזרת עבודה קשה יוכל להגיע ליעדים שהציבו לעצמם. החניכים שיתפו בחלומות האישיים שלהם ויצאו עם אמונה עצמית ומוטיבציה גדולה להמשך דרכם".

אבישי אלמקייס בהרצאת זום. יחצ,
מעניק השראה. שיחת הזום עם אבישי אלמקייס/יחצ

חברות וטכנולוגיה

כבוד לחקלאות הישראלית וליצוא החקלאי: אבוקדו גרנות יימכר ברשת טסקו בשנת 2021, לאחר שעמד במבדק המחמיר ביותר של הרשת המשמש כתנאי סף למכירה של מוצרים ותוצרת בסניפי הרשת. בית האריזה לאבוקדו של "חקלאי גרנות" קיבל מטסקו את ציון האיכות הגבוה ביותר שהרשת מעניקה לספקיה, וכן אושרו המגדלים של חקלאי גרנות לאספקת אבוקדו במגוון זנים לאורך השנה.
רשת טסקו הינה רשת הסופרמרקטים הגדולה ביותר באנגליה. התקן שלה נחשב לאחד מהתקנים המחמירים ביותר בתחום האיכות ובטיחות במזון, והוא כולל רשימת דרישות בהם יש לעמוד כתנאי סף בעבודה עימה. המבדקים נערכו לבית האריזה וכן למגדלי האבוקדו של גרנות. בית האריזה נדרש לעמוד בתקנים מחמירים משלב הגעת הפרי מהמטע ועד הגעתו ליעד הסופי בנקודות המכירה, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות מזון, ניקיון, נוהלי עבודה, שילוח והובלה ועוד. המגדל חייב לעמוד בדרישות מחמירות של שימוש בחומרי הדברה על פי טסקו, איסור על שימוש בהנדסה גנטית וכו'. המבדק בוצע מטעם טסקו וחקלאי גרנות קיבלה כאמור את הדירוג המקסימלי, כחול, הקובע כי הספק עונה באופן מלא על הציפיות.

זוהי השנה שנייה שבית האריזה גרנות מקבל את אישור רשת טסקו בציון הגבוה ביותר. האבוקדו שתספק גרנות לטסקו הינו אבוקדו מסוג האס בעיקר, זן האהוב מאוד באירופה ובבריטניה בפרט. "האבוקדו הוא היום פרי הייצוא המוביל בישראל, כשהמגדלים הישראלים נחשבים למקצועיים ביותר בתחומים של תפוקה ושיטות גידול, על אף שיש מקומות בעולם עם תנאי גידול ואקלים הרבה יותר טובים מישראל" מסבירה נועה טל, מנהלת האיכות של "חקלאי גרנות". לדבריה, הביקוש לאבוקדו הישראלי בעולם רק עולה. "כל עונה אנו עוברים מבדקי איכות בכדי לאפשר יצוא של אבוקדו ללקוחות ברחבי אירופה ואנו שמחים על כך שבית האריזה שלנו עבר בהצלחה יתרה את המבדק של טסקו, דבר המחזק את מעמדנו כספק מוביל בתחום האבוקדו והיצוא הישראלי".

אבוקדו גרנות. Depostiphotos,
אבוקדו גרנות/Depostiphotos

רחפנים אוטונומיים ישראלים יסייעו בשיקום נזקי רשת החשמל בפלוריה לאחר הוריקנים. חברת החשמל של פלורידה FPL מפעילה רחפנים של חברת פרספטו הפועלים באופן עצמאי לביצוע אבטחה ותחזוקה של קווי מתח חשמליים, התראה מפני חדירת בני אדם או בעלי חיים, כולל תנינים משוטטים לשטח מוגבל ודיווחים על תקלות. לרחפנים הישראלים תפקיד חשוב בשימוש היומיומי וכן לאחר סופות ההוריקן שפוקדות את המדינה באיתור מהיר של התקלות וחזרה לשגרה.

יחודם של הרחפנים שהם מתרוממים מתחנת העגינה, מבצעים את עבודות הבדיקה וחוזרים באופן עצמאי לביצוע טעינה מחודשת. משך הפעולה של הרחפן בין ההטענות הוא כ-40 דקות שבמהלכן הוא גומע דרך של 6-7 ק"מ הלוך וחזור. הרחפנים מצוידים במערכות צילום יום ולילה ומשתמשים בבינה מלאכותית על מנת לזהות תקלות מבצעיות וסכנות בטחון ובטיחות בזמן אמת. רחפני פרספטו מותרים לשימוש עם מפעיל מרוחק וללא קשר עין (BVLOS) בהיתר מיוחד שניתן על ידי רשות התעופה האמריקאית.

לדברי אריאל אביטן, סמנכ"ל פרספטו, מערכות אספקת החשמל הנמצאות חשופות באויר הפתוח מועדות בדרך כלל למאות ואף אלפי שיבושים בשנה. הרחפנים האוטונומיים, שיכולים לפעול סביב השעון ובתנאי מזג אויר קשים, מאתרים את התקלות האלו בצורה מהירה ומאפשרים טיפול מהיר והשבת יצור החשמל לרמה הרגילה. יש בכך יעול של כוח האדם ותרומה להגדלת התפוקה השנתית של החשמל.

האישור שהעניקה רשות התעופה הפדרלית FAA לפרויקט בפלורידה הוא צעד נוסף במתן היתר להפעלת רחפנים אוטונומיים ברחבי ארה"ב. מדובר בשוק עם פוטנציאל של מיליארדי דולרים, כשחברת פרספטו הישראלית היא אחת מעשר החברות המובילות בעולם, לצד חברות כמו אמזון.
חברת החשמל של פלורידה היא מהגדולות בארה"ב בבעלות של ענקית האנרגיה נקסטרה. החברה מספקת חשמל ל-10 מיליון צרכנים בעיקר מגז טבעי ואנרגיה אטומית וכן ממקורות מתחדשים של אנרגיה סולארית ורוח.

חברת Percepto נוסדה על ידי דור אבוחצירה, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן ומעסיקה כשבעים עובדים במשרדיה בישראל, ארה"ב ואוסטרליה והיא משרתת חברות גדולות בתחומי החשמל והאנרגיה, דלק, מכרות ותעשיות כבדות נוספות באמריקה, אירופה, אוסטרליה ובמזרח הרחוק. החברה גייסה מאז הקמתה 72.5 מיליון דולר ונמצאת בשלבי צמיחה וקליטת עובדים חדשים במרכז הפיתוח במודיעין.

seperator

חברת וי-גארדן (Vgarden), בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד, במגעים מתקדמים להקמת מפעל לייצור גבינות טבעוניות באוסטרליה. המפעל החדש מוקם בשותפות עם חברת ההפצה הגדולה ביותר ביבשת לשוק הטבעוני, המפיצה כיום את מוצרי Vgarden ברשת הקמעונאית הגדולה באוסטרליה. במסגרת ההסכם, יוקמו קווי ייצור למוצרי וי-גארדן בהשקעה כספית של כ-15 מיליון שקל, בשימוש חומרי גלם שחלקם מיוצרים במפעל החברה בקיבוץ גן-שמואל. מחלקת המו"פ של Vgarden מפתחת מוצרים טבעוניים ייעודיים לשוק האוסטרלי ולשווקים נוספים, כגון צא'דר, גבינות שמנת, חמאה ואף נקניקים טבעונים ותחליפי בשר, בהתאמה לטעם המקומי.

וי-גארדן עוסקת בייצור גבינות קשות ולבנות טבעוניות וכמו כן תחליפי בשר על בסיס חלבון אפונה, הנמכרים בישראל תחת המותג "משומשו". בעלי המניות של וי-גארדן הם קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר פוד טכנולוג'י, שאחראית על פיתוח המוצרים. המוצרים אינם כוללים חומרים משמרים ואינם מכילים סויה, גלוטן, לקטוז או כל אלרגן אחר. החברה מנוהלת על ידי אייל אדוט, חבר קיבוץ גן-שמואל, ועומר אליאב. הקמת המפעל באוסטרליה הינה חלק מרכזי באסטרטגית ההתפתחות והצמיחה של החברה, הכוללת הקמה של 4 מוקדי פעילות בעולם, בהם אסיה, אירופה וצפון אמריקה וכבר נמצאת במגעים עם המשווקים המובילים בתחום הטבעונות בשווקים אלו. מלבד אוסטרליה מייצאת וי-גארדן כיום למספר מדינות בהן הולנד, יוון, קנדה, סין, הונג קונג, רוסיה, אנגליה וגרמניה, ותיכנס לשווקים נוספים בהם השוק האמריקאי במהלך השנה הקרובה.

כפי שפורסם לאחרונה, וי-גארדן החלה במגעים להנפקה בבורסה. בחברה החלו בהכנות מקדמיות לקראת הגיוס, ומכוונים להנפקה בתחילת 2021. קיבוץ גן-שמואל החליט להשקיע בתחום תחליפי הגבינה והבשר בשל הביקוש הגובר למוצרים לאור מגמת הטבעונות העולמית המתחזקת והמודעות הגוברת למזון בריא. מלבד השיווק לחנויות ולרשתות הקמעונאיות, הביקוש למוצרים מגיע מלקוחות פרטיים, מהתעשייה ומהשוק המוסדי - בתי מלון, פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה וקייטרינג. במהלך הרבעון הראשון של 2021 יושקו מוצרים חדשניים - חמאה טבעונית מופחתת שומן וקו מוצרי מאפה תחת המותג "משומשו".

המותג "משומשו" הושק בשנת 2016 ומאז הוא גדל באופן משמעותי, עד שהוחלט להעביר את המפעל מבית-שמש לגן-שמואל. בשנת 2018 נחנך המפעל החדש, בשטח של כ-800 מ"ר ובהשקעה של כ-10 מיליון שקל. לאור הצמיחה המהירה בפעילות, יחלו בחודשים הקרובים בהרחבת המפעל ורכישת מיכון שיאפשרו גידול משמעותי בהיקף ומגוון היצור עוד לפני סוף 2021.

מפעל משומשו בקיבוץ גן שמואל. עמית שטראוס,
מפעל משומשו בקיבוץ גן שמואל/עמית שטראוס

מרצדס בנץ ממשיכה בתהליך הדיגיטיזציה של סביבת הנהג בדרכה להוביל בתחום התוכנה לרכב. במסגרת זו, יוזמת החברה יצירת אקו סיסטם בינלאומי של מפתחי תוכנה לרכב ("In-Car Coding Community"), שיהיה מורכב ממפתחים, סטארט-אפים, וחברות תוכנה, שיפתחו אפליקציות שימושיות וחדשניות עבור רכבי החברה. באמצעות מרכז המחקר והפיתוח של החברה בתל אביב, מזמינה מרצדס משתתפים ישראליים להשתתף בתחרות הבינלאומית של מפתחי אפליקציות לרכב ולהציע רעיונות חדשניים, כשהטובים ביותר יוכלו להנות מתמיכת החברה, ולהיות מוטמעים ברכבי החברה בשלב מאוחר יותר.

לנרשמים לתחרות, מרצדס תספק SDK שייאפשר גישה למערכת ה-MBUX (Mercedes Benz User Experience) של מכוניות היוקרה של החברה. תחומי העיניין לתחרות כוללים שיפור החוויה הדיגיטלית, מוצרי שירות, תרבות, חינוך, הפעלת בית חכם, והאינטרנט של הדברים (IOT) ועוד. גם חטיבת המשאיות של החברה תהנה מתחרות זו, אליה יופנו הצעת ספציפיות לאפליקציות הנותנות מענה ופתרון לסקטור העסקי בתחומי הלוגיסטיקה והמשלוחים, ייעול תהליכים, ניהול ציי משאיות וחווית השימוש של נהגי המשאית. זאת תהיה הפעם הראשונה שמפתחי אפליקצית סמרטפון יוכלו לגשת לדאטה בזמן אמת מהמשאיות של מרצדס.

עם הגשת הרעיונות, יחודדו ויאופיינו הקונספטים הנבחרים. הרעיונות הטובים ביותר ינותחו על ידי מומחים בשלב "המנטורים" של מרצדס והפיתוחים הטובים ביותר עם פוטנציאל מימוש והטמעה יוצגו בכנס היברידי של החברה שייערך באפריל 2021. אייל מאייר, מנהל החדשנות של מרכז המחקר והפיתוח של מרצדס בנץ בתל אביב ושותף בצוות השופטים והמנטורים של התחרות, מציין שהתחרות מעודדת חיבור של מפתחים, סטארטפים וחברות ישראליות עם רכבי העתיד. "אנו מאמינים מאד באקו סיסטם הישראלי ובפוטנציאל שיתופי הפעולה עם חברות ישראליות. התחרות הינה חלק מאסטרטגית החברה ליצירת אקו-סיסטם מסחרי שיוביל לשיתופי פעולה עתידיים עם מפתחי אלפיקציות לרכב."
ניתן למצוא פרטים נוספים על התחרות של מרצדס ועל יצירת האקו-סיסטם של מפתחי תוכנה לרכב באתר www.in-car-coding.com

מרצדס. יחצ,
מוכנים לתחרות של מרצדס?/יחצ

קמעונאות

בשנה האחרונה, בשונה ממרבית התחומים שבסלו מירידה משמעותית, תחום מוצרי החשמל פרח במהלך השנה האחרונה. על פי נתוני מחלקת השיווק והמחקר של מועדון הצרכנות הוט, נרשמה עלייה של 30% בהוצאה בכרטיסי האשראי של המועדון על תחום זה למול אשתקד. בימים האחרונים, הודיעו רשתות החשמל והיבואנים הגדולים כי צפויה עליית מחירים בתחום בעקבות חוסרים אצל היצרנים ועליית עלות השילוח והשינוע.

בעקבות כך ומתוך רצון למקסם עבור עמיתיו את ההוצאה החודשית, הודיעה מועדון הצרכנות הוט על מגוון מבצעים ייחודים על מוצרי חשמל שונים.

אז מה בתכנית?

  • מחדשים את הבית עם מגוון מוצרי חשמל בהגדלת הנחה במעמד החיוב ברשת ובאתר ניופאן: עמיתי מועדון הצרכנות הוט נהנים ממגוון מוצרי חשמל בהנחה ייחודית של הגדלת הנחה מ-4% ל-10% במעמד החיוב ברשת ובאתר ניופאן. המבצע כולל כפל מבצעים ותקף בין התאריכים ה-17-20.1.
  • הנחות ייחודיות על כל מסכי הטלוויזיה בשקם אלקטריק: עמיתי מועדון הצרכנות הוט נהנים ממגוון מסכי הטלוויזיה המוצעים ברשת ובאתר שקם אלקטריק בהנחה ייחודית של 8% במעמד הקניה + 4% במעמד החיוב. המבצע כולל כפל מבצעים ותקף בין התאריכים ה-17-20.1.21
  • מתחדשים ושומרים על הניקיון בבית עם מגוון שואבי אבק של Xiaomi בהנחות משמעותיות: עמיתי מועדון הצרכנות הוט נהנים ממגוון שואבי אבק של Xiaomi בהנחות משמעותיות - שואב אבק אלחוטי נטען ב-660 שקל במקום ב-799 שקל ושואב אבק רובוטי שוטף ב-755 שקל במקום 899 שקל. המבצע תקף בין התאריכים ה-17-22.1.21
  • מגוון מוצרי חשמל של קבוצת HEMILTON בהנחות משמעותיות: עמיתי מועדון הצרכנות הוט נהנים ממגוון מוצרי חשמל של קבוצת HEMILTON בהנחות משמעותיות - מטחנת קפה מנירוסטה ב-79 שקל במקום 129 שקל וגריל חשמלי ב-199 שקל במקום 499 שקל. המבצע תקף בין התאריכים 17-22.1.21
  • מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כיום כ־280 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.
צביקה וילנאי. חן גל,
צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט/חן גל

כתוצאה מתקופת הקורונה וימי הסגר נוצר ביקוש עצום לתכניות המציעות עזרה בהורדה במשקל.

בימים אלה, משיקים מרכז VIV Clinic בהרצלייה בניהולו של ד''ר צחי וידר, המרכז הרפואי הגדול והמוביל בישראל לרפואה אסתטית ושיפור איכות החיים וגורו התזונה ד''ר שון פורטל תכנית מקיפה המשלבת טיפולי חיטוב הגוף, הרזייה ושמירה על אורח חיים בריא. התכנית החדשנית, שנבנתה במשותף על ידי שני הגופים תציע שיטה מאוזנת להורדת משקל,ייעוץ תזונתי ותוכנית אימונים משולבת בתוכנית טיפולים חדשניים למיצוק ופיסול הגוף. במחלקת הגוף החדשה של VIV Clinic הושקעו 3 מיליון שקלים בציוד טכנולוגי חדשני שהוא המילה האחרונה בתחום עיצוב, פיסול וחיטוב הגוף.

דר צחי וידר מבעלי VIV Clinic: "תקופת הקורונה יצרה ביקוש אדיר לתוכניות הרזיה, ספורט וטיפולי גוף. שיתוף הפעולה שלנו עם ד''ר שון פורטל מאפשר מתן מענה מקיף, נכון ומאוזן לאנשים רבים שזקוקים בימים אלה לעזרה בהורדה במשקל".

VIV Clinic הוא המרכז הרפואי הגדול והמוביל בישראל לרפואה אסתטית ושיפור איכות החיים.
הוקם לפני 22 שנים בהרצליה על ידי ד''ר צחי וידר ומתמחה בטיפולי אסתטיקה מתקדמים, טיפולי גוף וטיפולים ייחודיים ובלעדיים למניעת הזעה. בשנים האחרונות השקיעו מנהלי החברה למעלה מעשרה מיליון דולר ברכישת מכשור טכנולוגי פורץ דרך מהמתקדמים בעולם.

תכנית החיטוב והתזונה החדשה כוללת מגוון טיפולי גוף וייעוץ אישי בתחום התזונה והכושר,
טיפולי אסתטיקה רפואית לגוף שמתבצעים בהתאמה אישית בעזרת המכשור המתקדם ביותר שקיים. טיפול כולל בכל רבדי הגוף: שומן, שריר, עור, צלוליט וסימני מתיחה. כאשר ד"ר שון פורטל, יעניק ייעוץ תזונתי פרטני כולל מעקב ותכנית אימוני כושר מותאמת אישית לכל לקוח. בזמן הייעוץ מקבלים אבחון ללא עלות, של מעל 40 מדדים במכשיר המתקדם ביותר EVOLT360 הכוללים אפליקציה שמתעדכנת בכל ביקור במרפאה.

בין טיפולי הגוף המוצעים במרכז הרפואי VIV Clinic: חיטוב ועיצוב הגוף בעזרת מכשיר ה EMSCULPT - גם קים קרדשיאן נעזרת במכשיר הזה. המסת שומן ע"י חום עם מכשיר ה-Vanquish הייחודי, החלקת העור והצערה ע"י מכשיר ה- exiles טיפולי צלוליט מתקדמים בעזרת ONDA ועוד מגוון טיפולים ומכשור מתקדם המחליפים ניתוחים.

https://www.viv.co.il/

צחי וידר ושון פורטל. יחצ,
צחי וידר ושון פורטל/יחצ

מותגים

חברת "תבליני מימון", חברת התבלינים הוותיקה והנמכרת ביותר בישראל ובעלת המותג "מימונס", משיקה לראשונה סדרת מוצרי פריכיות מהפכנית, אשר כבשה את העולם. החברה תחל לשווק בישראל את פריכיות האורז של המותג הבינלאומי Rice-up המיוצרות בבולגריה ונמכרות כיום במעל ל-60 מדינות ברחבי העולם בהצלחה רבה. בישראל יושקו הפריכיות תחת מותג EXTRA, שפותחו במשותף עבור הצרכן הישראלי. פריכיות האורז של מותג אקסטרה כוללות פריכיות אישיות מאורז חום מלא במגוון טעמים ואריזות; פריכיות בציפוי שוקולד בלגי, פריכיות עם תוספות כמו צ'יה קינואה וכוסמת, פריכיות במאגדת וצ'יפס אורז מלא במגוון טעמים וסוגי אריזות, סדרת פרוטאין וסדרת "סופר סידס". עם כניסתה לקטגוריה הופכת "תבליני מימון", ליבואנית הבלעדית והרשמית של מוצרי Rice-up cישראל, מהלך בו הושקעו מעל ל-7 מיליון שקלים.

סדרת הפריכיות EXTRA מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, מגרעין האורז המלא ולא מקמח אורז וכוללת כ-35 מוצרים, במגוון סוגים וטעמים. בין מוצרי הסדרה: פריכיות אורז אישיות - פריכיות אורז חום מלא באריזות אישיות גרם בטעמי טבעי, כוסמת, 7 זרעי על, צ'יה וקינואה ומלח מהרי ההימלאיה. פריכיות מאגדת - פריכיות אורז חום מלא באריזות 200 גרם (מחולקות ל-4 אריזות פנימיות) עם 7 זרעי על ומלח מהרי ההימלאיה. פריכיות שוקולד בלגי - פריכיות ופריכוני אורז חום מלא באריזות 30,90 ו - 70 גרם גרם בציפוי שוקולד מריר בלגי, בציפוי שוקולד חלבי בלגי ובציפוי שוקולד לבן בלגי.

בנוסף, תשווק החברה סדרת צ'יפס אורז - חטיפי פריכיות אורז מלא באריזות 25,60 ו - 120 גרם; בטעמי טקסס ברביקיו, צ'ילי חריף, פפריקה ומלח ים, וכן 2 תתי סדרות נוספות: צ'יפס אורז אקסטרה פרוטאין: חטיפי צ'יפס אורז באריזות 60 גרם בתוספת עדשים אדומות, עדשים שחורות ושעועית מש וצ'יפס אורז סופר סידס: חטיפי צ'יפס אורז באריזות 60 גרם המכילים כוסמת, צ'יה וקינואה וזרעי חמניות.

הפריכיות זכו להצלחה עולמית ונמכרות במדינות רבות ברחבי העולם. בפיתוח הקטגוריה ניתן דגש רב לטעם, למרקם ולרכיבים, על מנת שהמוצר יהיה אקסטרה טעים; מיוצר מאורז חום מלא מתובל ועם תוספות מגוונות. פריכיות אקסטרה היחידות המצופות בשוקולד בלגי. אקסטרה קריספי - הטכנולוגיה הייחודית בה הן מיוצרות מאפשרת לפריכיות להיות פריכות ודקות במיוחד. אקסטרה בריא - פריכיות אפויות, העשויות מדגן מלא ומיוצרות על ידי חימום של הגרעין השלם לשמירת מלוא הוויטמינים והמינרלים. בנוסף, הפריכיות מכילות דגנים, קטניות, תוספת חלבון ובעלות ערך קלורי נמוך. כל המוצרים ללא גלוטן, ולמעט פריכיות השוקולד, אינם מכילים חומרים מן החי וטבעוניים.

לדברי צחי כנען, מבכירי הדיאטנים הקליניים בישראל, "אם שואלים אותי כדיאטן המתמחה בהרזיה, מטבוליזם ותזונת ספורט, איזה מוצר היית חולם שיהיה במדף? אין ספק שאקסטרה עשיר בחלבון הוא זה. חטיף אפוי המשלב דגנים מלאים עם קטניות, מיוצר מחימום של הגרעין השלם לשמירת מלוא הוויטמינים והמינרלים. מומלץ כארוחת ביניים טעימה, מזינה ודלת קלוריות".

לדברי אברהם מימון, מנכ"ל ובעלים "תבליני מימון", מדובר במהלך יוצא דופן בגודלו אך מאידך, בהתפתחות טבעית של החברה וחדירה לעולמות קולינריים חדשים המשתלבים בחזון ובערכים שלה. "שוק תחליפי הלחם ובתוכו פריכיות האורז עובר מהפיכה, ממוצר זניח ולא ממותג הוא נעשה מוצר מרכזי בתזונת המשפחה. כחברה מובילה בעולמות הקולינריים, אנו שואפים להניח על המדף את המוצר הטוב ביותר בכל קטגוריה. שיתוף הפעולה עם מותג Rice-up מאפשר לנו להביא לצרכנים את הפריכיות הטעימות, הקריספיות והבריאות אשר כבשו כל מדינה מתוך 62 המדינות בהן הן משווקות". לדבריו, יחד עם צוות הפיתוח המנוסה של החברה, הושם דגש על איכות המוצרים וחומרי הגלם, מרקמם, ערכם התזונתי, וכמובן טעמם המצוין. "אנו מאמינים מאוד במוצרים ובקטגוריה הצומחת ושמחים על הרחבת פעילות החברה, בשיתוף פעולה עם יצרן בעל שם עולמי".

כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות הראשית לישראל (פריכיות שוקולד בכשרות הרבנות).
מחיר מומלץ לצרכן: פריכיות בטעמים (24 גר'): 3.90 שקל; אריזת חיסכון (200 גר'): 14.90 שקל; פריכיות שוקולד (90-30 גר'): 3.90 - 7.90 שקל; צ'יפס אורז (120-60 גר'): 5.90 - 10.90 שקל.

אקסטרה פריכיות. א.ל. שיווק וייצור,
אקסטרה פריכיות/א.ל. שיווק וייצור

צנטרום, מותג המולטי-ויטמינים המקיף, יוצא במבצע של 30 אחוז הנחה על כל המוצרים בסדרה. המבצע יהיה בתוקף עד 1.2 ברשת BE.

צנטרום. יחצ,
צנטרום/יחצ

חברת יופיקס, סטארט-אפ ישראלי בתחום המזון מן הצומח שהתחיל את דרכה בחממת הקיטשן של שטראוס, מתחילה לייצא סדרת מוצרים חדשה בשם YO'RIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגרט חלבי ואחוז גבוה של פרי. הסדרה החדשה תימכר בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון ובהמשך, הכוונה להפיץ את המוצרים גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה. בנוסף, יושק המוצר בקרוב גם בשוק הישראלי ויימכר בסניפי GREEN של רשת שופרסל.

יופיקס הוא כאמור סטארט-אפ ישראלי שיזם ופיתח רונן לביא שפועל תחת החממה של שטראוס ושל רשות החדשנות. החברה משווקת בישראל את מותג היוגורט הטבעוני ONLY, המיוצר בישראל במפעל החברה בנתיבות, בשיתוף מחלבת שטראוס. YO'RIDGE הוא פיתוח חדש של יוגורט טבעוני שאינו מבוסס על סויה אלא על 4 חומרי גלם בלבד - כולם מן הצומח - בהם שיבולת שועל, עדשים, שומשום וקוקוס. הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. היוגורטים משווקים באריזה מיוחדת של קערת ארוחת בוקר ובעיצוב ססגוני. מדובר בפעם הראשונה שמוצר של יופיקס משווק בחו"ל, וזאת לאחר פיילוט שהחל טרום הקורונה בחודש פברואר. את ההפצה של המוצר בלונדון מבצעת יופיקס על ידי צוות מקומי ייעודי. המוצר יימכר באריזות בודדות של 125 גרם במחיר של 1.69-1.99 פאונד ליחידה.

לדברי סטיב גרין, מנכ"ל "יופיקס", "שוק תחליפי החלב צובר תאוצה בשנים האחרונות בישראל כמו גם בעולם, כשחברות מוצרים החלב מבקשות להתמודד עם ההאטה בצריכת חלב באמצעות יצירת חלופות והעמק הפנייה לקהלים של צרכנים הרגישים ללקטוז או כאלה המעדיפים לצמצם או להימנע מצריכת חלב. אחת המשקיעות שהצטרפו לסבב הגיוס של יופיקס בפברואר האחרון היא קבוצת מולר הגרמנית. בשני סבבי הגיוס האחרונים גייס הסטארט אפ סכום של כ-4.5 מיליון דולר, וזאת במטרה להרחיב את הפעילות אל מחוץ לישראל".

סדרת מוצרי יורידג' של יופיקס. חגית גורן,
סדרת מוצרי יורידג' של יופיקס/חגית גורן

משפחת תערובות הקפה החדשה של Nespresso - World Explorations, המורכבות מפולי קפה בקלייה מדויקת, תיקח אתכם למסע של טעמים בכל לגימה עם חוויות קפה חדשות בהשראת תרבויות קפה מסביב לעולם: שנגחאי, בואנוס איירס, קייפטאון, וינה, טוקיו ושטוקהולם.

World Explorations המיועדת לחובבי האספרסו הארוך, היא המשפחה הרביעית המצטרפת למשפחות הקפה שהשיקה Nespresso במהלך השנה : משפחת Ispirazione Italiana - תערובות עוצמתיות המאובחנות על פי סגנון קלייה, משפחת Barista Creations - תערובות המותאמות לקפה עם חלב ותערובות בטעמים ומשפחת Master Origins - תערובות ייחודיות בטכניקות עיבוד הנאמנות לארצות המקור.

תערובת נספרסו. יחצ,
תערובות מכל העולם. נספרסו/יחצ

רשת 'אינטימה - INTIMA' בהזדמנות אחרונה למבצע FINAL SALE: עד 60% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין בלבד. https://www.intima-il.co.il. בתוקף בין התאריכים: 11.1-30.1.21. טווח מחירים במבצע: 9.90-194.90 שקל. על הפריטים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים, כפוף לתקנון, ט.ל.ח.

אינטימה. יחצ,
אינטימה/יחצ

ג'מבו סטוק משיקה ליין חדש עם כיתובים שונים ומגוונים על ספלים ומרקיות המתאימים לעונת החורף הקרה. הליין מציע מגוון רחב של ספלים עם כיתובים כמו: מקוחה, שימדורה, שמישהו יעצור אותי, BOOM ועוד. בנוסף, ניתן למצוא בליין מרקיות עם כיתובים כמו: יש דברים שהם גאוניים כמו אוכל למשל, אין דבר העומד בפני המזון ועוד.

מחיר: 5.90 שקלים ליחידה.

ספל של ג'מבו סטוק. יחצ,
ספל עם כיתובים של ג'מבו סטוק/יחצ

סדרה חדשה של מיטות ומזרנים אורתופדיים לכלבים ולחתולים אשר מושקת בימים אלו בארץ, מתאימה במיוחד לימי החורף הקרים. המזרנים והמיטות האורתופדיות בעלות שתי שכבות ספוג זיכרון לפיזור לחצים מעניקות לחיית המחמד שעות מנוחה איכותיות, מסייעות בהרפיית שרירים ומבודדות מקור הרצפה. זאת לצד כיסוי נשלף המאפשר כביסה מבלי לגרוע מאיכות המזרן

כאשר רוב חיות המחמד ישנות על הרצפה, חשוב מאוד להקפיד על בחירת מיטה איכותית שמבודדת מקור הרצפה וממציעה לכלב ולחתול שינה איכותית גם בימי החורף הקרים. סדרת מיטות ומזרנים אורתופדיים לכלבים ולחתולים של חברת - Petex המושקת בימים אלו בארץ, בנויה במיוחד לפיזור לחצים והרפיית שרירי הכלב או החתול במהלך שעות השינה- דבר שמסייע לתפקודו ביום שלמחרת, ומתאימה במיוחד לימי החורף הקרים.

המיטות והמזרנים עשויים מחומרים היפו אלרגניים, עם שכבה עליונה של מגן מזרן אטום למים בעל בגימור קטיפתי נעים בחוץ המיטה, ומגע פרוותי באזור הרביצה, ושתי שכבות ספוג זיכרון: הראשונה במבנה תבנית ביצים, בדיוק כמו במזרנים של בני אדם - כך שמשקל הגוף מפוזר על פני המזרן ונתמך בנקודות שונות תוך מתן אוורור, והשנייה של ספוג זיכרון שטוח, לאחיזה יציבה של החיה לאורך שעות שינה. השימוש בחומרים איכותיים מבטיח שהמיטה לא תשקע או תאבד מצורתה לאורך זמן, מזרן הספוג נשלף ושאר חלקי המיטה ניתנים לכביסה במכונת הכביסה.

מחירים: מזרנים אורתופדיים החל מ- 199 ועד- 349 שקל למזרנים בגדלים 60-118 ס"מ. מיטות אורתופדיות החל מ-219 ועד-419 שקל למיטות בגדלים 60-110 ס"מ.

את מוצרי Petex ניתן להשיג ב Pet-Best, ובחנויות המובחרות למזון וציוד לחיות המחמד.
באתר: www.petbest.co.il (משלוחים חינם לכל הארץ, בהתאם לאזורי חלוקה)

מיטות אורתופדיות של PETEX. יחצ,
מיטות אורתופדיות של PETEX/יחצ

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק מארז מוצרי ניקוי לטיפול ביתי בראשים שחורים. מדובר במארז במהדורה מוגבלת, הכולל שני מוצרים המכילים פורמולות מיוחדות בעלות חומרים פעילים: חמר ופחם, המסייעים בניקוי אינטנסיבי של עור הפנים:

פיור אקטיב 3 ב-1 פחם לניקוי ראשים שחורים - שלוש פעולות במוצר כוכב אחד: ניקוי: הפורמולה עשירה בחומצה סליצילית, הידועה ביכולותיה לטהר את העור ולנקות אותו ביסודיות מלכלוך ולסייע בהפחתת הפגמים. גרגירים: מכיל חלקיקי פילינג המופקים מן הטבע, לניקוי אינטנסיבי של הנקבוביות ושל הראשים שחורים. מסכה לניקוי אינטנסיבי: שימוש במוצר כמסכה, יאפשר לרכיבי הניקוי היעילים -פחם צמחי ותמצית אוכמניות- להפחית ביעילות את מראה הברק השומני לאורך זמן ולהותיר את העור בתחושה רעננה, טהורה ונקייה.

פיור אקטיב 3 ב- 1 חימר המסיעה בטיפול מראה פגמי העור- הפורמולה המיוחדת מורכבת מכ- 25% חימר סופח, מטהרת ומעניקה מראה מאט לעור. ניתן לשימוש ב-3 דברים שונות: ניקוי: התכשיר מועשר בתמצית אקליפטוס, חומצה סליצילית אנטי-בקטריאלית ואבץ, הידוע ביכולתו לנקות בצורה יסודית את העור, לסייע בהעלמת ברק שומני הנובע מעודף סבום ובהסרת תאי עור מתים. השימוש מפחית את הפרשת הסבום בעור ב 89%. גרגירים: מכיל גרגירי אבן ספוג המסייעים בקילוף עדין של העור על ידי פילינג עדין ובניקוי עמוק של הנקבוביות ב 88% . מסכה: מכילה חימר לבן המסייע בהפחתת ברק שומני בעור הודות לתכונות ההרגעה והספיגה שלו ומעניק גוון עור אחיד ב 91%.

לקבלת תוצאות נראות לעין, יש להתמיד בשימוש יומיומי וכבר אחרי 7 ימים ניתן לראות תוצאות- מראה העור חלק יותר ופחות ראשים שחורים.

מחיר מארז מומלץ לצרכן: 49.9 שקל.

מארז פיור אקטיב של גרנייה. יחצ,
מארז פיור אקטיב של גרנייה/יחצ

נתוני חברת המחקר Israel GfK הצביעו על עלייה כוללת במכירות מוצרי החשמל בשנת 2020, שנת הקורונה. מדיח הכלים היה אחד מהמוצרים הנמכרים בקטגוריה. הסיבה לכך ככל הנראה, מעריכים גורמים בשוק, היא העיסוק בבישול ואפייה. כתוצאה מכך, נוצר צורך להקל על שטיפת הכלים בבתים שלא היו בהם מדיחים. בנוסף, בתים רבים שנעזרו במדיח כלים, העדיפו לרכוש מדיח גדול יותר שיחסוך להם זמן יקר.

BEKO, המותג הבינלאומי המתמחה במכשירי חשמל ביתיים, משיק מדיחי כלים בטכנולוגיית AquaIntense. (דגמים: DFN28430W DFN38530X, ) הטכנולוגיה החדשה מציעה ביצועי ניקוי אינטנסיביים פי חמישה, הודות לאזור ניקוי עוצמתי בתוך המדיח בסל הימני התחתון, המאופיין בלחץ מים גבוה יותר.

הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת גם לסירים והמחבתות המלוכלכים ביותר, כמו גם לשאר הכלים, לצאת נקיים ומבריקים אחרי כל הדחה. כל זאת ללא צורך בקרצוף או רחיצה ידנית לפני הכנסתם למדיח. טכנולוגיית המדיחים החדשה של BEKO אידיאלית לצרכנים קצרים בזמן, משום שהיא מבטלת את הצורך בשטיפת כלים ידנית לפני ההדחה. המדיח החדש יאפשר לכם להקדיש פחות זמן לקרצוף סיזיפי ומעייף של שאריות אוכל, וישאיר לכם יותר זמן לעשות את הדברים שאתם אוהבים.

מדיח כלים חדשני BEKO. יחצ,
מדיח כלים חדשני של BEKO/יחצ

חברת אורגניקזון, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים וייבואנית המותג הבינלאומי להגיינה נשית Organ(y)c (אורגניק) - משיקה לראשונה בארץ: מארז אורגני וטבעי למתבגרות.

המארז מעוצב באריזת מתנה, וכולל 3 מוצרים: תחבושות דקות עם כנפיים - העשויות מכותנה אורגנית טהורה ומרכיבים טבעיים, בעלי כושר ספיגה גבוה, נושמים, ומספקים נוחות ובטיחות מירביים. התחבושות יעילות במניעת גירויים לעור רגיש. היפואלרגני נבדק דרמטולוגית, ללא מרכיבי ספיגה פטרוכימיים, נטול בושם, ללא לטקס או פלסטיק, ללא כלור, לא נוסה על בע"ח. מכיל: 10 יחידות, באריזה אישית מחומר מתכלה ביולוגית ומתאים לנשיאה בתיק.

כמוכ כן המארז כולל מגן תחתון בתפזורת - היחיד בישראל העשוי 100% כותנה אורגנית. רך ונעים. ללא כל תוספת כימית או סינתטית. יעיל במניעת גירויים. אידיאלי למעוניינות להימנע ממגע עם חומרים סינתטיים על העור ולהרגיש מוגנות, נקיות ורעננות. כולל 24 יחידות.

וכן סבון גוף טבעי של ecoLove - המכיל תמציות של ירקות אורגניים: עגבניות, סלק ופלפל אדום.‏ ללא SLS, ללא פראבנים ללא רכיבים פטרוכימיקלים וללא רכיבים מן החי, לא נוסה על בעליי חיים. תכולה: 500 מ"ל.

המארז כולל גם דוגמיות של מוצרי טיפוח והיגיינה אורגניים וטבעיים.

מחיר מבצע לרגל השקת מארז: 59.9 שקל בלבד

מארז למתבגרת אורגניקזון. טל טרי,
מארז למתבגרת אורגניקזון/טל טרי

אם גם אתם נמנים עם מכורי רוטב הבייגלה מלוח של גולדה, הבשורה הזו בשבילכם. לראשונה, הרוטב הממכר ושאר המוצרים המבוקשים והאהובים של גולדה זמינים לרכישה בחנות קונספט חדשה תחת השם "Pink Golda".

רשת ANITA וגולדה מזמן מובילות סוג של מהפכה בענף עם הפיכת הגלידה לקינוח פטיסרי עם טעמים ייחודיים, שילובי טעמים נועזים ושיתופי פעולה יצירתיים בעולמות הלייף סטייל. אך גם עם מותג חזק ומבוסס וקהל קונים קבוע הם לא קופאים על השמרים ומסתכלים קדימה, אל היעד הבא עם השקת המותג החדש "Pink Golda", מהלך שנועד לשנות את תפיסת הצרכנים כי רשת ANITA וגולדה הם רק גלידה, ולהנגיש לציבור הרחב את כל הדברים הטובים שהרשת מתמחה ומייצרת.

גלידה פינק גולדה. יחצ,
פינק גולדה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully