וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתב"ג היה ציר של היבוא הכי גדול של התחלואה"

24.1.2021 / 11:46

הסופר ואיש התקשורת החרדי דודי זילברשלג התייחס ברדיו צפון 104.5 לנושא התחלואה: " רציתי לפתוח ולהגיד 'בוקר טוב ישראל' על כך שממשלת ישראל סגרה את נתב"ג. אי אפשר לראות את זה כמנותק ממאורעות חמישי בלילה"

דודי זילברשלג. אורי לנץ
דודי זילברשלג/אורי לנץ

"תגידי לי מתי לאחרונה משטרת ישראל השליכה 70 רימוני הלם? רוב החבר'ה שלנו הם ממושמעים, יש לנו קבוצות אנרכיסטים משלנו אנחנו לא צריכים לקחת ממקום אחר". כך אמר הבוקר דודי זילברשלג סופר ואיש תקשורת חרדי לליאת רון ברדיו צפון 104.5.

זילברשלג נשאל על ההחלטה לסגור את נתב"ג והשיב: "זה לא כל כך החלטה כמו שאי אפשר לראות את זה מנותק ממאורעות חמישי בלילה בבני ברק, בתקרית שהייתה שבה קבוצת נערים תקפו שוטרים. בעקבות אותה תקרית משטרת ישראל נכנסה באלימות קשה מאוד".

זילברשלג טען שהאכיפה כנגד החרדים בררנית. "בבני ברק יש 350 מוסדות חינוך, 98 אחוז סוגורים הרמטית. רציתי לפתוח ולהגיד 'בוקר טוב ישראל' על כך שממשלת ישראל סגרה את נתב"ג. נתב"ג היה הציר של היבוא הכי גדול של התחלואה. זה נכון שהחרדים הם המפיצים הראשיים, אני לא מתעלם מזה". הוא טען כי הממשלה "התפרעה כשהשליכה 70 רימוני הלם".

רון הקשתה על זילברשלג. "באופן עקרוני אני אומרת לך שאנחנו ממנים אתכם את לימודיכם". זילברשלג השיב: "עמלתי כל ימי ושילמתי מסים והם ממנים את הבימה והקאמרי. תפסיקו עם השקר הזה ועם הניסיון לבודד אותנו. אני מחפש את דרך הביניים, ולא את הדרך המפלגת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully