וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילות הדואר תושבת מחר אחה"צ, ישוב לעבוד ביום שישי

20.1.2021 / 12:19

בדואר יבצעו ביום חמישי אחה"צ שדרוג תשתיות מקיף במערכת המיחשוב ולא יינתן שירות בכל הסניפים. ביום שישי יחזרו היחידות לפעול כרגיל, עם המלצה להזמין תור מראש

דואר ישראל. שחר פליישמן,
החבילות שלכם יחכו יממה, אחר כך תוכלו למשוך אותן. דואר ישראל/שחר פליישמן

עקב שדרוג תשתיות מקיף במערכות המיחשוב של חברת דואר ישראל, החברה מודיעה כי החל ממחר, יום חמישי 21.1.2021 מהשעה 15:30, ועד ליום שישי 22.01.2021 בשעה 8:00, לא יינתן שירות בכל יחידות הדואר, לרבות בסניפים, במרכזי מסירת החבילות, וכן באתר החברה, בשירותי בנק הדואר ובמוקדי השירות הטלפוני. בזמן זה לא ניתן יהיה לבצע פעולות עצמיות באתר, לרבות זימון תור מראש, הזמנת שליח או תשלום מסים. הודעה על כך פורסמה באתר הדואר ובסניפים, ולא ניתן להזמין תור לסניפים למועד זה.

בדואר ישראל מציינים, כי מיום שישי 22.1.2021 ניתן יהיה לקבל שירות רציף בסניפי הדואר מ-8.00-12.00 וכן במוקדים הטלפוניים של דואר ישראל ובנק הדואר, באתר החברהwww.israelpost.co.il וכן באפליקצית דואר ישראל בנייד, ובצ'ט עם נציג בפייסבוק. ניתן יהיה לשוב ולהזמין שליח עד הבית או שליח של gett מיום שישי בבוקר. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנוחות הזמנית.

בדואר ישראל מסרו כי החברה ממשיכה לעבוד ברציפות כתשתית חיונית, המספקת שירותים לכלל הציבור, גם בתקופת הסגר, וזאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות והגורמים המוסמכים ותוך שמירה על בריאות עובדי החברה ולקוחותיה.

שעות הפעילות של יחידות הדואר בתקופת הסגר עשויות להשתנות בהתאם במצב התחלואה, הנחיות משרד הבריאות והרשויות המקומיות. טרם הגעה ליחידות הדואר יש להתעדכן באתר החברה או באפליקציה.

על מנת להימנע מהמתנה בסניפים ולמען שמירה על בריאות הציבור, יש להזמין תור מראש לפני הגעה ליחידות הדואר, באתר www.israelpost.co.il, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171. החברה מעדכנת כי בימים אלה מרחיבה חברת דואר ישראל את חובת זימון תורים מראש לקבלת שירות, בעשרות יחידות דואר ברחבי הארץ. בשאר היחידות מומלץ להזמין תור מראש לקבלת שירות, אך עדיין אין זו חובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully