וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה לענף הלול והנדסה קרבית חשפו תחנת מיון לזיוף חותמות ביצים

21.1.2021 / 15:15

בפעילות משותפת של אגף הפיקוח של המועצה לענף הלול ופלוגה ד' של הנדסה קרבית בכפר בני נעים שבשטחי הרשות הפלסטינית, נמצא מחסן המשמש כתחנת מיון פיראטית לזיוף חותמות על ביצי מאכל. הוחרמה מכונת ההחתמה ונמנעה פעילות הברחה של אלפי תבניות ביצים לא מפוקחות לישראל

פעולת אכיפה באגף הפיקוח של מועצת הלול/מועצת הלול

בהמשך לפעילות אכיפה מוצלחת שהתקיימה לפני שבוע בשטחי הרשות הפלסטינית, הסתיימה לפנות בוקר פעילות נוספת ומוצלחת של אגף הפיקוח של המועצה לענף הלול בסיוע גדוד 603 פלוגה ד' של הנדסה קרבית בכפר בני נעים בתחומי הרשות הפלסטינית.

בפעילות שנעשתה בתנאי הקור הקשים נמצא מחסן המשמש כתחנת מיון פיראטית לזיוף חותמות על ביצי מאכל. במחסן שנמצא בתנאים סניטרים מחפירים נתפסה מכונת החתמה שהדפיסה חותמות מזוייפות של משווק מורשה בישראל. בעל המקום נעצר ונלקח לחקירה והמכונה הוחרמה.

אורי דרזי, מנהל אגף הפיקוח של המועצה לענף הלול אמר: "כי ביצים שאינן מפוקחות תברואתית מסכנות את בריאות הציבור ושיווקם הפיראטי פוגע כלכלית במגדלי ומשווקי הביצים המפוקחות. אנו מבקשים מהציבור לרכוש ביצים אך ורק במקומות המסודרים עם חותמת משווק מורשה ותאריך אחרון לשיווק ולהימנע מרכישת ביצים מדוכנים בשווקים, רכבים חולפים וחלוקה בבתים. אגף הפיקוח במועצה לענף הלול ימשיך לעשות כל שביכולתו על מנת למנוע הברחות אלו שמסכנות את בריאות הציבור.

  • עוד באותו נושא:
  • ביצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully