וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינופארם, מפתחת החיסון הסיני, מתחילה פעילות בישראל

18.1.2021 / 10:26

שותפות המו"פ (Infinity Medical (IMED הנסחרת בבורסה, חתמה על שת"פ עם GuoJian Capital הסינית המנהלת השקעות בסכום של 130 מיליארד יואן

(Infinity Medical (IMED, שותפות המו"פ מקבוצת אינפיניטי, חתמה אמש (ראשון) על מזכר הבנות להפצת הטכנולוגיות של חברות ישראליות עם חברת GuoJian Capital הסינית מקבוצת Sinopharm Group שפיתחה את החיסון הסיני נגד וירוס הקורונה ומוקמת במקום 145 ברשימת 500 Fortune.

(Infinity Medical (IMED הנסחרת בבורסה, משקיעה בחברות מו"פ ישראליות בתחום הרפואה הדיגיטלית. מזכר ההבנות שחתמה עם חברת GuoJian Capital הוא לקידום והפצה בסין של מוצרי חברות הפרוטפוליו של השותפות.

במסגרת ההסכם, תוקם וועדת היגוי משותפת ויפתח בישראל מטה משותף שלInfinity Medical (IMED) וחברת GuoJian Capital הסינית, שיעסוק ברישוי מגוון המוצרים, השגת מימון להעברת תקנות בסין, והקמת תשתית וצוות יעודי להפצת המוצרים. שיתוף הפעולה יתמקד בהשקעות במכשירים רפואיים, טכנולוגיות רפואיות ושירותי רפואה.

ד"ר יובל בלוך. שלמה כהן,
"נדבך נוסף בגשר בין ישראל לסין". ד"ר יובל בלוך/שלמה כהן

Sinopharm Group, קבוצת האם של חברת GuoJian Capital, היא החברה שפיתחה את החיסון הסיני לקורונה והמפיצה הרפואית הגדולה ביותר בסין. הקבוצה מנהלת 130 מיליארד יואן (66 מיליארד שקל) בהשקעות, בעלת רשת של בתי חולים, מרכזי הפצה בינלאומיים, חברות הנסחרות בבורסת הונג קונג ושנחאי, חברות סחר אלקטרוני ואפשרויות מגוונות למכירה ופיתוח.

הקבוצה מתכננת להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברות רפואה ישראליות בדגש על טכנולוגיות דיגיטליות, באמצעות השת"פ בין חברת הבת שלה ואינפיניטי מדיקל (IMED). מזכר ההבנות הוא לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה בהסכמה משותפת של שני הצדדים.

seperator

ד"ר פיטר ליו סגן נשיא החברה הסינית, אמר: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לפתוח שער בפני החברות הישראליות למכור ולהתפתח בשוק הסיני ורואים במגוון הפתרונות הרפואיים בישראל פוטנציאל גדול לאור הרפורמות המתרחשות בשוק הרפואה הסיני והגלובלי".

ד"ר יובל בלוך, מנכ"ל Infinity Medical - IMED: "הסכם זה הוא נדבך נוסף בגשר שנפתח בין ישראל וסין בתחום הרפואה הדיגיטלית, כאשר הפעילות בשטח החלה עם מספר חברות ישראליות, ומהווה תשתית לשיתופי פעולה עסקיים מוצלחים נוספים בין חברות ישראליות וסיניות ומנוע צמיחה משותף לשתי הכלכלות".

Infinity Medical מתמקדת בחברות הפועלות בתחום הרפואה הדיגיטלית, שעושות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לניטור, איסוף וניתוח מידע לקידום איכות הרפואה. המידע הנאסף באמצעים טכנולוגיים שונים מאפשר הסקת מסקנות רפואיות, ופיתוח טיפולים ותרופות חדשות ומתקדמות. עד כה היא חתמה השותפות על הסכמים עם ביוביט ו - Genoox לרכישת החזקות בשתי החברות, ונמצאת במו"מ ראשוני להשקעה מול חברות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully