וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייבלין משיק תכנית חברתית בהשקעה של 10 מיליון דולר

18.1.2021 / 9:19

מותג מייבלין ניו יורק שם זרקור על אחת הבעיות החברתיות המדאיגות בימינו: דיכאון וחרדה בקרב צעירים. תוצאות מחקר בישראל: למעלה מחצי מהצעירים סובלים מדיכאון או חרדה

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק בימים אלה תכנית חברתית עולמית: "אמיצים ביחד" ("Brave Together"), לתמיכה בצעירים החווים חרדה ודיכאון. מדובר בתופעה שהיקפה רחב, ועלה משמעותית מאז התפרצות מגיפת הקורונה, כאשר נשים הושפעו באופן לא פרופורציונלי ביחס לשיעורן באוכלוסייה.

מטרתה של התכנית החברתית החדשה של המותג, היא להגביר את המודעות לתופעה, להגדיל את הסיכוי לאיתורה בשלבים מוקדמים ולחזק את הרשת התומכת במי שסובלים ממנה, באמצעות גופים מומחים בשטח, כולל בישראל. בשנתיים האחרונות, סייע מייבלין ניו יורק בהובלת מחקרים על-ידי מומחים כדי להבין טוב יותר את נושא בריאות הנפש. בין היתר, נוצר שיתוף פעולה עם עמותות מתמחות ברחבי העולם כדי לסייע לאנשים המתמודדים עם חרדה ודיכאון, ובתקופה הקרובה תגובש גם שותפות עם ארגון חברתי ישראלי.

מייבלין. יחצ מייבלין,
מייבלין למען בריאות הנפש/יחצ מייבלין

מייבלין ניו יורק התחייב להשקיע 10 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות, לתמיכה בארגוני בריאות הנפש ברחבי העולם, כולל ישראל, במטרה לחולל שינוי אמיתי. השקת התכנית עוד במהלך המשבר הבריאותי העולמי, אינה מקרית, שכן ידוע כי המשבר משפיע בין היתר גם על בריאות הנפש.

במסגרת השקת התכנית החברתית העולמית גם בישראל, ערך המותג מייבלין ניו יורק סקר מקיף בארץ, בקרב גילאי 15-35, שבחן את היקף תופעות החרדה והדיכאון בישראל. הסקר נערך על ידי מכון 2thepoint, במהלך חודש דצמבר 2020, בקרב 505 צעירים, נשים וגברים בגילאי 15-35, ממגזרים שונים, המהווים מדגם ארצי מייצג.

ממצאי הסקר העיקריים

  • מעל למחצית (58%) מהמשיבים סובלים מדיכאון או חרדה בתדירות משתנה.
  • נשים מעידות על עצמן יותר מגברים באופן מובהק כי הן סובלות מדיכאון וחרדה. 69% נשים לעומת 49% גברים.
  • קבוצת הגיל "הסובלת ביותר" היא צעירים בגילאי 18-24 (65%).
  • רווקים מדווחים על שכיחות גבוהה יותר של דיכאון וחרדה (60%) לעומת נשואים (52%).
  • בקרב הסובלים מדיכאון או חרדה, כ- 60% מהמשיבים העידו כי חוו עלייה ברמות הדיכאון ו/או החרדה בתקופת משבר הקורונה.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל, המשווקת את מותג מייבלין ניו יורק: "אני גאה שמותג מוביל כמו מייבלין ניו יורק, לקח על עצמו הובלת תכנית עולמית להגברת המודעות לתופעות החרדה והדיכאון בקרב צעירים. באמצעות ההשפעה שלו, יכול המותג למנף את כוחו על מנת לתת מזור לתופעות אלו, אשר החמירו משמעותית בתקופת הקורונה. לצערנו, גם בישראל, תוצאות הסקר מצביעות על מספר לא מבוטל של צעירים ונשים הסובלים מחרדה ודיכאון".

לדבריו: "השקת התכנית במהלך משבר הבריאות העולמי אינה מקרית, שכן ידוע כי המשבר משפיע גם על בריאות הנפש. הסקר הוא יריית פתיחה עבורנו כאן בישראל, והוא משתלב היטב באג'נדה החברתית של המותג לשנים הבאות, במסגרתה נחבור לגופים חברתיים מומחים לנושא בישראל, במטרה לסייע באופן אקטיבי לקידום המודעות והטיפול בתופעות של חרדה ודיכאון בקרב נשים וצעירים".

  • עוד באותו נושא:
  • מייבלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully