וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים עם מצלמה שפשוט יושבת בבית? ההצעה שלא תרצו לפספס

בשיתוף סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל

21.1.2021 / 14:00

מרגישים שהגיע הזמן למכור את ציוד הצילום הישן שלכם, ואולי אפילו להשתדרג עם הדברים הכי חדשים בשוק? הכירו את ההצעה המיוחדת של סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל, שרוצה לקנות מכם מצלמות ועדשות במזומן או טרייד אין. ואתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית בשביל זה

סטודיולנד יד שנייה. סטודיולנד,
סטודיולנד יד שנייה/סטודיולנד

כולנו היינו שם. אנחנו מחליטים שסוף כל סוף הגיע הרגע ומשקיעים ממיטב כספנו בסמארטפון חדש. הוא נהדר, ואנחנו משתמשים בו במשך כמה שנים, עד שבא לנו להשתדרג שוב ולהחליף אותו למשהו עכשווי וחדשני יותר. אבל מה עושים עם הסמארטפון הישן?

סביר להניח שכמעט בכל בית יש היום מגירה נשכחת עם כמה מכשירים סלולריים שיושבים בה ללא שימוש והצרה הזו לא נעצרת כמובן רק בטלפונים, אלא נכונה למגוון של מוצרים אלקטרוניים שאנחנו אוהבים להשתמש בהם, כולל כאלו מעולם הצילום.

אז אם גם אתם מחפשים פתרון למצלמות ולעדשות שלכם, בוודאי תשמחו להכיר את האפשרות המיוחדת שמציעה לכם סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל, לקנות מכם מצלמות ועדשות במזומן, בלי שבכלל תצטרכו לצאת מהבית ועם אופציה שווה במיוחד למי שמעוניין לעשות טרייד אין.

האפשרות המעולה הזו מתאימה מאוד לימי הקורונה, כי כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר או לשלוח הודעה ולקבל הצעת מחיר ראשונית, שנעשית על פי הערכת המוצרים שלכם בתנאים האופטימליים שלהם (עדיף שתשלחו גם תמונות!).

סטודיולנד יד שנייה. סטודיולנד,
סטודיולנד יד שנייה/סטודיולנד

אם הצעת המחיר נשמעת לכם טובה, סטודיולנד דואגת לשליח שמגיע עד אליכם הביתה, אוסף מכם את הציוד שאתם רוצים למכור ומעביר אותו לבדיקת החנות. אנשי סטודיולנד, מומחים בתחום, בודקים את הציוד ששלחתם ומוודאים שהוא תקין, שלא נעשה בו עודף שימוש ושאפשר יהיה למכור אותו כציוד יד שנייה, עליו הקונים מקבלים שלושה חודשי אחריות. במקרים של ציוד יקר יותר, בסטודיולנד גם דואגים לשלוח אותו לבדיקת מעבדה.

בשלב הבא, בהנחה שכל הבדיקות הראו שאפשר להתקדם, תקבלו את הצעת המחיר הסופית ואם החלטתם ללכת על זה ולמכור את הציוד הישן שלכם לסטודיולנד (שימו לב, מצלמות חייבות להיות משנת ייצור 2014 ומעלה), יש לכם החלטה לקחת: או לקבל העברה בנקאית קלה ומהירה של הסכום, או לעשות טרייד אין ולהשתדרג עם ציוד חדש.

הטרייד אין הוא למעשה זיכוי לחנות ואפשר לקנות איתו ממגוון מותגי הצילום שסטודיולנד מציעה, כולל מצלמות של קאנון, ניקון, פוג'י, סוני, פנסוניק ועוד, עדשות של סיגמה, לייקה וכן הלאה, או כל אחד משלל מוצרי החנות, דוגמת חצובות, מייצבים, רחפנים וכן הלאה. אוהבים לצלם? לא משנה אם אתם מתחילים או מקצוענים, צלמי טבע, נוף, אירועים, סטודיו או כל סגנון צילום אחר, בסטודיולנד תוכלו למצוא את הציוד שאתם זקוקים לו, הכי חדש והכי מתקדם.

אז למי מתאימה במיוחד ההצעה הזו? לאלו שמחזיקים בציוד צילום מקצועי ואיכותי. בניגוד למצלמות החובבניות, שדי מהר הופכות ללא מספיק מעודכנות בטכנולוגיה המתקדמת בלי הפסקה, ציוד צילום יקר יותר מחזיק טוב יותר ואם השקעתם בו סכום יפה לפני כמה שנים, בהחלט תוכלו לקבל לא מעט כסף בחזרה עכשיו, ולהשתמש בו לשדרוג אם תרצו.

ויש אפילו הטבה: מי שבוחר ללכת על הטרייד אין גם ייהנה מ-10 אחוז הנחה על אחריות בין-לאומית של חברת Mack. אז אם ציוד הצילום שלכם יושב בבית ואתם מחפשים מה לעשות איתו - מצאתם את התשובה.

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר: 0737-500905

מחפשים ציוד צילום יד שנייה באיכות גבוהה ומחירים מעולים? היכנסו לאתר

סטודיולנד יד שנייה. סטודיולנד,
סטודיולנד יד שנייה/סטודיולנד
בשיתוף סטודיולנד, זירת הצילום של ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully