וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריפוי בעיסוי: המוצרים שישחררו אתכם בתקופת הסגר

25.1.2021 / 12:52

2021 נכנסה לחיינו, אבל אנחנו עדיין נמצאים בבית רוב הזמן. אספנו כמה מוצרי עיסוי שיעזרו לכם להשתחרר. במה תבחרו? זה תלוי מאוד בתקציב

כל מי שחשב שהקורונה מאחורינו התבדה. הבדיקות עדיין מעלות אלפי חולים ביום, ונראה שבחודשים הקרובים נמשיך לנהל את רוב חיינו מהבית. השהייה הממושכת בין ארבעה קירות מביאה עימה הרבה מאוד תופעות לוואי, החל מהשמנה ועד להתנוונות שמצריכה מאיתנו להמריץ את מחזור הדם.

אספנו עבורכם מספר מוצרים שיכולים לרפות את השרירים ולהקל עליכם בתקופה הזאת.

כורסאות העיסוי של American Comfort

כורסת מינאס של אמריקן קומפורט. יחצ,
כורסת מינאס של אמריקן קומפורט/יחצ

באמריקן קומפורט טוענים לעלייה של מאות אחוזים במכירות של כורסאות ומכשירי עיסוי ביתיים, ובימים הללו הרחיבה החברה את המבחר.

בין היתר, תוכלו למצוא כרית עיסוי שיאצו בעיצוב מודרני (399 שקל), שמעניקה עיסוי מפנק בגב, בצוואר, בשכמות או ברגליים, כורסת מינאס (5,290 שקל) - כורסא מעוצבת וחדשנית בריפוד עור, ועיצוב בתפירת מעויינים, עם בסיס מסתובב ורגלי מתכת מודרנית בגוון ניקל. הכורסא מגיעה עם מנגנון חשמלי הכולל סוללה נטענת לשימוש בכורסא ללא חיבור לחשמל ונפתחת למצב ZERO GRAVITY המאפשר זרימת דם טובה יותר ומנוחה מושלמת לגוף ולרגליים, וכורסת SAGE ב-7,290 שקל, המשלבת בתוכה טכנולוגית Smart Support לתמיכה בגב התחתון ומנגנון Top Up לכוונון הראש והצוואר להתאמה אישית, תמיכה ונוחות מירבית. בכורסא יש כיס לאכסון כללי ושלט ייחודי מואר עם תאורת לילה המאובזר ברכיב USB לטעינת מכשירים חשמליים.

וכל אלה הם רק הכנה לגולת הכותרת, חוד החנית של כורסאות העיסוי - ה-Emerald

כורסת עיסוי אמרלד של אמריקן קומפורט. יחצ,
הדבר האמיתי. כורסת העיסוי Emerald/יחצ

עם מחיר של 15,990 שקל ומשקל של יותר מ-120 קילו, אתם יכולים לנחש שהדבר הזה לא מתאים לדירה קטנה, אלא לבתים מרווחים. אם יש לכם אחד כזה, קשה יהיה לוותר עליה אחרי ההתנסות הראשונית. מדובר בכורסא חכמה, חדשנית, מעוצבת ומרווחת במיוחד המדמה מגע אנושי, מכף רגל ועד ראש, ומעניקה עיסוי לכל חלקי הגוף. פעולות העיסוי מפנקות ותורמות להפגת העייפות, מרגיעות ומעניקות הנאה מושלמת ומסאז' מרגיע ומפנק. לכורסא מגוון רחב של אפשרויות עיסוי, בקרה וזיהוי קולי חכם (באנגלית) עם ג'ויסטיק לשליטה על פעולות ותנוחות הכורסא.

מאפייני הכורסא

  • טכנולוגיית עיסוי 3D - עיסוי עמוק, המדמה תחושת ידי אדם.
  • 8 תכניות עיסוי אוטומטיות בכורסא: עיסוי גב כללי, עיסוי עמוד שדרה, עיסוי כתפיים, עיסוי מלא בגוף, עיסוי מתיחה, עיסוי מרגיע, עיסוי נוחות, עיסוי מהיר.
  • בקר "ג'ויסטיק" לשליטה בכורסא ללא מאמץ - על גוף הכורסא - בנוסף לשלט.
  • חימום- משולבת מערכת חימום המגיעה לטווח של 40-50 מעלות, המדמה מגע אדם חם ונעים ומסייע בהקלת כאבי שרירים.
  • טווח עיסוי הכי ארוך שניתן למצוא בכורת עיסוי 135 ס"מ - החל מהצוואר ועד המותניים.
  • 5 שיטות עיסוי - לישה, טפיחה, הקשה, שיאצו, קומבינציה ועוד.
  • 5 מהירויות עיסוי - להתאמה אישית וחוויית עיסוי משתנה.
  • משולבת טכנולוגיית AIR BAG - 40 כריות עיסוי (יותר מכל כורסת עיסוי אחרת)
  • Zero gravity - תנוחה המסייעת בהפחת לחץ של משקל הגוף ותורמת לזרימה דם תקינה לכל חלקי הגוף.
  • עיסוי והזרמת דם באיזור הרגליים - הדום מתכוון ומתארך.
  • בקרה ושליטה קולית בכורסא, בשפה אנגלית (יש לעיין באלון הוראות ההפעלה).
  • יונים שליליים - לכורסא פונקציה ייחודית לפיזור יוני חמצן שלילים, המסייעים להפגת עייפות הגוף, מרגיעים מיעלים תהליכי ריפוי ועוד...
  • מנגנון גלישה - Wall Saver - הרחקה מהקיר (ניתן למקם במרחק של 5 ס"מ בלבד!)
  • מערכת שמע עם התחברות באמצעות בלוטות' למכשיר הנייד.
  • USB - טעינה באמצעות כבל USB עבור מכשירים סלולריים.
  • מתקן / תושבת לטלפון נייד.

קרם עיסוי מקצועי - אלונה שכטר

קרם עיסוי מקצועי אלונה שכטר. יחצ,
קרם העיסוי של אלונה שכטר/יחצ

מותג הביוטי אלונה שכטר, המבוסס על שילובים של צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים, מציג קרם עיסוי מקצועי המיועד לעיסוי הגוף ובמקביל דואג להזנתו על מנת להעניק לו חיות ואלסטיות.

קרם העיסוי מבית המותג גם מפנק וגם מטפל במוצר אחד. מדובר בקרם מקצועי לשימוש בזמן עיסוי, אשר במקביל פועל לטיפוח עור הגוף, להזנתו ומקנה לו גמישות ורכות. כמו כן, הוא מפחית עור יבש ומגורה וגורם לעור להיות בעל מרקם חלק ונעים יותר. ככל תכשירי המותג מכיל הקרם חומרים טבעיים, כאשר העיקריים שבהם הם דונג דבורים, התורם לריכוך ושמירה על עור הגוף, מלח מים המלח המכיל מינרלים רבים שתורמים לשיפור מרקם העור, משמש לחיטוי וכפילינג להסרת תאים מתים. עוד מכיל, תמצית קמומיל, צמח מרפא הידוע כבעל יכולות אנטיספטיות, כמחדש תאים פגומים ומקל על כאבי שרירים ומפרקים. תועלת נוספת של הקרם הינה בצמצום והפחתה של סימני מתיחה וסימני צלוליטיס, ועל כן מומלץ גם לנשים בתקופת ההריון. הקרם בעל ניחוח של פרחים והוא מתאים לכל גיל ולכל סוגי העור. בזמן השימוש יש למרוח על כל אזורי הגוף הרצויים ולעסות היטב עד לספיגה מוחלטת. מחירו: 90 שקלים ל- 500 מ"ל.

מכשיר שיאצו ג'נטלמן - גם לרכב ולמשרד

שיאצו של ג'נטלמן. יחצ,
גמיש, נייד ונעים. המכשיר של ג'נטלמן/יחצ

כאשר מכוני הספא והמסאז' פחות זמינים בעקבות מגבלות הקורונה יותר ויותר ישראלים אשר סובלים מבעיות גב פונים למכשירים אלקטרוניים על מנת להקל על שרירים תפוסים.

מכשיר השיאצו שמציגה רשת ג'נטלמן מציע להנות מעיסוי רקמות עמוק של מסז'יסט גם ברכב או במשרד. המכשיר בצורת U בעל פאנל שליטה לשינוי כיוון העיסוי ועוצמתו מספק צרכים שונים של הרפיית שרירים: נמוכה לבני הגיל השלישי, בינונית לעובדי משרד או לעובדים בישיבה במשך היום, וגבוהה לעיסוי רקמות עמוק. המכשיר החדש בעל רצועות כתף גמישות לתמיכה ומותאם לכריכה סביב אזורים שונים בגוף מעניק עיסוי מקצועי שמקל על כאבי שרירים כבר לאחר 10-15 דקות שימוש.

מנגנון המכשיר מאפשר התאמה של כיוון העיסוי לפי דרישה או במצב אוטומטי המשתנה בכל דקה. בנוסף להרפיה מושלמת מציע המכשיר מערכת חימום התורמת אף היא לשחרור האזור. המכשיר החדש ניתן לשימוש לא רק באזור הצוואר והכתפיים אלא גם באזורי גב תחתון, אגן, מותניים, ירכיים שוקיים ואף לכפות הרגלים.

עלות המכשיר 289 שקלים, להשיג ברשת ג'נטלמן ובאתר החברה.

חיפושית מפנקת לרגליים - American Comfort

חיפושית רגליים של אמריקן קומפורט. יחצ,
משנה חיים. החיפושית של אמריקן קומפורט/יחצ

את הדבר הזה ניסינו והוא פשוט משנה חיים. אחרי יום ארוך של עבודה, אימון כושר מייגע או סתם רצון לרעננות בשרירים, הכנסנו את הרגליים למכשיר הנהדר הזה. מדובר במכשיר עיסוי לכפות הרגליים, המדמה ע"י ראשי עיסוי, חום וכריות אוויר, פעולת עיסוי אנושית. העיסוי מעניק תחושה משחררת ומפנקת ומסייעת בהמרצת הדם והקלה על תסמיני רגליים ומפיג עייפות.

היו מצבים שבהם הרגשנו שאו-טו-טו הרגליים שלנו נמחצות והופכות לרסיסים, אבל מיד הבנו שהכאב הזה רק יחזק אותנו בסופו של דבר. טיפול של 10-20 דקות ישנה לכם את התחושה לחלוטין, מסוג הדברים שלא תבינו איך הסתדרתם לפני כן בלעדיהם.

החיפושית קלה מאוד לתפעול וכוללת גלגלת עיסוי לסוליית כף הרגל, עיסוי פניאומאטי של העקבים וקימור כף הרגל, שלושה מצבים ושלוש עוצמות עיסוי לבחירה ופונקציית חימום. המחיר: 890 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • עיסוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully