וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בזכות" הקורונה: המוצרים שמהם תיהנו ב-2021

24.1.2021 / 9:22

הקורונה עוללה לכולנו הרבה מאוד דברים לא טובים, אבל גם הדגישה את החשיבות של סביבה נקייה מחיידקים. הנה כמה מוצרים חדשים שכנראה לא היו מגיעים לבית שלכם בלעדיה, ועכשיו כדאי מאוד שיהיו אצלכם

מיקרוגל UV של BEKO/BEKO

2020 הייתה שנה קשה וכולנו ציפינו לכך שתסתיים. תנאי הפתיחה של 2021 לא היו אופטימיים, אבל כחלק מהמלחמה בסיטואציה הופקו הרבה מאוד מוצרים חדשים שיקלו עלינו להתמודד עם המגיפה. אספנו מספר המלצות.

קלינקס - Proactive Car

מגבונים של קלינקס. יחצ,
מגבוני ידיים של קלינקס/יחצ

עד פרוץ מגפת הקורונה מרבית העולם התמודד עם סיכונים בריאותיים באופן ריאקטיבי, ללא הקפדה יתרה על היגיינה אישית. מגפת הקורונה יצרה את ההבנה כי ההגנה על הבריאות, חייבת להיות יזומה באמצעות שמירה עקבית ובלתי פוסקת על ההיגיינה האישית. קלינקס ((Kleenex, מותג הטישו הראשון בעולם מבית קימברלי קלארק, פיתח במהלך החודשים האחרונים סדרת מוצרים שנועדה לענות לצרכים וההרגלים החדשים הללו ולספק מוצרים איכותיים במיוחד לשמירה על ההיגיינה מצד אחד והגנה על העור מאידך. הפיתוח התבצע תוך התבססות על מחקרי שוק, שהעלו כי מוצרי ההיגיינה הקיימים כיום בשוק אינם עונים לצורכי כלל הצרכנים, שחלקם זקוקים לפתרונות היגיינה איכותיים יותר מהקיימים בשוק.

סדרת Proactive Care החדשה של קלינקס כוללת מגוון של 4 סוגי מוצרים שנועדו לסייע בצורך החיוני של שמירה על ההיגיינה, תוך שמירה על העור ומתבססת על מבחני איכות ומבדקים דרמטולוגיים, כיאה למותג המספק מוצרי היגיינה כבר למעלה מ-95 שנה.

אחד המוצרים הללו הוא מגבת ידיים היגיינית. שימוש משותף במגבות ידיים בחדרי אמבטיה או במטבח, עלול לגרום להיווצרות של מיליוני חיידקים ובקטריות. בדיוק לצורך כך פותחו מגבות הידיים ההיגייניות של קלינקס מסדרת Proactive Care, המסייעות בשמירה על ההיגיינה ומאפשרות שימוש במגבת אחת, נקייה רעננה ויבשה בכל שימוש. המגבות החד פעמיות החדשות של קלינקס מהוות אמצעי לסיוע בשמירה על בריאות בני הבית. שימוש במגבת ידיים חד פעמית הינה הדרך ההיגיינית ביותר לייבוש הידיים, בהשוואה למגבת בד היות והדבר מסייע בהפחתת התפשטות חיידקים. כמו כן, מגבת הידיים ההיגיינית של קלינס בעלת כושר ספיגה גבוה, עדינות לעור הידיים, ומיוצרת בטכנולוגיה המוגנת בפטנט ייחודי. האריזה הייחודית של המגבות עמידה בפני לחות, מתאימה במיוחד לשימוש בחדרי אמבטיה ומאפשרות שליפה מהירה והיגיינית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שיאומי: דיספנסר ללא מגע ידיים

דיספנסר ללא מגע של שיאומי. יחצ,
דיספנסר ללא מגע של שיאומי/יחצ

כמה פעמים נכנסתם לשירותי אורחים בבית אחר ולא רציתם לגעת בסבון או בלחצן של הסבון הנוזלי, כמה פעמים האורחים שלכם נכנסו לשירותים בביתכם ונמנעו לגעת בסבון? והשאלה הכי חשובה: איך לגרום לילדים לשטוף את הידיים לעיתים יותר תכופות ולהנות מהתהליך.

שיאומי הבינה את הצורך במינימום מגע ומקסימום היגיינה אישית והשיקה דיספנסר סבון אוטומטי, שמחטא והופך כל שטיפת ידיים לחוויה. הדיספנסר מעוצב, עשוי מפלסטיק ובעל עמידות למים בתקן IPX4. המכשיר פועל ללא מגע - קצף סבון קרמי יוצא מפיית הדיספנסר בזיהוי כף יד ובזמן תגובה של 0.25 שניות, מרגע זיהוי כף היד בטווח זיהוי של 60÷90 מ"מ. הוא מונע מגע חוזר, מקטין פיזור חיידקים ומאפשר היגיינה אופטימלית. המוצר מספק יחס חלוקה מדויק של אויר וסבון 1:12 וקצף נעים לשימוש של עד 375 פעמים למיכל הדיספנסר פועל בעזרת מנוע שאיבה זעיר, יעיל ושקט בעוצמת שש וולט ועם סוללות AA. גודל מיכל הסבון החד פעמי הוא 300ML . המכשיר זכה בפרס העיצוב "GOOD DESINE 2018" ו- ""DESIGN AWARD 2019.

מחיר: 119 שקל ומיכל מילוי בעלות של 29 שקל בלבד באתר הרשמי של שיאומי בישראל.

BEKO - Hygene Shield

מייבש של Beko. יחצ,
מייבש Hygene Shield של Beko/יחצ

Beko, מותג מוצרי החשמל הביתיים המוביל באירופה, השיק את Hygiene Shield, סדרה פורצת דרך של מוצרי חשמל לבית, אשר פותחה בתגובה לצרכים החדשים של הצרכנים בעידן שאחרי הסגר במסגרת המלחמה במגפת הקורונה. סדרת המוצרים החדשנית של Beko מתחילה עידן חדש בתחום מוצרי החשמל לבית והופכת אותה לחלוצה בתחום. סדרת המוצרים החדשה כוללת שבעה מוצרים בעלי תוכניות חיטוי מובנות ופונקציות המאפשרות חיטוי מוצרי מזון ארוזים וחפצים אחרים במטרה לסייע לצרכנים להסתגל ל"שגרת הקורונה" בביתם. סדרת Hygiene Shield פותחה בעקבות מחקר צרכנים מעמיק שנערך ברחבי העולם והיא בעלת טכנולוגיה חדשנית, המסוגלת לחסל למעלה מ-99% מהחיידקים והווירוסים (לרבות נגיף הקורונה) ולספק לצרכנים רמת ביטחון שאין לה תחרות בשוק.

"השנה האחרונה הייתה קשה מאוד וכעת אנו בטוחים יותר מתמיד שלכל אחד צריכה להיות גישה למוצרים איכותיים בביתם, הדואגים לצרכן ולסביבה שלו", אמר מנכ"ל ארצ'ליק האקאן בולגורלו, "אנו נרגשים להשיק את החידושים האחרונים של Beko ואת סדרת המוצרים השלמה הראשונה שלנו, המציעה לצרכן את כל סוגי מוצרי החשמל הלבנים לבית מאותה הסדרה - Hygiene Shield. המוצרים פותחו כדי לסייע לצרכנים להשיג רמות היגיינה מקצועיות גם בבית ולהגן עליהם מפני זיהומים ומחלות. הטכנולוגיות שלנו נבדקו באופן בלתי תלוי על-ידי Airmid health Group, מכון מחקר ומעבדה ביו-רפואית מובילה. נכון להיום, מכונות הכביסה, המקררים, התנורים ומכונות הכביסה משולבות המייבש של Beko מסדרת Hygiene Shield הוכיחו כי הם מחסלים יותר מ-99% מהחיידקים והווירוסים. המבדקים של שאר המוצרים עדיין בעיצומם ואנו מצפים להשלים את הבדיקות ותהליכי ההסמכה עד נובמבר 2020. אנו מקווים שמוצרינו יעניקו לצרכנים שלוות נפש שבתיהם בטוחים ונקיים בשעה שכולם מנסים להתרגל ל"שגרת הקורונה".

מייבש הכביסה החדשה מסדרת HygieneShield מחסל חיידקים ווירוסים ומחטא את הכביסה בדרך נוחה ובטוחה. תכנית UV Hygienic Refresh מרעננת עד שישה פריטי לבוש יבשים. בנוסף, התכנית מייבשת ומחטאת עד 5 ק"ג של בגדים שכובסו בטמפרטורה נמוכה.

שמיר אופטיקה: משקפי Anti Fog

משקפי No Fog. GettyImages
משקפי אנטי פוג של שמיר אופטיקה/GettyImages

בתקופה זו בה כולנו נדרשים לחבוש מסיכות, חברת שמיר אופטיקה מציעה תמיכה נוספת בדרכי המיגון של צוותי הרפואה בפרט ושל כלל האזרחים המרכיבים משקפי ראייה.

החברה אשר פיתחה את טכנולוגית האנטי פוג (ANTI FOG), במקור עבור ספורטאים מרכיבי משקפי ראייה, הגבירה עם פרוץ הקורונה את תהליכי הייצור בישראל ובאתרים נוספים בעולם וכן הרחיבה את מגוון החומרים עליהן ניתן לבצע את הציפוי, כך שהטכנולוגיה זמינה ושמישה לכלל הציבור.

עוד מודיעה החברה כי פנתה לאופטומטריסטים הפועלים מולה כי תממן את הציפוי הייחודי בחינם לרופאים ואנשי צוותים רפואיים הזקוקים לכך, בארץ ובעולם.

יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה: "אנו גאים של החדשנות הטכנולוגית שאנו ממשיכים לפתח באופן קבוע. טכנולוגית האנטי- פוג חדשנית בעולם האופטיקה. תהיה לנו הזכות לתרום את טכנולוגיית הציפוי שלנו ולסייע בכך לצוותים הרפואיים במלחמה נגד הקורונה ובמלחמה למען הבריאות של כולנו".

  • הטכנולוגיה כוללת ציפוי פנימי אינטגרלי על גבי עדשות ראייה למניעת היווצרות אדים. הציפוי הוא תמידי, אפקטיבי ואין צורך לחדשו.
  • טכנולוגיה זו חיונית דווקא בתקופה זו בה מומלץ לצאת מהבית עם מסכות בלבד, ובמיוחד עבור אלה העובדים שעות ארוכות תחת מעטה המסיכות ומגיני הפנים
  • משקפי ראייה בעלי ציפוי האנטי- פוג יאפשרו לצוותי הרפואה לעבוד בצורה נוחה ובטוחה יותר תחת איום הקורונה

SABON: ג'ל היגייני במגוון ריחות

ג'ל היגייני של SABON. יחצ,
ניחוח עז וטוב. הג'ל של SABON/יחצ

ג'ל היגייני הוא לא תופעה חדשה. הבעיה של רוב בקבוקי האלכוג'ל היא שהם משאירים ניחוח טרפנטיני חזק ויוצרים תחושה של מסדרונות בית חולים. ב-SABON מצאו פיתרון נהדר - קולקציה חדשה בריחות של גרין רוז, יסמין ו-White Tea, שמצטרפים לניחוחות הפטצ'ולי והלוונדר.

המוצר משלב 60% אלכוהול לחיטוי מירבי ומועשר בויטמין E להענקת תחושת לחות מירבית. ג'ל הניקוי מבוסס על 98% מרכיבים טבעיים ללא פארבנים, סיליקון או שמן מינרלי ומתאדה במהירות. ניתן להשיג בשני גדלים, בקבוקון של 80 מ"ל לנשיאה בכל עת ולכל מקום ובקבוק של 200 מ"ל לשימוש יומיומי. מומלץ להשתמש בכמות קטנה בכל פעם ולעסות את הידים 20 שניות לפחות, ניתן להשתמש ללא הגבלה. כדי להשלים את תחושת הרכות וההזנה ניתן לשלב את הג'ל עם קרם ידיים לתחושת רעננות אוליטמטיבית ולשמירה על עור הידיים.

זה כיף אמיתי. באחריות.

ניקול: הסדרה האנטיבקטריאלית

מטליות ניקול To Go. יחצ,
דוחות את החיידקים בעוצמות גבוהות יותר. המטליות הלחות של ניקול/יחצ

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון מבית קימברלי קלארק, הרחיבה בשיא מגפת הקורונה את סדרת המוצרים האנטיבקטריאליים לניקוי וחיטוי, המשמידים 99.9% מהחיידקים והווירוסים על גבי המשטח ומונעים את הפצתם. המוצרים החדשים פותחו בעקבות המודעות הגוברת לשמירה על סביבה נקייה מחיידקים ווירוסים בבית ומחוצה לו.

הסדרה האנטיבקטריאלית כוללת

  • מטליות לחות אנטיבקטריאליות באריזת TO GO- מטליות לחות לניקוי וחיטוי של משטחים, משמידות 99.9% מוירוסים והחיידקים על גבי המשטח, באריזה נוחה לנשיאה.
  • מטליות לחות אנטיבקטריאליות לחדרי שירותים באריזת TO GO - המטליות הלחות של חדרי השירותים מכילות חומר אנטיבקטריאלי פעיל אשר משמיד 99.9% מהחיידקים - במיוחד חיידקים הנפוצים בחדרי שירותים, באריזה נוחה לנשיאה.
  • מטליות לחות 70% אלכוהול לחיטוי יסודי - מטליות לחות אנטיבקטריאליות ALCO-WIPES עם 70% אלכוהול באריזה ביתית. משמיד 99.9% מהחיידקים, פטריות ונגיפים.
  • מטליות רב שימושיות אנטיבקטריאליות בתוספת סיבי נחושת- מטליות לחות לניקוי וחיטוי משטחים. מכילות סיבי נחושת שהינה אלמנט אנטיבקטריאלי אפקטיבי בהשמדת בקטריות ופטריות.
  • מטליות לחות אנטיבקטריאליות לניקוי וחיטוי הרצפה - מטליות לחות לניקוי הרצפה, בעלות פתח מיוחד למגב. משמידות 99.9% מהווירוסים והחיידקים.
  • המוצרים החדשים מצטרפים לשאר מוצרי הסדרה שהושקו מוקדם יותר השנה: מטליות מיקרופייבר אנטיבקטריאליות למשטחים (בלעדי לניקול), ספוג כלים אנטיבקטריאלי (בלעדי לניקול), מטליות לחות אנטיבקטריאליות למשטחים ומטליות לחות אנטיבקטריאליות לשירותים.

Supherb - תוסף חדש בכמוסה אחת

סופהרב. יחצ,
יותר בריא, יותר יעיל. הכמוסות של סופהרב/יחצ

צריך להיות נקי מבחוץ - וגם נקי מבפנים. יצרנית הוויטמינים, הפרוביוטיקה ותוספי התזונה משיקה תוסף חדש, ויטמיני C ו-D פלוס אבץ - הדרך הפשוטה, הקלה והנוחה ביותר לקבלת כל היתרונות של ויטמין C, ויטמין D, ואבץ בכמוסה אחת.

מדובר בפורמולה חדשנית, ועדכנית, לתמיכה בהגנה הטבעית, המשלבת שלושה רכיבים אשר נחקרו ונמצאו כפועלים יחד לחיזוק מערכת החיסון. המוצר של SUPHERB, הינו היחידי בשוק, המשלב מינונים יומיים אופטימאליים בכמוסה אחת בלבד, ובמרכזם ויטמין D במינון של 1000 יחב"ל, בהתאם להמלצת משרד הבריאות. בנוסף, המוצר מגיע בכשרות בד"ץ העדה החרדית ומותאם לנטילה לטווח ארוך.

מחיר לצרכן 89.90 שקלים, ניתן להשיג באריזות של 100 כמוסות, ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully