וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטקוין צנח ל-34 אלף דולר: "כשיש פאניקה אנשים מוכרים"

21.1.2021 / 10:13

מטבע הקריפטו שלפני שבועיים האמיר ל-40 אלף דולר איבד עוד מערכו: "מי שלא מבין ביטקוין ואין לו ויז'ן לשנים ארוכות ייכנס לפאניקה והוא ימכור, וזה יכול להפיל את המחיר. אבל זה לא אומר כלום על הטכנולוגיה ועל הנחיצות של המערכת הזאת"

ארנק ביטקוין. ShutterStock
לא שבוע מוצלח לביטקוין/ShutterStock

צניחה במטבעות הקריפטו. ביטקוין, המטבע המוביל, השיל מערכו בתוך ימים ספורים קרוב ל-10 אחוזים ועומד כעת על כ-34 אלף דולר. זאת, לאחר מגמה חיובית באופן קיצוני, שבאה לידי ביטוי בכך שב-8 בינואר חצה המטבע לראשונה את ה-40 אלף דולר.

שי דתיקה, מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מציין כי: "שילוב של מימוש רווחים בזמנים של אי וודאות ויציאה להשקעות בטוחות עם תנודתיות נמוכה, גורם למשקיעים לממש נכסים מכל סוג, כולל נכסים דיגיטליים. יחד עם זאת, אנחנו מאמינים בחזון של טכנולוגיית הבלוקצ'יין ובאבולוציה של המסגרת המשפטית והרגולטורית לאימוץ הטכנולוגיה ויישומיה ע"י מדינות רבות בעולם ובראשן ארה"ב. לא בכדי, שמה לעצמה INX לקבל את אישור רשות הניירות ערך האמריקאית, SEC, ולהיות חברה פורצת דרך בהגדרה של מטבע דיגיטאלי כנייר ערך מפוקח, ובכך לעלות על מסלול המראה נקי ומסודר".

שגיא בקשי, מנכ"ל חברת הפינטק מרמת-גן CoinMama אשר מציעה דרך פשוטה לקנות ולמכור ביטקוין במגוון אמצעי תשלום. מדגיש כי: "כשיש פאניקה אנשים זורקים סחורה, מניות, נדל"ן ויזרקו גם ביטקוין. מי שלא מבין ביטקוין ואין לו ויז'ן לשנים ארוכות ייכנס לפאניקה והוא ימכור, וזה יכול להפיל את המחיר. אבל זה לא אומר כלום על הטכנולוגיה ועל הנחיצות של המערכת הזאת. האנושות צריכה מערכת כמו ביטקוין שזה כסף שלא תלוי באף גורם, כסף שהוא לחלוטין פתוח לכולם, שקוף לכולם ומאפשר לכולם להשתמש בו. אין בביטקוין ענין של צנזורה, זכויות אדם, שחור, לבן, באיזו מדינה אתה, כולם יכולים להשתמש בביטקוין. מבחינת מחיר זה יעלה וירד אך אם נסתכל על ממוצע רב שנתי הוא בדרך למעלה".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully