וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: מזכר הבנות ללאומי ופועלים עם בנק בבחריין

עודכן לאחרונה: 17.1.2021 / 16:30

לאומי ופועלים הודיעו על הסכם שיתוף פעולה עם בנק לאומי לבחריין, בהמשך לשת"פים נוספים. קבוצת דלק חתמה על מזכר הבנות מחייב למכירת קרקע בעכו תמורת 200 מיליון שקל לתדהר והראל

בווידאו: 25 מחסומים הוצבו בכבישים ברחבי הארץ לאכוף את הסגר/צילום: ניב אהרונסון, ראובן קסטרו

בנק לאומי לישראל הודיע היום (ראשון) על חתימת הסכם מזכר הבנות ראשון מסוגו עם הבנק הוותיק ואחד המובילים בבחריין - "בנק לאומי לבחריין", (National Bank of Bahrain- NBB), וזאת בהמשך להסכמי שת"פ נוספים שלאומי חתם עליהם לאחרונה עם בנקים מובילים באיחוד האמירויות. הסכם זה מניח את התשתית שתאפשר ליישם, הלכה למעשה, יחסים כלכליים בין ישראל לבין בחריין, וזאת בעקבות הסכם השלום ההיסטורי שנחתם לאחרונה בין שתי המדינות.

במסגרת הסכם ההבנות, סיכמו הצדדים כי יפעלו במשותף לספק ללקוחותיהם את הפלטפורמה הבנקאית בין שתי המדינות הנדרשת לקיום קשרי מסחר, בנקאות, סליקה, השקעה, ומסחר במט"ח ובניירות ערך. ההסכם צפוי לקדם שיתופי פעולה בין הסקטורים העסקיים של האיזור, בדגש על תחומי הפינטק, הפיננסיים, תקשורת, רכבים אוטונומים, רפואה, וההייטק בכללותו.

מזכר ההבנות נחתם ע"י מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, ומנכ"ל NBB, ז'אן קריסטוף דוראן. כדי לחזק את מעמדה של בחריין כמוקד לחברות הייטק, ועל מנת לשפר את מידת משיכתה כיעד להשקעות, הממשלה השיקה בשנת 2018 את ה- FinTech Bay, מרכז פינטק למשיכת מיזמים איזוריים וגלובאליים בתחום. לצד זאת, ממשלת בחריין הקימה קרנות הון סיכון להשקעות בחברות סטארט-אפ. מהלכים אלה מהווים הזדמנות יוצאת דופן לחברות הייטק ישראליות, כאשר ללאומי יתרון משמעותי בהיותו המממן הגדול ביותר של תעשיית ההייטק הישראלית באמצעות לאומיטק.

NBB הוא הבנק הבחריני הראשון שהוקם בממלכה, וזאת בשנת 1957. כיום הוא פעיל גם בערב הסעודית ואיחוד האמירויות, עם פריסה של 29 סניפים. הבנק נסחר בבורסה של בחריין ועוסק בבנקאות קמעונאית ומסחרית, השקעות וייעוץ בהשקעות, ומסחר בשוק ההון. הוא נחשב לאחד הבנקים הגדולים במדינה עם היקף נכסים המוערך בכ-8.5 מיליארד דולר. 44% מהבנק מוחזק ע"י קרן העושר של ממלכת בחריין, והשאר ע"י בעלי מניות פרטיים ומוסדיים. NBB מחזיק את הבנק האסלאמי של בחריין (BisB), הבנק האסלאמי הראשון בממלכה, וזאת מאז 1979. הממלכה הינה מובילה עולמית בבנקאות האסלאמית.

ד"ר סאמר חאג' יחיא, יו"ר דירקטוריון לאומי: "ההסכם מהווה בשורה חשובה למשק ולציבור בישראל ונועד בראש ובראשונה לתרום לבניית היסודות עליהם יצמחו שיתופי פעולה רחבי היקף בין המגזרים העסקיים בישראל ובבחריין. אני סמוך ובטוח כי הסכם זה, והסכמים נוספים שצפויים להיחתם בהמשך, יתרום לחיזוק הכלכלות, השכנת שלום, וקירוב הלבבות של עמי שתי המדינות והאיזור כולו".

seperator

NBB חתם על מזכר הבנות גם עם בנק הפועלים. על המזכר חתמו מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, ודוראן, בהמשך למשלחת העסקית הישראלית הראשונה וההיסטורית שהוביל מנכ"ל בנק הפועלים ביחד עם יו"ר מכון היצוא לבחריין לפני כחודש וחצי.

המזכר מהווה צעד היסטורי, במסגרתו הבנקים יעמיקו את שיתוף הפעולה ביניהם ויאפשרו ללקוחותיהם לבצע עסקאות ופעולות בנקאיות בבחריין ובישראל, במסגרת הידוק היחסים הכלכליים והפיננסיים בין המדינות בחודשים האחרונים המתאפשר הודות לפעילות של משרד החוץ בהובלת ראש הנציגות הישראלית בבחריין, יתי טגנר.

קוטלר ציין כי מזכר ההבנות הינו הישג משמעותי המאפשר ללקוחות הבנק לפעול במישרין בבחריין ובמדינות נוספות. "ההסכם שנחתם עם הבנק המוביל בבחריין מהווה צעד חשוב בשיתוף הפעולה בין הבנקים ובפיתוח היחסים הכלכליים בין המדינות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שת"פ בין בנק הפועלים לבנק הלאומי של בחריין. יחצ,
קוטלר ודוראנד בפגישתם בנובמבר האחרון בבחריין/יחצ

עוד מאבו דאבי: משרד ההשקעות ADIO מקים שמונה משרדים חדשים בתל אביב, ניו יורק, סן פרנסיסקו, פרנקפורט, לונדון, פריז, בייג'ינג וסיאול, כחלק מסדרת יוזמות אסטרטגיות, בהן הוא מתחייב להגביר את התמיכה במשקיעים סביב העולם. רשת המשרדים העולמית בשיתוף המחלקה לפיתוח כלכלי באבו דאבי ADDED - Abu Dhabi Department of Economic Development, מרחיבה את טווח הפעילות של ADIO בשווקים מרכזיים בחו"ל, בהם הוא מחפש למשוך עסקים חדשניים שיצמחו באמירות.

H.E. מוחמד עלי אל שורפה, יו"ר ADDED ו- ADIO: "אבו דאבי מעוניינת להמשיך לבנות יחסים כלכליים אסטרטגיים מובהקים עם השותפים הבינלאומיים שלנו על ידי קידום הזדמנויות השקעה משותפות ותמיכה ביזמים ובחברות גלובליות, וזאת במטרה להמשיך במימוש פיתוח כלכלי בר קיימא לאמירות. בהקשר זה, פתיחת שמונה משרדים אזוריים ברחבי העולם משקפת את מחויבותה של אבו דאבי להשיק הזדמנויות השקעה גדולות יותר בשיתוף עם השותפים הבינלאומיים המרכזיים של האמירות. הנציגות תשמש גשר בין שווקים בינלאומיים מרכזיים לבין ההזדמנויות הקיימות, ויפתחו אזורים חדשים לשיתוף פעולה בין המגזר הפרטי המקומי לאלה הבינלאומיים."

אבו דאבי מדורגת במקום ה -12 בעולם בדו"ח הלאומי של הבנק העולמי של 2020 במדד עשיית עסקים בקלות, וביססה את מעמדה כיעד השקעה מוביל. הסביבה העסקית המאפשרת, התשתית המבוססת והתמיכה שאין כדוגמתה עוזרות להניע הזדמנויות מסחריות משמעותיות עבור חברות חדשניות. רשת המשרדים הבינלאומית של ADIO תתמקד בהקלת קשרים בין חברות בשווקים שלהן לבין אבו דאבי, ותציג בפני המשקיעים הבינלאומיים את היתרונות בהתרחבות לאמירות.

כדי לאפשר תמיכה חלקה בחברות ברחבי העולם, המשרדים הבינלאומיים ימנפו את היכולות המקומיות בשווקים הבינלאומיים, ויאפשרו ל- ADIO להתאים את המענים שלה על מנת לענות על צרכי המשקיעים בעולם. חברות סטארט-אפ ועסקים בינלאומיים ימצאו את זה קל יותר מתמיד להנות מכלל התמיכה שמספקת ADIO, כולל שירותים ותמריצים הניתנים למשקיעים. ההתרחבות הבינלאומית של ADIO משלימה את תוכנית החדשנות החדשה בהיקף של 2 מיליארד AED (545 מיליון דולר), המספקת תמריצים, פיננסיים ולא פיננסיים, לעסקים מונעי חדשנות באזורים בעלי צמיחה גבוהה, על ידי גישה ממוקדת יותר בתמיכה במשקיעים.

H. E ד"ר טאריק בן הינדי, מנכ"ל משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO): "אבו דאבי מציעה למשקיעים גלובליים סביבה עסקית אטרקטיבית, תשתיות ברמה עולמית והזדמנויות גדולות לצמיחה. רשת המשרדים הבינלאומיים שלנו תשמש שער להזדמנויות גדולות יותר, ותאפשר לנו להגיע לחברות בכל הגדלים. הצוותים הגלובליים שלנו יספקו צוהר לאבו דאבי, עם הבנה ויכולות מקומיות, כדי להבטיח למשקיעים את התמיכה ההוליסטית הדרושה לצמיחתם ולהרחבתם".

טאריק בן הינדי. יחצ,
ד"ר טאריק בן הינדי/יחצ

קבוצת דלק חתמה על מזכר הבנות מחייב למכירת קרקע בעכו תמורת 200 מיליון שקל לתדהר והראל. בהמשך לדיווח המיידי של קבוצת דלק לבורסה לניירות ערך היום בבוקר (ראשון) בנושא מזכר ההבנות המחייב למכירת קרקע בעכו, מודיעות תדהר והראל ביטוח ופיננסים כי עם השלמת העסקה, ייבחנו החברות את אפשרויות הפיתוח של המתחם אשר נהנה מזכויות בנייה של מאות אלפי מטרים לשימושי לוגיסטיקה, תעשייה ואחסנה. בשנים האחרונות נבחנו אפשרויות שונות להוספת זכויות למגורים במתחם, במטרה ליצור התכנות כלכלית לפרויקט טיהור הקרקע, אשר נאמד בעשרות מיליוני שקלים רבות. מזכר ההבנות המחייב מפרט את ההסכמות שעל בסיסן ייחתם הסכם מפורט בין הצדדים בתוך 30 יום. 10 מיליון שקל מתוך התמורה כבר שולמו לחברה במועד החתימה על מזכר ההבנות המחייב, והיתרה בסך 190 מיליון שקל תשולם במועד החתימה על ההסכם המפורט.

במרץ 2020 חתמו קבוצת תדהר וקבוצת הראל ביטוח ופיננסיים על הקמת חברה משותפת ראשונה מסוגה בישראל. החברה תעסוק בייזום, פיתוח והרחבת תיק הנכסים המניבים של שתי החברות. הערכים האנושיים והעסקיים המשותפים בחברות מבטיחים את הצלחת המיזם, שמטרותיו העיקריות הן איתור, הקמה ואחזקה משותפת של נכסים בהיקף של כ- 1,000,000 מ"ר בעשר השנים הקרובות.

יכולות היזום, התכנון והביצוע שפיתחה תדהר לאורך השנים לצד העוצמה הפיננסית של הראל, הן הבסיס לתכנית פיתוח משמעותית ולהרחבת היצע הנכסים במדינת ישראל. השותפות יוצאת הדופן תתבטא באיתור, תכנון, ייזום, ביצוע, ניהול הפרויקטים ותחזוקתם, גיוס ההון הנדרש ויציבות פיננסית בפרויקטים, הפניית אפיקי השקעה והזדמנויות עסקיות למיזם. הראל תהיה אחראית על נושא המימון והליווי הפיננסי של הפרויקטים ותדהר על איתור הקרקעות, התכנון והבנייה.

מנכ"ל קבוצת דלק עידן וולס. סיון פרג',
מנכ"ל דלק עידן וולס/סיון פרג'

גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר: "אנו שמחים על צעד משמעותי נוסף של המיזם המשותף שלנו עם הראל. לאחר השלמת העסקה בשבועות הקרובים ועוד בטרם נחל בתכנון הפרויקט עצמו, המשימה המרכזית שלנו היא לתכנן את פרויקט טיהור הקרקע ולהיכנס לביצועו בהקדם האפשרי. המתחם, אשר שימש שנים רבות את התעשיות הפטרוכימיות, סובל מחומרים מזהמים אשר גורמים לנזק סביבתי. השלמת פרויקט הטיהור הינה תנאי בסיסי להמשך תכנון ופיתוח המתחם ואנו בתדהר והראל, רואים בו חובה והזדמנות למימוש האחריות התאגידית של החברות - הלכה למעשה. העיר עכו נמצאת בשנים האחרונות בתנופת פיתוח מתקדמת ואנו נוסיף כוח לגלגל התנופה של העיר ושל הצפון בכלל".

סמי בבקוב, מנהל חטיבת ההשקעות בהראל ביטוח ופיננסים ציין כי: "השותפות של הראל עם תדהר מאפשרת לעמיתי הראל ליהנות מאפשרויות מגוונות לניצול הזדמנויות לא שכיחות בעסקאות נדל"ן מורכבות ומעניינות. עסקה לרכישת כ-430 דונם במיקום מעולה עם מגוון אפשרויות לפיתוחה, משרתת את החלטות חטיבת ההשקעות בתחום הנדל"ן, שיתוף הפעולה עם חברת תדהר מעצים את יכולות הראל בייזום לנדל"ן מניב בישראל והראל רואה בשותפות זו חשיבות רבה לטובת מבוטחיה".

עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק: "אנו שמחים לפתוח את שנת 2021 עם עסקה משמעותית חשובה שמביאה לידי ביטוי, פעם נוספת, את הגמישות הפיננסית של הקבוצה ואת היכולת שלנו להוציא לפועל עסקאות מורכבות, בזמן קצר, בתנאים מצויינים ובהתאם ליעדים שקבענו".

seperator

NESS, חברת שירותי טכנולוגיות המידע מהמובילות בישראל, זכתה בפרס המצוינות לספקים לשנת 2019 של אפלייד מטיריאלס, המובילה בפתרונות הנדסת חומרים המשמשים לייצור של כמעט כל שבב חדש ותצוגה מתקדמת בעולם.

הפרס הוענק ל-NESS עבור מצוינות בטכנולוגיות המידע. לאור ביצועיה בסטנדרטים עקביים, NESS מילאה בשנת 2019 תפקיד מרכזי בסיוע לאפלייד מטיריאלס להשיג מצוינות טכנית ותפעולית ולספק ללקוחותיה מוצרים מובילים בתעשייה.

שחר אפעל, מנכ"ל NESS, אמר: "אנו מודים לאפלייד מטיריאלס על שותפות אמיתית וארוכת שנים אשר גולת הכותרת שלה היא פרס גלובאלי זה. כחברת שירותי טכנולוגיות המידע מהמובילות והגדולות בישראל, אנו מציעים ללקוחותינו את הידע, המקצוענות, המומחיות הטכנולוגית והשירות הבלתי מתפשר שלנו ואנו שמחים על הזיהוי וההוקרה של הערך המוסף המשמעותי שאנו מעניקים לאפלייד מטריאלס בכך שאנו מביאים את בשורת המצויינות הישראלית לזירה הבינלאומית" .

רוני טברסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת מיקור החוץ ב-NESS הוסיף: "אנו גאים במערכת היחסים המקצועית עם אפלייד מטיריאלס, הנמנה על הגופים המזוהים ביותר בענף עם ערכים של מצוינות טכנולוגית וחדשנות. אנו מוקירים את ההכרה בערך העסקי והמקצועי שלנו ומצפים להמשך דרכנו המשותפת".

ג'יי קרלי, מנהל מידע ראשי באפלייד מטיריאלס, אמר: "שרשרת האספקה שלנו נסמכת על ספקים חדשניים, אג'יליים, המציגים ביצועים גבוהים ותומכים בעסקינו. אני מברך ומודה לחברת NESS, זוכת פרס ההצטיינות שלנו בתחום ה- IT לשנת 2019, על תרומתה יוצאת הדופן".

seperator

בעולם שבו אוכלוסיית העולם גדלה באופן משמעותי, משאבי הטבע הופכים נדירים יותר ומתחוללים שינויי אקלים דרמטיים, תפקידה של התעשייה החקלאית הופך להיות הכרחי באבטחת אספקת המזון העולמי.

חברת אדמה, מהמובילות בעולם בתחום הגנת הצומח, משתפת פעולה עם קהילת GrowingIL הפועלת לקידום מיזמים בתחום האגטק בישראל. במסגרת הפרויקט המשותף ומאמציה של אדמה לאתר שירותים ומוצרים בעלי ערך המסייעים לחקלאים לשפר את תוצרתם, פרסמה החברה "קול קורא" לאיתור מיזמים ייחודים בתחום האגטק, מתוך מטרה לקדם שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה ישראליות מובילות בתחום, שיספקו פתרונות לאתגרים של חקלאים בכל רחבי העולם.

שימושים בפיתוחים טכנולוגיים בתחום החקלאות, ביניהם רובוטים, חיישנים, רחפנים וצילומי לוויין, מסייעים בהגדלת התפוקה ובייעול השימוש בתשומות חקלאיות, דבר המיטיב עם חקלאים, בעלי חיים והסביבה. הפיתוחים הללו מעניקים מענה לאתגרים בהתמודדות עם עשבים, מזיקים ומחלות, תוך שימת דגש על היבטי קיימות, וזאת כדי לאפשר לחקלאים להגדיל את הייבול תוך צמצום עלויות והפחתת הפגיעה בסביבה ככל שניתן.

שרון משה, מנהל מערכות מידע ודיגיטל ראשי בחברת אדמה: "התפקיד שלנו הוא להבין אילו חברות ושירותים מייצרים ערך אמיתי לחקלאי, ומעניקים לו פתרונות יעילים, פשוטים ונגישים כלכלית. לאורך השנים, אדמה משתפת פעולה באופן הדוק עם חברות טכנולוגיות, וכחלק מהאסטרטגיה הכוללת של החברה, אנו ממשיכים לחפש אחר פתרונות חדשניים ומעשיים להוסיף לסל השירותים שלנו, במטרה להביא ערך ללקוחותינו ולחקלאים בכל העולם. הטמעה של פיתוחים טכנולוגיים בתעשיית האגרוכימיה פותחת אפשרויות חדשות לשימושים במוצרים להגנת הצומח. הדבר מאפשר מקסום יעילות של המוצרים ושימוש מדויק יותר בהם, באמצעות הפחתה בתשומות הדרושות לצד הגדלה ושיפור היבול, וזאת תוך עמידה ברגולציות מחמירות, אשר מאפשרות לחקלאים למכור את התוצרת שלהם בשווקים נוספים".

משה הוסיף, "במסגרת הפרויקט שאנו מקדמים עם GrowingIL, כל התקשרות של אדמה עם חברת טכנולוגיה תתחיל בשלב הוכחת ההיתכנות (POC), על מנת לבדוק את אמינות ודיוק הפתרון. לאחר מכן, יתבצע שלב מתן תוקף (VALIDATION) במטרה לשחזר את התוצאות, בקנה מידה גדול יותר ובסביבות נוספות. בשלב הסופי, יתחיל תהליך המסחור, שבמסגרתו יכולה אדמה לספק לחברות הטכנולוגיה גישה לשווקים רבים, ולבנות יחד מודל עסקי שבו יתווסף השירות לסל השירותים שאדמה מציע ללקוחותיה".

דורון מלר, מנהלGrowingIL מציין כי, "אנחנו יוזמים תהליכי חדשנות פתוחה ופיתוח עסקי כדי לחבר ולקדם את השחקנים באקו-סיסטם של האגטק בישראל ובעולם, באמצעות אירועים, כלים, קהילה און-ליין ופגישות בשטח שיחברו בין היזמים, הסטרטאפים מצד אחד והתעשייה מהצד השני. החיבור שלנו עם אדמה הוא טבעי ונשען על הרצון שלנו לסייע בקידום תהליכים חדשניים באחת החברות המובילות בתעשיית החקלאות הגלובלית, ובמסגרת התהליך, ליצור ערך עבור סטרטאפים ומיזמים ישראליים בתחום האגטק".

שרון משה. יחצ,
שרון משה/יחצ

נשיא איגוד לשכות המסחר עו"ד אוריאל לין שלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו. "הארכת הסגר לא מסייעת למלחמה בנגיף הקורונה אלא פוגעת עוד יותר במגזר העסקי, במשק ובכלכלה; יש להתמודד במוקדים מיצרי הקורונה ובהם בלבד", כתב לין, "כל יום נוסף של סגר מהודק משמעותו הפסד 1.8 מיליארד שקל וכן פגיעה אנושה ומניעת התאוששותם של עשרות אלפי עסקים במגזר המסחר והשירותים. התרומה לתחלואה בתחום המסחר כמעט אפסית. עם תום שבועיים הימים של הסגר המהודק להחזיר את כל המסחר לקדמותו".

לין מציע אסטרטגיית יציאה ברורה - "תו סגול מחמיר: הקפדה יתרה על מספר אנשים במקום סגור ועל עטית מסיכות, שינוי התייחסות לפעילות מערכת החינוך ועוד. במקביל, שינוי דפוס התנהגות הציבור, פעולה נמרצת במוקדים מיצרי קורונה, בהם חזרת ישראלים מחו"ל, התקהלויות לכל מטרה, מקומות תפילה וכדומה. רק כך נציל חיי אדם ונציל את הכלכלה".

אוריאל לין. ענת לברון,
עו"ד אוריאל לין/ענת לברון

החברה הישראלית קנריו, העוסקת בפיתוח מוצרים לניטור זיהום אוויר סביבתי, חתמה על הסכם הפצה של מכשיריה בצפון ארה"ב וקנדה עם חברת Kronos Advanced Technologies האמריקנית. הסכם ההפצה כולל את שיווק ומכירה של מכשירי הקנריו ואת מערכת Canario2B המאפשרים זיהוי וניטור של רסס טיפתי ובכך לסייע בהתמודדות עם נגיף הקורונה. מוצריה של קנריו ישלימו את מוצריה של קרונוס העוסקת בפיתוח מוצרים לטיהור אוויר בחללים סגורים.

שוק החיישנים הביוכימיים העולמי צפוי להגיע לשווי שוק של כ- 67 מיליארד דולר עד שנת 2026 ובשלב הראשוני צפויות החברות למכור מאות אלפי מכשירי קנריו בארצות הברית, בין היתר במוסדות חינוך, עסקים וארגונים ובכך לסייע לחזור לשגרה בימי קורונה. בהמשך צפויה קנריו לחתום עם קרונוס על הסכם שותפות ויחד לפתח מוצרים משותפים המשלימים זה את זה.

קנריו נוסדה לפני שלוש שנים והיא עוסקת בפיתוח מוצרים לניטור איכות האוויר קרינת UV ורסס טיפתי בזמן אמת. מכשיר הקנריו נייד, אישי ומוגן פטנטים, מנטר בקביעות את האוויר סביבו באמצעות חיישן לייזר מתקדם ומתוחכם הפועל באמצעות בינה מלאכותית המבוססת טכנולוגיית ענן ואלגוריתמים מתקדמים המאפשרים למערכת הלומדת לדייק את פרופיל המידע באמצעות חוכמת המונים. פלטפורמת קנריו תאפשר בעתיד הקרוב מאד לזהות בזמן אמת אלרגניים שונים, Co2, עובש, גזים, וחיידקים באוויר.

הצורך בריחוק חברתי בעידן ה Covid-19 נקלט בחברת קנריו שפיתחה בנוסף את מערכת ה-Canario2B לשימוש המוני בחללים פתוחים וסגורים. המערכת מבוססת מכשירי הקנריו ומאפשרת ניטור מרחק באופן מדויק מאדומתריעה בזמן אמת על קירבה מסכנת ובכך מסייעת בשמירה על ריחוק חברתי ופתיחת עסקים לשגרת עבודה.

קנריו. יחצ,
שיתוף פעולה בין קנריו ל-Kronos Advanced Technologies/יחצ

קרונוס (Kronos Advanced Technologies) הוקמה ב-2002 ומומנה תחילה על ידי צבא ארה"ב לטובת פיתוח מובילי אוויר אלקטרוסטטיים. בסופו של דבר עברה החברה לפתח בשיטות חדישות מוצרי טיהור אוויר לצרכן.לחברה 15 פטנטים בתחום של טיהור אוויר בשיטת פלסמה קרה, ללא פילטרים להחלפה ומוצריה מהווים מהפיכה בתחום ושינו משמעותית את אופן שינוע, סינון, טיהור וסטרליזציה של אוויר.קרונוס הינה חברה ציבורית הנסחרת ב-OTC שבארה"ב ולאחרונה נכנסה לשוק הישראלי ובונה ערוצי הפצה למוצרי החברה ובמקביל מחפשת שיתופי פעולה עם חברות ישראליות לפיתוח והפצה של מוצרים חדשניים בצפון אמריקה.

איציק בעבור, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקנריו: "הסכם ההפצה עם חברת קורנוס מהווה בשורה של ממש בתחום ניתור אישי של רסס טיפתי ואיכות אוויר בזמן אמת והתמודדות עם נגיף הקורונה. מוצרי שתי החברות משלימים זה את זה ונותנים פתרון אמיתי לניטור וטיהור אוויר בחללים סגורים, מפעלים, משרדים, בתי חולים, מסעדות, ותחבורה ציבורית".

בקרונוס הביעו סיפוק מההסכם ואמרו: "מאוד התרשמנו מצוות החברה הישראלית ומהמוצר שפיתחו. אנחנו רואים בקנריו מוצר חדשני ומהפכני המספק פתרון יעיל לצורך הקיים בניטור אויר בסביבה האישית כמו גם פתרון לחברות שצריכות לנהל עובדים בתקופת קורונה ולתת כלי לעובדים לזהות בזמן אמת רסס טיפתי ואיכות אוויר במקום העבודה".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully