וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה מספר 1 מתה. מה עושים השנה בוולנטיין?

25.1.2021 / 13:51

בשנה שעברה הסתכמו ההוצאות על מתנות יום האהבה בארצות הברית לבדה ב-20 מיליארד דולר, אך השנה יצוין בדרך שונה, כאשר ההוצאה מספר אחת - ארוחה במסעדה, שמהווה דרך חגיגה מועדפת על שני המינים, נותרת מחוץ לתחום. כיצד צפויים האוהבים לחגוג את ולנטיין בחסות הקורונה?

בעקבות הסגר בשל תחלואת הקורונה | מסעדות סגורות בנמל תל אביב 18 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
השנה תיאלצו למצוא פיתרון אחר. נמל תל אביב בספטמבר/ראובן קסטרו

חג האהבה הבינלאומי המצוין ברחבי העולם ב-14 בפברואר, הפך בשנים האחרונות לנקודת ציון חשובה לא רק בעבור זוגות רבים, אלא גם בעבור לא מעט עסקים בתחומי הקולינריה, האלכוהול, המתנות וקוסמטיקה. סקר של מגזין - eMediHealth, עליו השיבו 2,200 נשאלים, חושף כי אופן החגיגה המועדף על 41% מהנשים כמו גם על 39% מהגברים הוא ארוחה זוגית במסעדה. יחד עם זאת, השנה בצל משבר הקורונה, סגרים חוזרים ונשנים והאפשרות שחג נוסף יצוין בצל אפשרויות בילוי מצומצמות או בין כותלי הבית, כיצד עשויה המציאות החדשה להשפיע על שוק המתנות? האם התקציב אשר נותב מידי שנה לחוויה קולינרית או חופשה זוגית יוסת השנה לרכישת מתנות אונליין, או שמה יישאר בחשבון הבנק?

הסקר אשר בחן את העדפת הנשים מול הגברים למתנות יום האהבה מדרג במקומות הראשונים של שני המינים ארוחה במסעדה, שוקולד ומסאז' בהתאמה. נשים יעדיפו לקבל פרחים במקום רביעי מול גברים המעדיפים ממתקים, נשים יעדיפו תכשיט במקום חמישי מול גברים אשר מדרגים במקום החמישי מתנות אישיות מקוריות. גיפט-כארד וארוחה בבישול ביתי מדורגות בעבור שני המינים במקומות שישי ושביעי, את המקומות האחרונים בעשיריה תופסים מוצרי אלכוהול, בישום וגאדג'טים אלקטרוניים.

יחד עם זאת, בשל האפשרויות המצומצמות בחסות הקורונה - ישתנו השנה לפחות שני המקומות הראשונים כאשר המסעדות, בתי המלון ומרכזי הספא סגורים.

סקס צ'ק חיש גד אירוטי. יחצ,
תסתפקו בדברים ביתיים, יש מבחר לא רע/יחצ

מול אלו, שוק הבישום המקומי, אשר חווה עליה מתמשכת מאז פרוץ המשבר, צפוי להפוך לשחקן משמעותי: "סגירת הדיוטי פרי, מיעוט הטיסות לחו"ל, כמו גם מגמה מקומית מתרחבת של העדפת בשמי יוקרה הביאו לצמיחה במכירות בשוק המקומי", מספר משה פרץ מבעלי רשת הקוסמטיקה והבישום דרך היופי, "כעת, כאשר תקציבי המסעדות והטיסות הזוגיות לחו"ל התפנו - אנחנו מצפים לעניין גובר בקטגורית הבישום והטיפוח כמתנות מועדפות ליום האהבה. יחד עם זאת, אנחנו רואים שהמחיר הפך לפרמטר חשוב ברכישת מתנה. צרכנים משווים מחירים, ומודעים לתחרות שבין הרשתות - עם ביקוש גובר למותגי בישום וטיפוח מקוריים במחירים אטרקטיביים".

גם ברשת המתנות ג'נטלמן נערכים לקראת עליה בביקוש למתנות לאוהבים: "בחודשים האחרונים נערכנו לאפשרות שחגיגות יום האהבה השנה יצוינו בעיקר בין כותלי הבית, עם רכישות המתבססות בנוסף לסניפי הרשת על אתר המכירות. בהתאם לכך השקנו קטלוג המציע קולקציית מתנות רחבה בהתאמה לפעילויות זוגיות ביתיות: ערכות ליצירת קוקטיילים ביתיים, מתנות לערב בישול משותף ואפילו מתנות שמכניסות צבע לזוגיות כמו משחקים זוגיים ומשחקי אלכוהול, אותם אנו מציגים לצד המתנות הקלאסיות ליום האהבה כמו שעוני יד ממותגים, תכשיטי נשים וגברים, פריטים לשולחן משרדי, עטים עם הקדשה אישית ופרטי עור מעוצבים", מרחיב טל רז, מבעלי הרשת.

"לעומת האמריקאים, הישראלים נוטים לקנות ברגע האחרון, דבר שמצריך היערכות לוגיסטית גדולה יותר כאשר מדובר ברכישות אונליין. בהתאם לכך הרחבנו את נקודות האיסוף העצמי שלנו ברחבי הארץ, ואת מערך המשלוחים של הרשת", מסכם רז.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אז כמה משקיעים האוהבים במתנות יום האהבה?

בעוד רוב הנשים מסתפקות במתנה סמלית בעלות שבין 50-100 דולר, הרוב המכריע של הגברים ישקיע למעלה מכפול, כאשר 39% מהגברים השיבו שישקיעו בין 100-500 דולר בבחירת ליבם. בישראל נמצאת ההשקעה ביום האהבה בעליה מתמדת, כאשר בשנה שעברה עמדה ההשקעה הממוצעת למתנה על 205 שקל, עליה של קרוב ל-17% מהשנה שקדמה לה (על פי נתוני רשת ג'נטלמן).

  • עוד באותו נושא:
  • יום האהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully