וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגיה ועיצוב, זה כל הקסם: מותג מיזוג האוויר שכובש את ישראל

בשיתוף טורנדו

7.2.2021 / 9:00

בעזרת פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים, שמיוצרים על ידי רובוטים ונבדקים במעבדות, ועם עיצוב חדשני שמאפשר לכם לעשות התאמות לחלל שלכם, טורנדו מחוללת מהפכה שאתם חייבים להכיר

טורנדו. טורנדו,
טורנדו/טורנדו

בשנים האחרונות התחוללה מהפכה של ממש בעולם מיזוג האוויר בישראל ומי שנהנתה מגידול משמעותי עד מאוד בנתח השוק שלה היא טורנדו, שהפכה למותג המזגנים הצומח ביותר בארץ. איך זה קרה, אתם תוהים? בזכות שתי מילים, עם כל הרבה מאחוריהן: טכנולוגיה, ועיצוב.

ההחלטה של טורנדו לשים דגש את הטכנולוגיה והעיצוב התבררה במהרה כמוצלחת ביותר, אבל מה זה בדיוק אומר?

הדבר הראשון שאתם חייבים להכיר, זה את טורנדו Smart, המזגן הכי חכם ושקט שתמצאו. הוא כולל אפשרות לשליטה ממרחק באמצעות WIFI, מערכת MULTI SWING המאפשרת פיזור אוויר בכל חלל החדר וטכנולוגיה לטיהור אוויר, Smart Clean.

כיום, טורנדו מציעה פתרונות מיזוג אוויר מכל הסוגים, כולל מזגנים עיליים מפוצלים, מולטי-מפוצלים, מערכות מיזוג דירתיות מיני-מרכזיות, שמאפשרות שליטה מקסימלית בטמפרטורה וחיסכון בחשמל ומזגנים מסחריים. את מגוון הסוגים והדגמים אפשר למצוא עם פתרונות אינוורטר מתקדמים, שמציעים מהירות מדחס שמשתנה בהתאם לטמפרטורה בחדר, חיסכון באנרגיה ומזגן שקט ביותר, פתרונות ON/OFF, ופתרונות VRF, טכנולוגיה חדישה, במסגרתה יחידה חיצונית אחת מספקת אנרגיה למספר יחידות פנימיות, מסוגים וגדלים שונים.

במילים אחרות: בטורנדו, כל מי שמחפש פתרון למיזוג האוויר ימצא את מה שמתאים, לכל חלל ממוזג ולכל כיס, מבין 116 הדגמים הקיימים. לכן, לא מפתיע לגלות שהטכנולוגיה המשודרגת, שמיוצרת במפעל ייצור רובוטיים המבטיחים מזגן איכותי לאורך זמן, ונבדקת במעבדות של טורנדו, הובילה גם לשינויים בולטים בהעדפות השוק.

טורנדו. טורנדו,
יותר מחמם, פחות מייבש. מזגן מיני מרכזי מספק לכם שליטה מלאה בכל הבית/טורנדו

וזה עוד לפני שהגענו לעיצוב בכלל. במשך כל כך הרבה שנים, המזגן היה קופסה מלבנית ולבנה, שישבה בבית או במשרד שלכם, בלי שיעמדו בפניכם אפשרויות כלשהן. בטורנדו החליטו לשנות את המצב, מתוך הבנה שהמזגן חייב להוות חלק מכלל חוויית עיצוב הבית או המשרד. בדיוק לשם כך מציעה כיום טורנדו עיצובים שונים למזגנים והמעצב יכול להחליט האם הוא נשאר עם הלבן הקלאסי, או בוחר בפאנל שחור, או אולי בכלל הולך עם פאנל עם פס כסף - מה שמתאים לחלל שהוא מעצב.

השילוב המיוחד הזה, של טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב נועז וחדשני ומזגנים איכותיים ושקטים, לצד מערך שירות גדול שהוקם ומספק מענה מיידי לכל נושא, כולל הכשרת מתקינים, וטכנאים שמגיעים אליכם תוך יום לכל רחבי הארץ, מעניק לכם ביטחון מלא במוצר שאתם רוכשים מטורנדו. וכדי להראות לכם שגם בטורנדו בטוחים לגמרי במזגנים שלהם, הם מציעים לא פחות משבע שנות אחריות, משהו שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בשוק.

רוצים פתרונות מיזוג אוויר בעיצוב חדשני ומחירים מיוחדים? היכנסו לאתר טורנדו ותתחדשו

טורנדו. טורנדו,
רעיונות עיצוב חדשניים בתחום מיזוג האוויר/טורנדו
בשיתוף טורנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully