וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס מציגה: האם זו נעל הכדורגל המתקדמת בעולם?

19.1.2021 / 11:00

החברה חושפת את הגרסה העדכנית לדגם Predator Freak. כוכב מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה שהיה הנסיין: "ברגע שנגעתי בכדור הרגשתי באמת בהבדל"

חברת adidas חושפת את הגרסה החדשה והעדכנית לדגם הכדורגל המפורסם: PREDATOR FREAK. מדובר בגרסה מתקדמת ביותר שפותחה במטרה לייצר שליטה מקסימלית בכדור באמצעות טכנולוגיית DEMONSKIN של adidas שנוצרה על מנת למקסם את כשרונם הטבעי של השחקנים.

טכנולוגיית DEMONSKIN מבוססת על שכבת דוקרני סיליקון ייחודיים, אשר עברה כיול מקדים על ידי אלגוריתם ממוחשב ומקיפה את גפת הנעל בנקודות המגע המרכזיות של השחקן בכדור. הטכנולוגיה הושקה לראשונה בשנת 2020. כעת הרחיבה adidas את כיסוי דוקרני הסיליקון בצורה שתקיף את הנעל ב-360 מעלות להבטחת שליטה מקסימלית וסיבוב הכדור.

נעל חדשה של אדידס. יח"צ אדידס,
התרשמות חיובית. פוגבה עם הנעל החדשה/יח"צ אדידס

פול פוגבה, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד, נבחר לשמש כאחד מהנסיינים הראשיים בפיתוח הנעל. ההתאמה, השחיקה והביצועים של הנעל נבחנו כשהיא על רגליו של פוגבה והוא העביר למפתחי אדידס פידבקים עליהם התבססו במקצי השיפורים. פוגבה ציין: "מהפעם הראשונה שבה ניסיתי את הנעל ידעתי שאדידס יצרה משהו מיוחד עם טכנולוגיית ה-DEMONSKIN שלהם. ברגע שנגעתי בכדור הרגשתי באמת בהבדל באופן שבו כף הרגל שלי נגעה בו. אני שמח שהניסיון שלי השפיע על העיצוב החדש של ה- PREDATOR".

דגם ה-PREDATOR FREAK החדש כולל גם עיצוב חדש ועדכני המאפשר לכף הרגל טווח תנועה גדול יותר. החלק העליון של הנעל התפור בטכנולוגיית PRIMEKNIT ללא שרוכים (טכנולוגיית תפירה מבד אחיד שיוצרת תחושה של גרב שעוטפת ישירות את הרגל) מאפשר כניסה קלה של הרגל ללא מאמץ.

העיצוב החדש מספק התאמה מושלמת לכף הרגל והקרסול, כמו גם יצירת שטח פנים אחיד לצורך שליטה ממושכת בכדור. הסוליה החדשה מיוצרת בטכנולוגיית CONTROLFRAME. מדובר בסוליה קלת משקל עם פקקים ייחודיים המאפשרים לשחקן יציבות ושליטה אופטימלית להבטחת כוח תנועה מקסימלי.

הדגם עתיד לככב על רגליהם של שחקנים רבים כולל פול פוגבה, טוני דוגן, רודריגו בנטקור, דויד אלאבה ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully