וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

21.1.2021 / 0:23

תרומה משמעותית לאוניברסיטה העברית, טורנירי בייסבול היסטוריים בין ישראל לאמירויות, בשורה גדולה לחובבי בן אנד ג'ריס וההמצאה שתהפוך את המסכה שלכם לידידותית יותר

ליראק פריז/ליראק פריז

בסרטון: מותג הפרימיום LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק סדרה חדשה: סרום וקרם החייאה ממריצים לשיקום העור, המעניקים "זריקת מרץ" לעור הפנים ומעלימים סימני עייפות ושחיקה.

התכשירים, פרי פיתוח מעבדת ליראק פריז, מבוססים על טכניקת המזותרפיה להחזרת הגמישות והחיוניות לעור. הסרום והקרם משפרים את טונוס העור, מאזנים לחות ומעניקים לעור בוסט אנרגטי למראה רענן, חיוני ובעל מרקם חלק. מועשר בחמישה סוגי וויטמינים, שישה סוגי מינרלים ושלוש חומצות היאלורוניות.

מוצרי הסדרה אידיאליים גם לטיפול באנטי אייג'ינג, לאנשים המבקשים להעלים סימני עייפות ושחיקה, תוך שיפור גוון העור. המוצרים מעניק לעור הפנים בוסט אנרגטי למראה רענן, חלק ומלא חיים, באמצעות שורת רכיבים פעילים, כמו: קומפלקס חמישה ויטמינים לעור קורן ומלא אנרגיה, שישה סוגי מינרלים לטשטוש פגמי עור זעירים , שלוש סוגי חומצות היאלורוניות (משפרות את התא ב15%) להענקת לחות ונפח ומיצוי תפוזי דם להחייאת העור.

מחיר לצרכן סרום: 235 שקל
מחיר לצרכן קרם החייאה: 219 שקל

"מעבדות ליראק פריז" הינו מותג פרימיום מוביל בתחום הדרמו-אסתטיקה המתמחה בפתרונות לכל בעיות העור בפנים ובגוף, בדגש על תכשירי אנטי אייג'ינג המטפלים בכל סימני הגיל. ניתן להשיג אצל נבחרת המומחים של ליראק - מרפאות אסתטיקה מובילות ומכוני קוסמטיקה נבחרים מורשי ליראק ברחבי הארץ.

ליראק פריז. יחצ,
ליראק פריז/יחצ

תרבות ומוסדות

במרכז לחדשנות ויזמות באוניברסיטה העברית, HUJI Innovate, התבשרו השבוע כי יקבלו תרומה כספית משמעותית בסך של 11.5 מיליון שקל מקרן אספר הפילנתרופית מקנדה (Asper Foundation) ומשפחת אספר, התומכים במיזמים שדוגלים ביזמות וחדשנות ברחבי העולם. זוהי אחת התרומות הגדולות ביותר במהלך משבר הקורונה של הקרן. כספי המענק יסייעו ל-HUJI Innovate להרחיב את הפעילות מעבר לתמיכת המדינה. כמו כן, בעזרת הכספים הללו המרכז ישיק את "פרס אספר לחדשנות" (שווי הפרס 35 אלף דולר) שיוענק מדי שנה, ויהיה ממוקד במיזמי אימפקט העונים על מטרות הפיתוח של האו"ם SDG, בהובלת סטודנטים וחוקרים מתוך האוניברסיטה.

בנוסף, כספי המענק יובילו להקמת אקסלרטור חדש בהובלת HUJI Innovate שיהיה פתוח למיזמים של סטודנטים, חוקרים ובוגרי אוניברסיטה. המיזמים שיתקבלו לתכנית יקבלו השקעות Pre-seed (גיוס טרום ראשוני) מטעם האוניברסיטה וגישה למתקני האוניברסיטה השונים, במטרה לעזור להם להתפתח כסטארט-אפים. עד היום, המרכז הפעיל תכניות פרה-אקסלרציה המיועדות ליזמים בשלבים מאוד ראשוניים של התהליך. בחודשים האחרונים, מיזמים שיצאו מתכניות HUJI Innovate גייסו מיליוני דולרים מרשות החדשנות ומקרנות הון סיכון כמו JVP וחממת Fresh Start ואחרים נמצאים במגעים מול קרנות נוספות. פתיחת אפיק ההשקעות, כך מאמינים ב-HUJI Innovate, יאפשר למרכז היזמות של האוניברסיטה העברית לסייע ליותר מיזמים המבוססים על טכנולוגיות עמוקות לחצות את הגשר מהמעבדה אל תעשיית הייטק ולתרום תרומה משמעותית לכלכלה הישראלית.

ד"ר אמנון דקל, מנכ"ל מרכז היזמות של האוניברסיטה העברית בירושלים, מסר השבוע כי "לאחר שנתיים של צמיחה והצלחה, HUJI Innovate נמצא בשלב משמעותי בהתפתחותו ומכין את עצמו לקראת מעבר למתחם ייעודי ועם תוכניות נועזות לעתיד. זהו הרגע הראוי עבור קרן אספר והאוניברסיטה העברית להעמיק את השותפות ביניהן, עם תרומה מרגשת לטובת המרכז, עם ישראל והעיר ירושלים". נשיא האוניברסיטה העברית בירושלים, פרופ' אשר כהן: "אנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה של קרן אספר עם HUJI Innovate, שייקרא כעת HUJI Innovate Asper".
בראש קרן אספר עומד לאונרד אספר. נשיאת הקרן, גייל אספר, קיבלה תואר דוקטור לשם כבוד מהאוניברסיטה העברית בשנת 2014. למשפחה היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה ותמיכה באוניברסיטה העברית. החל משנות השמונים, ראש המשפחה ישראל אספר ז"ל נבחר לכהן בחבר הנאמנים של האוניברסיטה וסייע בהקמת מרכז אספר ליזמות בבית הספר למינהל עסקים של האוניברסיטה. מרכז אספר ליזמות תומך במחקר אקדמי בנושאי חדשנות ויזמות, ומספק בעשרים השנים האחרונות פלטפורמה לכנסים, מוקד להעצמת חדשנות, העברת קורסים אקדמיים ולא אקדמיים וכן מנוע צמיחה למספר תוכניות אקסלרטור.

מרכז החדשנות והיזמות של האוניברסיטה העברית החל את דרכו בשנת 2018, במטרה לעודד חוקרים וסטודנטים לצעוד במסלולי החדשנות והיזמות ולפתח סביבה ותרבות חדשנית-יזמית. הפעילויות בו נועדו לייצר נקודת מפגש משמעותית, מלמדת ומקדמת רעיונות, בין העולם האקדמי לעולם החדשנות והיזמות. השאיפה של המרכז היא, בין היתר, לייצר קשרים עם סטודנטים יזמיים אחרים ועם קהילת היזמות הירושלמית, לעודד אווירת אקו-סיסטם ירושלמי, ולהגיע מרעיונות התחלתיים למיזמים שקורמים עור וגידים, תוך קבלת הכישורים, הידע והיכולות לפתח את אותם מיזמים הלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרן אספר. יחצ,
קרן אספר/יחצ

אתר כסית העצמאי יוצא לדרך ומבטיח סיקור שיכסה את כל הפינות הנסתרות בנבכי המדיה. האתר יכלול מדורי טלוויזיה, דיגיטל, פרסום, שיווק, ומדור אישי שיביא את אנשי המדיה לפרונט. כסית הוא שחקן חדש ועצמאי בשוק התקשורת הישראלי. אתר שילווה מקרוב את מאחורי הקלעים של התקשורת המקומית - מחדשות כלכליות, מדורי שיווק, וטורי ביקורת נוקבים.

כסית מבקש להציע כורסא נוחה למי שאמונים על המדיה המקומית על כל רבדיה - עם מדורים ייעודיים שיווק ופרסום, סיקור העיתונות המודפסת והמשודרת וכן הדיגיטל. אנשיו מעוניינים למלא את התפקיד הדואלי בסיקורו, תוך שהם מהווים חלק בלתי נפרד ממנו. יחד עם זאת, כסית שואף להרבות בעשיית הטוב - ולצד הסיקור והביקורת העצמית, להוביל בסופו של דבר לכך שאיכותם של הסטנדרטים, אופי הסיקור, וחשיבות ההיבטים השונים המרכיבים את לב העבודה התקשורתית תשתפר אף היא.

כסית הוא אתר האח לזצ, שחקן חדש בשוק התקשורת העצמאית הפועל בפורמט של אתר, וידאו, ופודקאסט עם ניידת שידור ואולפן בבעלותו. זצ תומך במאבקים ומטרות חברתיות, ומקדמן באמצעות מטריית שירותים הכוללת מימון המונים, לובי, מערך הגנה משפטי וזרוע דוברותית.

עורך כסית הוא גדי שמשון, שהיה העורך הראשון של "וואלה!" ו"נענע", עם עבר עשיר של עשיה עיתונאית, כולל כמה תפקידי מפתח גם בסוכנות היהודית ובדירקטוריון "תפוז אנשים". סגנית העורך היא ליהיא גלמן רם, ששימשה כעורכת בידיעות תקשורת ואתרי ynet, חברת דירקטוריון הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו לשעבר.

כסית. יחצ,
כסית/יחצ

במסגרת אירוע במיזם הבינ"ל Chess4Solidarity שיצר מועדון "שחמט לכל" לחיבור בין מדינות וסולידריות בין אנשים דרך משחק השחמט יתקיים ביום חמישי אירוע פורץ גבולות שהינו הרבה מעבר לשחמט בין משתתפים מישראל ומבהוטן הרחוקה. בהוטן השוכנת בלב הרי ההימלאיה בין הודו לסין שומרת באדיקות על בידול וריחוק מהעולם בכדי לשמור על אורחות חייה וחששה מפגיעת המודרניזציה במדינה ובאזרחיה. בין בהוטן וישראל נחתם הסכם שלום לפני חודש וישראל נהפכה למדינה ה-54 בלבד החותמת על הסכם עם המדינה.

במסגרת מיזם Chess4Solidarity המחבר בין אנשים מקצוות עולם ומתרבויות שונות דרך שחמט כבר מעל 2500 משתתפים עד כה נטלו חלק באירועים ההמוניים מילדים ועד רבי אמנים מעשרות מדינות.המיזם זוכה לשבחים רבים שהגיעו אפילו מהבית הלבן בארה"ב.

ביום חמישי ה-21.1 ישתתפו כ-200-250 משתתפים מישראל ובהוטן הרחוקות כל כך זו מזו.
בעזרת תוכנת Twitch יועבר האירוע בשידור חי למיליונים מישראל, ארה"ב, הודו ואפילו בהוטן.

מלבד פרשנות מקצועית השידור יכלול סרטונים יפים של המדינות. האירוע נערך בשת"פ עם שגרירות ישראל בהודו האחראית בשיגרה על הקשר עם בהוטן.השגרירות עמלה רבות על ההסכם אשר נחתם בין המדינות בחודש שעבר. הארגון האמריקאי ה-Lawfair Project נרתם במהירות ובשמחה רבה לסייע בתמיכה במפגש. יותר מ-400 עו"ד מכל העולם מגינים בשיגרה על ישראלים ויהודים ברחבי העולם מפני אנטישמיות ואפליה במסגרת פעילות הארגון המשפיע על חייהם של מליוני אנשים. בעבר סייע הארגון משפטית לליאור איזנברג מנהל מועדון "שחמט לכל" והמיזם במאבקו למניעת ההחרמות בענף השחמט . מאבק שהביא להעברת אליפויות מסעודיה וטוניסיה. המיזם משקף את האג'נדה של המועדון אשר פועל בהצלחה לחבר בין אנשים ממדינות שונות במסגרת המיזם כחול לבן ??.

מטעם מועדון "שחמט לכל" נמסר: "אנו שמחים לפרוץ דרך גם הפעם ומקווים שבקיום אירוע זה נזרז קיום אירועים נוספים וקשר חם בין המדינות. אנו מודים מקרב לב לברוק גולדשטיין מייסדת הלאופר פרוג'קט ולשגריר ישראל בהודו ד"ר רון מלכה על שיתוף הפעולה למען האירוע. בימים של סגר חברתי הארועים מעניקים משמעות מיוחדת למשתתפים ולצופים מכל העולם".

חשוב לציין כי ענף השחמט פועל בישראל תחת התאחדות אילת הבית של ענפי הספורט התחרותיים שאינם אולימפיים.

ב-31 בינואר יתקיים אירוע ענק נוסף במסגרת Chess4Solidarity הפעם לחיבור ישראלים ואמריקאים בחסות הקונסוליה בניו יורק.

משחק שחמט בין ישראל לבהוטן. יחצ,
ישראל ובהוטן משחקות שחמט/יחצ

האגודה הישראלית לבייסבול וליגת הבייסבול של דובאי גאים להכריז על השקת טורניר "מגרש השלום"(Field of Peace Baseball Tournament) . הקבוצות יתחרו על גביע האחדות. בטורניר ישתתפו נבחרות ישראל ואיחוד האמירויות לגילאי 12 ומטה. התחרויות יתקיימו בישראל ובדובאי במהלך שנת 2021. הזמנות השתתפות נשלחו למדינות נוספות מהמפרץ וטרם התקבלו תשובות.

סבב המשחקים הראשון יתקיים ב-21-25 למרץ במגרש הבית של דובאי, סמוך לאגם "אל קודס". הקבוצות ייפגשו שוב בסתיו 2021 במגרש בתל אביב.

"אנו נרגשים להיכנס לעידן חדש של שיתוף פעולה בין האגודות והמדינות שלנו", אמרו נשיא ליגת הבייסבול של דובאי רוג'ר דוטי ומקבילו באגודה הישראלית לבייסבול ג'ורדי אלטר בהצהרה משותפת. "אנו צועדים ביחד לפתח את משחק הבייסבול בישראל ובדובאי, כבסיס לשלום ושיתוף פעולה בין שני המדינות ואנו רואים בזה צעד משמעותי קדימה בשני התחומים ואנו נרגשים לקיים ביחד את טורניר הספורט הקבוצתי הראשון בין שני המדינות. אנו מקווים שהמשחקים האלו יובילו לשיתוף פעולה אזורי בהמשך".

סעיד מוחמד חארב (מזכיר ראשי) ממועצת הספורט של דובאי הוסיף: "לאפשר לילדים להתחרות בספורט כשהם ברמה התמימה מייצגים משהו שהוא יותר מספורט, זהו משהו שצריך להוקיר. האירוע הזה יעזור לחזק את הקשר בין שני המדינות ואני לא יכול לחשוב על משהו יותר מתאים מילדים אשר מייצגים את העתיד המזהיר שאנו צופים לצמיחה משתופת. מועצת הספורט של דובאי גאה לתמוך מיוזמה הזו, שהיא עדות למתנדבים הנהדרים בליגת הבייסבול של דובאי והאגודה הישראלית לבייסבול".

קמפיינים

סדרת צילומים מיוחדת בכיכובה של לורן (לורי) שטרן, בת 22 מפרדס חנה, דוגמנית, בלוגרית, אקטיביסטית לדימוי גוף ובעיקר דמות מעוררת השראה שצולמה בתל אביב, מציגה את הפריטים הבולטים מהקולקציה החדשה. לצד קריירת הדוגמנות, שטרן מעבירה הרצאות בנושא בודי-פוזיטיב, מתראיינת בתכניות בוקר ובמגזינים, כותבת מאמרי דעה, ומתחזקת עמוד אינסטגרם שכולו סטייל, חיוביות ואותנטיות, בו היא מפזרת מסרים של קבלה עצמית.

את הפעילות שלה היא החלה בגיל 17 מתוך חיבה לאופנה ולסטיילינג, וגם מתוך תחושת שליחות. "בתור ילדה לא נחשפתי לייצוגים במדיה של נשים או אנשים בכלל שנראים כמוני, ובאיזשהו מובן זה גרם לי להיות מאוד שיפוטית וביקורתית כלפי עצמי ולפעול מתוך מקומות מאוד כואבים ושליליים", מספרת לורי. "רק כשראיתי שיש אנשים כמוני, במיוחד נשים שאני יכולה להזדהות איתן, שחיות את החיים שלהן ברכות ובחמלה, אז הבנתי שזה בעצם משהו שמותר לי לעשות אותו בעצמי".

כבר מספר שנים שלורי מדגמנת למותגי אופנה ולהפקות במגזינים, ולאחרונה אף כיכבה בעמוד האינסטגרם של מגזין ווג ארה"ב. קשה שלא להתפעל מהמקצועיות שלה על הסט, ומהתחושה הנינוחה שהיא משדרת מול עדשת המצלמה. "במשך שנים 'פירקתי' את הגוף שלי לגורמים ולבעיות וניתחתי כל חלק וכל קפל. כיום אני מאוד משתדלת (ולא תמיד מצליחה) לא לעשות את זה יותר ולהסתכל על עצמי כשלם, כי אני באמת מאמינה שהשלם גדול מסך חלקיו".

בתמונות מציגה לורי את הפריטים החדשים מתוך קולקציית אביב-קיץ 2021, ביניהם בגד ים שחור של בית האופנה האיטלקי VERSACE, המעוצב במראה קאט-אאוט עם טבעת מוזהבת ומזכיר את הסגנון האייקוני של ג'ניפר לופז; אוברול בסגנון רטרו חושני בעיצוב בית האופנה DSQUARED2 ששולב עם חגורת אבזם זהב של VERSACE; ז'קט רכיסה כפולה במראה על-זמני בעיצוב בית האופנה הצרפתיISABEL MARANT ששולב עם עגילים מבית PACO RABANNE; לוק במראה ספורטיבי שכולל טופ ומכנסיים בעיצוב המותג הבועט OFF WHITE; ומעיל צמר אדום עם חגורת קשירה בעיצוב MICHAEL KORS, שצולם על רקע חוף הים המרהיב של תל אביב רגע לפני השקיעה.

סדרת הצילומים התמקדה גם בפלטת גוונים וורודים. בין הלוקים הבולטים מככב בלייזר מעוטר נוצות בגוון ורוד-פוקסיה בעיצוב בית האופנה האיטלקי THE ATTICO, שניתן ללבוש אותו גם כשמלת מיני; בגד ים שלם מבית המותג הבריטי HUNZA G, ששולב עם התיק המיניאטורי הוורוד והמנצנץ של בית האופנה FENDI, אותו בחרנו לקשור כחגורת שרשרת זהב סביב המותן; סווטשירט עם הדפס לוגו בגוון ורוד-בייבי בעיצוב BALENCIAGA ששולב עם סניקרס של OFF WHITE; וההלבשה התחתונה האייקונית של CALVIN KLEIN שמוצעת גם במידות פלאס-סייז.

לורי שטרן לפקטורי 54. סיימון אלמלם,
לורי שטרן מדגמנת לפקטורי 54/סיימון אלמלם

השחקן הוותיק והמוערך צחי נוי אשר פרץ בסדרת הסרטים האייקונית אסקימו לימון והרפרטואר שלו מכיל עשרות סדרות, סרטים ואפילו ריאלטי אחד הגולסטאר חתם בימים אלה בסוכנות השחקנים הוותיקה של גדי בר לביא.

צחי נוי. יחצ,
צחי נוי/יחצ

יוזמות

חניכי הצופים בתל אביב, בשיתוף העיריה, מביאים מהספריות הציבוריות, וללא תשלום, ספרים לתושבי העיר. כל מה שצריך הוא להירשם לשירות, ועל פי הספריות - יש ביקוש רב בתקופה האחרונה לשירות.

חניכי וחניכות הצופים מביאים את הספרים עד לפתח הבתים, תוך כדי שמירה על כללי הקורונה, מקיימים גם קשר ידידותי ומתעניין עם מקבלי המשלוחים, ובמידת הצורך יוכלו לסייע לאזרח הוותיק או מוגבל התנועה גם בנושאים אחרים ויפעלו להפיג ולסייע בבדידות, ככל שיוכלו. פעילות ההתנדבות של חניכי הצופים בתל אביב היא רק אחת מתוך עשרות פעולות התנדבות שבהם עוסקים הצופים בימים אלו בכל רחבי הארץ.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "תנועת הצופים שמה לעצמה מטרה לעמוד לרשות החברה בישראל בזמן סגר הקורונה בכל נושא ובכל תחום בה היא נדרשת, ויכולה לסייע. אלפי חניכים פעילים מאז תחילת הסגר בעזרה לזולת ולקהילה. ורק לדוגמא - בהרצליה מתנדבים החניכים בבית חולים שלוותה, ובכפר- סבא בבית חולים מאיר, בירושלים שפצו בני הנוער של הצופים מועדון לנוער בסיכון".

פרויקט ספריות של תנועת הצופים. תנועת הצופים,
בדרך לעוד קורא מרוצה. תנועת הצופים/תנועת הצופים

על פי נתוני משרד הרווחה מדי נרצחות כ-20 נשים בישראל שנה ישנם בישראל ועשרות רבות חוות אלימות באופן יומיומי בדרגות שונות. מגפת הקורונה אומנם הקפיאה תחומים רבים בחיינו, אך דווקא האיצה את אירועי האלימות במשפחה, כאשר מספר התלונות גדל פי שלושה ומקרים רבים לא מגיעים לידי דיווח.

בעקבות שידור כתבתו של בן שני, על מקרה שירה איסקוב שזעזע את המדינה, החליטה יערית שושן-סבג מייסדת משרד הפרסום החברתי The Brand House לצאת במהלך דיגיטלי התנדבותי חשוב, המשתמש בכוחן העצום של הרשתות החברתיות ומזמין גולשים להחליף באופן אקטיבי את מסגרת הפרופיל שלהם באיור של שירה איסקוב ועדי שכנתה. במקביל מתבקשים הגולשים לתייג את האשטאג #תהיו עדי. מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות והשיח בנושא אלימות בנשים וליצירת שינוי אמיתי.

לדברי יערית שושן-סבג: "כשראיתי בטלוויזיה את מקרה האלימות הקשה נגד שירה איסקוב הזדעזעתי עמוקות, לא רק כאישה, אלא כאדם. לא יתכן שבמדינת ישראל של שנת 2021, נשים עדיין משמשות שק חבטות של גברים אלימים איתן הן חיות. המדינה אומנם הציגה בשנת 2017 החלטה ליישם תוכנית למניעת אלימות נגד נשים, אך זו אינה מספיקה. תקופת הקורונה פוגעת כלכלית ונפשית בכל אזרחי ישראל, אך מביאה לקצה גברים בעלי נטייה לאלימות, אשר מוציאים את תסכולם על נשים חסרות אונים החיות איתם. כל מקרה של אלימות יכול להסתיים ברצח וכל מקרה של רצח יכול להימנע עם ערנות של הסובבים, חקיקה של הממשלה וטיפול של גורמי רווחה.

"החלטנו ליצור מהלך קטן עם חשיבות ענקית להעלאת המודעות נגד אלימות, מסבירה עו"ד רוני ססובר ומנכ"לית משרד הפרסום ‏The Brand House. על ידי הוספת המסגרת המאוירת עם דמויותיהן של שירה ועדי על ידי אדם, נחשפים למהלך כל חבריו והמקרה בפרט והנושא בכלל מגיעים אליו. העלאת נושא האלימות נגד נשים מלמטה גורמת ללחץ ציבורי שיקדם עוד חקיקה ועוד עזרה לנשים אלו. הדבר חשוב במיוחד בתקופת הקורונה, בה בעוד שמקרי האלימות גוברים, הם נדחקים לשוליים של הנושאים בהם עוסקת הממשלה.

לקמפיין הצובר תאוצה במהירות נרתמו עד היום משפיעניות וידועניות רבות שראו את מטרתו חשובה והחליפו את תמונת הפרופיל, ביניהן: רוית אסף, מיכל חלפון ועוד.

קמפיין תהיו עדי. יחצ,
קמפיין תהיו עדי/יחצ

הסגר משפיע על כולנו, הילדים בבית, אין גנים ובתי ספר וגם החורף הגיע, אז מה עושים עם הילדים?
חברת HP השיקה אתר ובו מגוון רב של פעילויות לילדים בכל מיני גילים, באתר ניתן למצוא חוברות ופעילויות למגוון גילאים, רק להדפיס ולעשות. באתר תוכלו לבחור לפי פילטר של טווח גילאים, אופי הפעילות ועוד.

https://www8.hp.com/il/he/printers/printandplay/index.html

האתר חינמי וכך גם החומרים בו

  • לגילאי 2-4 ניתן למצוא הפעלות של צעדים ראשונים כדי ללמוד דרך משחק - עם פעילויות חינוכיות קלות, כגון ציור מנקודה לנקודה או צביעה של חיות מגן החיות, הכנת כובעי שלג מקסימים ואפילו למידה על צבעים בעזרת גלידה
  • לגילאי 8 ומעלה ניתן למצוא דפי צביעה של עיצובים מורכבים כמו דרקונים מיסטיים וחיות בר אחרות, ללמוד על תרבויות אחרות ברחבי העולם וליצור עבודות יד כמו טחנות רוח וסירות
  • ולגילאי 4-8 פעילויות דרכן ניתן לחקור רעיונות מלהיבים למשחקים עם ילדיך דרך המשחקים שלנו להדפסה חינם - החל מיצירת בובות אצבע של חיות המחמד האהובות עליהם, דרך פתרון מבוכים מאתגרים כדי להציל את המצב, וכלה בהכנת אביזרים משלהם למשחק תחפושות, מכובע שף ועד מסכה קסומה של חד-קרן
seperator

חברת אלעד, חברת התוכנה מובילה בישראל החליטה לחמם את לב העובדים בפתח החורף. החברה רכשה כ-1000 חבילות חורף הכוללות שמיכה מפנקת , חליטות תה איכותית, ושני ספלים בצירוף ברכת תודה ואפשרה לעובדים לבחור למי ירצו להעביר הלאה את המתנה להורים, אחים, קרובי משפחה או חברים והתגובות היו חמות ומתלהבות מאוד. דגן הלוי מנכל אלעד מערכות: "מבצע חבילות החורף היה הצלחה. ניכר היה שהעובדים שמחו עוד יותר לאפשרות לפנק ולהעביר הלאה את הפינוקים לבני משפחה או חברים. המבצע יצר גאווה וחיבור אמיתי בקרב העובדים".

אלעד מערכות. יחצ,
אלעד מערכות/יחצ

השבוע ביקר חגי רזניק, מנכ"ל המשרד לחיזוק וקידום קהילתי בכפר השיקומי "עדי נגב נחלת-ערן", ייחודי מסוגו בעולם בו ניתן מענה לילדים ואנשים עם מוגבלויות קשות מכל קשת החברה הישראלית. את הביקור ליוו מנכ"ל הכפר אבי וורצמן, ומשה סוויל סמנכ"ל רגולציה של רשת עדי. בביקורו קיבל רזניק, סקירה על אתגרי תחום השיקום, ובית החולים השיקומי. בהמשך הביקור פגש ברחבת השיקום דיירים מהכפר ומתנדבים.

אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר השיקומי עדי נגב נחלת ערן: "אנו מודים לחגי רזניק על שותפות אמתית בפיתוח הכפר, ובסיוע משמעותי לבניית בית החולים בשכונת המגורים בכפר הסטודנטים של הכפר השיקומי עדי נגב נחלת-ערן. בזכות עבודה משותפת, אנו זוכים לסייע לאלה שבאמת צריכים את עזרתנו, הן מבחינת טיפול שיקומי, והן מבחינת מענה לילדים ומבוגרים עם מוגבלות".

חגי רזניק, מנכ"ל המשרד לחיזוק וקידום קהילתי: "העשייה של עדי נגב נחלת ערן היא פורצת דרך בכל קנה מידה. כל ביקור במקום מחזק את האמונה באדם. זכיתי בחברות עמוקה עם הנהלת הכפר שהלכה והתהדקה בשנים האחרונות ובתפקידיי השונים ואני גאה בה עד מאוד".

ביקור חגי רזניק בכפר השיקומי עדי נגב. יחצ,
חגי רזניק בביקור בעדי נגב/יחצ

לקראת חג הפורים, ארגון בית הגלגלים הפועל למען צעירים ובוגרים בעלי מוגבלות החל במבצע של מארז משלוחי מנות צבעוניים ומפנקים במטרה לגייס תרומות לעמותה. בית הגלגלים מציע למכירה מארזי חג מיוחדים וייחודיים בגדלים שונים ומארז ללא גלוטן! השבוע משתתפי מרכז היום של בית הגלגלים (בתמונה) סייעו באריזה, כשכל ההכנסות יועברו לעמותה כמקור הכנסה להבטחת המשך פעילותם. בעמותה מספרים שנמכרו כבר 100 מארזים ולכן ישמחו לקבל את הזמנותיכם מראש שכן הסגר והקורונה מהווים אתגר לפעילותם, עזרו להם והזמינו מהמארזים שלנו ויחד תתמכו בחברי בית הגלגלים בהמשך מסעם, הזמנות מתקבלות במספר הטלפון- 09-9557999 או בהזמנה מקוונת באמצעות הלינק http://bit.ly/3htdthg

המציאות החדשה מציבה עימה אתגרים ומכשולים ואנו רוצים להבטיח את המשך קיום הפעילות לחניכים שלנו. גם בסגר זה, הפעילות נמשכת כרגיל תחת כל הנחיות התו הסגול במטרה להפיג את הבדידות והפחד שיוצרת הקורונה. רכישת המארזים מוכרת כתרומה לפי סעיף 46א' לפקודת מס הכנסה.

יונתן קרני מנכ"ל בית הגלגלים: "בית הגלגלים מהווה עבור החניכים והבוגרים שלנו "בית שני" חם, אוהב ומצמיח. בכל תקופת הקורונה המשכנו בפעילות, מתוך הבנה שהחשיבות שלה עבור חברי הבית ובני משפחותיהם. הפעילות מתקיימת בזכות המתנדבים המדהימים והמסורים, ובזכות תורמים ותומכים שרואים בפעילות מפעל חברתי חיוני. משלוחי המנות מהווים עבורנו ערך מוסף, ודרך להנכחת נושא המוגבלות בשיח הציבורי. אנחנו מזמינים אתכם לרכוש את משלוחי המנות החברתיים שלנו!"

משלוח מנות ארגון בית הגלגלים. יחצ,
משלוח מנות של בית הגלגלים/יחצ

חיסונים וקורונה

שימי תבורי, מלווה בזוגתו יהודית באומן, הגיע אתמול לקבל את מנת החיסון השנייה נגד נגיף הקורונה במתחם החיסונים של מאוחדת בכיכר רבין.

נוסף לתמיכתה הצמודה של יהודית, קיבל הזמר המתרגש עידוד וזריקת אומץ נוספת גם מסטנדאפיסטית הדר לוי שקפצה למתחם החיסונים כדי לתעד המתרחש לתכנית 'שי בשידור' שתשודר בשישי הקרוב.

"חששתי אבל אני יודע שזה צעד חשוב גם לקבל חיסון וגם לתת דוגמא אישית. ועוד עם הדר לוי לצידי, זו הייתה חוויה ממש מצחיקה וכיפית", מסר תבורי כשהוא מחזיק בתעודת המתחסן וכבר מתכנן תכניות לעתיד.

שימי תבורי, יהודית באומן והדר לוי. שקד הראל,
שימי תבורי, יהודית באומן והדר לוי/שקד הראל

תיירות

חולמים על חופשת פסח באיי יוון? מלון בוטיק נחשולים, הממוקם על רצועת החוף היפה בישראל, מזמין אתכם לחוות את אווירת איי הים התיכון, בחדרי המלון, בסוויטות וב'כפר היווני' החדש שבנייתו החלה בשנה האחרונה- יחידות בוטיק משפחתיות ומפנקות, בנות שני חדרים כל אחת, בסגנון יווני.
יחידות הבוטיק החדשות מאפשרות ליהנות משני העולמות: מצד אחד לצאת לחופשה עם הילדים ומצד שני ליהנות מפרטיות זוגית בזכות שני חדרים מופרדים זה מזה ומבלי להתפשר על עיצוב ואיכות החדר.

המלון מציע חדרים זוגיים ומשפחתיים ללינה בלבד (ללא ארוחות) במחירים מיוחדים לתקופת הפסח:
החל מ-738 שקלים לזוג בחדר רגיל ו-1440 שקלים לזוג בחדר בוטיק הסמוך לקו המים או בוטיק משפחתי.

החדרים החדשים הם סוויטות משפחתיות שעברו שיפוץ מוחלט במהלך 2020 והם כוללים בין היתר חיפוי חדש בצבעי כחול ולבן בסגנון כפר יווני, חצר פרטית מפנקת עם פרגולה ופינת ישיבה עם כריות וריהוט אלטרנטיבי, שבילים מודרניים ומרבצי דשא מפנקים לבילוי משפחתי משותף. פנים החדר עוצב בסגנון מודרני ויוקרתי עם דגש על נוחות ושימושיות תוך הקדשת מחשבה רבה לצרכי המשפחה שבאה לנפוש לחוף הים התיכון.

החדרים מאובזרים בטלוויזיה גדולה בכל חדר, מכונת אספרסו, מקרר, ערכת קפה, מיזוג, כספת, תאורת אווירה, שני כיורים ומקלחת גשם מפנקת. החדרים מתאימים לאירוח של עד 5 נפשות: שניים בחדר השינה ועוד 3 בחדר המרכזי בו יש ספה נפתחת וכורסא נפתחת.

מלבד החדרים היווניים תוכלו להתרווח באגף הסוויטות במלון הכולל 2 מבנים דו קומתיים חדישים, בהם סוויטות הפונות אל הים, ברובם לזוגות בלבד וחדרי בוטיק משופצים ומפנקים הממוקמים מטרים בודדים משפת המים.

במהלך החופשה שלכם תוכלו ליהנות ממרחבים פתוחים, אינסופיים כמעט של מדשאות מוריקות וחוף הים היפה בישראל הכולל מפרץ טבעי, לגונות של מים צלולים ותכולים, איים קטנים סמוכים אל קו החוף, דגים, ציפורים ושקיעות קסומות.

לאורך כל התקופה המלון פועל בהתאם לעדכונים של משרד הבריאות. החדרים במלון עומדים בתקנים המחמירים ביותר, על פי הנחיות של משרד הבריאות והתו הסגול. כל האורחים מגיעים עם מסכות, ומי שלא עוטה אחת כזו - מקבל אותה עם הגעתו לקבלה. במתחם עצמו יש עמדות לחיטוי ידיים, והאורחים עוברים בדיקת חום עם הגעתם.

איתי אשל מנכ"ל מלון בוטיק נחשולים: "עשרת חודשי הקורונה היוו אתגר עצום עבור המלון המתפרנס מתיירות חוץ ופנים. למרות הקשיים ניצלנו את התקופה לשיפוץ ושידרוג המלון בכ-5.5 מליון שח שהושקעו בשיפוץ ושידרוג חדרי אירוח וותיקים לכפר יווני, שיפוץ חדר האוכל המרכזי ועוד.מחכים לכם על החוף היפה בישראל".

מלון בוטיק נחשולים. שרית גפן,
מלון בוטיק נחשולים/שרית גפן

חברות וטכנולוגיה

עיריית קיימברידג' במסצ'וסטס רכשה 1000 מערכות ישראליות לטיהור אויר, כולל מנגיף הקורונה, שהותקנו באולמות ההרצאות באוניברסיטאות הרווארד, MIT ומוסדות לימוד נוספים. המערכות הן פיתוח של הסטרטאפ הישראלי Aura Air והן מבצעות זיהוי של חומרים מסוכנים, סינון, טיהור ותחלופה מלאה של האויר מספר פעמים בשעה בחללים סגורים. במחקר שנערך בבית החולים שיבא נקבע כי המערכת בעלת יכולת השמדה של חיידקים ונגיפים שונים כולל נגיף הקורונה בשיעור של 99.97%.

הטכנולוגיה של אורה אייר פועלת במספר שלבים: ניתוח איכות האויר בתוך החדר כולל טמפרטורה, לחות, פחמן דו חמצני, גזים אורגניים ועוד, השוואת הממצאים לאויר מחוץ לחדר באמצעות בינה מלאכותית וטיהור, חיטוי וסינון אוטומטי של החלל הפנימי דרך ארבעה פילטרים וטכנולוגיות ייחודית. המערכת נותנת המלצות לאוורור החדר במקרה הצורך ומתריעה בכל מקרה של עשן סיגריות, נוכחות גזים רעילים שיכולים להעיד על תחילתה של שריפה או זיהום ממקור אחר וזאת באמצעות אפליקציה יחודית. הפרויקט נעשה באמצעות Red Barn Advisory האמריקאית שמקדמת קיום שגרת חיים רגילה גם בתקופת הקורונה.

אביעד שניידרמן, מייסד ומנכ"ל אורה אייר, אמר שהחברה גאה במוצרי טיהור האויר המאפשרים לסטודנטים ולאנשי הסגל לקיים את הלימודים גם בתקופה הזו ולצמצם את הסכנה לפגיעה בבריאותם. המערכות יעילות והכרחיות גם בתקופה שלאחר הקורונה בכך שהן מסייעות להפחתת הסיכונים להדבקה בחיידקים ונגיפים אחרים. טיפול נכון באוויר בחללים סגורים הוכחה כתורמת בצורה משמעותית לעלייה בריכוז, מוטיבציה ויכולות קוגניטיביות.

התקנת מטהר בספרייה בקיימברידג'. יחצ,
התקנת המטהר בקיימברידג'/יחצ

רשת אלן קאר, רשת עולמית של מרכזי גמילה מעישון וטיפול בהתמכרויות, פועלת יותר מ-13 שנה בישראל לגמילת ישראלים מעישון. בשנה האחרונה המשיכה הרשת להתרחב. זאת, למרות אתגרי הקורונה, במטרה לייצר פריסה ארצית ובכך להנגיש את השיטה עבור כלל אזרחי ישראל. אחרי שבנובמבר 2020 פתחה סניף בבאר שבע, תשיק הרשת סניף חדש בירושלים בסוף ינואר 2021, יהיה זה הסניף ה-5 של הרשת בישראל

את הסניף ינהלו האחים הירושלמים יאיר ומנחם שופל. יאיר שופל הוא עורך דין וותיק, שנגמל מעישון באמצעות שיטת אלן קאר לפני תשע שנים. מנחם שופל, הינו איש עסקים בתחומי הנדל"ן והקמעונאות, נגמל מעישון לפני שלוש שנים גם באמצעות השיטה, בעקבות אחיו יאיר.

יאיר ומנחם שופל. יחצ,
יאיר ומנחם שופל/יחצ

בימים טרופים אלו, בעיצומו של סגר שלישי בישראל, בהם רפואה משלימה מוגדרת כחיונית, "בית דרך חיים" הבית לחיים בריאים בנמל תל אביב, פתוח 6 ימים בשבוע ומזמין אתכם לברוח מהכל ולהגיע לטיפול מגע מאזן, מרגיע וחיוני.

"בית דרך חיים", הבית לחיים בריאים, נפתח בקיץ 2005 בחלק הצפוני של נמל תל אביב, מול הים התיכון, על רקע הנוף של קו החוף, הירקון ומתחם הנמל. מאז בחרו עבור אורחי המקום בטיפולים המוצלחים ביותר והוקם צוות המטפלים הטוב ביותר, והכל באווירת רוגע ובריאות. במקום ממתינים לאורחים מיטב המטפלים והטיפולים, הכל כדי שוכלו למצוא את מה שנכון עבורם, תוך הקשבה, נתינה וניסיון רחב.

בית דרך חיים בנמל תל אביב. יחצ,
בית דרך חיים/יחצ

מותגים

חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, המייבאת ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים, תייבא לישראל תרסיס שמן זית כתית מעולה, של המותג האיטלקי CIRIO (צ'יריו). שמן הזית מיוצר בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.5%.

התרסיס מכיל 100% שמן זית ופותח ללא גז במטרה לקדם אורח חיים בריא ולהעניק חווית בישול טבעית, בריאה יותר, מדידה ה ונוחה לשימוש. בהתזה בודדת רק 1.6 קלוריות, אידיאלי לטיגון, אפייה ותיבול. בתום השימוש ניתן לעשות שימוש חוזר בבקבוק התרסיס, ולמלא אותו מחדש מתוך בקבוק גדול וחסכוני יותר הנמכר על המדפים לצד התרסיס.

שמן הזית CIRIO הינו תוצר של ידע והכרות עמוקה עם חומר הגלם, זיתים שנבחרו בקפידה, ניסיון רב שנים ותשוקה. אופיו הרב גוני וריחו העוצמתי, הם שהופכים אותו לתבלין החיוני והמושלם לשימוש יומיומי במטבח. תרסיס שמן הזית מגיעים בבקבוק מעוצב ונוח לשימוש. אידאלי לטיגון, אפייה ותיבול ומשתלב מצוין גם במנות דגים.

מדובר במוצר איכותי במיוחד, המיוצר בשיטה איטלקית מסורתית, ובתהליך ייחודי, ואינו עובר את כל הסינונים המקובלים בהפקת שמן הזית. אי לכך, מקבל השמן מרקם אחר וטעמו המקורי בולט יותר מהשמנים הרגילים, ורמת החמיצות שלו אינה עולה על 0.5%.

צ'יריו הינו, מותג מוביל בינלאומי הקיים מאז שנת 1856. והפך לאחד המותגים הגדולים והמוערכים בחקלאות ובקולינריה האיטלקית. החברה מפיקה את השמנים במפעליה שבאיטליה, שהינם מהמתקדמים בעולם מבחינת טכנולוגיה וסטנדרטים מהגבוהים בעולם המשמרים את התהליכים המסורתיים בכדי לשמר את הטעמים, המרקם והאיכות הגבוה של שמן הזית.

השמן בכשרות פרווה OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר תרסיס שמן זית כתית מעולה 200 מ"ל - 27.90 שקל

תרסיס שמן זית של ישרקו. יחצ,
תרסיס שמן זית צ'יריו/יחצ

ט"ו בשבט ידוע כחגם של הפירות היבשים ובתקופה זו, חל גידול של 300% במכירת בשוק הפירות היבשים והפיצוחים מכל הסוגים, וכן גדל מאד מגוון הפירות היבשים המוצעים למכירה. יחד עם זאת, בשנים האחרונות, בעיקר בשל עליית המודעות לאורח חיים בריא, גדל שוק הפירות היבשים והוא מגלגל על פי הערכות מעל 2 מליארד שקל בשנה ובתקופת החג, היקף המכירות גדל פי שלושה. חברת 'מיה תעשיות מזון' הינה בין המשווקות המובילות של פירות יבשים בישראל.

'מיה תעשיות מזון', מציעה לקראת ט"ו בשבט, קטגוריה בריאה יותר, בשוק הפירות היבשים בישראל- "הסדרה הטבעית", אשר כוללת , מארזי פירות מיובשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל בגדלים שונים המותאמים לצרכן הישראלי. כל מוצרי הסדרה נארזים בסביבה חופשית מגלוטן.

סדרת "פירות יבשים ללא תוספת סוכר" כוללת בשלב זה ארבעה מוצרים : אננס מיובש, מנגו מיובש, קוקוס מיובש וחמוציות ברכז תפוחים. כל ארבעת המוצרים הינם ללא תוספת סוכר וללא תוספת צבעי מאכל. בניגוד למוצרים הקיימים בשוק ומגיעים בתפזורת, ללא "אבא ואמא" מוצרי מיה תעשיות מזון מגיעים באריזה שקופה, סגורה השומרת על טריות ומונעת כניסת מזיקים ולא פחות חשוב, כוללת כתובת של היצרן- יש למי לפנות במידת הצורך. מיה תעשיות מזון מציעה מגוון רחב ואיכותי של פירות מיובשים באריזות שקופות: תמרים, משמשים, תאנים, צימוקים בהירים, שזיפים ללא גלעין, חמוציות חתוכות עם רכז תפוחים, מלון, אננס, מנגו, תפוח עץ, פפאיה, רצועות קוקוס ועוד.

הפירות היבשים מסדרת 'פירות יבשים ללא תוספת סוכר' עשירים בסיבים תזונתיים, כאשר שילובם עם מתיקות הפרי, גורם לתחושת שובע לאורך זמן רב . על כן, הפירות היבשים מהסדרה הטבעית של 'מיה תעשיות מזון' מומלצים לאכילה כתחליף לממתק או כתחליף לסוכר במאכלים. פירות יבשים, דלים בנתרן ועשירים מאוד באשלגן ובכך מסייעים במניעת יתר לחץ דם. הם גם עשירים בסיבים תזונתיים, אשר מסייעים להקניית תחושת שובע. מלבד כמאכל בפני עצמו, ניתן להוסיף את הפירות היבשים לפשטידות, סלטים, בישולי עוף ואורז וכדומה.

טווח מחירים לצרכן: החל מ-9.90 עד 24.90 שקל. כשרות-בד"צ מהדרין. כל מוצרי הפירות היבשים הינם פרווה, מיוצרים ונארזים בסביבה חופשית מגלוטן. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

פירות יבשים של מיה. יחצ,
פירות יבשים של מיה/יחצ

מחליק השיער brush & shine VALERA הינו שילוב של מחליק שיער וסופר מברשת המתלבשת על המחליק בעת הצורך ומשלבת סיבים מחומר טבעי, העוזרים בן היתר להתיר קשרים ולסדר את השיער לפני ההחלקה. המחליק מסייע להעניק לשיער ברק טבעי ופותח בטכנולוגיית פיזור חום אחיד לשמירה על בריאות השיער. המחליק מאפשר 3 פעולות: מחליק, מסלסל ומסרק, ובנוסף משלב טכנולוגיית color care שפותחה על ידי חברת VALERA, על מנת לשמור על שיער צבוע ולמנוע דהייה של הצבע בעקבות ההחלקה. בנוסף, מגיע עם 3 שנים אחריות מלאות.

מחיר לצרכן : 490 שקל, ניתן להשיג בוואלה שופס, הייטקזון, אתר עזריאלי, רשת א.ל.מ, וחנויות חשמל נבחרות.

המכשיר משלב

  • צג דיגיטלי לבקרת טמפרטורה עד 230 מעלות
  • חמש שכבות של פלטות קרמיות עם ציפוי מיוחד המונע הדבקות השיער ולחום אחיד
  • מחולל יונים המסייע במראה שיער מבריק
  • מבנה מעוגל המאפשר להחליק ולסלסל את השיער בו זמנית
  • קצוות קרים למגע - לבטיחות מרבית ושימוש קל
  • זיכרון פעולה אחרונה
  • כבל ארוך במיוחד 3 מטר לתפעול נוח
  • ראש סיליקון לאחסנה מהירה ולבטיחות מרבית
  • תיק נשיאה מהודר
מחליק של וולרה. יחצ,
המחליק של Valera/יחצ

מבצע - מגוון זוגות מוצרים לטיפוח העור ב 35% הנחה עד ה 26.1 באתר דוקטור עור

ד"ר עור. Dror Emon,
דוקטור עור/Dror Emon

שעון חכם לילדים הגרסה החדשה עם שיחות וידיאו. חברת קידי תקשורת בעלת מותג שעוני הילדים החכמים kidiwatch תשיק בקרוב שעון חכם לילדים KIDIVIDEO המאפשר לבצע שיחות וידיאו לייב. השעון החכם מאפשר להורים לא רק לקבל נתונים בכל רגע היכן הילדים נמצאים פיזית, להאזין לאילו תכנים הם נחשפים, לתקשר איתם באמצעות אפליקציה, לקבל התראות אזהרה בעת מצוקה ולראות פיזית את סביבת הימצאותם, אלא גם שיחות וידיאו באמצעות מצלמה המותקנת על השעון אותה ניתן להפעיל מהנייד של ההורה בלבד.

בעידן בו שיחות הוידיאו הפכו לפופולאריות הן באמצעות תוכנות מחשב והן באמצעות אפליקציות שונות, החברה החליטה לקחת צעד אחד קדימה את השעונים החכמים ולאפשר תקשורת וידיאו מעבר לתקשורת הקולית והטקסטואלית.

ה Kidi-Watch מכיל שלל פונקציות בטיחות לילדים כדוגמת איתור מיקום על גבי מפה באמצעות GPS, שיחות קוליות למספרים המוגדרים על ידי ההורה מראש, צ'אט קולי והודעות firewall. כמו כן, ניתן להגדיר מרחב פעילות של הילד באמצעות גדר אלקטרונית עם דיווח על כניסה ויציאה מאזורים מוגדרים מראש. לשעון פונקציה של כפתור SOS לשיחת חירום.

השעון החכם מאפשר האזנה מרחוק לסביבת השעון, צפייה בהיסטוריית מיקומים וכעת גם אפשרות לצילום מרחוק של אזור הפעילות. השעון פועל באמצעות רשת האינטרנט הסלולרית ומאפשר להאזין לתכנים אליהם נחשפים הילדים ולנסות למנוע מצבים של מצוקה, שיימינג חברתי, שכחה וכל סכנה אחרת אצל הילד/ה. כמו כן, יש בו אפשרות למדידת צעדים ומרחק של הילד/ה פונקציה מעולה למי שרוצה לשמור על כושר והכל במכשיר אחד חכם.

למעשה השעון מהווה תחליף לטלפון סלולרי להורים אשר אינם חפצים לתת מכשיר סלולרי לילדים. השליטה בשעון נעשית באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים.

השעון החכם Kidi-Watch נבנה על בסיס בינה טכנולוגית המבוססת על תכונות של אמצעי בטיחות חדיש הנשען על הצרכים של ההורים בעת שהילד/ה מחוץ לבית הן אם במסגרת חינוכית והן אם בזמן בילוי ומשחק. בארצות מזרח אירופה, צרפת וגרמניה השעון נחשב לאמצעי בטיחות וזהירות פופולארי מאוד שנחל הצלחה רבה. לאחרונה החברה חתמה גם על חוזה עם ספקיות אינטרנט אירופאיות לשיווק השעון בפולין.

להבדיל ממכשיר סלולרי, ב- KidiWatch להורה השליטה המלאה אל מי הילד/ה יחייגו, עם מי יתכתבו ומתי יוכלו לשחק בשעון, כל זאת נשלט על ידי ההורה באמצעות האפליקציה המותקנת במכשיר הנייד בנוסף ניתן להורה לנעול את המכשיר בזמן הגן, בית הספר ועוד.

השעון החדש עובד על דור G4 משקלו קל 54 גרם בלבד, המסך הוגדל לגודל של 1.4 אינצ', סוללה חזקה במיוחד MAH700 מתאים גם לבעלי מערכת הפעלה של אנדרואיד וגם IOS.

המחיר של הגרסה החדשה יעמוד על 499 שקלים. הערכה תכיל כרטיס סים לאינטרנט סלולרי של 019 אותו ניתן להפעיל באמצעות מנוי מוזל בעלות של 12 שקלים לחודש. מתאים לגילאי 3-10.

להשיג באתר של kidiwatch.co.il משלוח חינם וכן ברשתות וחנויות ברחבי הארץ.

קידי ווטש שעון חכם. יחצ,
השעון החכם של קידי ווטש/יחצ

שגרת האיפור והטיפוח היומיומית בקיץ הישראלי דורשת התאמות ושינויים שיעניקו מצד אחד תחושה קלילה ונוחה על העור, ומצד שני מראה מט ואחיד. לצד זאת, כל השנה ובמיוחד בקיץ חשוב גם להגן על עור הפנים מהשמש בכדי למנוע סימני הזדקנות מוקדמת של העור, כמו כתמים וקמטים. בשביל להשיג את כל זה לא באמת חייבים להסתובב עם תיק טיפוח שלם.

לשם כך מרחיבה ד"ר פישר את סדרת ג'נסיס סאן ומשיקה קרם לחות והגנה BB+. הקרם החדש, פרי פיתוח חדשני ובלעדי של מעבדות ד"ר פישר - בעל מרקם קליל, לא שומני והיפואלרגני. הוא מתאים לאקלים החם והלח של מדינתנו שטופת השמש ומוצע בשני גוונים: מדיום ובהיר. קרם לחות והגנה BB+ של ד"ר פישר מעניק 6 פעולות במוצר אחד.

מהו בעצם קרם BB ומהו קרם BB+? BB הם ראשי תיבות של BLEMISH BALM (ריפוי פגמים). המוצר נולד בדרום קוריאה, שם הנשים שואפות לשלמות מראה העור ואוהבות מראה פנים חלק ואחיד. מטרתו היא לשלב מגוון צרכים במוצר אחד: להסתיר את פגמי העור ולהעניק לעור הפנים לחות, הגנה מהשמש ומראה עור בריא וחלק יותר. התכשיר החדש מסדרת ג'נסיס סאן, קרם יום מגן BB+, משלב את כל הפעולות ומוסיף הגנה מקרינת האור הכחול, הנפלט מהמסכים אליהם כולנו מחוברים יותר ויותר. מחקרים רבים שנעשו בשנים האחרונות מצאו כי האור הכחול מזיק לא רק לעיניים ופוגע במנגנוני השינה והערות אלא גם גורם ליצירת רדיקלים חופשיים המזיקים לעור הפנים. הקרם מיועד לשימוש יומיומי והופך את שגרת הטיפוח היומית לקלה ופשוטה יותר. ג'נסיס סאן קרם לחות והגנה BB+ אינו מכיל פראבנים, נבדק דרמטולוגית, ועבר את מבחן סנסיטיב - המעיד על התאמתו גם לעור רגיש. הקרם מכיל שילוב אפקטיבי ייחודי של רכיבים פעילים.

הפעולות במוצר של ד"ר פישר

  • הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש (SPF30).
  • הגנה מקרינת האור הכחול הנפלט ממסכים דיגיטליים (סמארטפון, טאבלט ומסכי מחשב).
  • מראה גוון אחיד.
  • מראה עור חלק וקורן.
  • סיוע במניעת קמטים וקמטוטים.
  • לחות ל-24 שעות.
קרם ד"ר פישר. יחצ,
קרם ד"ר פישר/יחצ

אמנם החיסון קרוב מתמיד אך נראה שממסכות לא ניפרד בזמן הקרוב ולפחות בשנה הקרובה,
חברת Snif&Smile מציגה פטנט ייחודי, ראשון מסוגו בעולם, מדבקה מפיצת ריח למניעת הריחות הרעים שמצטברים במסכה לאורך היום. המטרה של המוצר היא לתת תחושת רעננות וריח טוב לעוטה המסכה, יצירת חוויה חדשה בעת שימוש במסכה, עידוד השימוש ושמירה על בטיחות המשתמש וסביבתו. המדבקה נדבקת לכל מסכות הפנים שאנו מחויבים לשים ומקלה משמעותית על עוטה המסכה, מותירה לו ריח רענן לאורך כל היום ולפעמים גורמת לשכוח כמה המסכה עלולה להיות גם לא נעימה בעוד אנו מחויבים לעטות אותה. כל מה שצריך לעשות הוא להדביק את המדבקה בצידה החיצוני של המסכה וליהנות ממגוון ניחוחות נעימים ומרעננים.

המדבקות מגיעות בגיליון של 16 מדבקות (מינימום רכישה של 2 גיליונות). ריחות וצבעים: לילי (סגול), מנטה (תכלת), וניל (לבן), תפוח (ירוק), ותות (אדום). מחיר: 2 גיליונות מכילים 32 מדבקות - כמות לחודש - 33 שקלים. 4 גיליונות מכילים 64 מדבקות - כמות לחודשיים - 49 שקלים.

סניף אנד סמייל. יחצ,
מדבקות סניף אנד סמייל/יחצ

ג'מבו סטוק משיקה עם בוא החורף מגוון כירבוליות רכות, נעימות ואיכותיות במיוחד לזוג או ליחיד במחירים נגישים. קולקציית הכירבוליות מגיעה בארבעה צבעים: אפור כהה, אפור בהיר ורוד ואוף וויט, ובגדלים לזוג או ליחיד.

מחירים:

יחיד 150X200- 60 שקל
זוג 200X220- 70 שקל

כרבולית ג'מבו סטוק. יחצ,
כרבולית של ג'מבו סטוק/יחצ

"בן & ג'ריס" חברת גלידות הפרימיום מספר 1 בעולם' לא מפסיקה להפתיע, לחדש, ולרגש - בימים אלו משיקה החברה לראשונה אריזות של צ'אנקים בצק עוגיות שוקולד צ'יפס ללא הגלידה. אף על פי שזה די ברור, חב' בן & ג'ריס" מוצאת לנכון להדגיש שהפעם זה עוד לא גלידה חדשה אלא חגיגת לאוהבי צ'אנקים: "לפעמים כולנו חופרים בפינט גלידה ומחפשים בטירוף רק את התוספות ולכן הוחלט בחברת "בן & ג'ריס" לייצר אריזות מלאות בצ'אנקים".

בצק לא אפוי הפך לתופעה עולמית ובשנת 1984 "בן & ג'ריס" הייתה החברה האמריקאית הראשונה שהכניסה חתיכות גדולות של בצק עוגיות שוקולד צ'יפס לתוך הגלידה. היום הטעם בצק עוגיות הפך להיות טעם מוביל ואהוב. הלקוחות יוכלו לפזר את הצ'אנקים על הגלידה, לנשנש אותם מול הטלוויזיה או לאכול אותם ישירות מהשקית בדרך הביתה מהסופר.

אריזות צ'אנקים של בצק עוגיות - ברשתות השיווק, חנויות מובחרות ובחנויות המפעל של בן & ג'ריס
משקל - 227 גרם. מחיר מומלץ לצרכן 22.90 שקל.

אריזת הצ'אנקים של בן אנד ג'ריס. יחצ,
אריזת הצ'אנקים של בן אנד ג'ריס/יחצ

מיטה וחצי, מסדרת XL BED, מעוצבת דמוי במה, בעלת בד מזרן במצע השינה וראש מיטה בתפירת קווילט אנכית. למיטה מזרן רך ומפנק במיוחד בתוספת שכבת ויסקו בתפירת הבד הבאה במגע ישיר עם הגוף.

ליבת המזרן בנויה מקפיצי פוקט, שכבת HDS (פוליאורתאן סגול) המעניק רכות ונוחות מירבית ושכבת ויסקו בתפירת הבד.
למיטה רגלי קלאודיה מעוצבות (12 ס"מ) וארגז מצעים מעץ סנדוויץ' איכותי מרופד.

ראש מיטה רומנטיק גובה : 120/95 לבחירה

מנגנונים אפשריים לבחירה: שטוח/הידראולי/חשמלי U&D / U&D Total

להשיג ברשת "גוד נייט" בכל רחבי הארץ.

מיטת ויולט של גוד נייט. יחצ,
מיטת ויולט של גוד נייט/יחצ

Pandora - It's ME time עם 50% הנחה על כל תליוני קולקציית ME ברכישת 2 פריטים ומעלה. קולקציית ME מציעה פריטים ייחודיים וחדשניים למותג, בעיצובים בעלי משב רוח רענן וצעיר. בין הפריטים צמיד כסף לינקים שעליו ניתן לשלב תיליוני כסף (מוקטנים) במוטיב של חמסה, ברק, גל אוקיינוס ועוד לצד צמידי מומנטס ME בנגל או גמיש.

פריטים נוספים: שרשרת ביטחון וספייסר תליון כסף Me פלמינגו בשיבוץ אבני ספיר וורודות, עגילי כסף Me עץ הדקל, שרשרת לינקים Me ועוד. תליוני קולקציית ME יתאימו לצמידי Pandora Me בלבד.

ההטבה תתקיים עד 31.01.2021 או עד גמר המלאי בחנות האונליין בלבד: www.pandora-shop.co.il

פנדורה. יחצ,
פנדורה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully