וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג האילנות: קק"ל תחלק עשרות אלפי ערכות פעילות לט"ו בשבט

21.1.2021 / 9:22

ביחד עם מיזם שבת UNPLUGGED פיתחה קרן קימת לישראל ערכת פעילות שנשלחה לעשרות אלפי משפחות ברחבי העולם. במהלך סוף השבוע הצמוד לט"ו בשבת יוכלו המשפחות ללמוד על ערכי החג והשבת

פירות יבשים מסודרים בשורות לפי סוגים. ShutterStock
ט"ו בשבט/ShutterStock

פעילות חדשה שיזמה קרן קימת לישראל בשיתוף פעולה עם מיזם שבת UNPLUGGED מבקש לכנס עשרות אלפי משפחות מישראל והעולם בשישי ושבת הצמודים לחג ט"ו בשבט סביב שולחן השבת כשהן עוסקות בפעילות משותפת מגוונת ומעשירה המלמדת על ערכי החג והשבת.

בימים אלו, עשרות אלפי ערכות הפעילות עושות את דרכן מישראל למגוון מדינות בעולם בעזרת נציגי מחלקת החינוך בתפוצות של החטיבה לחינוך ולקהילה בקק"ל. הערכה צפויה להגיע לעשרות אלפי משפחות ברחבי העולם, ובמגוון מדינות בהן: ישראל, ארה"ב, אוסטרליה, קנדה, צרפת, דרום אמריקה, רוסיה, דרום אפריקה, מרוקו ועוד. הערכה מופקת בחמש שפות שונות לנוחות המשתמשים (עברית, אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית), והיא מגוונת ועשירה עם מגוון משחקים, חידונים, והפעלות בנושאים הקשורים לט"ו בשבט ולשבת.

שר שלום ג'רבי, מנהל החטיבה לחינוך וקהילה בקק"ל: "ט"ו בשבט והשבת הם סמלים לאומיים המוסכמים במדינת ישראל ובעם היהודי כולו. השנה העולם עובר טלטלה בצל מגפת הקורונה, לכן ישנה חשיבות רבה לקירוב לבבות ולחיזוק הקשר בין העם היהודי בישראל ובתפוצות. אני מזמין את כולם להוריד את ערכת הפעילות העשירה שיצרנו, להתכנס עם המשפחה הגרעינית סביב שולחן השבת, ליהנות וללמוד בצורה יצירתית וחווייתית על חג ט"ו בשבט, ערכי השבת, ערכי קק"ל, הציונות, איכות סביבה ועוד. זאת הזדמנות מצוינת להתנתק מהמתח היומיומי שהביאה איתה הקורונה ולהתמקד בחג ובשבת המבורכים".

ד"ר רות קבסה-אברמזון, מייסדת מיזם שבת UNPLUGGED: "מיזם שבת UNPLUGGED מקדם את השבת כסמל לאומי, ומגבש את הזהות היהודית בארץ ובעולם סביב השבת כערך יהודי. אנו שמחים על שילוב הידיים הפורה עם קק"ל, במסגרת שיתופי הפעולה שאנו מקיימים עם רשויות וארגונים חברתיים מובילים בארץ ובעולם, לפיתוח תוכניות שבת, המותאמות לכל גוני הקשת היהודית".

להורדה עצמאית של ערכת הפעילות, לחצו על הלינק הבא והדפיסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully