וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: הרשת שמאפשרת לכם לשלם עם זיהוי פנים

עודכן לאחרונה: 18.1.2021 / 17:32

פסטה בסטה הטמיעה את המערכת של Preciate הישראלית ולקוחותיה לא יצטרכו להוציא אשראי או טלפון. מאן משיקה סדרת משאיות חדשה. כל החדשות והעדכונים

חברת MAN מקבוצת חברת מכשירי תנועה ומשאיות משיקה בימים אלו בישראל סדרה חדשה של 40 משאיות ב-4 קטגוריות משקל - סדרת Super-MAN (סופר מן). סדרת והמשאיות החדשה הושקה לפני כמספר חודשים באירופה, והמשאיות זכו וזכתה בפרס היוקרתי ביותר בתחום המשאיות International Truck of the Year 2021.

בסדרה החדשה יושקו המשאיות ב 4 קטגוריות משקל עיקריות: משאיות TGL קלות 8 - 12 טון המשמשות להפצה וחלוקה בתוך מרכזי ערים, משאיות TGM 12-26 טון המצטיינות בהובלה עירונית, בינעירונית ויישומי שטח, משאיות TGS 18-32 טון המשמשות לעבודות בענף הבנייה והתשתיות, ומשאיות ראשי גורר מ 43 - עד 120 טון לשינוע משא כבד. סה"כ המגוון החדש שיוצג בארץ עומד על 40 דגמים חדשים.

בסדרת המשאיות החדשה הושקעו שנים של מחקר ופיתוח והתוצר עומד בציפיות. העיקרון המנחה שעמד מאחורי פיתוח הדור החדש של המשאיות היה ההתאמה לצרכי הנהג והפיכת חווית הנהיגה במשאית לקלה ובטוחה יותר. התוצאה מדברת בעד עצמה - סטנדרטים חדשים באיכות, בחדשנות וברמת הבטיחות שהפכו את סדרת Super-MAN לחוד החנית של הקִדמה הדיגיטלית.

בחברה מציגים את המשאית כבעלת 4 חידושים עיקריים: SUPER קבינה, SUPER בטיחותית, SUPER מנוע ו-Super שותף - MAN ישראל, מקבוצת מכשירי תנועה.

מאן. יחצ,
זה מטוס? זו משאית? לא, זה סופר-מן/יחצ

מהפכת התשלומים הדיגיטליים מתרחבת במשק הישראלי ולאחרונה אף נרשמה קפיצת מדרגה עם השקתה של מערכת תשלומים המבוססת על זיהוי פנים בלבד, פרי פיתוחה של חברת Preciate הישראלית. פיתוחה של המערכת הושלם לפני הקורונה, אך המגפה יצרה התעניינות רבה בפתרון ומספר מסעדות מזון מהיר החלו בהטמעתה. ביניהן מסטינג והסלטיה במתחם עזריאלי בחולון.

רשת פסטה בסטה הפופולרית, המפעילה 15 סניפים ברחבי הארץ, החליטה על הטמעת המערכת בכל סניפיה והיא תהיה הרשת הראשונה בישראל שמאמצת את הפתרון ברמה ארצית.

פתרון Pay by Face של חברת Preciate מאפשר תשלום מבוסס זיהוי פנים עבור מוצרים שנרכשו במגוון סוגי חנויות. בין היתר, הפתרון מהווה בסיס לקיוסקים דיגיטליים, דהיינו עמדות שירות עצמי במסעדות, בתי קפה ורשתות מזון מהיר שאינן מעסיקות מלצרים. הלקוח רושם את ההזמנה באחד הטאבלטים המוצבים בשטח ומשלם באמצעות זיהוי פנים, במהירות ובנוחות, ללא כל שימוש בכרטיס אשראי או אפליקציה. הלקוחות נרשמים למערכת בתהליך קצר ומהיר שנמשך פחות מדקה ומרגע ההרשמה יכולים לשלם באמצעות זיהוי פנים בכל נקודת מכר שתומכת במערכת.

המערכת תותקן בשלב הראשון ב-4 מסניפי הרשת: שוק הכרמל, חשמונאים תל אביב, קניון איילון, גן שמואל. בשלב השני תיפרס המערכת בסניפים האחרים הפרוסים ברחבי הארץ, מאצבע הגליל, חיפה, תל אביב, מודיעין ועד ירושלים ובאר שבע.

מנכ"ל פסטה בסטה שיר בקר: "הפתרון של Preciate אידיאלי לתקופת הקורונה שכן הוא מאפשר ללקוחות להימנע מצפיפות ומסיבוכים בביצוע תשלומים לאחר הזמנת מוצרים. יתירה מזאת, הוא פתרון אידיאלי לתקופת הסגר שכן אנו מסוגלים להמשיך לעבוד ברציפות על פי התקנות כי כל האינטראקציה עם הלקוחות מתבצעת מחוץ למסעדה בהליך מסודר וללא כל אילתורים המאפיינים את התקופה הנוכחית. הפתרון יתרום לייעול משמעותי של סניפי הרשת ולחסכון אדיר בעלויות, כמו גם לקפיצת מדרגה בחוויית הלקוח. אנו בטוחים שהפתרון יהיה מרכיב אינטגרלי של עולם המסעדנות העתידי"

אייל פישר, מייסד משותף ומנכ"ל הסטארטאפ Preciate: "טכנולוגיות חדשות שפיתחנו לזיהוי פנים עושות את דרכן לעולם הריטייל ומשדרגות את 'מסע הלקוח'. הן מייתרות את כרטיסי האשראי ואת אפליקציות הסלולר והתשלום הופך למרכיב כייפי, כמעט סמוי ובלתי מורגש. פסטה בסטה, בדומה לעסקים אחרים, תיהנה מלקוחות מרוצים יותר ומאוטומציה חכמה שתאפשר קיצור משך הטיפול בהזמנה, גידול בהכנסות וחסכון בעלויות. היכולות הללו חשובות לכל חברת ריטייל בכל עת ובמיוחד בתקופת הקורונה המאיימת על רציפות הפעולה של מסעדות ועסקים רבים אחרים".

הקיוסק של פרישיאייט. יחצ,
לא צריך להוציא ארנק/יחצ

מגדל ביטוח התומכת מזה שנים בהשכלה הגבוהה הודיעה לאחרונה כי תעניק מלגות בגובה 100,000 ₪ לסטודנטים מתוכנית האקטואריה של אוניברסיטת חיפה, היחידה בישראל המעניקה תואר אקדמי ומוכרת על ידי אגודות האקטוארים בארץ ובבריטניה. בנוסף, מגדל ביטוח תפתח את תוכנית "מחשבים עתיד", שיתוף פעולה אקדמי-מקצועי עם אוניברסיטת חיפה.

היום (שני) התקיים אירוע וירטואלי במסגרתו הוענקו המלגות, בהשתתפות פרופ' אודי מקוב, ראש תכנית האקטואריה באוניברסיטת חיפה; פרופ' גוסטבו מש, רקטור האוניברסיטה; שירה בן אור, סגנית נשיא ומנכ"לית אגודת הידידים הבינלאומית; דפנה קאופמן, נשיאת אגודת האקטוארים בישראל; רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח; סיגל קליינשטרן מנהלת תחום משאבי אנוש בחברה; ענת עופרי, מנהלת מעורבות חברתית בקבוצת מגדל; קלאודיה הראל, מנהלת שותפויות ופיתוח משאבים באגודת הידידים ובכירים נוספים בחברה.

המלגות שתחלק מגדל יתמכו בסטודנטים מצטיינים בשנת הכנה וכן בשנתיים להשלמת התואר השני. במסגרת תכנית "מחשבים עתיד" מגדל תקיים קשר רציף ומתמשך עם קבוצת מקבלי המלגה וכן מפגשים תקופתיים נושאי תוכן מקצועי, הדרכות, סיורים בחברה ובמחלקות האקטואריה ועוד.
רן עוז, מנכ"ל מגדל ביטוח, ציין כי "מתוך המחסור באקטוארים שחווה הענף, בחרנו לקדם תכנית שתהווה הזדמנות להוביל שינוי משמעותי בענף ובמשק, לסייע בהכשרת דור חדש של אקטוארים וכמובן להציע לחלקם הזדמנות לקריירה משמעותית בחברת הביטוח המובילה בישראל, המעסיקה למעלה מ-5,000 עובדים. מהלך זה, המתבצע במסגרת אסטרטגיית העשיה החברתית שלנו, מתחבר הן לעסקי הליבה שלנו והן לערכים אותם אנו מקדמים".

פרופ' אודי מקוב, ראש התכנית הבהיר כי "כיום מסיימים מידי שנה את לימודי התואר הראשון באקטואריה כ- 20-25 סטודנטים בלבד, כאשר התכנית לתואר שני אורכת שנתיים ולעיתים נדרשת גם שנת הכנה נוספת לסטודנטים שלא למדו סטטיסטיקה לתואר ראשון. מנגד, בהשוואה למדינות מפותחות, חסרות במשק הישראלי 1000 משרות של אקטוארים שלא יהיה ניתן למלאן. פרויקט המלגות של מגדל ביטוח יאפשר הגדלת מספר הסטודנטים בתכנית ומספר המצטיינים בה ובכך למלא חלק מהמחסור באנשי מקצוע בתחום ניהול הסיכונים".

דפנה קאופמן, נשיאת אגודת האקטוארים בישראל, אמרה: "אני מברכת את חברת מגדל על החלטתה פורצת הדרך בענף הביטוח, בהענקת מלגות לסטודנטים הלומדים בתכנית לאקטואריה באוניברסיטת חיפה, שהצמיחה לאורך השנים את האקטוארים המובילים בישראל והיחידה בארץ בעלת הכרה בין-לאומית. שילוב הכוחות בין מגדל לאוניברסיטה מהווה דוגמא לחשיבות העצומה כיום של מקצוע האקטואריה בחברות הביטוח, בגופי הפנסיה ובארגונים פיננסיים רבים נוספים במשק הישראלי. אני משוכנעת כי תמיכתה של מגדל באמצעות תכנית 'מחשבים עתיד' תסייע בטיפוח עתודה של אקטוארים בולטים, העומדים בחזית הידע, ההסמכה וההכשרה".

seperator

עו"ד ענת ברנשטיין רייך, יו"ר לשכת המסחר ישראל - הודו, השתתפה בכנס סטארטאפים מיוחד עם רה"מ הודו נרנדרה מודי.

הודו הקימה קרן של 150 מליון דולר להשקעות בסטרטאפים. על הקמת הקרן הכריז ראש ממשלת הודו במהלך כנס הסטרטאפים ההודי שהתקיים בסופ"ש האחרון ושציין חמש שנים להקמת מערך הסטארטאפים סטארטאפ אינדיה. כיום פועלים בהודו 41,000 סטרטאפים הרשומים תחת תוכנית זו. אחד המושבים המרכזיים בכנס, אשר כונה global best practices, אירח נציגי רשויות ההשקעות והחדשנות ממספר מדינות מובילות ביזמות כגון קוריאה, סינגפור, הולנד, יפן, פורטוגל וכמובן ישראל.

את הפאנל הנחתה דבג'אני גוש, נשיאת נאסקום, ארגון ההיי טק ההודי, אשר ביקרה בעבר בישראל כאורחת של רשות החדשנות. במהלך הכנס הושוותה קרן ההשקעות של מודי, לקרן יוזמה הישראלית, אשר הניחה את התשתית למימון הסטרטאפים בישראל. ישראל קיבלה מקום של כבוד בכנס, שכן ימים ספורים קודם לכן ערכו המארגנים מפגש מיוחד לסטרטאפים ישראלים מתוך כוונה להזמין חברות ישראליות לשתף פעולה עם האקוסיסטם ההודי.

עו"ד ברנשטיין רייך: "היה לי הכבוד לייצג את ישראל ולהתפאר במנועי הצמיחה שלנו שיצרו אקוסיסטם יציב ומפרה לסטארטאפים הישראלים. בעוד שאנחנו קוראים לעצמנו מדינת הסטארט אפ, הודו מתחרה בנו עם עשרות אלפי סטרטאפים ועכשיו, גם עם קרן שהודו השיקה לתמיכה בסטארטאפים".

עו"ד ענת ברנשטיין רייך. יחצ,
עו"ד ענת ברנשטיין בכנס/יחצ

איגוד לשכות המסחר המסחר קיים השבוע וובינר ראשון מסוגו ליצואנים ויצרנים אמירתיים, על שוק המזון והמשקאות בישראל. בוובינר השתתפו כ-100 יצרני מזון ומשקאות מאיחוד האמירויות. מטרת הוובינר הייתה להציג את פוטנציאל השוק הישראלי לחברות אמירתיות ובד ובד לחזק את הקשר של ענף המזון באיגוד לשכות המסחר עם חטיבת המזון בלשכת המסחר של דובאי.

בוובינר הרצו ראובן שליסל, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ויו"ר ענף המזון, סלאח לוטח, יו"ר התאחדות המזון והמשקאות של איחוד האמירויות, זאב לביא, סמנכ"ל פיתוח קשרים בינ"ל באיגוד לשכות המסחר, קורין קטנר, מנהלת המותג הפרטי של שופרסל; מר רוברט סגל, מנכ"ל שר יעוץ והכשרה, המתמחה ביעוץ ליבואני מזון ומשקאות; הרב ינקי הופמן, סגן נשיא מזרח התיון, אירופה ואפריקה של חברת "Star-K Kosher"

וובינר של איגוד לשכות המסחר. יחצ,
הוובינר בהשתתפות איגוד לשכות המסחר/יחצ

ועוד מאיגוד לשכות המסחר: חברי לשכת המסחר תל אביב והמרכז מוזמנים לתאם פגישות עסקיות אונליין עם למעלה מ-250 חברות קרואטיות במגוון ענפים, במסגרת משלחת וירטואלית שתימשך עד ה-15 בפברואר. הפגישות תתקיימנה ללא עלות על פלטפורמת B2Match במטרה ליצור שותפויות חדשות בין חברות ישראליות וקרואטיות בתחומים רבים, כמו ICT, ציוד רפואי, סביבה וקיימות, חקלאות, רכב, בנייה, מכונות, יופי וטיפוח, רהיטים, טקסטיל, מזון, משקאות ותזונה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully