וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברד אורבך בקמפיין חדש של חברת הרכב AVIS: "אל תקנה - תתחדש"

25.1.2021 / 12:00

Avis, חברת הרכב מקבוצת UMI , תצא בקמפיין חדש, תחת השם "אל תקנה - תתחדש", שמציע רכב חדש בעסקת ליסינג פרטי. רד אורבך יהיה הפרזנטור. צפו

רד אורבך. מרקט מסטר,
רד אורבך/מרקט מסטר

הדמות רד אורבך, מהלהקה רד בנד, נבחרה לשמש כפרזנטור של קמפיין חדש של חברת הרכב AVIS לקראת תחילת השנה הקרובה. מדובר בקמפיין הרכב הראשון אותו מבצע רד והוא גם היה שותף לכתיבת הלחן והטקסט מאחוריו. המסר המוביל את הקמפיין, הוא "רד, רד מקניית רכב. אל תקנה - תתחדש" ומאחוריו עומדת ההבטחה של AVIS ליסינג פרטי לאפשר ללקוח ליהנות מרכב חדש, מבלי לרכוש אותו, ללא צורך בבעלות ובדאגות ממכירת הרכב, עם מקדמה נמוכה, תשלום חודשי נמוך המותאמים באופן אישי ללקוח ושירות מקיף הכולל טיפולים, שירותי שינוע עד הבית, החלפת בלמים ועוד.

הילה קוניק שחף, ראש אגף שיווק קבוצת UMI: ההבטחה שלנו בקמפיין החדש היא לספק ללקוח מחיר טוב, תנאי תשלום נוחים. אבל גם, ובעיקר לבטל את הדאגות סביב נושא התחזוקה והמכירה העתידית. אנו שמחים על הבחירה שלנו ברד, הוא דמות נועזת, הוא מצחיק ומוכשר מאוד, אין לנו ספק שהקול והסאונד הייחודי שלו יעזרו לנו להעביר את המסר בצורה ברורה".

הקמפיין שיעלה לאוויר בימים הקרובים, צולם לאחרונה בבית קבוצת UMI בלוד. בסרטון, רד נותן סשן רוקנרול סוער ומצליח לשבור את זכוכיות רכבו ובמקום לתקן הוא מקבל עסקת רכב חדש מעולה בליסינג הפרטי של AVIS. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום A2 וחברת ההפקה מרקט מאסטר.

שי ירון, סמנכ"ל ליסינג והשכרה AVIS: "כחלק מהשינויים שהישראלים חוו בשנה האחרונה והצורך הגובר בניידות פרטית אפשרויות חדשות בקניית רכב חדש קמו, ועדיין עולים סימני שאלה רבים אצל הלקוחות בתהליך קניית רכב. אנחנו נתקלים בשאלות רבות כמו "מה ירידת הערך", "כמה יהיה שווה הרכב לאחר 3 שנים", "מה לגבי טיפולים", ו"כמה זמן ייקח לי למכור את הרכב?". המוצר של AVIS בנוי במיוחד כדי להפיג את כל חששות הקונים ולאפשר עסקה נוחה ומשתלמת".

  • עוד באותו נושא:
  • רד בנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully