וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

StackPulse מודיעה על גיוס של 28 מיליון דולר

19.1.2021 / 17:05

פחות משנה מהקמתה, מגייסת StackPulse סבב שני, המביא את סך גיוסי החברה לכ-28 מיליון דולר. מ- StackPulse נמסר כי ההשקעה תשמש להמשך פיתוח הטכנולוגיה הייחודית של החברה לצד תמיכה בצמיחתה הגלובלית

מייסדי סטאקפולס. גיא חמוי,
עבודה יפה. מייסדי StackPulse/גיא חמוי

StackPulse הישראלית מודיעה היום על סבב A בגובה של 20 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות הגלובלית GGV Capital. ההשקעה הנוכחית מתבצעת לאחר גיוס Seed, שהתקיים לפני פחות משנה, בגובה של 8 מיליון דולר אותו הובילה קרן ההשקעות Bessemer Venture Partners, אשר השתתפה גם בגיוס הנוכחי. בנוסף לקרנות אלו לקחו חלק בהשקעה שמות מובילים מהתעשייה בהם אסף רפפורט, יבגני דיברוב, בני שניידר, אסף וונד ועוד יזמים מובילים. ההשקעה תשמש להמשך פיתוח המוצר והתרחבות גלובלית של החברה.

בשנים האחרונות, מרבית הארגונים עוברים טרנספורמציה דיגיטלית, אשר באה לידי ביטוי בין השאר בשימוש ובפיתוח תוכנה כשירות ענן. בנוסף לפיתוח התוכנה, קיים הצורך לפרוס ולתחזק את השירות עצמו (פנימי או חיצוני) המורכב לרוב מעשרות רבות של רכיבי קוד שונים. פועל יוצא מכך, על החברות להבטיח רמת אמינות ויציבות גבוהה של השירות בכל עת, אך הכלים הנמצאים בשימוש כיום עבור משימה זו, הינם לרוב כלי IT מסורתיים, אשר אינם מתאימים לסביבת ענן מבוזרת. StackPulse נוסדה לפני כשנה, והיא פועלת על מנת להציע למתכנתים ולאנשי האופרציה פלטפורמה כוללת להבטחת היציבות והאמינות של שירותי התוכנה בענן משלבי הפיתוח ולאורך כל שלבי חיי השירות.
החברה נוסדה בשנת 2020 על ידי עופר סמדרי (CEO), ליאוניד בלקינד (CTO) ואלדד לבני (CPO) אשר הקימו בעבר את Luminate Security, חלוצה בתחום ה- Zero Trust, שנרכשה לאחר שנתיים על ידי Symantec העולמית במאות מיליוני דולרים. צוות ההנהלה כולל את בריאן לייק, ג'וש ת'ורנגרן וקארין אופיר צימט, המביאים עימם ניסיון עשיר בהובלת חברות בתחום.

StackPulse מציעה פלטפורמה המאפשרת טיפול אוטומטי ויעיל בתקלות בשירותי ענן, כמו גם ריכוז התקשורת וסנכרון הצוותים הפועלים לפתרון התקלה. הפלטפורמה אוספת נתונים ומעשירה את המידע המגיע מהמערכות המנטרות את השירות, מתקשרת עם רכיבי התכנה והתשתית השונים בכדי להביא לפתרון מהיר ככל הניתן של התקלה. זאת בניגוד לתהליכים הידניים והסיזיפיים הנהוגים היום והשימוש בכלי IT מסורתיים אשר אינם מתאימים לסביבת ענן מבוזרת. בעזרת StackPulse, צוותי הפיתוח יכולים להגדיר, לבדוק ולפרוס תהליכי אבחון ופתרון תקלות אוטומטי כמו גם תהליכים תפעוליים, כחלק מפיתוח השירות וכך להבטיח יעילות, איכות ויציבות מקסימלית.

"טכנולוגיות מבוססות ענן מסייעות למפתחים בפעילותם ובמילוי תפקידם באופן מהותי. יחד עם זאת, התגובתיות מצד המפתחים לאירועים ותקלות עומדת עדיין בערוץ ידני תפעולי, המתבצע באותם כלי ה- IT שאינם השתנו כעשור" אמר עופר סמדרי, מנכ"ל ומייסד StackPulse. "אנו מציעים למתכנתים כלים עכשוויים ורלוונטיים לתגובה ופתרון בעיות ותקלות באמצעות קוד ובצורה אוטומטית כדי לפתור במהירות ובצורה אמינה ובטוחה יותר ליקויים בשירות".

"נדיר ביותר לראות סטארט-אפ בן שנה, בעל נתוני צמיחה משמעותיים כל כך" אמר גלן סולומון, שותף מנהל ב- GGV Capital. "כברת הדרך המהירה של StackPulse מגיעה מתוך הבנה עמוקה שמביא עימו צוות הניהול המנוסה, שכבר הקים חברה חלוצה בתחומה על-ידי כך שזיהה צורך מוקדם, הביא לגדילה מהירה ומכירה לחברות מובילות בשוק. בקרן ההשקעות GGV Capital אנו שואפים להשקיע בחברות המציעות מוצר מוביל עם פוטנציאל שוק אדיר המספק פתרון הכרחי עבור שווקים גלובליים".

"החשיבות ההולכת וגדלה של שירותי תוכנה בענן מכתיבה את הצורך בתהליכי תגובה מוגדרים מראש כאשר דברים משתבשים", אמר עמית קרפ, שותף ב- Bessemer Venture Partners, "הדרך היחידה להבטיח אמינות כזו היא להפוך טיפול בתקלות שוטפות ומשמעותיות אשר התגובה אליהן היום היא ידנית, לתהליכים אוטומטיים וחכמים המתבצעים באופן מהיר ויעיל באמצעות קוד. StackPulse מובילה את השלב הבא במהפכת תנועת ה-DevOps מעבר לתהליכי פיתוח, בדיקות, פריסה של גרסאות, וניטור התשתית- ומעכשיו גם כלים לתגובה ותפעול עבור מפתחים ו-SRE".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully