וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

26.1.2021 / 0:00

ט"ו בשבט כבר כאן, ולנטיין אחריו ומבחר המותגים מתחילים לחמם מנועים. וגם: יוזמות ופעילויות לנזקקים ולניצולי שואה והאיש שהציל שניים ממוות ודאי. כל מה שקרה בחצי הראשון של השבוע

גיוסים ועבודה

במיוחד בימים אלו: חברת ההייטק הירושלמית לייטריקס מציעה 30 משרות. חד הקרן הירושלמי ממשיך לגייס למשרות רבות, הן בתחום הפיתוח והן בתחומים שאינם טכנולוגיים:

בתחום הפיתוח: מפתחי אנדרואיד; מפתחי ; Webמפתחי backend, חוקרים ואלגוריתמאים (כולל התמחויות קיץ לחוקרים), ארכיטקט/ית ראשי/ת לפלטפורמת הבקאנד. בתחומים נוספים: יוצרי תוכן בוידאו וב-motion, מעצב/ת מותג עסקי, Marketing Writer, Copy Art Director, ראש/ת צוות User Acquisition, אנליסטים עסקיים.

בסך הכול בחברה כרגע פתוחים כ-30 תקנים לאיוש משרות. למרות שרוב העובדים בחברה מצטרפים אליה על בסיס שיטת הגיוס של "חבר מביא חבר", לייטריקס תשמח לקלוט לשורותיה עובדים מוכשרים, שאיבדו את מקום עבודתם בשל משבר הקורונה. כאדפטציה למצב החדש עימו כולנו מתמודדים לייטריקס עורכת כעת ראיונות טלפוניים וראיונות בזום. עבור אנשי פיתוח, מבחינה טכנית, החלק של כתיבת קוד בראיונות זום נעשה על ידי שיתוף מסך ופתיחת מעבד תמלילים או סביבת פיתוח.

לייטריקס (Lightricks) מונה כיום כ-430 עובדים במטה בירושלים, ובמרכזי הפיתוח בחיפה ובלונדון.
את כל המשרות ניתן לראות באתר החברה: https://www.lightricks.com/careers

משרדי לייטריקס. ורד פרקש,
משרדי לייטריקס/ורד פרקש

תרבות ומוסדות

סיפור משחק השחמט בין ישראל ובוהטן, מזכיר את סיפור משחק הפינג פונג בין סין לארה"ב, שהוביל לכינון יחסים בין המדינות.

פרוייקט "סולידריות השחמט" החל להרקם לפני 7 חודשים עוד לפני שהחלה הנהירה להתחבר למשחק המלכים בעקבות הקרנת סדרת הנטפליקס המצליחה "גמביט המלכה" כאן בישראל בשחמט כמובן. מועדון "שחמט לכל" Chess4All הישראלי היה עסוק בחודשים האחרונים בבניית מיזם בינ"ל כחול לבן לחיזוק קשרי מדינות ולסולידריות בין אנשים- Chess4Soliodarity שמו.

כך התקיימו כבר 13 מפגשים עם 2700 משתתפים סה"כ עד כה כולל שחמטאים ממדינות ערב שכבר התמודדו עם ישראלים תחת דגל מדינתם בתחרויות רשמיות וכדור השלג הענק שמונה כבר אלפי חברים בקבוצות און ליין של המועדון תופס תאוצה. שחמטאים ממדינות ערב, כולל איראן, פונים אף הם וזו דוגמה בנפרד.

באירועים פרסים כספיים, זום לשחקנים ושידור חי של האירועים עם הטקסים והמשחקים ע"ג דפי פייסבוק עם פרשנות מקצועית וסרטוני הסברה רכה של ישראל שמראים את צדדיה היפים של ישראל. טקסי זום שבהם פוליטיקאים וידוענים מברכים יוצרים אוירה בינ"ל ייחודית בימי סגר תרבותי. במסגרת המיזם מתקיימים גם מפגשי ענק מעוררי השראה הנותנים נראות ליחסי ישראל עם מדינות שונות בשיתוף עם שגרירויות ישראל שמסייעות.

ביום חמישי היתה זו בהוטן ידידתנו החדשה הנחשבת לאחת מהמדינות המבודדות בעולם ועימה התקיים מפגש היסטורי מורכב ביותר עם 174 משתתפים משתי המדינות. האירוע זכה לברכות ע"י חותמי הסכם כינון היחסים בין המדינות לפני חודש: השגריר הבהוטאני בהודו, ושגריר ישראל בהודו ד"ר רון מלכה. האירוע הענק התקיים בתמיכת ארגון "הלאופר פרוג'קט" הפועל נגד אפליית ישראלים ואנטישמיות בעולם ובסיוע שגרירות ישראל בהודו, הועדה האולימפית של בהוטן וגורמים נוספים ושודר מעל דפי פייסבוק של בהוטן,ישראל,ארה"ב והודו.

בסיומו של אירוע זכה במקום הראשון עם 7.5 נקודות איתי צפריר מירושלים וריינוד ראי מבהוטן סיים באותו מספר נקודות אבל שני לאחר הפעלת שובר שיויון נקודות. השחקנים נהנו מהחויה המיוחדת שהינה הרבה מעבר לספורט בשאיפה למפגשים נוספים. מלבד השגרירים בשל המעמד הכה המיוחד בירכו: אריק זאבי, ברוק גולדשטיין מהלאופר פרוג'קט, אריק קפלן נשיא התאחדות אילת, בוריס גלפנד סגן אלוף עולם ישראלי, סופי פולגאר-פעמיים אלופה אולימפית בשחמט, אבי ישכררוף יוצר פאודה,אקי אבני שחקן וליאור איזנברג מפיק Chess4Solidarity ומועדון "שחמט לכל" .

ביום ראשןן ה-31.1 יתקיים אירוע גדול נוסף הפעם עם ניו יורק

משחק שחמט בין ישראל לבהוטן. יחצ,
ישראל ובהוטן שיחקו שחמט, ומאחורי המשחק הסתתר סיפור יפה/יחצ

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil חתמה בשנה שעברה, על הסכם ארוך טווח עם איגוד השידור האירופי (EBU) כנותנת חסות הראשית והמציגה הרשמית של תחרות האירוויזיון בחמש השנים הקרובות. כחלק מההסכם שנחתם, קיבלה Moroccanoil לידה זכויות מדיה ודיגיטל גלובליות נרחבות עד שנת 2024. אירועי האירוויזיון מתקיימים מדי שנה ונצפים ע"י יותר מ-200 מיליון צופים.

חברת Moroccanoil תמנה צוות מעצבי שיער מקצועי, אשר יהיה אחראי על עיצוב השיער של המתמודדים במהלך החזרות לאירוויזיון וההופעות החיות המשודרות במדינות רבות באירופה ומחוצה לה.

במסגרת מתן החסות הראשית לאירוויזיון שיתקיים במאי השנה, Moroccanoil תקיים לראשונה תחרות בינלאומית נושאת פרסים בין מעצבי שיער שיבחרו מתוך 34 מדינות (כולל ישראל), תחת הכותרת: Show us your style. ההרשמה לתחרות נפתחת ב-15 בינואר ותימשך עד לתאריך 28 לפברואר. הזוכים ייבחרו ב-15 במארס 2021.

על מנת להשתתף בתחרות זו, על כל מעצב שיער ליצור סרטון קריאטיבי באורך 1 - 3 דקות, בו עליו להציג את הרוח הקריאטיבית והיצירתית שלו, תוך שימוש במוצרי החברה. כמו כן יהיה עליו להסביר בסרטון, למה כדאי לבחור דווקא בו ,להיות חלק מהצוות המקצועי של Moroccanoil מאחורי הקלעים באירוויזיון. הסרטונים יוצגו באתר המשותף של Moroccanoil והאירוויזיון: www.moroccanoil.com/eurovision/show-us-your-style

במסגרת התחרות, יצרה Moroccanoil שת"פ עם האתר הבינלאומי והמוביל לעיצוב מראות שיער
Behind-The-Chair. פאנל חבר השופטים בתחרות יכלול את: מרי רקטור גייבל (מייסדת (Behind-The-Chair, קווין יוז (המנהל האמנותי של Moroccanoil), אנטוניו קוראל קאלרו (מנהל קריאייטיב של Moroccanoil באירוויזיון ), 5 משפיענים של Behind-The-Chair ומעצבי שיער מרחבי העולם.
השופטים יבחרו בשלושת הזוכים מכל המדינות המשתתפות עפ"י הקריטריונים של התחרות ויקצו את הפרסים לזוכים במקום הראשון, השני והשלישי.

תמונות בקסטייג' זמרת ראשית ממולדובה ואנטוניו קוראל קאלרו נציג מרוקנאויל. איתן טל,
תמונות בקסטייג' של עיצוב באמצעות Moroccanoil/איתן טל

הנחברת הישראלית בג'יו ג'יטסו זכתה במקום הראשון תחרות דאלאס הפתוחה בארה"ב שמנתה כ-800 מתחרים. ביחד עם הקבוצה הנפלאה הצליחה הנבחרת לזכות במקום הראשון בסךהמדליות. תצוגה מרשימה של נבחרת כחול לבן, שמנתה את ויקי דבוש, סהר שמש, עמית בורשטיין וגיא בורשטיין. כולם מנצחים את כל הקטגוריות כולל המשקל הפתוח.

הנבחרת בעיצומו של המחנה ותוכל לחזור ברגע שייפתחו השמיים. כל חברי הנבחרת מודים על התמיכה הרבה שמקבלים מהארץ. התודה לאיגוד הג'יוג'יטסו, התאחדות אילת וכל בית ישראל.

נבחרת ג'יו ג'יטסו ישראל. יחצ,
גאווה. נבחרת הג'יו ג'יטסו/יחצ

אפליקציה חדשה מציעה להתקרב ליהדות בדרך פשוטה לחלוטין. אפליקציית "הנחת אחי?" הוקמה ע"י צמד כוכבי הרשת עידן טלמור ומאור גמליאל חילונים שהתחזקו בשנה האחרונה ונועדה להזכיר להניח תפילין, להתפלל ולזכות את הרבים. האפליקציה שהושקה רק בחמישי האחרון כבר צברה כ-15,000 הורדות ואף כבשה את המקום הראשון בסופ"ש האחרון בחנויות האפליקציות.

האפליקציה פועלת באופן הבא: כל משתמש נרשם לאפליקציה (אפשרות להירשם עם אפל, גוגל, פייסבוק) ולאחר מכן הוא נשאל ע"י האפליקציה כמה פעמים הוא מניח תפילין בשבוע (כל יום/ אחת לכמה ימים) וכמה תזכורות הוא מעוניין לקבל. לאחר מכן במסך הראשי הוא יכול לסמן אם הניח באותו היום, לראות חברים נוספים שהניחו, לקרוא את הברכות, מדריכים להנחת תפילין, אפשרות לקחת אתגרים על עצמך ולראות את מדד ההצלחה בהם, פיצ'ר מיוחד שמוצא את בית הכנסת הקרוב ביותר למיקום הדמוגרפי שלו ועוד. כבר בימים אלו היזמים עובדים על הגרסא הבאה שתכלול פיצ'רים מהפכניים. האפליקציה קיימת באפסטור ובגוגל פליי.

יוזמות

50 משתתפי מסע מתכנית מסע מורים, מיסודן של הסוכנות היהודית והממשלה, יצאו ביום ראשון להתנדבות אצל חקלאי מכרמי יוסף. המתנדבים, מארה"ב, אנגליה, קנדה ודרום אפריקה, המלמדים אנגלית בערי הפריפריה בישראל, הגיעו לסייע לחקלאי לגזום עצי שסק. את ההתנדבות עשו משתתפי מסע באפליקציית "סאנדו" מבית השומר החדש, בעזרתה ניתן למצוא התנדבויות בשטחים חקלאיים הזקוקים לידיים עובדות, בשל היעדרם של הפועלים בימי הסגר. המשתתפים הביעו את שמחתם מהעובדה שיכלו לסייע לחקלאי הזקוק לעזרה, מכך שהם מתחברים לחברה הישראלית דרך עבודת כפיים - וגם מפרי השסק, שאיננו נפוץ כלל במדינותיהם.

מסע סאנדו. יחצ,
המסע של סאנדו/יחצ

בכל יום רביעי ,שבוע אחר שבוע מאז תחילת משבר הקורונה מגיעים חניכי שבט הצופים יעד בראשון לציון לבית החסד בשכונת רמת אליהו בעיר ועוסקים בהתנדבות באריזת חבילות מזון למשפחות נזקקות החיות בשכונה. בפעילות שבה משתתפים כל חניכי השכבה הבוגרת, תלמידי כיתות י' עד י"ב, מתנהלת בקפסולות של עד 10 נערים ונערות חניכי הצופים בכל מפגש התנדבות. בכל מפגש נארזים מארזי מזון הנשלחים לכ 150 משפחות.

פעילות ההתנדבות של חניכי הצופים בראשון לציון היא רק אחת מתוך עשרות פעולות התנדבות שבהם עוסקים הצופים בימים אלו בכל רחבי הארץ.

רז פרל, יו"ר תנועת הצופים: "תנועת הצופים שמה לעצמה מטרה לעמוד לרשות החברה בישראל בזמן סגר הקורונה בכל נושא ובכל תחום בה היא נדרשת ויכולה לסייע. אלפי חניכים פעילים מאז תחילת הסגר בעזרה לזולת ולקהילה. ורק לדוגמא - בהרצליה מתנדבים החניכים בבית חולים שלוותה, ובכפר- סבא בבית חולים מאיר, בתל אביב עוסקים בני הנוער בהעברת ספרים מהספריות לבתים של אזרחים וותיקים., בבת ים אספו צעצועים ומשחקים שנשלחו לדירות של נשים מוכות, ובירושלים שפצו בני הנוער של הצופים מועדון לנוער בסיכון".

שבט יעד ראשון לציון. יחצ,
שבט יעד ראשון לציון/יחצ

קרן ידידות טורונטו, המסייעת לקבוצות אוכלוסייה שונות ומגוונות בתחומי חינוך, רווחה ותעסוקה, משיקה תכנית סיוע חדשה לחילוץ מעוני של משפחות, שמצאו עצמן במצוקה עקב אבדן הכנסה בתקופת הקורונה. התכנית - "קידום משפחות" - מספקת ליווי כלכלי, תעסוקתי ונפשי למשפחות שנפגעו ממשבר הקורונה ומסייעת להם לחזור למסלול העבודה, ליציבות כלכלית וחיי רווחה תקינים. התכנית מלווה משפחות על-ידי יועצים מקצועיים למשך שישה חודשים בשלושה תחומים: כלכלה פיננסית, תעסוקה ורווחה משפחתית. בין השירותים שהיא מציעה: צמצום הפער בין הכנסות להוצאות, ניהול תקציב משפחתי, בניית תכנית הבראה ליציאה מהמינוס, מיצוי יכולת ההשתכרות, סיוע במתן כישורים לקראת השתלבות מחדש בשוק העבודה וחיזוק והעצמה של התא המשפחתי. בשלב ראשון, בתכנית משתתפות כמה עשרות משפחות מקשת רחבה של קבוצות האוכלוסייה בפריסה ארצית, כשחודשים הקרובים, מתכננת קרן ידידות טורונטו להגדיל את היקפה לכ- 400 משפחות בקירוב.

רונית, אם יחידנית המשתתפת בתכנית בחודשים האחרונים מספרת על התהליך. "אם היו אומרים לי לפני 3 חודשים, לא הייתי מאמינה. בכנות. גרדתי אז כל שקל וחייתי מהיד לפה. מה שכמובן השפיע על השמחת חיים שלי, על הבטחון העצמי שלי, ועל האוירה בביתי" היא מספרת. רונית מוסיפה "בשבוע שעבר כשביתי ניגשה אלי בחשש וביקשה 300 ₪ כדי לעצב לה קצת את החדר, הייתי מאושרת לומר לה- חכי, אבדוק אם זה יכול להיכנס לתקציב החודשי ואענה לך.הייתי מאושרת, כשעניתי לה: בדקתי, והכנסתי את זה לתקציב. הכל בסדר, לכי תתחילי לעצב לך את החדר. יש כסף - מילה שהיא הרבה זמן לא שמעה".

נתן קנדלר, סמנכ"ל קרן ידידות טורונטו: "החיסונים יוציאו את ישראל מהקורונה, אבל בלי ליווי תעסוקתי ורגשי למשקי הבית שנפגעו במשבר - לא נצא מהפגיעה הכלכלית והחברתית שחוללה כאן המגיפה. התכנית שאנחנו גאים להוביל עושה בדיוק את זה. באמצעות מערך הוליסטי של יעוץ מקצועי ותמיכה אישית ומשפחתית, אנחנו בונים רשת תמיכה שתאפשר להורים ולילדיהם לעמוד שוב על הרגליים. התוצאות שאנחנו מתחילים כבר לראות מוכיחות שזה עובד, וכי הרחבת התכנית תסייע למאות משפחות נוספות".

נתן קנדלר. הלל לדרמן,
נתן קנדלר/הלל לדרמן

תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל - ICRF החולה בשתי מחלות סרטן גרורתיות (לבלב וכליה), הינו "חבר כבוד" בשש קבוצות סיכון. גילת קיבל היום במרפאת מכבי בקרית אונו את מנת החיסון השנייה לקורונה, לאחר התייעצות עם רופאיו שהחליטו, תוך לקיחת כל הסיכונים בחשבון, שמצב הרפואי מאפשר ואף מחייב חיסון.

גילת קורא לכל חולי הסרטן בישראל להתחסן כנגד הנגיף, בכפוף כמובן להתייעצות עם האונקולוגים שלהם ומוסיף בקשה אישית הנוגעת לכל הציבור בישראל: "ההתמודדות עם נגיף הקורונה היא אחריות חברתית של כולנו. כל מי שיכול להתחסן אנא עשו זאת. במקביל עלינו להקפיד הקפדת יתר ושמור ביתר שאת בשבועות הקרובים על הנחיות ההתמודדות הציבוריות ובפרט על חבישת מסכה, נטילת ידיים ואי התגודדות חברתית. לכל אחד ואחד מאיתנו יש בני משפחה, מכרים וחברים קרובים החולים בסרטן או נמצאים בקבוצות סיכון אחרות. לכל אחת ואחד מאיתנו יש אדם קרוב ואהוב, שהימנעות מחיסון ומשמירה על כללי הזהירות האחרים מעמידים את חייו בסכנה מיידית. כל אחת ואחד מאיתנו מצווה להתבונן לעצמו בעיניים במראה בכל בוקר ולהבין שהוא מחויב לשמור על עצמו, על אהוביו וקרוביו ושיש לכל אחת ואחד מאיתנו אחריות וערבות הדדית לשמירה זה על זו. חשבו על ההזדמנות הקסומה ועל הפלאים שעולם המחקר לא מפסיק לחולל עבורנו. בואו ננצל את ההזדמנות ולא נוותר על החיסון.לא ירחק היום בו נוכל להתחסן גם למניעה או לטיפול בסוגי סרטן שונים. זו אחריות חברתית של כולנו לתמוך בחוקרי הסרטן שלנו ולהפוך את הסרטן למחלה כרונית ואולי בעתיד אף למגרה. הקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF - חוקרים לחיים. למעננו, למען ילדנו ולמען הדורות הבאים".

תמיר גילת. יחצ,
תמיר גילת מתחסן נגד סרטן/יחצ

המועצה האזורית מטה יהודה אירחה השבוע לפגישת עבודה את מנהל אגף בטחון והחירום במשרד הפנים, חזי רז, בנושא השתתפות צוותי המועצה והמוכנות לחירום.

מנכ"ל המועצה, גב' רחלי משה ומנהל אגף ביטחון, עסקים סביבה ותחבורה, משה סויסה, סקרו בפניו את פעילות המועצה בעת חירום. לאחר מכן התקיים ביקור בליווי ממונה בטחון וחירום במועצה, צפריר שיפמן במחסני החירום של המועצה, ביקור באוטובוס חפ"ק המועצה, אשר נועד לתת מענה מיטבי בשעת חירום כמו שריפה או אירוע ביטחוני. הנציג ממשרד הפנים אף הכיר מקרוב את התכנית לבנייתו של הישוב ה-58 במועצה גבעות עדן. במהלך המפגש התקיימה התייעצות בנושא העברת מחסנים בעקבות בנית בית ספר. פגישת עבודה נוספת מתוכננת להמשך השנה.

חזי רז התרשם במהלך הביקור מפעילות המועצה, כשירות עובדיה ואמר: "הרשות מוכנה ברמה גבוהה לחירום".

ראש המועצה, ניב ויזל: "המועצה האזורית מטה יהודה פועלת, ביתר שאת, על מנת לעמוד אל מול אתגרי הקורונה הן בהסברה והן בהורדת התחלואה. אני שמח שאת מגוון הפעולות הצגנו למנהל אגף הביטחון והחירום במשרד הפנים, אשר התרשם מעמידתה האיתנה של המועצה בתקופה זו".

ביקור ביטחון במטה יהודה. יחצ,
הביקור במטה יהודה/יחצ

ירון ולרי ספיבק, תושב פתח תקווה, קיבל אות הוקרה ושי על נחישותו ופעילותו המהירה והצלת חיים. במעמד, שהתקיים במטה צוות 3 בתל אביב במתכונת מצומצמת בשל הקורונה, השתתפו מנהל הסניף דור בוסקילה, הקב"ט דרור שני ומנהל הפרויקטים בצוות 3, מיכאל עבו.

"ספיבק הוא ראש צוות איכותי ועבורו הצלת חיים היא חלק מהעבודה. הדרכות והכשרת הסיירים והמאבטחים המקצוענים של צוות 3 מוכיחה שיש על מי לסמוך ברגע האמת", אמר עבו. ספיבק הודה על קבלת ההוקרה ואמר בצניעות כי מבחינתו מדובר, בסך הכל, בעבודה השגרתית שלו.

לפני כחודש הוזעק ספיבק בשל התרעת אש אל דירת הדיור המוגן משען בנווה אפעל. כשהגיע במהרה, ראה אישה בשנות ה-80 לחייה ומרותקת לכיסא גלגלים, צועקת 'אש, אש' והוא מהר מאוד השתלט על האירוע.

לפני כשנה, בנובמבר 2019, נגרמה דליקה כתוצאה מהכיריים החשמליים בדיור המוגן. גם אז, ספיבק לא חשב פעמיים, נכנס אל הדירה אפופת העשן, חילץ את הדיירת, שתפסה מחסה בחדר המקלחת והוציא אותה מיד מן הדירה והשתלט על האירוע.

שיתוף הפעולה המקצועי בין שמוליק רזון, מנכ"ל השמירה בצוות 3, יחד עם הקב"ט הראשי של "משען" שמעון איבגי והיועץ הביטחוני אבי אטיאס, תרמו רבות להעלאת תחושת הביטחון והמוגנות של הדיירים, בני הגיל השלישי, המתגוררים במקבצי הדיור המוגן.

הוקרה לספיבק. יחצ,
האיש הזה מציל חיים. ירון ולרי ספיבק/יחצ

עוד מצוות 3: במסגרת שיתוף פעולה בין "הקרן לרווחת נפגעי השואה" וחברת האבטחה צוות 3, חולקו השבוע שתילים לניצולי שואה בחיפה לרגל חג ט"ו בשבט. איתי קרויז, מנהל סניף צפון בצוות 3: "חילקנו את העציצים לכ-30 ניצולי שואה ואני שמח שהצלחנו להעלות חיוך ולשמח אותם בתקופה זו. תודה לקרן לרווחת ניצולי שואה ולעמיתיי מצוות 3 שסייעו בחלוקה: שני מסרמן- רכזת כוח אדם ולמנהלי הפרויקטים אלכס קוז'בניקוב ואדם שופאניה".

מחלקים לניצולי שואה. יחצ,
מסייעים לניצולי השואה. צוות 3/יחצ

למעלה מחמשת אלפים תומכים בחרו בחודש דצמבר האחרון להעניק לרחלי מנישקובה תרומות שהסתכמו בלמעלה ממיליון שקלים. מנישקובה, (47), תושבת רעננה, פנתה לפני מספר שבועות לקרן רועי לא אחסר ובפיה בקשה אחת: סייעו לי לגייס כמיליון שקלים עבור ניתוח חירום שאותו אני צריכה לעבור בבוסטון ארה"ב. חיי תלויים בניתוח הזה".

הקרן התגייסה והצליחה להתרים תוך עשרה ימים כמיליון שקלים לטובת הטיפול. בסוף השבוע האחרון רחלי טסה לבוסטון. רגע לפני העלייה למטוס אמרה כי יש לה חלום אחד: "החלום שלי הוא להבריא ולחזור לילדי. המחלה הזו מקננת בקרבי ואני יודעת שבזכות אנשים טובים עכשיו יש לי סיכוי. הם העניקו לי את התקווה לחיות ולחזור לילדי".

מנשיקובה התרגשה מאוד כששמעה שלמעלה מחמשת אלפים אנשים החליטו לתרום ולסייע במאבקה במחלת הסרטן "זה לא מובן מאליו, ממש לא, עבר בי חשמל בגוף כששמעתי שכל כך הרבה אנשים החליטו לתרום עבור הניתוח. הילדים שלי מאוד התרגשו, אני מודה לכל אחת ואחד".

רחלי הוסיפה כי היא מקווה לחזור לחיים בריאים: "אני אעשה הכל כדי לחזור בריאה. אני יודעת שהטיפול בבוסטון עשוי להציל את חיי. אין לי מילים כדי להודות לאנשים". לקרן רועי לא אחסר ולרחלי מנישקובה יש היכרות קודמת וזו אינה הפעם הראשונה שהיא נעזרת בעמותה. דביר סקעת, מנכ"ל הקרן מספר: "הפניה עבור רחלי היתה דרך בתה יאווה, אותה הכרנו עוד כשהיתה תלמידה בתיכון. אני מאוד שמח וגאה שהצלחנו לגייס בזמן כה קצר את הסכום הנדרש. עשינו זאת בשיתוף פעולה עם אנשים טובים והכל כדי שרחלי תוכל להשאיר את המחלה מאחור".

סקעת אומר כי הוא לא מופתע מכמות התורמים: "בתוך עמי אני חי ואני יודע מנסיון שעם ישראל לא נוטש את אחיו ואחיותיו. התרגשתי מאוד אך לא הופתעתי לראות את גרף התרומות עולה כל יום בעשרות ובמאות אלפי שקלים עד שהגענו ליעד. אנו נתמוך ברחלי בזמן הטיפול ונמשיך ללוות אותה גם אחריו, עד להבראתה המלאה בעזרת השם".

רגע לפני שרחלי מתחילה את הטיפול בבוסטון ולאחר שמודה שוב ושוב לכל מי שתמך בה, היא מבקשת להעביר לאנשים במצבה את המסר הבא: "אל תתיאשו. אין ייאוש בעולם. נסו לחקור את המחלה ולהיעזר במי שרק אפשר, זו לא בושה. ללא התרומות לא היה לי סיכוי להישאר בחיים".

קרן רועי לא אחסר הוקמה בשנת 1998 ע"י אתי ומשה חסן, להנצחת בנם רועי ז"ל שנפל בעת שרותו הצבאי. במהלך שנות פעילותה סייעה העמותה בסכום של למעלה מ-22 מיליון שקל. קרן רועי הינה קרן פילנטרופית עצמאית, ללא מטרות רווח, המקדישה וממקדת את מאמציה, לקידום ועזרה לאוכלוסיות מוחלשות, במיוחד לילדים ובני נוער. הקרן פועלת למתן מענה בתחומי החינוך והרווחה, כשמטרתה לייצר מוביליות חברתית ולאפשר לכל ילד הזדמנות שווה.

תרומה רחל מנישקובה. יחצ,
רחל מנישקובה בדרכה לבוסטון/יחצ

שיווק ומדיה

איגוד השיווק הישראלי בחר בפנינה אדרי לאשת השיווק של חודש ינואר על מהלך השיווקי של קיום חגיגות הפסטיגל בשנת קורונה, שנועדו לשמר את המותג גם בשנה בה לא יכולים להתקיים מופעים, כמיטב המסורת שהייתה נהוגה ב-39 השנים האחרונות.

עם פרוץ מגפת הקורונה ואיתה ההבנה שעולם המופעים לא יכול להמשיך כבכל שנה, בחברת אן אם סי יונייטד המחזיקה בסולן הפקות, הבינו שנפלה בחלקם ההזדמנות לשים בצד את המוכר והידוע וליזום מתווה חגיגי, הכולל פסטיגל מקורי, דיגיטלי, אינטראקטיבי, ולחגוג 40 שנות פסטיגל. בפעם הראשונה הושק פסטיגל אינטראקטיבי ייחודי באונליין. חגיגות 40 שנות פסטיגל, המשמרות אותו כ-"שואו" מוכר וידוע, שמצליח לרגש ולהלהיב את משפחות ישראל.

הפסטיגל הוא מוסד תרבותי ישראלי מזה 40 שנה, אשר פונה לחתך הגילאים הרחב ביותר, ומושך אליו בשנים האחרונות כחצי מיליון צופים בגילאים 6-99, מתקיים בארבע ערים שונות בפריסה ארצית, ומהווה מוקד תשומת לב תרבותי שנמשך כמעט שנה שלמה - דרך חשיפת המשתתפים, הסרט המקדים, פעילות דיגיטלית ותקשורתית ענפה והמופעים שנמשכים כחודשיים, בין החודשים נובמבר-ינואר בכל שנה.

חברת אן אם סי יונייטד וסולן הפקות השיקו ממשק פסטיגל שעלה לאוויר בנובמבר 2020 למשך ארבעים ימי פעילות אונליין חווייתיים, אשר בסופם, בנר השמיני של חנוכה (17.12.20), שודר המופע הגדול - מופע מושקע, ענק וחד פעמי לכבוד 40 שנות פסטיגל.

לראשונה, נוצר שינוי משמעותי במוצר הפסטיגל - לא עוד מופע חי מול קהל, אלה מוצר שכל אחד צורך בביתו באופן אישי אשר מהותי להעצמת החוויה. האלמנט האינטראקטיבי בו לצופה יש השפעה ישירה על מהלך העלילה והאירועים בממשק הפסטיגל. נוצרה שפה שיווקית מותאמת לפורמט הדיגיטלי - במקום "כרטיס" נעשה שימוש במונח "מפתח" אשר פותח את ה"דלתות" שהן שער הכניסה לתוכן שנפתח על בסיס יומי.

במופע הגדול לקחו חלק מעל לארבעים משתתפים, מיטב אומני ישראל בשילוב עשרות משתתפים, רקדנים ואקרובטים. פסי קול שליוו אותנו לאורך 40 שנה- נפגשו על הבמה וחיברו משפחות שלמות לחוויית צפייה אחת מרגשת במיוחד.

פנינה אדרי. יחצ,
פנינה אדרי/יחצ

חברות וטכנולוגיה

חברת המחקר IDC קובעת בניתוח השוק שערכה בישראל כי dynabook רשמה את הצמיחה המהירה ביותר בשנת 2020 בתחום המחשוב הנייד העסקי/ארגוני (עם צמיחה של יותר מ-800% בהשוואה לשנת 2019). החברה הגיעה לנתח שוק של 19% מפלח שוק המחשוב העסקי הנייד בישראל בחציון השני של 2020 והיא ממוקמת במקום השלישי במכירות מחשבים ניידים עסקיים/ארגוניים אחרי Lenovo ו-HP.

סך כל מכירות המחשבים הניידים למגזר העסקי הארגוני והממשלתי בישראל עמד בחציון השני של השנה על כ- 400 אלף יחידות.

"משבר הקורונה סגר לא מעט בתי ספר ועסקים ברחבי העולם ואילץ רבים להסתגל ללימודים מרחוק ולעבודה מהבית כנורמה. בעקבות כך גם צמח משמעותית הביקוש למחשבים ניידים", אומר רונלד ראבל, דירקטור B2B, האחראי על מזרח אירופה, תורכיה, ישראל ומדינות בנלוקס ב-dynabook. "גופי ממשל ובעיקר מוסדות חינוך רבים היו צריכים לצייד מורים ברחבי המדינה בלפטופים. המגמה שרואים בדו"ח של IDC מדגים היטב את הצמיחה בגידול המתמשך בפעילות ה-B2B של dynabook בישראל".

ראבל אומר כי העסקים הישראלים ידועים כמאמצים מוקדמים של טכנולוגיות ומוצרים עסקיים חדשניים. הוא ציין כי העובדה ש-dynabook היא חלק מקבוצת Sharp ו Foxconn- אפשרה לחברה לגלות יותר גמישות בפיתוח ובייצור ולענות מהר לצרכי השוק - ובעלויות נמוכות יותר. "dynabook מדגימה לאורך השנים מחוייבות עמוקה לשוק מחשוב ה-B2B בישראל. חברת 'מפעיל', הנציגה והמפיצה שלנו ב-25 השנים האחרונות, הן עבור dynabook והן עבור Toshiba, ממשיכה לסייע לנו למסד בישראל מותג פרימיום חזק. המשימה שלנו היא להמשיך ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלנו".

לדברי רז דרבי, מנכ"ל חברת "מפעיל", עם כל הקשיים של 2020, dynabook הוכיחה ללקוחות ולשותפים העסקיים כי מדובר במותג חזק שמביא לשוק העסקי מחשבים מצטיינים שמציגים גישה חדשנית, איכות ובטיחות. "במהלך השנה הגענו לא רק ללקוחות הממשלתיים ולארגונים הגדולים אלא גם להרבה מאוד חברות קטנות ובינוניות, שצריכים לספק לעובדיהן כלים לעבודה מרחוק. השילוב של איכות וחדשנות גבוהה והשקה של דגמים חדשים שאיפשרו תחרותיות במחיר, איפשרו לנו לעבוד ביעילות רבה ובמהלך השנה החולפת תמיד היינו צעד אחד לפני המתחרים שלנו".

דיינבוק. יחצ,
דיינאבוק/יחצ

ביום שני בתאריך 1.2.21 תתקיים הועידה הראשונה בישראל למקצועות הקואוצ'ינג וה-NLP בהובלת "מכללת יוזמות" שתעסוק סביב נושא הכנסת טכנולוגיות חדשניות לעולמות אלו על מנת להתאים אותם לעידן הנוכחי.

כחלק מהוועידה ישתתפו כל מובילי התחום בארץ, ביניהם - תמיר פלג, מייסד מכללת יוזמות, אדווה פרי, יו"ר לשכת המאמנים בישראל וד"ר ענבר כהן יו"ר לשכת ה-NLP בישראל, תמר יאירי, מאמנת אישית וספרוייזרית ומנחה בכירה במכללת יוזמות, חן מלכה, מאסטר-טריינר NLP ומאמנת בכירה במכללת יוזמות וקובי גטניו מנהלת הקהילה המקצועית למאמנים ומטפלים.

הוועידה תחולק לשני חלקים מרכזיים: הראשון תחת הכותרת התפתחות אישית ב2021 ויעסוק באתגרי המקצוע לנוכח משבר מגיפת הקורונה. ואילו השני יהיה פאנל בכירים בנושא חדשנות דיגיטלית במקצועות ההתפתחות האישית. בשבועות הקרובים ישיקו במכללת יוזמות פלטפורמת חדשנית ללימודי מקצועות ההתפחות האישית בטכנולוגית interpersonal אשר מאפשרת למידת מקצועות אלו בצורה אינטראקטיבית ומותאמת לתקופת הקורונה, הטכנולוגיה מתאימה את לימודי מקצועות אלו לאתגרי התקופה ומאפשרת למידה משמעותית גם בימי הסגר.

תמיר פלג, מייסד מכללת יוזמות אשר מובילה את הוועידה הוסיף: "אני נרגשים וגאים להוביל את הועידה הראשונה בישראל למקצועות הקאוצ'ינג וה-NLP. נדרש שינוי גישה משמעותי בתחום האימון וה-NLP שחוו האצה משמעותית בתקופת הקורונה, הועידה מקדמת ומדגישה את הצורך לפתרון ממשי ויעיל לנוכח אתגרי התקופה".

תמיר פלג. הדר דרור,
תמיר פלג/הדר דרור

תערוכת כלי מכונות ההיברידית הראשונה בעולם לאחר התפרצות המגפה, תתקיים בטאיפיי, טאיוואן בתאריכים 15-20 במרץ 2021 בפורמט פיזי ובמקביל בפורמט וירטואלי. בתגובה למגפת הקורונה, מארגני התערוכה ובראשם ארגון קידום סחר החוץ בטאיוואן (TAITRA) ואיגוד תעשיית המכונות של טאיוואן (TAMI) עשו מאמצים כוללים להפוך את האירוע מתערוכת מסחר CNC מסורתי לייצור חכם, תוך שילוב בין תוכנה לחומרה.

השנה, קנה המידה של התערוכה הפיזית הינו כ- 6,000 דוכנים המשתרעים על פני מרכז התערוכות בטאיפיי, בעוד בתערוכה הוירטואלית ינכחו כ- 1,000 שחקנים מובילים בתעשייה שיציגו את מוצריהם. בנוסף, השירות הוירטואלי החדשני של המדריך למבקרים מקוונים בכנסי רכש יושק במהלך התערוכה, כדי להתאים במדויק את צרכי הרכישה של הקונים המקוונים למציגים הטאיוואנים.

מארגני התערוכה קיימו מסיבת עיתונאים בינלאומית עם פאנל מנכ"לים בה השתתפו מנהלים בכירים בתעשיית כלי המכונות, יושבי ראש חברת Fair Friend, Hiwin ו- Chin Fong, וארגונים נוספים. הפאנל סיכם כי השקת TIMTOS באופן פיזי לצד וירטואלי השנה, תשפיע באופן חיובי על תעשיית כלי המכונות העולמית, במיוחד כי התערוכה תחזק את הביטחון העולמי בייצור מכונות בטאיוואן - ענף שסבל משפל במחצית הראשונה של שנת 2020 והתאושש במחציתה השנייה.

יו"ר טאיטרה, ג'יימס חואנג ציין כי הביצועים של טייוואן במניעת המגיפה משכו תשומת לב בזירה העולמית, ובמיוחד החוסן והגמישות שבאו לידי ביטוי בין היתר בתעשיית הייצור בטאיוואן. חואנג הוסיף כי ב- TIMTOS, השינויים חסרי התקדים בשוק והביקוש הגובר לפיתוח טכנולוגי מתקדם תרמו לשינויים בתעשייה, וניתן לראות זאת במגוון מוצרים חדשים שיוצגוו ב- TIMTOS. יו"ר TAMI, פא-הסי קו, ציין גם כי יכולתה של טאיוואן במניעת התפשטות המגפה היא המפתח למשוך יצרנים מובילים מבית ומחוץ להצטרף TIMTOS

מותגים

מסעדת BBB באר שבע, הוקמה לפני כ- 8 שנים, ממוקמת במתחם ביג באר שבע, מונה 130 מקומות ישיבה ונחשבת למוסד של ממש בעיר.

המסעדה אהודה מאוד על תושבי באר שבע והישובים בסביבה, כמו גם על הסטודנטים הלומדים באוניברסיטת בן גוריון והצוותים הרפואיים בסורוקה.

את המסעדה מנהלים הזכיינים אבי כחלון ועידן קאשי, שניהם בני 35, בעלי משפחות. את דרכם ברשת BBB החלו בעיר ילדותם, נתניה. לפני כ- 15 שנים החלו לעבוד בסניף BBB פולג, בתור שליחים, ואט אט התקדמו בתוך המסעדה, ביצעו תפקידים נוספים במטבח, בבר ועל רצפת המכירה. בעלי הרשת זיהו את הפוטנציאל הגלום בשני עובדים חרוצים אלה, והציעו להם להשתלב כשותפים פעילים במסעדה החדשה שהוקמה בבירת הנגב.

מסעדת BBB באר שבע ניחנה באווירה מאוד משפחתית: צוות העובדים קבוע ומלווה את הרשת שנים רבות, האווירה הטובה והניהול המוקפד באים לידי ביטוי גם מול האורחים, אשר מצידם חשים באווירה החמה והביתית וממשיכים לפקוד את המסעדה שוב ושוב.

בנוסף לישיבה במקום, מציעה המסעדה שירות משלוחים ו- TA מוקפד, עם המבורגרים מעולים ועסיסיים, מבשר 100% טרי ואיכותי הנטחן מדי בוקר במקום ומנות נוספות, דוגמת מנת הדגל הבורגוס רינגס- טבעות בצל טרי בציפוי פריך ורוטב איולי צ'יפוטלה בצד, ב-29 שקל; נאגטס עוף- פילה עוף בציפוי פצפוצי אורז ושומשום עם רוטב צ'ילי, ב-34 שקל; כנפי BBB- כנפיים מוקפצות ברוטב צ'ילי ושומשום, ב-38 שקל; סלט ירקות קצוץ טרי- עגבנייה, מלפפון, בצל סגול, פטרוזיליה, נענע, שמן זית כתית מעולה, מיץ לימון וטחינה בצד (תוספת גבינת פטה 6 שקלים) ב- 29שקלים ואחרות.

לילדים עד גיל 10, מוצעת ארוחה הכוללת מנה עיקרית לבחירה: המבורגר / שניצלונים / חזה עוף בלחמנייה + כוס שתיה לבחירה + צ'יפס + הפתעה וכדור גלידה לקינוח- ב-47 שקל בלבד.

BBB באר שבע. יחצ,
BBB באר שבע/יחצ

הכוכב הקולינארי החדש בפאסט פוד, הטוסטבורגר, משיק מנות נוספות בתפריט. הוא נולד ביולי האחרון בתל אביב, וכעבור חודשיים התרחב עם סניף נוסף בחולון. היזם הקולינארי אוהב גרינברג הוא זה שעומד מאחורי הקמת מיזם הטוסטבורגר. התפריט מציע אוסף של מנות קולינאריות כולל טבעוניות, במגוון שילובים מסקרנים כל חך. תהליך ההכנה מתבצע כאשר הבשר נטחן ומתובל בעבודת יד, ומשם מכניסים אותו היישר אל תוך חצי לחמנייה ולטוסטר. זמן ההכנה עומד על 6 דקות בדיוק על השעון. הטוסטבורגר מגיע בקומבינציות שונות, כאשר הבסיס הוא אותו בסיס: המבורגר, לחמנייה בטוסטר. המנות מגיעות ב-3 גירסאות: 100 גרם (21 שקל) / 200 גרם (37 שקל) / 300 גרם (49 שקל).

המנות החדשות: טוסטבורגר גוואקמולי עם ריבת צ'ילי ועגבנייה, ארוחה עם תירס, תירס האוונה - קלחי תירס מרוחים ברוטב סודי עם גרדי פרמזן וכוסברה ולאלו שלא מצליחים להחליט מה במה לנגוס או שסתם רוצים לחגוג, מארז מיקס חצאי טוסטבורגר בגדלים של 300/600 גרם במחיר של 72 או 135 שקל.

גטה- המותג הבינלאומי הירוק למערכות שינה שהגיע לישראל לאחרונה, משלב במזרנים העשויים 100% לטקס טבעי בדים עם טכנולוגיית הננו סילבר המונעת בקטריות וחיידקים ומציע שירות חדש עד הבית ללא עלות וללא התחייבות: יועץ שינה שיעזור לפתור את בעיות השינה. גטה היא אחת החברות המובילות בעולם כיום בכל הנוגע להנדסת שינה וייצור מזרנים וכריות מ-100 אחוז לטקס טבעי. החברה מייצרת הכל: משלב חומרי הגלם ועד המוצר המוגמר, היא משכילה לייצר מזרנים בגבהים שונים מחומר הלטקס תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לנצל היטב את המשאב הנדיר והיקר מהטבע. לפני כשלושה חודשים נפתח לראשונה בארץ סניף מקומי. המותג נמצא בפרישה גלובאלית בכ-25 מדינות בעולם.

מותג גטה. יחצ,
מזרן גטה/יחצ

בר ויכמן, קוסמטיקאית רפואית ובעלת קליניקה הנושאת את שמה, פיתחה לאחרונה ליין מוצרי טיפוח תחת המותג VADER המשלבים את פרי הדרגון או בשמו הפטאיה. הפרי, ששייך למשפחת הקקטוסים, נחשב למקור טוב לסיבים תזונתיים ולמגנזיום, כמו גם לוויטמין C, ברזל, וויטמיני B בנוסף, הליקופן - הפיגמנט שנותן לפרי את צבעו העז - שבפטאיה גם מעניק לגוף יתרונות בריאותיים והוא נקשר במחקרים להורדת הסיכון לחלות בסרטן הערמונית.

נוגדי החמצון שמכילה ה-פטאיה, מפחיתים בצורה משמעותית את ההשפעות המזיקות של הרדיקלים החופשיים על הגוף ובכך, הם מונעים ומצמצמים משמעותית את סממני הגיל. נוגדי חמצון עוצמתיים אלה, גם מסייעים לטיפול בכוויות שמש, אקנה ועור יבש.

מחירים: בין 139 ל-499 שקל. מוצרי VADER לבר ויכמן ניתן להשיג: באתר: https://bar-v.co.il/
ובקליניקה בר ויכמן -אסתטיקה רפואית , רחוב אקסודוס 1 ב', נתניה, טלפון: 072-3310970

סרום ויטמינים בר ויכמן. יחצ,
סרום ויטמינים של המותג VADER/יחצ

שופרסל משיקה תחת המותג הפרטי סדרת מאכלים אסיאתיים איכותיים המשלבים את המטבח האסיאתי עם הבישול הביתי.

המטבח האסייתי הפך לנפוץ בקרב הקהל הישראלי, בדגש על חומרי גלם אותנטיים המעניקים למנה ניחוחות מהמזרח הרחוק. בשנה האחרונה גדל עולם המוצרים האוריינטליים, בהלימה לטרנד הבישול הביתי שהתפתח מאוד, בקצב גידול דו ספרתי גבוה. בולט במיוחד בעולם זה המוצר דפי אורז, אשר משמש בשנים האחרונות כתחליף מופחת שומן לבצקים שונים לאפיה ובישול.

הסדרה האסיאתית של שופרסל מאפשרת לבשל מנה אסיאתית מנצחת, טעימה וקלה להכנה ובמחיר אטרקטיבי. המוצרים בסדרה מגיעים ממפעלים המומחים בייצורם, בתאילנד, סין ווייטנאם. לכל מוצר בסדרת הרטבים פתח ייחודי המתאים לאופן השימוש שלו.

הסדרה כוללת

  • אטריות אורז רחבות ודקות, מחיר לצרכן 9.80 שקל
  • נודלס להקפצה אטריות דקות בינוניות , מחיר לצרכן 9.80 שקל
  • דפי אורז וטפיוקה, מחיר לצרכן 10.90 שקל
  • סדרת רטבים הכוללת 5 סוגים: רוטב סויה קלאסי, רוטב צ'ילי, רוטב טריאקי, רוטב לפאד תאי, רוטב קארי ירוק- 250 מ"ל מחיר לצרכן 9.90 שקל
שופרסל נודלס. יחצ,
נודלס של שופרסל/יחצ

יכין משיקה בימים אלו סדרה של מעדני מחיות 100% פרי המיוצרות מפרי בלבד במרקם קטיפתי מפנק. "מעדני מחיות פרי" של יכין מיוצרים מפרי בלבד- 100% רכיבים טבעיים, בלי חומרים משמרים ובלי תוספת סוכר.

סדרת "מעדני מחיות פרי" של חב' יכין כוללת מגוון טעמים: תפוח עץ, תפוח - אפרסק, תפוח -בננה
"מחיות הפרי" הן חטיף או ארוחה קטנה מהטבע- ניתן לאכול אותם כפי שהם (מתאים גם לפעוטות) או להוסיף להם שקדים ואגוזים לארוחה קטנה ומזינה. ניתן להשתמש במחית הפרי גם בהכנת עוגות בחושות- במקום כמחצית מכמות השומן, הן מעשירות את הטעם והמרקם של העוגה.

רויטל בן שחר מנהלת השיווק של חב' זנלכל-יכין: "זהו מהלך נוסף של יכין, שמפתחת מגוון מוצרים ירקות ופירות טבעיים להשבחת התזונה היומית של הצרכנים בישראל".

מארז של רביעייה 400 גרם (כל מעדן אישי 100 גרם): מחיר לצרכן 9.90 שקל, משווק בכל רשתות השיווק וחנויות מזון בפריסה ארצית.

מעדן של יכין. יחצ,
המעדן של יכין/יחצ

כחלק מהמגמה העולמית של צריכת מזון בריא ואיכותי יותר חברת ההפצה והשיווק גורי צירפה לאחרונה את מוצרי 'מקור הכוסמין' אל קולקציית המוצרים הרחבה שלה. 'מקור הכוסמין' - מותג המנגיש לציבור הישראלי מבחר ומגוון מוצרי כוסמין, כתחליף לחיטה רגילה, מותג ששם לעצמו כמטרה להגיע לכל בית בישראל עם מזון בריא יותר, איכותי יותר ובמחירים לכל כיס. כל המוצרים של 'מקור הכוסמין' מיוצרים מקמח כוסמין הגדל בצפון אמריקה. זהו קמח מדגן מלא, עשיר בחלבונים, סיבים תזונתיים ושפע של וויטמינים ומינרלים חיוניים החסרים בקמח מחיטה לבנה והרגילה של היום.

בסדרת המוצרים של מקור הכוסמין שישווקו ע"י גורי ניתן למצוא: קמחים, בייגלה, פסטות, קרם קרקר, קרקר, פתי בר ופתיתים. מוצרי הכוסמין מיועדים לאנשים האוהבים לאכול בריא וטעים. מאימהות הרוצות שהילדים שלהם יאכלו אוכל פחות מעובד ועד אלו המחפשים מזון בריא יותר. מותג 'מקור הכוסמין' הוא המותג היחיד בארץ עם מגוון רחב ועשיר של מוצרים.

'מקור הכוסמין' יצאו לאחרונה עם 3 מוצרים ייחודיים, הנותנים לצרכן מגוון של אפשרויות בריאות ובטעם מצוין. מוצרים אלו הם חלק ממגוון רחב של מוצרי כוסמין. המותג ממשיך להתרחב ובהמשך צפויות הפתעות רבות של מוצרים איכותיים וטעימים נוספים על בסיס כוסמין. מוצרים העוזרים לשמור על אורח חיים מאוזן ובריא, לכל המשפחה.

  • בייגלה 300 גרם - 15.90 שקל, בייגלה טעימים מ100% חיטת כוסמין בריאה ומשובחת. החטיף האהוב על הצרכן הישראלי עכשיו בגרסת כוסמין, גם טעים ויותר בריא.
  • פתי בר 220 גרם- 10.90 שקל, מעכשיו גם עוגת הביסקוויטים, וגם כדורי השוקולד ועוד הרבה קינוחים יכולים להיות על בסיס כוסמין, בטעם מצוין מדגן מלא ושפע וויטמינים ומינרלים.
  • קרם קרקר 250 גרם 14.90 שקל, טעים וקראנצ'י. מצוין עם ממרחים או גבינות. לאירוח בריא או סתם כנישנוש באמצע היום.
מקור הכוסמין. יחצ,
מקור הכוסמין/יחצ

פינטרולס - מותג מהמובילים בעולם לעדשי שוקולד לילדים, סוכריות שאי אפשר להפסיק לנשנש- צבעוני, מתוק וטעים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן, עשוי משוקולד חלב איכותי.

פינטרולס, המותג הכובש את אירופה, מגיע לישראל ויתחרה על הטעם של ילדים ישראל במדף הממתקים. עדשי השוקולד של פינטרולס משנים את שוק עדשי השוקולד בישראל עם טעם מופלא, מחיר נוח ובעיקר באיכות -פינטרולס מיוצרים ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן והם עשויים משוקולד חלב איכותי. פינטרולס מגיעים לצרכן במגוון אריזות ומשקלים. בניראות צבעונית, משמחת ובולטת, ואין ילד או ילדה שלא ישמחו לקבל מארז פינטרולס.

פינטרלוס מגיעים אלינו מענקית הממתקים האירופאית חברת אימפריאל, המשמחת קטנים וגדולים כבר משנת 1932. מוצרי החברה משווקים מלמעלה מ-50 מדינות, והם מיובאים לישראל בבלעדיות ע"י חברת גורי.

פינטרולס עדשי שוקולד. יחצ,
פינטרולס עדשי שוקולד/יחצ

קולקציית הפריטים שמציע אתר הלייפסטייל KUMI היא 100% טבעונית. לאחרונה, נחתו באתר סדרת כובעי גרב סרוגים ומחממים במספר צבעים, הפריט הנצחי שעושה קמבק מדי חורף כדי לחמם לנו את הראש.

מחיר: 49 שקל, להשיג באתר www.ku-mi.com

כובע צמר של קומי. תמי בר שי,
כובע של קומי/תמי בר שי

Adika Winter Sale - Adika מתחילים את סייל סוף העונה: 30% הנחה על כל האתר - אופנה, תיקים, הנעלה ואביזרים, כולל מותגים וקולקציית העיצוב לבית Adika Living. תוקף המבצע: עד 7.2.

Adika. גיא ויריב,
Adika/גיא ויריב

מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב) מתאים עצמו לתקופת הקורונה , בה לא ניתן להתנסות במוצרי טיפוח ברשתות הפארם ובנקודות המכירה, במסגרת זו משיק דוגמיות לצרכן הסופי.

הדוגמיות מגיעות באריזה מעוצבת ונוחות לשימוש. ניתן להשיג דוגמיות של שני מוצרים מובילים מסדרת ניקוי הפנים הטבעיים: ג'ל ניקוי פנים - מסיר מעור הפנים שאריות שומן ולכלוך ומסכת בוץ מינרלי - מנקה ומטהרת את עור הפנים בזכות פורמולה ייחודית מאוצרות ים המלח.

המוצרים עשויים מתמציות אורגניות של אלוורה, מלפפון וקמומיל. אלה מוצרים איכותיים ואפקטיבים המיועדים לניקיון יסודי של עור הפנים ותחושת רעננות טבעית

כל מוצרי הקולקציה מתאימים לכל סוגי העור, ללא SLS, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים וללא בישום. אריזות המוצרים (בגודל מלא) מקנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש, אריזות הקרטון מאושרות בתקן לניהול יערות בר קיימא (PEFC), באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית.

את הדוגמיות של שני המוצרים ניתן לקבל ללא תשלום ברשתות השיווק, בניהן: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, אניס, טבע קסטל, עדן טבע מרקט, טיב טעם, פוליצר, סטופ מרקט, בתי טבע ובתי מרקחת נבחרים.

מוצרי פנים ECOLOVE. יחצ,
ECO LOVE - דוגמיות התנסות ללא תשלום/יחצ

נוטלה, ממרח השוקולד על בסיס אגוזי לוז, נחשב לאחד הממרחים האהובים ביותר בישראל וברחבי העולם ומופץ כיום בכ-160 מדינות שונות. הממרח האהוב הומצא באיטליה לפני 70 שנה, הוא מצוי כמעט בכל מטבח - ומלווה את התפריט הקולינרי של ילדים ומבוגרים בכל רחבי העולם. ב-5 בפברואר יתקיים יום הנוטלה הבינלאומי.

שרה רוסו, בלוגרית אמריקנית ממוצא איטלקי ואוהבת נוטלה מושבעת, החליטה להקדיש יום אחד בשנה לממרח האהוב עליה. כך, ב-5 בפברואר 2007, נקראו כל אוהבי נוטלה להתאחד ומאז, יום נוטלה העולמי הפך לאמצעי להוקיר את נוטלה וכן הזדמנות להכיר לרבים אחרים את נוטלה בפעם הראשונה. בשנת 2015, העבירה רוסו את יום הנוטלה העולמי לפררו על מנת לעזור ליום זה לגדול ולצמוח לשנים הבאות.

5 עובדות שלא ידעתם על נוטלה

  • הנוטלה לא הומצאה כממרח. בצורתה המקורית היא הוגשה כגוש אותו ניתן לחתוך ושמו היה 'Giandujot', על שם דמות קרנבל ידועה בזמנו.
  • בנו של פיטרו פררו, מישל, שיפר את המתכון ובשנת 1964, בתהליך של ניסוי ותהיה, יצר את הצנצנת הראשונה של קרם אגוזי לוז וקקאו, שהפך לימים לנוטלה - הממרח המפורסם ביותר בעולם.
  • עם כמות צנצנות הנוטלה אשר נמכרות מדי שנה, אפשר לכסות את החומה הסינית 8 פעמים.
  • עם כמות צנצנות הנוטלה המיוצרות מדי שנה, ניתן לתחם את שפת נהר הדנובה הענק 26 פעמים.
  • כמות הנוטלה המיוצרת בשנה, שוקלת כמו בניין האמפייר סטייט.

ט"ו בשבט

בעוד כמה ימים נציין את ט"ו בשבט, חג האילנות תחת הגבלות הקורונה. נטיעות המוניות לא יהיו השנה, ורבים ייאלצו להסתפק לכבוד החג במאכלי החג המסורתיים: הפירות היבשים, האגוזים והפיצוחים. בארגון בטרם לבטיחות ילדים מתריעים מפני הסכנה שבמאכלים אלו לילדים מתחת לגיל 5. לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, חנק הוא הגורם השלישי בשכיחותו לפניות למיון בשל תאונות ילדים ביתיות. מתוך כלל הפניות למיון בשל חנק ממזון ב-9% מהמקרים הגורם לחנק היה אגוזים, פיצוחים או פירות יבשים.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מסבירה את התופעה: "אצל ילדים מתחת לגיל 5 קנה הנשימה צר מאוד. מכיוון שהוא קרוב מאוד לוושט, ילדים נוטים לשאוף מזון לקנה הנשימה. לאגוזים ולפיצוחים יש נטייה לספוח נוזלים ולהתנפח. לכן במידה והם נשאפים לקנה הנשימה הם עלולים להתנפח ולחסום את כניסת האוויר. גם פירות יבשים עלולים לסכן ילדים צעירים מפני שהם דביקים ועלולים להידבק לקנה הנשימה ולחסום אותו. אנחנו קוראים להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - גם אם נדמה שהילד כבר בוגר ויודע ללעוס היטב את המזון, חשוב להתאים את סוג המזון ואופן ההגשה לגיל הילד".

המלצות "בטרם" לט"ו בשבט

  • אגוזים, שקדים, בוטנים ופיצוחים - לא נותנים לילדים מתחת לגיל 5, בין אם שלמים ובין אם בשברים. הדרך היחידה בה ילדים צעירים יכולים לאכול אגוזים היא כשהם טחונים במרקם חלק לחלוטין (בממרח או במאפה)
  • פירות יבשים - במידה ויש גלעין, מוציאים אותו. חותכים לחתיכות קטנות בהתאם ליכולות הילד.
  • צימוקים, חמוציות - אין מניעה לתת לילדים בשל גודלם הקטן.
  • פירות וירקות קשים - בראשית האכילה מומלץ לבשל או לרסק. עד גיל 4 לחתוך לחתיכות המתאימות ליכולות הילד.
  • פירות וירקות עגולים (מלפפון, עגבניות שרי, גזר, ענבים) - יש לחתוך לאורך.
אורלי סילבינגר. ינאי רובחה,
אורלי סילבינגר/ינאי רובחה

חברת Paletas, קרטיבים טבעיים בעבודת יד, מציעים לכבוד ט"ו בשבט ספיישל של פאלטאס יוגורט גרנולה.

נעמי זיסבלט, מייסדת ושפית החברה יצרה ארטיק המשלב יוגורט כבשים 5% עם גרנולה הום מייד המכילה שיבולת שועל, זרעי צ'יה, זרעי פשתן, שומשום מלא, שבבי אגוזים, קשיו ושקדים פרוסים, הארטיק ממותק בסילאן ודבש ומכיל מעט שמן קוקוס. השילוב של המרכיבים יוצר ארטיק בעל מתיקות עדינה עם הפתעות קראנצ'יות המתפצחות בפה. אופציה מרעננת, מפנקת ובריאה לא פחות לחטיף הגרנולה שחוטפים רגע לפני שיוצאים מהבית. ניתן להוסיף את הארטיק למארזים בהרכבה עד גמר המלאי.

טעמים נוספים בשימוש פרי הארץ שניתן למצוא בפאלטאס - בננה ותמר, רימון ולימון, תות שדה, תותים בשמנת, מלון נענע, בננה בוטנים שוקולד ועשרות טעמים נוספים המשתנים לפי העונה, זמן בשנה ורעיונות חדשים שעולים.

פאלטאס הינם קרטיבים טבעיים בעבודת יד, אשר מיוצרים במפעל אינטימי בתל אביב. הקרטיבים מיוצרים בהשראת שיטת הייצור המקסיקנית, אותה למדה וחקרה מייסדת החברה, נעמי זיסבלט, בטיוליה בכפרים במקסיקו. בפאלטאס לא משתמשים בחומרים משמרים או בצבעי מאכל ומייצרים כל יום כמויות קטנות וזאת כדי לשמור על הטריות והאיכות של הקרטיבים.

לחברה מעל 40 טעמים ומיוחדים אשר חלקם משתנים בהתאם לעונות המתחלפות. הקרטיבים של פאלטאס נמכרים במתחם שרונה, חנויות רשת ניצת הדובדבן, ובכ- 150 חנויות נוספות ברחבי הארץ. בנוסף, ניתן גם להזמין משלוחים עד הבית דרך אתר החברה ורשת וולט באזורים נבחרים.

פאלטאס לט"ו בשבט. יחצ,
קרטיב של פאלטאס/יחצ

לרגל ט"ו בשבט הקרב רשת 'מקס ברנר' פותחת את הלב ומציעה מגוון מארזי מתנה שיתנו לנותני ומקבלי המתנות ערך מוסף של תרומה לקהילה. המארזים החדשים כוללים ערכת הנבטה חוויתית של דיירי כפר עידוד, אנשים עם קשיי למידה, תפקוד והסתגלות על רקע נזק מוחי.

כל מוצרי השוקולד המיוצרים במפעל של מקס ברנר בישראל, עשויים חומרי הגלם הטובים והמשובחים ביותר וארוזים בפחיות מעוצבות שכולם אוהבים.

טווח מחירי המארזים לט"ו בשבט 121 שקל - 504 שקל. ניתן לרכוש באתר הרשת www.maxbrenner.co.il ובמרכז ההזמנות 1-700-70-88-77

מארז של מקס ברנר. יחצ,
מארז של מקס ברנר/יחצ

מהם הירקות והפירות הנמכרים ביותר בישראל? לקראת ט"ו בשבט מפרסמת חברת "חקלאי גרנות" את תוצאותיו של סקר הקובע מהם הפירות והירקות אותם רוכשים הישראלים בתדירות הגבוהה ביותר. בסקר, אשר בוצע על ידי מכון שריד, השתתפו 500 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה ומתוצאותיו עולה, כי בירקות, חמש קבוצות מובחנות בסל הקניות: עגבנייה במקום הראשון, היא נמצאה כנרכשת בתדירות של 91% כלומר, כמעט בכל קנייה. אחריה מלפפון בתדירות רכישה של 88%, שלישי בצל בתדירות של 73%, אחריו תפוח אדמה עם תדירות רכישה של 64% וסוגר את החמישייה פלפל האדום, אשר נרכש בתדירות של 61%. עוד עולה מהסקר, כי גזר וחסה נרכשים בתדירות של כ-45%, כמעט מחצית ממספר הקניות, ואילו בטטה, כרוב, אבוקדו ופטריות, נרכשים בשיעור של כ-30%, כשליש מהפעמים.
בפירות הובחנו ארבע קבוצות בסל הקניות: המובילה היא בננה, היא נמכרת בתדירות של 67%. אחריה תפוח עץ בתדירות רכישה של 62%, אבטיח נרכש בעונה בתדירות של 52% ורביעי ענבים, עם תדירות של 37%. אחריהם, נרכשים תפוז ואפרסק בתדירות של כ-35% ואגס ושזיף בשיעור של כ-20% מתדירות הקניות.

תוצאות הסקר מגלות, כי אופן הבחירה של פירות וירקות מונע בעיקר מכוח ההרגל. 85% מהנשאלים השיבו כי הם קונים את הפירות והירקות שהם רגילים לקנות, 37% רוכשים לפי מתכונים שהם רוצים להכין ו-31% רוכשים פירות וירקות חדשים שמעניינים אותם. 17% רוכשים מה שזמין. עוד עולה מהסקר, כי הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש פירות וירקות בתפזורת. 70% השיבו כי יעדיפו לרכוש באופן שיוכלו לברור ולבחור, לעומת 3% בלבד שמעדיפים לרכוש פירות וירקות ארוזים. 23% מהנשאלים השיבו כי אין להם העדפה לאריזה או תפזורת ו-4% ענו כי זה תלוי בירק או הפרי. תוצרת כמו עגבניות שרי, פטריות, תפוזים, גזר ולקטי ירקות מקבלת עדיפות לרכישה באריזה.

הקריטריונים המובילים לבחירה בפירות וירקות הם טריות, מחיר ובשלות. 77% השיבו כי יבחרו תוצרת על פי מידת הטריות, 66% לפי מחיר ו-44% לפי מידת בשלות הירק/פרי. 12% טענו כי הקריטריון החשוב ביותר עבורם זה היותה של התוצרת החקלאית תוצרת ישראלית. ברוב הקריטריונים לא נמצאו הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים. הבדלים מסוימים נמצאו בין קבוצות גיל לדוגמא בנושא חשיבות הטריות, מעל ל-80% מבני 45 ומעלה בחרו את הקריטריון כחשוב ביותר, לעומת חשיבות של 72% בקרב בני 18-24.

"חקלאי גרנות" הנה חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, הנמצאת בבעלותם של החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות.

חקלאי גרנות. יחצ,
קודם כל הטריות/יחצ

מתכוננים לוולנטיין

רשת ZER4U מציעה לקראת הולנטיין מגוון עשיר של זרים וסידורי פרחים למאוהבים וגם כאלה שיגרמו להתאהב.. זרים וסידורי פרחים ממגוון פרחי העונה בגוונים רומנטיים ובעיקר "צבעי החג" - אדום וורוד. קולקציית הסידורים והזרים לונלטיין מאופיינת במראה רומנטי ועשיר של פרחי העונה עם שזירות של מגוון סוגי פרחים ובעיקר ורדים, במארזים וקופסאות מתנה מיוחדות החל מ-99 שקל לזר.

בין המארזים המיוחדים

  • RED LOVE - קופסא שקופה גדולה ובתוכה לב מעוצב כולו בורדים. מחיר :329 שקל
  • FOR YOUR LOVE - מארז חדש של קופסא שקופה גדולה במיוחד ובתוכה I LOVE YOU כולו מעוצב בפרחי העונה בגוונים של ורוד, אדום ולבן. מחיר: 269 שקל
  • DEEP LOVE - תמונה של לב כולו ורדים או ורדים משולבים עם חרציות בתוך מסגרת אדומה. מחיר: החל מ-189 שקל
  • בנוסף, מציעה רשת ZER4U מגוון מארזים שהולכים נפלא עם זר הפרחים: מארזי שוקולד מבית מקס ברנר, בקבוקי יין ואלכוהול איכותיים, מארזי ספא מבית SABON
זר פור יו לוולנטיין. יחצ,
זר פור יו מוכנים לוולנטיין/יחצ

ולנטיין דיי, יום האהבה, הוא הזדמנות נפלאה להזכיר לבני ובנות זוג כמה אוהבים אותם וכמה רוצים שיהיה להם טוב וגם חם , במיוחד בלילות החורף הקרים. ומה יותר כיף מלפנק את בן/ בת הזוג במחמם חשמלי, שישים קץ לאחת מבעיות החורף הקשות - רגליים קרות..

אמריקן קומפורט מציעה מתנה רומנטית ומקורית - מחמם רגליים חשמלי עם ריפוד פנימי נעים במיוחד, המעניק תחושה חמימה ונעימה תוך זמן קצר ומסייע בשחרור מתחים וכאבי רגליים. מתנה נהדרת למי שאוהבים ומוצר חובה בכל בית.

מחיר: 290 שקל, להשיג ברשת חנויות אמריקן קומפורט ובחנויות האונליין

אמריקן קומפורט מחמם רגליים. יחצ,
נעים וכיפי. מחמם הרגליים של אמריקן קומפורט/יחצ

יום האהבה הבינלאומי ה-valentine's day כבר מעבר לפינה ואיתו החיפוש אחר המתנה הרומנטית והמושלמת עבור בן או בת הזוג. מותג הטיפוח והלייף סטייל SABON מציג קולקציית מארזים עם מבחר הניחוחות האהובים המציעים חוויה רומנטית ,קסומה וחלומית. המארזים משלבים מגוון מוצרים וכל אחד יוכל לבחור עבורו את המארז המתאים ביותר. המארזים ינועו בין 49 ל-159 שקל.

מארז ולנטיין של SABON. רונן מנגן,
מארז ולנטיין של SABON/רונן מנגן

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה קולקציה רומנטית בניחוח ורדים, בשיתוף פעולה עם האמנית המובילה Poppy Chancellor, לקראת הוולנטיינ'ס. הקולקציה במהדורה מוגבלת, בניחוח ורדים רעננים ונגיעות מעודנות של אפרסק, משמש ומאסק, מעוצבת בגוונים הרומנטיים הקלאסיים אדום, ורוד, שחור ולבן עם איור ייחודי והשאלה הבולטת "מהי אהבה".

הקולקציה אשר נעשתה בשיתוף פעולה עם האמנית האנגלייה Poppy Chancellor, המכוונת בעיצוביה להדהים ולשעשע, ואחראית לשיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים כגון רד וולנטינו, נייק, אדידס ועוד, מתמחה בנגזרות נייר בהשראת אמנות הפופ, הקיטש, הרומנטיקה תוך שימוש אינטילגנטי בהומור.

בסדרה קרם ידיים, קצף אמבט וגוף, קרם סופלה, קרם גוף, מיסט, חלוק אמבטיה, פיג'מה רומנטית, תיקי רחצה, כרית ריח, דיפיוזר, נרות ודיפיוזר חשמלי מעוצב וייחודי , קופסאות מתנה ומארזים ייחודיים.

טווח מחירים לקולקציה: 19.90 שקלים - 279.90 שקלים. במסגרת מבצעי הוולנטיינ'ס, רשת ללין תציע 50% הנחה על כל המוצרים בחנות ובאתר ברכישת תיק מעוצב מהסדרה החדשה ב-19.90 שקלים, החל מה1/2 ועד 28/2.

ללין ולנטיין. יחצ,
ללין לוולנטיין/יחצ

רשת ג'מבו סטוק מציעה מגוון רחב של מתנות ליום האהבה, שיהפוך את החגיגה למיוחדת עוד יותר!
בין מגוון המתנות הרחב של הרשת ניתן למצוא: דובונים חמודים עם לבבות, מעמדים זוהרים המורכבים מהמילה LOVE, ספלים עם כיתובים מיוחדים, שטיחי כניסה רומנטיים ועוד. להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק ברחבי הארץ ובחנות האונליין.

ג'מבו סטוק. יחצ,
קופסת גליל עם מגירה של ג'מבו סטוק/יחצ

ישנן אלפי דרכים לחגוג אהבה ב- Valentine's Day, אחת מהן באמצעות ארוחה רומנטית מפנקת ומענגת לאור נרות. רזרב Gold רוזה יבליט וידגיש את הטעמים וילווה באופן מושלם ערב בלתי נשכח.

Reserve Gold Edition, מהדורת הזהב המיוחדת של סדרת רזרב המוכרת והאהובה, נוצרה מענבים שגדלו בכרמים מובחרים בגליל העליון. הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י הייננים של היקב לכדי יינות מיוחדים המעוטרים זהב.

רזרב Gold רוזה בעל צבע אפרסק בהיר ואלגנטי. באף, ארומות תפוח עץ, תות שדה, והדרים מלוות בנגיעות טרופיות מעודנות. טעמי פירות לבנים, כגון אגס ואפרסק ממלאים את הפה בלגימה הראשונה וממשיכים לסיומת ארוכה ופירותית עם חמיצות פריכה ומרעננת.

היין עשוי מענבים הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה. הענבים נבצרו בבשלות מדויקת במרומי הגליל העליון בכרם עלמה. הכרם נבחר על ידי הייננים בזכות אקלים ייחודי ואופי פרי יוצא דופן.

המהדורה המיוחדת "Reserve Gold Edition" מושקת תחת סדרת רזרב שהינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. הסדרה כוללת שלושה יינות - קברנה סוביניון, גוורצטרמינר ורוזה, אשר נוצרו מענבים שגדלו בכרמים מובחרים בגליל העליון. הגפנים, הכרמים וחביות העץ נבחרו בקפידה ע"י הייננים של היקב לכדי יינות מיוחדים המעוטרים זהב.

מחיר מומלץ לצרכן : 39 שקלים.

רזרב גולד יקב ברקן. יחצ,
רזרב גולד רוזה של יקב ברקן/יחצ

לקראת חג האוהבים יקב סגל משיק את יין הרוזה, בציר 2019 מסדרת רכסים. Valentine's Day יום האהבה הבינלאומי הינו הזדמנות מצוינת לחגוג אהבה ולפנק מישהו קרוב ללב בארוחה רומנטית עם יין איכותי וליהנות מערב קסום בבית. הרוזה ילווה בהרמוניה כל סעודה רומנטית לאוהבים.

סדרת רכסים של יקב סגל, סדרת יינות מכרמים יחידניים, המוכיחה את עוקץ הטעם של ההליכה אל הגליל, המקופל במושג טרואר. לא רק איכות כוללת, אלא גם, ואולי בעיקר, חשיפת המבע המיוחד של זן ענבים נבחר בכרם מסוים וחד פעמי.

רוזה סדרת רכסים דישון בציר 2019 עשוי מ 100% ענבי קברנה סוביניון. כיאה ליינות רוזה, יין זה שהה על קליפות הענבים במשך שעתיים בודדות בלבד, ומיד לאחר מכן הועבר למכלי התסיסה. זמן קצר זה הספיק ליצירת הצבע הוורדרד הסמוק והמוכר. היין תסס בעזרת שמרים ארומטיים על מנת לשמר את האופי הפירותי של הענבים. כל אלו תרמו ליצירת יין פירותי, ארומטי וקליל המשאיר טעם של עוד.

רוזה רכסים יקב סגל. יחצ,
רוזה רכסים של יקב סגל/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully