וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הטיפוח מגיע אליכם עד הבית

רונית מטיאס

24.1.2021 / 12:46

וגם: מצטרפת חדשה לבורסה בתל אביב, הפתעה לשף אסף גרניט, ב-KFC משחזרים את ההצלחה ובנק הפועלים תומך בפריפריה

איש סגולה

ערן קראוס. שוקה כהן
ערן קראוס/שוקה כהן

ערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל, ודפנה צימרמן קינקס, מנהלת ההדרכה, השיקו בזום את Smart Night Clinical™ MD Multi-Dimensional Repair Treatment Retinol תכשיר לילה חכם ועוצמתי המצטרף למשפחת סמארט, ומכיל רטינול פעיל לעצירת ושיקום סימני הזדקנות. קראוס השיק במהלך האירוע שירות משלוחים חדש המותאם לימי הקורונה של קליניק, הנחשב למותג איפור וטיפוח מוביל. השרות מאפשר ללקוחות לבצע הזמנה באמצעות הודעת WHATSAPP ישירות לחנות של קליניק בקניון TLV

מי שרוצה יעוץ אישי יכולה לנהל שיחת און ליין עם היועצת שיושבת בחנות ומלווה את הקונה לאורך כל תהליך הרכישה, מציעה, מייעצת ועונה על שאלות. קראוס הוסיף כי מי שתבצע את ההזמנה עד השעה 15:00 תקבל את ההזמנה עוד באותו יום (בהתאם למסלול של גט דליברי) ולא, ההזמנה תגיע תוך 3-4 ימים. השרות ניתן בחינם בכל קנייה מעל 249 ₪ או במחיר של 25 ₪ לכל חלקי הארץ.

seperator

פותחים

הנהלת חברת רותם שני פתחה את המסחר לרגל רישומה בבורסה לניירות ערך. רותם שני היא אחת מ-3 חברות שהצטרפו לבורסה מתחילת השנה והראשונה בתחום הנדל"ן, ותיכלל בתת ענף בנייה בענף הנדל"ן, הכולל 37 חברות בשווי כולל של כ-35 מיליארד שקל.

החברה פועלת בתכנון ייזום והקמת פרויקטים לבנייה למגורים ו/או מסחר בישראל, ומתמקדת לרוב בעסקאות קומבינציה והתחדשות עירונית באזורי הביקוש הקשיח בישראל. לחברה פרויקטים בביצוע בהיקף של כ-340 יח"ד, כשבשנת 2021 החברה צופה התחלת 7 פרויקטים חדשים למגורים בהיקף של כ-500 יח"ד. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכמו בכ-126 מיליון שקל.

מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת אפריל 2021 במסגרת המסלול המהיר לחברות חדשות, למדדי ת"א צמיחה, מדד ת"א-נדל"ן ולמדד ת"א-בנייה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
seperator

הפתעה לכוכב

דודי כהן ואסף גרניט. תמי בר שי,
דודי כהן ואסף גרניט/תמי בר שי

דודי כהן, מנכ"ל קבוצת נעמן, המחזיקה במותגי נעמן, ורדינון, Homestyle ו-Bonita de Mas, הפתיע את השף אסף גרניט, היועץ האסטרטגי של הקבוצה, כשהגיע לסט הצילומים כדי לברך אותו על הזכייה בכוכב מישלן ראשון, ולהעניק לו בקבוק יין ישראלי משובח ועוגה בצורת כוכב מישלן.

seperator

המפצחת

סתיו פרגון ואלון ויינשטוק. KFC,
סתיו פרגון ואלון ויינשטוק/KFC

אלון וינשטוק, סמנכ"ל שיווק kfc ישראל, חתם רשמית את חגיגות ה-80 למתכון הסודי של הרשת, והעניק את המקום הראשון באתגר פיצוח המתכון הסודי, לסתיו פרגון שזכתה בחופשה מפנקת במלון בוטיק נחשולים, וארוחה לכל המשפחה באחד מסניפי הרשת. כבר 80 שנה שדורות של חובבי עוף מטוגן מנסים לפצח את אחד המתכונים המפורסמים וסודיים בעולם הכולל 11 תבלינים.

לרגל החגיגות, יזמה KFC ישראל את הפעילות שאתגרה את הגולשים בשיחזור המתכון, והזמינה את חובבי העוף להשתתף בפעילות שהובילה אושיית הרשת הקולינרית דניאל עמית, שאתגרה את עוקביה להכין את הגרסה שלהם למתכון הוותיק. הגולשים התבקשו לצלם את המנה ומי שצלח את שלב הניראות, אותגר בהכנת מנה.

seperator

פועלים מנהיגים

עמותת קו משווה בשיתוף בנק הפועלים וקרן אדמונד דה-רוטשילד, יזמו כנס וירטואלי בשם "מנהיגות וקריירה", לסטודנטים ולבוגרים מהחברה הערבית שמשתתפים בתכנית המועדונים העסקיים שמפעילה עמותת קו משווה. הבנק תומך בתוכנית כחלק מתמיכתו העסקית והחברתית בעולם התעסוקה וקידום שוויון הזדמנויות תעסוקתי וחברתי בפריפריה.

בתחום השכלה הגבוהה בלבד, תמך בנק הפועלים במאות סטודנטים והעניק מלגות לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה. הבנק מלווה ומעניק תמיכה כספית לתוכנית של העמותה המפעילה 10 מועדונים עסקיים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי הארץ.

תכנית המועדונים העסקיים מתמקדת בסטודנטים מצטיינים ומבטיחים במגוון תחומים, בעלי פוטנציאל מנהיגות, ושואפת לסייע להם להשתלב במסלולי קריירה משמעותיים, עם דגש על מנהיגות, קידום לתפקידי השפעה ומודעות חברתית, לצד עסקית. בכל שנה התכנית מפעילה 10 מועדונים עסקיים הכוללים כ-200 סטודנטים, על-פי תחום הלימודים המקצועי שלהם, במטרה ליצור סיפורי הצלחה, ולהביא לקליטה ושילוב מיטביים של צעירים ערבים בחברות עסקיות מובילות במשק הישראלי, לחשוף ושלב את המשתתפים בשוק העבודה הישראלי וליצור חיבורים משמעותיים בינם לבין אנשי עסקים מובילים.

seperator

רגע של נחת

נחום פינברג. אופיר אייב,
נחום פינברג/אופיר אייב

עו''ד נחום פינברג, מבכיר משפטני העבודה, חווה השבוע נחת. ליווי עסקי ומקצועי שביצע בחודשים האחרונים זכה לשבחים רבים ופינברג קיבל מכתב מסאם גרונדוורג, יו''ר קרן היסוד העולמי-מהארגונים החשובים בקידום עלייה וחיזוק הקשר בין העם לארץ ישראל, שהודה לו וכתב: "אתה מהווה סמכות מקצועית מהמעלה הראשונה, ומעניק לנו ביטחון רב בכל נושא משפטי אליו אנחנו נדרשים".

seperator

האיחוד

עופר אלקלעי.. אייל טואג,
עופר אלקלעי./אייל טואג

אחרי שרו"ח עופר אלקלעי נפרד משותפו והקים את משרד "ע. אלקלעי ושות' ביקורת חקירתית", הוא חתם עם חברת IACS בע"מ בבעלות דן נתניהו, על שת"פ לאיתור חריגים ומגמות באמצעות תוכנת IDEA החדשנית בעולם בתחום. השת"פ יאפשר בניית מערכים מתקדמים לאיתור ומניעת מעילות על בסיס ניסיון של טיפול במאות מעילות ויעוץ לארגונים המובילים בארץ בבניית תוכניות לצמצום חשיפה למעילות.

אלקלעי - מומחה בתחום חקירת מעילות ויעוץ לארגונים במניעת מעילות, IACS העוסקת במתן פתרונות לבקרה וביקורת פנים, הינה המשווקת הבלעדית בישראל לתוכנת IDEA ולתוכנת SAP Smart Exporter, בין לקוחותיה בנקים חברות ביטוח, אשראי, חברות ממשלתיות, משרדי ממשלה, חברות נסחרות ופרטיות.

בין לקוחות משרד ע. אלקלעי ושות': בנק לאומי, בנק פועלים, בנק דיסקונט, בנק מזרחי, מס"ב שבא, החברה לישראל, אמות השקעות, שלמה ביטוח, אונ' בר אילן.

seperator

משקיעים בדור העתיד

אסף וייס, רוני צארום. מורג ביטן,
אסף וייס, רוני צארום/מורג ביטן

רוני צארום, יו"ר עמותת יוניסטרים ואסף וייס המנכ"ל, קיימו שתי וועדות השקעה במהלכן חניכי יוניסטרים, הציגו את המיזמים החדשניים שלהם בפני אנשי עסקים שהביעו דעתם על הסטרטאפים, וייעצו כיצד להמשיך ולפתח אותם. הועדות שנערכו ב-ZOOM, שודרו ביוטיוב LIVE, ולראשונה משפחות החניכים יכלו לצפות בפרזנטציות ובתגובות השופטים בשידור חי.

בין הסטארטאפים: בדיקה ביתית למדידת ברזל וויטמין B12 החוסכת את הצורך של אנשים בסיכון להגיע פיזית למרפאות, אתר אינטראקטיבי למחפשי עבודה מנוסים בגילאים 50 פלוס.

וייס אמר כי אחד הכלים המשמעותיים לצמצום פערים חברתיים וכלכליים בישראל, הוא להעניק לבני הנוער בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל, כלים וכישורי חיים שיאפשרו להם להתקדם בעולם התעסוקה המשתנה, והמיזמים החדשניים מוכיחים כי הם יכולים לממש את הפוטנציאל הגלום בהם.

במשתתפים: ישי פרויינד מנכ"ל eBay ישראל; אבי ורטהיים, יו"ר דירקטוריון אלוני חץ נכסים והשקעות; יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל; בועז בש מנכ"ל Final; אהרון גולדברג, סגן נשיא הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס; בועז דינטי, שותף מנהל בקרן קומרה קפיטל; ג'וליה זהר, מבעלי ומנכ"לית מפעל אל-ארז; הילה חימי-אלפרט, מנכ"לית דיסקונט קפיטל; גיל סגל, סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית וראש המחלקה לישראל והנצחת השואה; אבי אורטל, מנכ"ל לאומי פרטנרס; ד"ר שי דוד, מייסד שותף ומנכ"ל קולטורה; פרופ' עודד שריג לשעבר הממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר;,אורן וימן מקבוצת דיפלומט; עימאד תלחמי, יו"ר ומייסד באבקום; יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל; אברהם ביגר, יו"ר פז היוצא; ציקי רז, מנהל תחום משקיעים בקהילה בבנק הבינלאומי; צחי רייכנשטיין, מנכ"ל חברת הסייבר Cybonet; בר סרף, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת RestAr; גיא פרנקלין, מייסד ומנכ"ל Israeli Mapped in NY; חוזה פרנסיסקו, יזם אגרוטק מדובאי.

seperator

שיחקה אותה

אלונה שטראוס. אורי שטראוס,
אלונה שטראוס/אורי שטראוס

אלונה שטראוס בת 17, הקימה את מיזם "שיחקת אותה" במסגרתו היא אוספת משחקים שלא בשימוש ממשפחות שמעוניינות לתרום, מוכרת אותם במחיר סמלי, ואת הכסף מחלקת למשפחות מועטות יכולת. שניאור ג'רופי מחברת המשחקים ישראטויס וכפיר גבאי מאתר הצעצועים קליק טוי התרגשו מהפרויקט, לא נשארו אדישים, שלחו משחקים חדשים, וכשהבינו שהעזרה ששטראוס צריכה היא איסוף משחקים ממשפחות שמעוניינות לתרום, לקחו על עצמם את מערך איסוף המשחקים לטובת הפרויקט.

seperator

בקטנה

+קבוצת שכולו טוב דואגת להעביר את הזמן במהלך הסגר לאנשים עם מוגבלויות, חילקה מעל ל-120 חבילות של "יאללה מבלים", מיזם הפנאי והחברה של הקבוצה בשיתוף מחלקת שיקום באגף בריאות הנפש במשרד הבריאות בהוסטלים ברחבי הארץ, בהם מתגוררים אנשים עם מוגבלות. החבילות כוללות משחקי קופסה, מארזי צביעה, חוברות, מטקות, דלגיות, קליעה למטרה ועוד. מטרת החלוקה היא לעודד אנשים עם מוגבלויות בזמן הסגר, לספק פעילויות שיעצימו את תחושת הביחד והשייכות.

+בית האופנה הישראלי feyge נרתם למאבק למניעת אלימות נגד נערות ומשיק מבצע התרמה לעמותת עלם, על כל מכירת שמלת מעטפת, יתרמו 10% לטיפול בנערות ונערים שחווים אלימות.

+צופית הטבעונית. אין ספק שמערכת היחסים של כולנו עם המקרר התהדקה בקורונה ובמיוחד בסגר, צופית גרנט החליטה לקחת שליטה על התזונה שלה, והשילה 8 ק"ג ממשקלה, אבחון גנטי בחברת MyBio נתן לה אישור מדעי שהתזונה הטבעונית שעברה אליה לפני כמה חודשים נכונה ומותאמת לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully