וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק יומי: פורום ראשי המסחר קורא לרה"מ לפתוח

עודכן לאחרונה: 24.1.2021 / 16:24

"הודענו כי אנו בעד סגר מלא, אך הדבר לא קורה. פתח ב-28/1", מסר הפורום בתגובה להפרות במגזרים השונים. הסכם שותפות גלובלי להייקון מערכות. כל חדשות היום במגזר העסקי

בווידאו: עימותים עם המשטרה במהלך אכיפת ההגבלות בישיבה בבני ברק/צילום: י.ר.

פורום ראשי המסחר פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו בקריאה לפתוח את כלל המסחר לא יאוחר מה-28/1 וזאת לאור השיפור בנתוני התחלואה ולאור העובדה שהוכח שהמסחר אינו מדבק. "לא נסכים למצב שבו אוכלוסיות ומגזרים ממשיכים להפר את החוק ברגל גסה כגון קריאתו של האדמור מויז'ניץ. הודענו באופן ברור כי למען המאבק בקורונה אנו בעד סגר מלא מלא אך לצערנו הדבר לא קורה. משכך אנו קוראים לראש הממשלה לפתוח את כלל המסחר לא יאוחר מה-28/1. האויר של הסוחרים נגמר".

דותן סופר, יו"ר מפלגת העצמאים "עצמנו", אמר בתגובה להפגנות הזעם בדרום תל אביב: "זר לא יבין זאת! להסביר לשכירים מה זה הפסד של מלאי שוכב זה כמו לתאר צבע לעיוור. בעלי החנויות קורסים למרות, שאפשר היה להתנהל אחרת. כשמפלגת עצמנו תשב בממשלה הבאה אנו נדאג לטפל בחוסר ההגיון המובנה בממשלה ולהשאיר את חנויות הרחוב פתוחות במתווה שאינו פוגע בבריאות הציבור אך מאפשר להם להתקיים בכבוד".

חברת הייקון מערכות, בניהולו של שלמה נמרודי, המובילה את המהפכה הדיגיטלית בתעשיית ייצור (חיתוך וקיפול) האריזות, הודיעה כי חתמה על הסכם שותפות גלובלי עם ענקית הטכנולוגיה האמריקאית EFI, העוסקת בטכנולוגיית הדפוס הדיגיטלי. השותפות הגלובלית תאפשר להציע ללקוחות שתי החברות פתרונות דיגיטליים שלמים לשיפור יעילות הייצור הכוללים: מערכות הדפסה, חיתוך וקיפול דיגיטליות לשוק הקרטון הגלי שתאפשרנה רצף תהליך ייצור דיגיטלי, וכמו כן כלי תוכנה לאופטימיזציה של תהליכי ייצור אריזות בסביבות עבודה שונות בשוק ייצור אריזות הקרטון הן הגלי והן הקשיח.

המכנה המשותף בין שתי החברות כולל, בין היתר, קבוצה משותפת של לקוחות ליבה, כאשר לצד היכולת של EFI לספק פתרונות דפוס דיגיטלי לשוק האריזות מקרטון גלי ומערכותERP לשוק ייצור האריזות בכלל, תוכלנה מעתה החברות להציע ללקוחותיהן חבילת פתרונות שלמה, אשר תהווה בסיס לצמיחת השווקים הדיגיטליים הכוללות פתרון דיגיטלי שלם לייצור אריזות קרטון, שוק הנאמד בכ-450 מיליארד דולר בשנה.

צוותי המכירות של שתי החברות יוכלו להציע פתרון דיגיטלי שלם לשוק ייצור האריזות מהקרטון הגלי הכולל את מערכת הדפוס הדיגיטלי של EFI - Nozomi ואת מערכות החיתוך והקיפול הדיגיטליות של הייקון Beam & Euclid.

בגרסת התוכנה הקרובה של מערכות הייקון, Euclid ו- Beam, יוכלו לקוחות הייקון לשלב בתהליכי הייצור שלהם פורטל הזמנות מקוון של EFI - EFI MarketDirect PackCentral שיאפשר קבלת הזמנות לייצור אריזות באופן מקוון ובתוכנת EFI Auto-Count 4D, המאפשרת איסוף אוטומטי של נתוני ייצור בזמן אמת המשמשים לשיפור יעילות הייצור הכוללת.

שותפות זו בין החברות תשפר משמעותית את זמני הייצור של אריזות משלב הפיתוח לשלב ההדפסה ועד שלב החיתוך והקיפול ובכך תייצר ערך משמעותי ליצרני האריזות וכמו כן ליצרני מותגי הצריכה הגדולים ולקוחות אחרים.

שלמה נמרודי מנכ"ל הייקון. רועי מזרחי,
שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות/רועי מזרחי

NESS, חברת שירותי טכנולוגיות המידע מהמובילות בישראל, מכריזה היום על קבלת הסמכה מסוג MS Expert Azure Managed Services Partner. מדובר בהסמכה ברמה הגבוהה ביותר של מיקרוסופט לשותפיה בתחום פתרונות הענן. זהו המשך ישיר לשיתוף הפעולה האסטרטגי ורחב ההיקף בין החברות, אשר יאפשר ל-NESS להעניק ללקוחות מיקרוסופט בישראל ובעולם, מענה מקצה לקצה בעולמות הענן. ליכולות אלה חשיבות רבה במיוחד, בעיקר מול ארגוני ענק במשק הישראלי, בהם גופים ממשלתיים וציבוריים, ארגונים פיננסיים, בריאות, ביטחון, גופי ההייטק הגדולים ואחרים עם בשורת הקמת הדאטה הסנטר של מיקרוסופט בישראל.

מזה שנים רבות משתפים הגופים פעולה בהצלחה רבה, וזאת לאור היותה של NESS גוף מיקור החוץ, הפרויקטים והשירותים המנוהלים המרכזי לארגונים הגדולים במשק, והיא מיישמת פתרונות מיקרוסופט עבור לקוחותיה מאז ומעולם תוך הובלת שוק הפתרונות החדשים מבוססי 365 וAzure - של מיקרוסופט.

עם קבלת ההסמכה, שיתוף הפעולה בין הגופים מקבל משנה חשיבות ותוקף וזאת גם על רקע הקמתו הצפויה של דאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל, כך ששילוב הכוחות בין הגופים יאפשר להציע פתרון הוליסטי עבור חברות וארגונים גדולים ורבים במשק, אשר מערכות שונות שלהם מבוססות על טכנולוגיות של מיקרוסופט. עבור ארגונים אלה, המעבר לסביבת הענן של מיקרוסופט יהיה טבעי ומתבקש בשנים הקרובות ו-NESS תדע להעניק להם את מעטפת השירותים המלאה מקצה לקצה למעבר או שדרוג לסביבות אלו מבוססות Azure ופתרונות 365. במסגרת הסמכת Expert MSP מתחייבת NESS להכשיר אנשי צוות מומחים בארגון, לספר מענה ופתרונות בנושא Azure. עובדים אלה, יעניקו ללקוחות מענה רחב והוליסטי בכל האספקטים הרלוונטיים לפרויקט, משירותים ואפיון צרכים ועד פיתוח פתרונות ייחודיים ומותאמים אישית.

ההסמכה אותה קיבלה NESS תאפשר לה לקבל עדיפות וגישה נרחבת למשאבי הידע, הניסיון והתמיכה של מיקרוסופט. לצורך קבלת ההסמכה, העמידה NESS נבחרת מומחים המורכבת מצוותים בעלי שם בעולם הרישוי, הייעוץ, הארכיטקטורה, האינטגרציה, מחשוב ענן, תשתיות הענן והפיתוח בסביבות מיקרוסופט, המביאים עימם ידע וניסיון עסקי ומקצועי אשר נדרש כדי להביא לידי ביטוי את הערך העסקי והארגוני הרב שגלום במערכות ענן של מיקרוסופט, וזאת בכל היקף נדרש ובהתאמה מלאה לגודל הארגון ולצרכיו. תוכנית השותפים של מיקרוסופט נועדה להעצים את פעילותם העסקית והמצוינות המקצועית של שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם על ידי טיפוח סביבה עסקית מוטת קהילה. קהילה זו מקדמת את שיתופי הפעולה ומקדמת הזדמנויות עסקיות משותפות מתוך רצון לתת ערך ללקוחות המעוניינים לעבור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם נחלקים למספר רמות הכשרה, כאשר הרמה הגבוהה ביותר, כאמור, הינה Expert MSP. על מנת להפוך לשותף Expert MSP, השותף המקצועי ביותר לתחום ה- Azure של מיקרוסופט, הארגון נדרש להוכיח לאורך זמן יכולות טכניות גבוהות ביותר, ולעבור ביקורת חיצונית ניטראלית, הבוחנת מגוון תחומים, ביניהם אופרציה, הטמעה, מכירות ושיווק. הסמכה זו ניתנת לשנה אחת בלבד ולאחר מכן נבחנת מחדש.

שחר אפעל, מנכ"ל NESS, אמר: "לאחר תהליך ארוך וממושך בו השקענו תשומות ארגוניות רבות, אנו שמחים וגאים להיות האינטגרטור הגדול הראשון בישראל לקבלת הסמכת Expert MSP. זהו ציון דרך משמעותי בשיתוף פעולה הדוק וארוך טווח שיש לנו עם מיקרוסופט. בשנים האחרונות השקענו מאמצים ומשאבים רבים להיות מובילי שוק בעולמות הענן והאבטחה של מיקרוסופט, ואנו מנהלים כיום נכסים רבים של מיקרוסופט עבור לקוחותינו ומשקיעים רבות בהכשרת עובדינו והתמקצעותם המתמדת בכלל פתרונות הענן של מיקרוסופט".

לדברי רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "רשת השותפים החזקה של מיקרוסופט בארץ ובעולם היא הזרוע הביצועית שלנו שמובילה ומלווה את התעשיות השונות בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. אנו מציעים ללקוחותינו פתרונות מדויקים יותר לצרכיהם, תוך שמירה על רמת המקצועיות הטובה ביותר שבכוחנו להציע. לאחר שנות עבודה משותפות מוצלחות מאוד עם NESS, אני מברכת על הצטרפותה והסמכתה כשותפת EXPERT MSP. אין לי ספק שהשותפות עם NESS תקדם חדשנות ומצוינות בטרנספורמציה הדיגיטלית למשק הישראלי".

seperator

חברת EFI האמריקאית הוקמה ב-1989 ע"י יזם ההייטק אפי ארזי, מיסד סאיטקס, ונרכשה בשנת 2019 ע"י קרן סיריס קפיטל תמורת כ-1.7 מיליארד דולר. טרם רכישתה נסחרו מניותיה ב - Nasdaq. החברה פיתחה טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית עם מדפסות ביתיות ותעשייתיות, בין השאר בתחום האריזה, הטקסטיל והאריחים הקרמיים, ומציעה מגוון מדפסות. מטה החברה ממוקם בקליפורניה, ויש לה משרדים ברחבי העולם, לרבות מרכז מחקר ופיתוח בישראל, בראש העין.

קן האנולק, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של EFI: "אנו רואים בשוק הקרטון הגלי מנוע צמיחה חזק עבורנו עם מערכות הדפוס הדיגיטליות EFI Nozomi. מכונות אלו החלו לחולל מהפכה בענף, וכחלק מאופן ההסתכלות ההוליסטית שלנו ביחס לשוק, זיהינו את הייקון כמובילה בשלב הבא של התהליך הדיגיטלי לאחר ההדפסה - גימור דיגיטלי. פתרונות החיתוך והקיפול הדיגיטליים של הייקון מאפשרים ייצור לפי דרישה, שמניע הצלחה של לקוחות. אנו נרגשים מהפוטנציאל לפנות לשוק יחד".

גבי מצליח, סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי של פתרונות תוכנה ב-EFI, "אצלנו ב-EFI אנו מקדישים כל העת את מאמצינו בפיתוח כלי תוכנה להגברת יעילות הייצור לעולם האריזות. התרשמתי מאד מהרצון של הייקון ליעל תהליכים אצל הלקוחות ואנחנו שמחים להיות שותפים לקידום פתרונות ייצור התומכים בהאצת המעבר של שוק האריזות לפתרונות דיגיטליים.".

שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם EFI להקניית פתרונות דיגיטליים מקיפים מקצה לקצה - פלטפורמות Nozomi ו-Beam ,לצד כלי תוכנה לשיפור תהליכי הייצור לשוק אריזות הקרטון. פתרונות משותפים אלו נותנים מענה לצרכים ההולכים וגדלים לפתרונות מבוססי קיימות וכמו כן הגדלת יעילות וגמישות תהליכי הייצור (industry 4.0). שיתוף פעולה עם גורמים אחרים בתעשייה במרחב הדיגיטלי הינו נדבך קריטי באסטרטגיית העבודה שלנו. אנו מחויבים ללקוחותינו ונמשיך לקדם אסטרטגיה זו כדי להדגים את מחויבותנו לספק פתרונות מקיפים שיאפשרו התמודדות נאותה במגבלות הייצור האנלוגי המתקשות בהתמודדות עם מגמות השוק המתגברות לקיימות, קיצור לוחות הזמנים, רכישה מקוונת וכמו כן הצורך ההולך וגובר ליצירתיות בעיצוב אריזות".

מועצת הצמחים: צרכו פירות טריים ישראלים

לקראת ט"ו בשבט, מועצת הצמחים יוצאת בקריאה לציבור הצרכנים לצרוך פירות טריים ישראלים במקום פירות מיובשים ומיובאים. מדי שנה בט"ו בשבט צורכים אזרחי ישראל פירות מיובשים. מדובר במנהג עבר שהשתרש - ונשאר; היהודים שחיו בגלות סבלו ממחסור בפירות טריים בעונת החורף, ולכן צרכו במקומם פירות מיובשים שהובאו לגולה מישראל. אבל היום, בשנת 2021, ניתן למצוא על המדפים עשרות סוגים של פירות טריים תוצרת הארץ. אין שום סיבה להמשיך ולצרוך פירות מיובשים מיובאים ומעובדים, עתירי סוכר מוסף, חומרים משמרים וצבעי מאכל, כאשר הפירות הטריים טבעיים לחלוטין ומכילים ויטמינים וערכים תזונתיים רבים, ללא כל צבע מאכל או עיבוד תעשייתי.

לדברי צבי אלון, מנכ"ל מועצת הצמחים, "מגדלי ישראל משווקים מדי שנה לשוק המקומי כ-2 מיליארד ק"ג פירות וירקות טריים, כאשר לכל אחד מהם סגולות וערך תזונתי גבוה. השנה היא שנה מיוחדת; לאורך כל משבר הקורונה הוכיחו החקלאים את חשיבותם הגדולה כפקטור משמעותי בשמירה על בטחון המזון של ישראל וסיפקו לאזרחים תוצרת חקלאית טרייה ובריאה. אני קורא לאזרחי ישראל להוסיף השנה לצלחת ט"ו בשבט המסורתית גם פירות טריים לצד הפירות היבשים - וכך גם יתרמו לבריאותם וגם יתמכו בכלכלה המקומית ובחקלאים הישראלים".

מרב מור-אופיר, תזונאית קלינית ויועצת מדעית למועצת הצמחים, מסבירה כי "מלבד התמר, הגדל בישראל ומתייבש על העץ באופן טבעי ללא צורך בתוספת סוכר או חומרים משמרים, מרבית יצרני הפירות המיובשים נאלצים 'לטפל' בפירות הטריים באופן מלאכותי על מנת להפוך אותם למיובשים. תהליך זה כרוך בשימוש בטמפרטורות גבוהות ובחומרים משמרים כגון גופרית דו-חמצנית כדי לשפר את צבעם של הפירות, למנוע חמצון וקלקול ולהאריך את חיי המדף שלהם. לחלק מהפירות המיובשים מוסיפים גם שמנים, חומרי הזגה (ליצירת מראה מבריק) וצבעי מאכל מלאכותיים - האחרונים גם עלולים לגרום לתופעות שונות בקרב אנשים רגישים וילדים. לכן, מומלץ לצרוך פירות טריים - הם טבעיים לחלוטין, מלאים בוויטמינים ואינם מכילים כל תוספת".

ומהם הפירות הפופולאריים בישראל? לפי נתוני משרד החקלאות - הפרי הפופולארי בישראל הוא בננה, שמהווה 20% מכלל מכירת הפירות בישראל (כלומר - כל פרי חמישי שנמכר בארץ הוא בננה). אחרי במידת הפופולאריות נמצאים תפוחי העץ (17%) ותפוזים (10%). בין הפירות הטריים הישראלים שנמצאים כרגע על המדפים (רשימה חלקית): בננה, תפוח, תפוז, תות שדה, אגס, קיווי, קלמנטינה, מלון, אפרסמון, אננס, אשכולית, רימון, פומלה, אשכולית אדומה, תמר, שקד, ענבים, פפאיה, פסיפלורה, פיטאיה, גויאבה ועוד.

בננות ירוקות. ShutterStock
כולם אוהבים בננות. קנו כחול לבן/ShutterStock

מעבדת החדשנות FinSec Innovation מזמינה סטארט-אפים ישראליים להגיש מועמדות להצטרפות למעבדה בתחומי הפינטק, אבטחת מידע וסייבר הנמצאים בשלב "Proof of Concept" דרך האתר (www.finseclab.com). מטרת המעבדה שהוקמה במאי 2020, הינה לקדם חדשנות בתחום הפינטק והסייבר עבור מערכות תשלומים ואנרגיה ברחבי העולם.

המעבדה תאפשר לסטארטאפים מתחומי הסייבר, אבטחת מידע, בנקאות, העברת כספים, ארנק דיגיטלי, הונאות, סיכוני אשראי, אימות, ניהול פיננסי והכלה פיננסית, שנמצאים בשלבי POC, לפתח ולבחון את מוצריהם בסביבה מקצועית אשר נתמכת על תשתיות מתקדמות ועל ידע רב.

סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה הנבחר ציין כי "העולם עובר שינוי דיגיטלי מהותי המצריך הטמעת פתרונות חדשניים שיאפשרו ביצוע פעולות שמקלות על החיים, תוך דגש על אבטחת מידע והגנה על מידע של ארגונים, גופים ממשלתיים ושל הפרט. מטרת המעבדה היא לבסס מערכות יחסים ושיתופי פעולה אסטרטגיים שייצרו ערך כלכלי חדש וישנו את הפרדיגמות הקיימות על ידי פריצת דרך בתחומים אלו ודחיפת גבולות החדשנות קדימה".

הממשק הייחודי בין המעבדה למערך הסייבר הלאומי ומערך הסייבר במשרד האוצר, יאפשר ליזמים הישראלים שייקחו חלק בתהליך, גישה לתשתיות מתקדמות וכן תמיכה וקידום מוצרי פינטק מאובטחים וקישור לגופים ממשלתיים ופיננסיים ולגורמי רגולציה בארץ ובעולם. הסטארטפים שיבחרו יזכו להישען על הניסיון הטכנולוגי של מאסטרקארד אירופה ו-Enel X לרבות באמצעות גישה לתשתיות IT, תמיכה עסקית וטכנולוגית מתקדמת, ייעוץ וניתוח על ידי מומחים והוצאה לפועל של גרסאות שונות של המוצר עד להפיכתו לפתרון או שירות מסחרי.

המעבדה ממוקמת בבאר שבע, אשר הוגדרה על ידי ממשלת ישראל כבירת הסייבר הישראלית, ומאפשרת קרבה למרכזי פיתוח רבים ולמרכז הסייבר הלאומי. רישיון המעבדה הינו לשלוש שנים בהתאם להחלטת רשות החדשנות הישראלית אשר הודיעה על מימון ותקצוב בגובה 13 מיליון שקלים שיעמדו לרשות הסטארט-אפים שיאושרו על ידה. זאת במטרה להאיץ את צמיחתן של חברות חדשות בתחומי הפיננסיים והסייבר במדינה.

סידני גוטסמן. יחצ,
סידני גוטסמן/יחצ

אקסל סולושנס מודיעה כי ביום שישי האחרון התקשרה בהסכם לרכישת 55% מהון המניות המונפק והנפרע של חברת צ'יפ פי.סי. טכנולוגיות בע"מ מידי נידם תקשורת ושלומי נידם, חברה העוסקת בפתרונות מחשוב מנוהלים של תחנות רזות בסביבת ענן ומחשבי מיני כבסיס להקטנת עלויות, שליטה ואבטחת מידע.

בהתאם להסכם שנחתם בין החברה לבין צ'יפ פי.סי. ובעל השליטה בה (המחזיק בצ'יפ פי.סי. הן באופן ישיר והן באמצעות חברה בבעלותו) ,אקסל תרכוש 55% מהון המניות המונפק והנפרע של צ'יפ פי.סי. בתמורה לסך כולל של: (א) תמורה במזומן בסך של 1,000,000 שקל אשר תשולם לצ'יפ פי.סי. במועד השלמת העסקה. (ב) הקצאה שתבוצע למייסדים, של 1,200,000 מניות רגילות של אקסל וכן (ג) תמורה מותנית של 150 אלף מניות שלאקסל, אשר יוקצו בכפוף להתקיימות התנאים המפורטים בהסכם. השלמת העיסקה צפוייה תוך 45 יום. מימון הרכישה של צ'יפ פי.סי. על-ידי אקסל ייעשה באמצעות מקורותיה העצמיים של החברה ובהקצאת מניות החברה.

צ'יפ פי סי. סיימה את שנת 2020 בהכנסות של כ-5.6 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-4.9 מיליון שקל בשנת 2019. את תשעת החודשים הראשונים של 2020 סיימה חברה בהכנסות של כ-4.4 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ-0.7 מיליון שקל.

רונן שור, מנכ"ל אקסל אומר: "רכישת צ'יפ פי.סי., כמו גם רכישות קודמות שביצעה החברה, הינה בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה העסקית של החברה. להערכתו, הרחבת פעילות החברה וחברות הבנות שלה בד בבד עם כניסה לתחומי הפעילות של צ'יפ פי.סי., יאפשרו לאקסל להנות מיתרונותיה של כל חברה בקבוצה, להציע ללקוחות קיימים פתרונות מתקדמים רחבים יותר ולהגדיל את מגוון הפעילות והידע של הקבוצה".

שלומי נידם, מנכ"ל צ'יפ. פי. סי. אומר : "החיבור עם אקסל הינו חיבור טבעי והעסקה תהווה קפיצת מדרגה לציפ. פי. סי. אשר תוביל להרחבת הפעילות בארץ ובעולם , בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים לשוק העסקים הגדולים , וללקוחות קצה ביתיים".

seperator

חברת דואר ישראל יוצאת במהלך היסטורי לשיתוף פעולה עם מינהל הדואר באמירויות ((Emirates Post, במסגרתו ניתן מעתה לשלוח ולקבל מאיחוד האמירויות מכתבים וחבילות, שיישלחו בדואר רגיל, וכן בדואר רשום ומשלוחי EMS מהירים.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל אמר: "אנו שמחים ומתרגשים על שיתוף הפעולה עם איחוד האמירויות שיאפשר להרחיב את פעילות הסחר המקוון בישראל למדינות נוספות. לחברה הסכמים עם למעלה מ-150 מינהלי דואר בעולם, וזו עדות נוספת ליכולות של דואר ישראל כגורם מרכזי בתחום הסחר המקוון בישראל התורם להורדת יוקר המחיה. מערכת היחסים שנרקמת בין ישראל לבין איחוד האמירויות, והחיבור בין מינהלי הדואר יאפשרו להדק את קשרי המסחר בין המדינות".

גלעד תירוש, סמנכ"ל הסחר והשליחים בדואר ישראל אמר: "אנו מצפים לתחילת העבודה מול דואר איחוד האמירויות שהפגינו מקצועיות רבה בכל התהליך. שיתוף הפעולה יאפשר לנו להרחיב את סל הפתרונות שלנו ולהציע ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים את המגוון הרחב ביותר של מדינות אליהן יוכלו לשלוח ולקבל חבילות ודברי דואר ובמחירים המשתלמים ביותר".

לוגו הדואר האמיראתי. יחצ,
משתפים פעולה. דואר האמירויות/יחצ

בימים אלה השיקה חברת דואר ישראל את "דואר בקליק" שירות מקוון, המאפשר ללקוחות פרטיים ועסקיים, השולחים טובין ומסמכים לחו"ל, לבצע פעולות עצמיות מהבית או מהמשרד עוד לפני ההגעה לסניף הדואר. השירות מאפשר למלא מראש באתר הדואר (www.israelpost.co.il) פרטי מידע מקדים לפני משלוח החבילות לחו"ל, לבחור את שיטת השילוח הרצויה, לשלם מראש את דמי המשלוח וכן להדפיס את מדבקת המשלוח וכל זאת לפני ההגעה לסניף. השירות ניתן ללא תשלום וצפוי לייעל משמעותית את תהליכי המשלוח לחו"ל, שכן הלקוחות יכולים לבצע מגוון פעולות בעצמם, תוך שליטה מלאה בתהליכי המשלוח, בזמן ובמקום שנוחים להם, ולהזמין תור מראש לסניפי הדואר לצורך ביצוע מסירת המשלוחים כמעט ללא המתנה.

שירות "דואר בקליק" מושק על רקע דרישות החובה של איגוד הדואר העולמי, רשויות המכס ומינהלי הדואר בעולם למתן מידע מקדים על משלוחי טובין לפני משלוח לחו"ל החל מ-1.1.2021, והוא יסייע בשיפור השירות הכלל עולמי, יצירת סטנדרטיזציה ואחידות בעולם השילוח הבינלאומי, תוך שיפור תהליכי השחרור מהמכס. כל לקוח ששולח טובין לחו"ל החל מינואר באמצעות דואר ישראל, נדרש לדווח טרם המשלוח על פרטי התכולה וערכה, ולציין פרטי שולח ונמען, לרבות שמות, כתובות ומספרי טלפון.

seperator

DP World המנהלת את אזור הסחר החופשי הגדול באמירויות, ג'פזה (Jafza - Jabel Ali Free Zone), חתמה על הסכם הבנות עם מערך הכשרות סטאר-קיי שבאמירויות. זאת במטרה להעניק לחברות בתחום המזון והחקלאות הפועלות באזור הסחר החופשי ידע והיכרות עם עולם הכשרות ועם האפשרויות הגלומות בהוצאת תעודת כשרות. ההסכם נחתם ע"י אחמד אלחדד-מנהל התפעול הראשי של אזורי הסחר והפארקים של DP World באמירויות ובין הרב אהרון חסקל - יו"ר סטאר-קיי במזרח התיכון, אירופה ואפריקה בארגון ובתיאום של הרב ינקי הופמן - סמנכ"ל פיתוח של סטאר-קיי במזרח התיכון, אירופה ואפריקה שנכח באירוע.

המרכז הלוגיסטי של DP World בדובאי כולל את אזור הסחר החופשי ג'פזה ואת נמל ג'בל עלי. בשל מיקומו האסטרטגי, במרכז פועלים שורה ארוכה של עסקים וחברות בכל תחומי תעשיית המזון והחקלאות ובכלל זה מפעלי עיבוד בתחומי הדגנים, הבשר, שמן מאכל, קפה ותה וכן בתחום זיקוק של סוכר. בשל מיקומו והשירותים המתקדמים אותם מציע המרכז, אזור הסחר החופשי ג'פזה מהווה יעד מועדף ליבואנים ויצואנים של מוצרים כמו סוכר, בשר, קקאו, מוצרי חלב, קפה, תה, פירות, תבלינים וסחורות אחרות. האזור המיועד לחקלאות ולמזון בג'פזה משתרע על פני 1.57 מיליון מ"ר ופועלות בו למעלה מ-550 חברות המגיעות מלמעלה מ-70 מדינות ומועסקים בו למעלה מ-6,000 עובדים. כ-38% מהחברות הפועלות בג'פזה הן ממדינות במזרח התיכון, 23% מאסיה, 19% מאירופה, 10% מאפריקה ו-8% מאוקיאניה.

אחמד אלחדד, מנהל התפעול הראשי, תחום הפרקים ואזורי הסחר של DP World באמירויות ציין כי "איחוד האמירויות מהווה כור היתוך של תרבויות. המדינה היא ביתם של אנשים ממדינות שונות ומקבלת מסורות של תרבויות מגוונות". לדבריו, "לאור ההתפתחויות האחרונות בין איחוד האמירויות לישראל, הצפי הוא לעליה בביקוש למזון כשר. "אנו שמחים לחבור לסטאר-קיי. באמצעות השותפות והמומחיות שלהם נוכל לארח, מעת לעת, סמינרים דיגיטליים ופיזיים בתחום הכשרות עבור לקוחותינו. בכך נוכל להציג ולהדגיש בפני שותפינו לאזור הסחר החופשי את היתרונות הגלומים עבורם בקבלת הסמכה ותעודת כשרות".

הרב אהרון חסקל, יו"ר סטאר-קיי: "סטאר-קיי מספקת שירותי פיקוח כשרות כבר למעלה מחמישים שנה במהלכן צברנו מוניטין רב בתחום. זאת הודות לצוות המומחים שלנו הכולל צוותים טכניים, רשת של משגיחי כשרות רבניים, מדעני מזון ומפקחים בשטח. במיוחד כעת, לאור הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות, חשוב ליידע את גורמי תעשיית המזון בג'פזה בערך המוסף של מוצרים כשרים" לדבריו, ההיכרות עם כשרות המזון חשובה לא רק לקהילה היהודית באמירויות אלא גם לאלו המחפשים אפשרויות של מזון בריא התואם לדרישות החלאל.

בתוך כך, יצויין כי לאור משבר הקורונה, מערכת חכמה ואלקטרונית הפועלת בג'פזה מאפשרת לכל הגורמים בתחום ייבוא או ייצוא מזון לנהל את ההליכים המורכבים בצורה דיגיטלית, תוך מיזעור הצורך בעסקאות פיזיות או בהגעה פיזית למקום.

הרב אהרון חסקל ואחמד אל חדד. יחצ,
הרב אהרון חסקל ואחמד אלחדד/יחצ

הפועל באר שבע חתמה על הסכם חסות עם רשת "מחסני חשמל", קמעונאית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הגדולה בישראל. במסגרת החסות יופיע לוגו רשת מחסני חשמל בקדמת המכנסיים של השחקנים במשחקים הרשמיים של המועדון במהלך השנה הקרובה. כמו כן, שני הגורמים ישתפו פעולה באירועים למען הקהילה, פעילות אל מול אוהדי הקבוצה, פעילויות שיווקיות אל מול לקוחות הרשת ובמגוון פעילויות נוספות. היקף החסות נאמד במאות אלפי שקלים.

מנכ"ל המועדון, אסי רחמים: "אני מברך על שיתוף הפעולה שנחתם ושמח על כך שחברה איתנה כמחסני חשמל צועדת איתנו בדרך משותפת".

יורם בדש, מנכ"ל משותף ברשת מחסני חשמל: "הפועל באר שבע מזוהה עם ערכים של מצוינות והישגיות, בהם אנחנו מאמינים ושלאורם אנו פועלים, ולכן היה זה אך טבעי עבורנו להתחבר אליה. כולי תקווה שמדובר במערכת יחסים פורייה וארוכת טווח, שתאפשר לקבוצה להשיג את מטרותיה ותסייע לנו להגדיל את החשיפה בקרב הציבור בכלל ובקרב קהל אוהדי הספורט בפרט".

מחסני חשמל אילת. שלומי זירה,
מחסני חשמל חתמה עם הפועל באר שבע/שלומי זירה
  • עוד באותו נושא:
  • סגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully