וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מותג בריאות העור FRE מגיע לישראל

21.1.2021 / 14:48

לראשונה בישראל, אתר האופנה TERMINAL X יציע למכירה את מותג הטיפוח המוביל. מדובר בפטנט ישראלי, שנוסחתו מאפשרת לעור להזיע ללא נזקים העלולים לשבש תהליכים טבעיים המתרחשים בשכבות העור

מותג FRE בטרמינל X. יחצ,
מוצרי FRE/יחצ

אתר TERMINAL X מרחיב את קטגוריית הביוטי, בין היתר, עם מותג הטיפוח המוביל בעולם לנשים פעילות ואתלטיות FRÉ. נוסחת המוצרים של FRÉ הכוללת פטנט ישראלי רשום מאפשרת לעור להזיע ללא נזקים: מניעת איבוד ויטמינים ומינראליים בזמן אימון, הפחתת הופעת פצעונים, טשטוש ומניעת כתמי פיגמנטציה, עיכוב הזדקנות מואצת, מניעת יובש קיצוני, טיפול בגירוי, אדמומיות וגירוד, עצירת ניוון סיבי הקולגן והאלסטין ושמירה על גמישות העור. הנוסחה מבוססת על פורמולה ייחודית של שמן בוטני אורגני - "זהב נוזלי" המופק מעץ הארגן, מיצוי של עלים וזרעי העץ יחד עם תמציות צמחיות בעלות תכונות טיפוח הנראות לעין. עבור כל ערכה שנמכרת, FRÉ שותלת עץ ארגן במרוקו כדי לשמור על כדור הארץ ולחזק את הנשים המרוקאיות שמפיקות את השמן, עד היום נשתלו כ-33,000 עצים.

כחלק משאיפה של TERMINAL X לספק לצרכנים הישראלים מגוון רחב של מותגים ומוצרים חדשניים, המותג FRÉ הינו הפתרון לנשים שמחפשות מוצרים פונקציונאליים המאפשרים להן להרגיש מטופחות גם אחרי ובזמן ריצת הבוקר, ומיועדות בייחוד לעור של ספורטאיות. מבין המוצרים המוצעים באתר: תכשיר ניקוי פילינג גרגירים, קרם לחות מגן לפנים, קרם לחות והזנה לפנים, מסיכת ניקוי לאחר הזעה, תכשיר לילי לכל סוגי העור, שמן פנים מאיר ועוד. המוצרים נמכרים כיחידים או בערכות, טווח המחירים החל מ-115.00 למוצר יחיד ועד 539.00 לערכת מוצרים.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully