וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליטיקס מגייסת הון ומרחיבה פעילות בישראל ובארה"ב

17.1.2021 / 14:39

סטארטאפ הרפואה מרחוק, שגייס 4 מיליון דולר, מתכוון לגייס עוד כ-10 מיליון דולר במהלך 2021: "מספקים באמצעות שעון חכם מעקב גריאטרי מתמיד"

לאחר שגויסו 4 מיליון דולר באמצעות Halma plc ,Eldov, וקרן CBG, המתמחה במיזמי צמיחה חדשניים בתחומי הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי, בנוסף למענק רשות החדשנות להעמדת פתרון לניבוי ואנליזה של חולי טרשת נפוצה, Owlytics (אוליטיקס) מתכוונת לגייס עוד כ- 10 מיליון דולר במהלך 2021.

הפיתוח של חברת הסטארט אפ "אוליטיקס", היא אפליקציה ייחודית המולבשת על שעון חכם, ומונעת את אחד הסיכונים השכיחים בקרב קשישים - הנפילות. המערכת מאפשרת קריאת מצוקה יזומה וקבלת סיוע מידי ממוקד מאויש.

שעון אוליטקס. יחצ,
השעון של אוליטיקס/יחצ

אוליטיקס, שסיכמה על שת"פ אסטרטגי עם הלמה, חברה רב לאומית, העוסקת בתחום טכנולוגיות מצילות חיים, הובילה את סבב ההשקעה באוליטיקס - מהלך אשר יאפשר לחברה להאיץ את מאמצי השיווק והמכירות שלה בתחום הבריאות לבני הגיל השלישי בארה"ב, ולהרחיב את שיתופי-הפעולה גם עם מבטחי הבריאות המובילים בארה"ב. הלמה מעסיקה מעל 7,000 עובדים ביותר מ- 20 מדינות, כאשר הפעילויות המרכזיות שלה ממוקדות בבריטניה, אירופה, ארה"ב ואסיה.

אגב, דוגמא ליעילות המערכת התרחשה בשבוע שעבר באירוע של תאונת דרכים, המערכת באמצעות השעון שענדה לקוחה, זיהתה מיד את האירוע החריג, הרופאה במוקד יצרה קשר מידי עם האישה בת 71, והייתה איתה ועם הצוות הרפואי שפינה אותה בקשר שוטף, עד הגעתה לבית החולים.

עוד לפני הקורונה, בישראל יותר משליש מהקשישים חווים נפילות כל שנה, מעל 1,000 ביום. ישראל נמצאת במקום השני בעולם המערבי בשכיחות התופעה. אגב, בבתי חולים נפילות מהוות את הקטגוריה הגדולה ביותר של דוחות אירוע חריג. אוליטיקס סיכמה גם על שת"פ ומחקר משותף עם בי"ח איכילוב בנושא טרשת נפוצה ופרקינסון.

גיל צפריר. אוליטקס,
גיל צפריר/אוליטקס

גיל צפריר' מנכ"ל החברה, אמר: "הייחוד של המוצר בא לידי ביטוי בכך שהכול אישי, וכל הנתונים מתבססים על המשתמש הבודד, שכן לכל אדם יש מאפיינים משלו. מה שמיוחד בחיזוי נפילות שלנו הוא שיש דברים שקשורים לשינוי תרופתי, שינויים פיזיולוגיים יומיים, שינויים ביציבה - כל אלו הם המקור שמאפשר לספק התראה על סיכון מוגבר לנפילה. אנחנו בעצם מספקים מעקב גריאטרי מתמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully