וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום TV וכאן משתפות פעולה בתחום הפודקאסטים

25.1.2021 / 13:18

אחרי שהחלה לשדר, לראשונה בישראל, פודקאסטים ישירות על גבי מסך הטלוויזיה הביתי, סלקום tv תביא לצופיה את מיטב התוכן של "כאן הסכתים": "הזדמנות להנגיש את המדיום"

פודקאסטים בסלקום טי וי. יחצ,
פופולאריות רבה. פודקאסטים בסלקום TV/יחצ

עולם הפודקאסטים צובר פופולריות הולכת וגוברת, ובשנה האחרונה נהנה מזינוק אדיר עקב משבר הקורונה, שאילץ ציבור גדול לשהות בבית. הפודקאסטים הפכו לכלי היעיל, הזמין והנגיש ביותר להעשרת הידע והסקרנות שלנו, וכעת, בלחיצת כפתור, על המסך הביתי.

שיתוף פעולה של סלקום tv עם הפודקאסטים של "כאן", תאגיד השידור הציבורי, יביא לצופים, החל מיום חמישי 28.1, את מיטב ההסכתים, במגוון תחומים, להאזנה מתוך מסך הטלוויזיה בבית ללא עלות ולהאזנה חופשית בלי הגבלה.

הפודקאסטים של "כאן הסכתים" מצטרפים לפודקאסטים המוצלחים של רשת "עושים היסטוריה" שעלו זה מכבר לשירות וזוכים גם הם לפופולריות גדולה. הם יופיעו בקטלוג ה-VOD של סלקום tv תחת קטגוריית "דוקו והעשרה" ויהיו זמינים להאזנה בכל עת, כאשר בכל שבוע יגדל היצע הפודקאסטים. כמו כן, במגוון הצע ייעודי של פודקאסטים לילדים.

האזנה לפודקאסטים, "הסכתים" בעברית, הפכה להיות לטרנד חם בתקופה האחרונה, והם צוברים תאוצה ופופולריות רבה. בישראל, מוביל תאגיד השידור הישראלי את התחום עם עשרות מיליוני הורדות של תוכן פודקאסטים בשנה האחרונה. הפודקאסטים, חלקם הפכו לקאלט, תופסים מקום הולך וגדל בזמן צריכת המדיה ואהדת המאזינים, עם פנייה ברורה לקהלים צעירים ובוגרים כאחד. האזנה לפודקאסט משתלבת בנוחות תוך כדי העיסוקים והפעילויות השגרתיות היומיומיות שלנו בבית, ועל הדרך אנו זוכים להחכים, ללמוד ולהעשיר את הידע ואת הסקרנות שלנו במגוון רחב של תחומים.

הילי חורב. ערן לוי,
עוגן מרכזי. הילי חורב/ערן לוי

הילי חורב, מנהלת התוכן של סלקום tv: "הפודקאסטים המוצלחים של רשת 'עושים היסטוריה' שהשקנו בחודשים האחרונים זוכים להצלחה עצומה, אין לי ספק שגם ההסכתים האיכותיים של כאן, שנודעים באיכותם ובהרחבת הדעת, יהוו עוגן מרכזי בהאזנה של הצופים ויזכו לפופולריות רבה. זוהי עבורנו הזדמנות מעולה להנגיש מדיום ייחודי זה, המחליף הלכה למעשה את הרדיו, לצופי ומשתמשי סלקום tv, כך שהפודקאסט יהפוך למדיה זמינה במרכז הבידור הביתי. אנו נמשיך לתת הצעות ערך איכותיות וחדשניות לצופינו, כיעד מרכזי."

לי-אור אברבך, סמנכ"ל חטיבת הרדיו של כאן: "ההסכתים המצוינים של 'כאן' שברו שיאי האזנה בשנה החולפת והוכתרו פעם אחר פעם כהסכתים הטובים בישראל. במסגרת המגמה, לפיה התוכן של תאגיד השידור הציבור צריך להגיע אל הקהל הישראלי באשר הוא נמצא - בבית, בנסיעה או בספורט יחידני - משמח להיות נוכחים גם על פלטפורמת הטלוויזיה של סלקום ולהעשיר אותה. אני מזמין את כל מי שלא נחשף עדיין להסכתים שלנו להצטרף לחוויית האזנה מחכימה, מרגשת ומעוררת השראה".

מסקר של יפעת מידע תקשורתי עולה, כי 25%-30% מהאוכלוסיה מאזינים לפודקאסטים, בחתך גילאים 18-55, כאשר הנושאים המואזנים ביותר הם מתחום המדע, הטכנולוגיה, ההיסטוריה, התרבות, הכלכלה והשיפור העצמי. 80% מאזינים לפודקאסט באמצעות המובייל, ובעיקר בזמן הנסיעה ברכב/תחבורה ציבורית, פעילות ספורטיבית וניקוי הבית. סה"כ יש בישראל כ-600-800 פודקאסטים.
הפודקאסטים של "כאן" https://www.kan.org.il/podcast/

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully