וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורנדו עוברת שינוי ארגוני: "תוך 5 שנים נוביל את שוק המיזוג"

21.1.2021 / 8:14

החברה מינתה שורה של מנהלים לתפקידי צמרת, היו"ר רונן בזזי מכוון גבוה: "התפיסה החדשנית והטכנולוגיות המתקדמות שלנו, יביאו אותנו לעמידה ביעד מכירות של מיליארד שקל"

רונן בזזי. יחצ,
לקח גלקטיקוס ומכוון לאליפות. רונן בזזי/יחצ

חברת המזגנים טורנדו מציגה מבנה ארגוני חדש, בראשו שדרת ניהול המונה שורה של מנהלים מהוותיקים והמקצועיים בענף, אשר מונו לתפקידי צמרת בחברה. המהלך נעשה במסגרת יישום תוכנית החומש האסטרטגית של טורנדו לשנת 2021 ולשנים הקרובות.

רונן בזזי, שפועל בשוק מיזוג האוויר בישראל כבר 29 שנה, הקים את טורנדו לפני 16 שנה ואמון כיום על הפיתוח העסקי וניהולה האסטרטגי לטווח הארוך של טורנדו. בזזי לא מסתיר את יעדיו השאפתניים: "בתוך 5 שנים טורנדו תוביל את שוק מיזוג האוויר בישראל עם מכירות של מיליארד שקל. המבנה הארגוני החדש, המבוסס על המנהלים המקצועיים ביותר בשוק לצד התפיסה החדשנית והטכנולוגיות המתקדמות שלנו, יביאו אותנו לעמידה ביעד מכירות של מיליארד שקל".

בראש צמרת המנהלים החדשה של טורנדו נמצא יגיל וויט (56) שמונה למנכ"ל משותף. וויט, בעל רקע עשיר בניהול והישגים מרשימים בשוק מיזוג האוויר, שימש בתפקידו האחרון במשך 12 שנים כמנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר ואקלים. כמנכ"ל משותף בטורנדו וויט יהיה אחראי על כל תחומי הסחר, המכירות והשיווק של החברה. לצידו ישמש כמנכ"ל משותף עודד בזזי (48), שהינו ממקימי החברה ובעליה, ויהיה אחראי על כל נושאי השירות, הכספים, הלוגיסטיקה והתפעול.

תחת יגיל וויט ועודד בזזי, מונו 3 סמנכ"לים חדשים: דרור ריזנברג (55) מונה לסמנכ"ל שיווק, חדשנות ופיתוח עסקי. ריזנברג מגיע לתפקיד עם רקע וניסיון עשיר בתחום השיווק. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל שיווק וחדשנות בתדיראן. זאב ינקו דוידוביץ' (49), מונה לסמנכ"ל המכירות וסחר שוק חשמל. ינקו דוידוביץ' מגיע לתפקיד עם רקע וניסיון עשיר בתחום המכירות. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מכירות BEKO בברימאג ולפני כן כסמנכ"ל מכירות בתדיראן. אופיר גברעם (53) מונה לסמנכ"ל תפעול ומגיע לתפקיד עם ניסיון של 27 שנה בתחומי לוגיסטיקה, תפעול וניהול רכש מתקדם. בתפקידו האחרון שימש כמנהל לוגיסטיקה בדלתא דיגיטל. בנוסף להם, משה לבקוביץ (לבקו) (69) מונה למהנדס הראשי של החברה. לבקו, בוגר הנדסת מכונות מאוניברסיטת תל-אביב, בעל 42 שנות ניסיון בתחום מיזוג האוויר הביתי והמסחרי. בתפקידו האחרון שימש מהנדס חטיבת מיזוג אוויר ואקלים באלקטרה.

לצידם של המצטרפים החדשים, נמצאת בטורנדו הנהלה מנוסה וותיקה המונה את מוטי ישראל כסמנכ"ל שירות, שנמצא בטורנדו כבר 14 שנים ובתפקידו זה מכהן כבר 3 שנים, יניב פריינטה, סמנכ"ל מכירות וסחר שוק הסיטונאים, עובד בטורנדו 11 שנים ובתפקידו זה מכהן כבר 4 שנים, רועי ראובני, סמנכ"ל מוצרים וטכנולוגיה, עובד בטורנדו 18 שנה וביצע מגוון תפקידי מפתח בתחומי מערכות מידע, תפעול ושירות לקוחות, ורו"ח רוית רחמים המשמשת כמנהלת כספים שנים רבות.

  • עוד באותו נושא:
  • טורנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully