וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסת לעסקי הבורגרים: דור אלון רוכשת 50 אחוז מ-BBB

25.1.2021 / 13:31

דור אלון מקבוצת רבוע כחול רוכשת 50 אחוז מרשת ההמבורגרים, חברת ניהול המסעדות הגדולה בתחומה בישראל, לפי שווי של כ-150 מיליון שקל

סניף BBB. יחצ,
שילוב כוחות. סניף BBB/יחצ

דור אלון, מקבוצת אלון רבוע כחול שבבעלות מוטי בן משה, ממשיכה לגוון את מקורות ההכנסה והרווח בתחומים סינרגטיים ורוכשת 50% מקבוצתBBB המנוהלת על ידי מנכ"לית הקבוצה, אהובה תורג'מן, לפי שווי חברה של כ-150 מיליון שקל.

BBB היא אחת מקבוצות הניהול הגדולות בישראל של מסעדות וכוללת, בין השאר, את מותגי ההמבורגרים המובילים; BBB, MOSES, בורגרים, MOSES SHOP ו-MEAT DELI. הרשת במו"מ מתקדמים להכנסה של רשתות מזון נוספות והקמה של פורמטים חדשים בין השאר: אסייתי, איטלקי, סושי, בתי קפה, קינוחים וכו.. הקבוצה מפעילה כיום בזכיינות כ-100 מסעדות בפריסה ארצית.

לBBB- מועדון הלקוחות הדיגיטלי הגדול ביותר בתעשיית המסעדנות הישראלית, עם כ-750 אלף לקוחות, והיא מנהלת פעילות משלוחים ענפה באמצעות מוקד משלוחים קבוצתי, אתרי ONLINE ואפליקציות מתקדמות. BBB מתפתחת ורווחית לאורך שנים, עם מחזור מכירות שנתי (כולל מכירות זכיינים) בהיקף של למעלה מכחצי מיליארד ש"ח. השותפות החדשה נועדה לחזק את כלל מותגי הקבוצה אשר מתעתדים להמשיך ולפתוח מסעדות חדשות גם במרוצת השנה הקרובה.

עמית זאב ואהובה תורג'מן. יחצ,
עמית זאב עם אהובה תורג'מן במעמד החתימה/יחצ

"אות הערכה לקבוצה ולעובדיה"

מנכ"ל קבוצת דור אלון, עמית זאב, מציין כי ""דור אלון מיישמת בשנים האחרונות אסטרטגיה של הרחבת תחומי פעילות וגיוון מקורות ההכנסה והרווח. במקביל להמשך פיתוח עסקי האנרגיה, הקמעונאות והנדל"ן שלנו קבוצת דור אלון ממשיכה לטפח מנועי צמיחה ומרחיבה היום את זרוע ההסעדה שלה ומצרפת את משפחת BBB לפורטפוליו החברות בקבוצה. בחודשים האחרונים בחנו חברות שונות בתחום ההסעדה, ומצאנו את קבוצת BBB, תחת ניהולה המצוין של המנכ"לית, אהובה תורג'מן, כשותפה המתאימה ביותר לפיתוח תחום ההסעדה בדור אלון. זאב מציין, כי מעבר לגיוון מקורות ההכנסה והרווח, רואה דור אלון בשותפות עם BBB פוטנציאל להגדלת הערך וחיזוק חווית הלקוח במתחמי התדלוק והמסחר ובאתרי הנדל"ן של הקבוצה וכפלטפורמה ניהולית וטכנולוגית לפיתוח תחומי הסעדה נוספים, תוך יצירת סינרגיה עם מועדון הלקוחות של דור אלון. זאב חושף כי קבוצת BBB נמצאת בקשר עם שחקנים פעילים רבים בשוק לבחינה של מיזוגים, רכישות ופיתוח מותגים ופורמטים חדשים בכל תחומי ההסעדה. "אנו רואים במשבר הקורונה הזדמנות להפוך את הלימון ללימונדה".

מנכ"לית BBB, אהובה תורג'מן, אומרת כי שווי העסקה הוא אות ההערכה לזכייני הקבוצה ועובדיה: "אנחנו גאים לחבור לקבוצת ענק איתנה וצומחת כדור אלון,. זו עסקת WIN- WIN, שתאפשר לנו - גם במצב השוק המאתגר כיום, להמשיך להתרחב ולצמוח וליהנות מהסינרגיה והיתרון המשמעותי לגודל, שנוצרים כאן, בתמהיל העסקים המשותף עם הפעילות הקמעונאית הצומחת של דור אלון. החבירה תאפשר לנו ליצור אינטגרציה אנכית באמצעות הקמת מערך ייצור למגוון המוצרים הנרכשים כיום מספקים חיצוניים במקביל להגברת שיתוף הפעולה עם הספקים הקיימים".

תורג'מן, שתמשיך לנהל את הפעילות, מעריכה כי כבר בקרוב תיישם הקבוצה, תחת הבעלות המשותפת, מודלים חדשים בתחום ההסעדה בישראל ובחו"ל לצד שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום המזון. יצוין כי גם בתקופת הקורונה BBB לא סגרה אף מסעדה - אלא הגדילה לעשות, והשיקה שתי רשתות חדשות; את MOSES SHOP - המהוה רשת המבורגרים פרימיום במיקומים חזקים ואת MEAT DELI - רשת מעדניות בשר שפותחו בהתאמה לתנאי השוק הנוכחיים.

  • עוד באותו נושא:
  • bbb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully