וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונן אוסישקין נפרד מאל על: "התלאות עוד לא הסתיימו"

21.1.2021 / 16:48

לאחר מעט יותר משנתיים בתפקיד סיים מנכ"ל אל על את תפקידו ושלח אגרת פרידה לעובדים: "אני מסיים את התפקיד ברגשות מעורבים של גאווה גדולה לצד עצבות. אל על תישאר חזקה מתמיד"

גונן אוסישקין מנכל אל על בועידת ישראל לתעופה, גלבוע 4, איירפורט סיטי, 2 במאי 2018. ראובן קסטרו
גונן אוסישקין מנכל אל על בועידת ישראל לתעופה, גלבוע 4, איירפורט סיטי, 2 במאי 2018/ראובן קסטרו

מנכ"ל אל על היוצא גונן אוסישקין נפרד היום (חמישי) מעובדי החברה עם אגרת מיוחדת שהוציא. אוסישקין בן ה-53 התמנה לתפקיד ב-2018, ובאוקטובר הודיע על פרישה מהתפקיד.

"לפני 17 שנה הצטרפתי לאל על כקצין ראשון בצי 747-200, עם תקוות, חלומות ותחושת גאווה על היותי חלק מחברה המסמלת את כל הטוב והיפה שיש לישראל להציע. מאז מילאתי מגוון תפקידים ומקצועות ואני מוקיר תודה על כך שדירקטוריון החברה ומנהליה אפשרו לי להגשים את חלומותיי ושאיפותיי לאורך השנים", כתב אוסישקין, "בכל אותן התחנות והצמתים פגשתי אנשים מדהימים, חלקם הפכו לי לחברים לחיים. אם הייתי יכול הייתי נפרד ומחבק כל אחת ואחד מכם כשותפים לדרך, אך מאחר והדבר אינו אפשרי אני מבקש להביע את תודתי והערכתי באמצעות מכתב זה.

"למרות ששנת 2020 הייתה קשה ביותר עבור חברת אל על, אני שמח על כך שהחברה צלחה כל מכשול שעמד בפניה והיא תישאר המוביל הלאומי עוד שנים רבות. המשבר הגדול בתולדות התעופה טרם הגיע לסיומו ואני לא שוכח שרבים מאנשי החברה נמצאים עדיין בחל"ת, אך הולכים ומתרבים הסימנים לתקווה גדולה. כל מדינות העולם מתחסנות, היקפי הבדיקות גדלים והממשלות מבינות שיש למצוא כל דרך על מנת לפתוח את השמיים ולחדש את הקשרים האוויריים.

"התלאות עוד לא הסתיימו, ובפני החברה עומד אתגר לממש את תוכנית התייעלות כדי שהיא תוכל לתפוס את מקומה הראוי בקרב ענקיות התעופה ולהתחרות כשווה בין שווים על ליבו של הלקוח. בשנות כהונתי כמנכ"ל הזרעים להצלחה נזרעו. ביחד עשינו לילות כימים והפכנו כמעט כל אבן על מנת שאל על תשנה את פניה: רשת הנתיבים מגוונת, המטוסים חדישים והצי צעיר וטוב יותר משל המתחרים, מערכות מחשוב חדשניות , מוצר משודרג, שף חדש עם תפריט מצוין, מועדון נאמנות חזק עם כרטיס ששבר שיאים, שירות מעולה, והכי חשוב אנשים מחויבים שעושים את ההבדל ועוד המון. כל אלה מחכים לפרוץ, רק אם תינתן ההזדמנות. מה שתכננו ועשינו בעבר יהיה רלוונטי ביום שאחרי הקורונה. היום הזה בוא יבוא.

"אני מסיים את התפקיד ברגשות מעורבים של גאווה גדולה לצד עצבות. גאווה על כך שבסערה הגדולה ביותר שפקדה את אל על, עלה בידנו להגיע לחוף מבטחים. עצבות על כך שלא הגענו לשם עם כל אנשינו. אני יודע כי החודשים האחרונים היו קשים מאוד עבורכם, מרביתכם שוהים בבית כבר חודשים ארוכים ומועד החזרה עדיין לא ברור. אל תאבדו תקווה, אל על תישאר לעוד שנים רבות ותהיה חזקה יותר מתמיד.

"אני מאחל למחליפי, אביגל שורק, הצלחה רבה. מההיכרות ביננו אני בטוח כי הוא האיש הנכון להצעיד את אל על קדימה ביחד עם צוות ההנהלה ואנשי אל על המסורים והמקצועיים. תם ולא נשלם, אני מסיים את התפקיד אך אינני נפרד מאל על כי היא תמיד תהייה חלק משמעותי ממני".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully