וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מלכין מונה למנכ"ל עמידר

17.1.2021 / 17:01

המינוי אושר ע"י השרים והועדה לבדיקת מינויים ברשות החברות הממשלתיות. יו"ר עמידר יאיר זילברשטיין: "איש מקצועי, מנוסה וראוי שיתרום תרומה משמעותית"

קובי מלכין. דרור עינב,
קובי מלכין/דרור עינב

מינויו של קובי מלכין לתפקיד מנכ"ל עמידר נכנס היום (א', 17 בינואר) לתוקף, זאת לאחר שאושר על ידי שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן ושר הדיגיטל והממונה על רשות החברות, דודי אמסלם. בכך אישרו השרים את החלטת דירקטוריון עמידר והמלצתה של ועדת האיתור של הדירקטוריון.

מלכין, 55, תושב להבים, לשעבר מנכ"ל בנק אוצר החייל ומנכ"ל בנק מסד, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון. מינוי של מלכין מגיע לאחר כשנתיים בהן כיהן רו"ח שאול גליקסברג כמנכ"ל בפועל של החברה בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל הכספים, תפקיד אותו ימשיך למלא.

מינוי זה מצטרף למינויו של יו"ר החברה, יאיר זילברשטיין, אשר מונה לפני מספר שבועות. זילברשטיין, בעל רקע מקצועי עשיר, שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל כספים בקופ"ח מכבי, ולפני כן מילא תפקידים בכירים בנת"ע ובמשרד האוצר. לזיברשטיין ידע וניסיון נרחב במדיניות ציבורית ובניהול בתחום התשתיות.

שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן מסר: "אני מברך על המינויים המקצועיים שנעשו בחברת עמידר בעת האחרונה ובטוח כי יכולותיהם המוכחות של שניהם יאפשרו הובלה של שינויים מרחיקי לכת בעמידר, במיוחד בתקופה לא פשוטה זו".

יו"ר חברת עמידר, יאיר זילברשטיין מסר: "אני מאחל לקובי הצלחה רבה בתפקידו, קובי איש מקצועי, מנוסה וראוי ואני בטוח שיתרום תרומה משמעותית להצלחת החברה בשנים הקרובות. יחד עם עובדי החברה ושותפינו במשרד הבינוי והשיכון, נפעל להוביל קדימה את הדיור הציבורי בישראל. אני מודה לשאול על שירותו במהלך השנתיים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • עמידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully