וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 150 שנה בניו יורק: ה-NRA הכריז על פשיטת רגל

16.1.2021 / 1:49

רגע לפני השבעת ביידן, ארגון הרובאים הלאומי הגיש בקשה ויעבור לטקסס " הרחק מהאווירה הרעילה בניו יורק". המהלך מגיע על רקע מהלכים של התביעה הכללית בניו יורק כנגד הארגון

בווידאו: ביידן מציג תכנית סיוע להתמודדות עם נזקי הקורונה/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

רגע לפני שג'ו ביידן מושבע לנשיאות ארצות הברית, הגיש ה-NRA, איגוד הרובאים הלאומי, בקשה לפשיטת רגל במדינת ניו יורק. זאת, בעקבות כוונת הארגון להתמקם בטקסס כארגון ללא כוונות רווח ולמצב את עצמו מחדש.

"המהלך הזה יאפשר ל-NRA להמשיך לממש את זכותנו המעוגנת בחוקה האמריקנית הרחק מהאווירה הרעילה בניו יורק", נמסר בהודעת הארגון.

התכנית היא לגדול במקום אחר", מסר ויין לה-פייר, נשיא הארגון, "אנחנו עוברים למקום שמכבד ומעריך את ערכינו ויחגוג את צירופם של שומרי חוק שמאמינים בזכויותיהם".

סמל NRA. Creative Commons
היי דרומה. סמל ה-NRA/Creative Commons

ה-NRA היה ממוקם בניו יורק במשך למעלה מ-150 שנה. המהלך מגיע לאחר שבשנה שעברה ננקטו נגד הארגון צעדים מטעם התביעה הכללית של ניו יורק בראשות התובעת לטישיה ג'יימס. היא האשימה את ה-NRA בהסטת מיליוני דולרים שנועדו לצדקה לשימוש אישי של הנהלת הארגון ומקורביה ולתשלום דמי שתיקה של עובדים לשעבר.

תגובתה של ג'יימס למהלך הייתה: "המהלך הכלכלי של ה-NRA סופסוף פגש את רמת המוסר שבו: פשיטת רגל. לא נרשה להם לחמוק מההליכים".

  • עוד באותו נושא:
  • NRA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully