וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MAX השיקה כרטיס אשראי וירטואלי לשימוש מידי בתהליך דיגיטלי מהיר

25.1.2021 / 14:57

מרגע הנפקת הכרטיס - תהליך שאורך כמה דקות בלבד - יכול הלקוח לשלם ולצבור הטבות/ נקודות טיסה/ ולקבל כסף בחזרה. הכרטיס יאפשר תשלום בבתי עסק ואונליין

כרטיס MAX. יחצ,
לא צריך להוציא שום דבר פיזית מהכיס/יחצ

חברת Max השיקה ביום ראשון שירות הנפקת כרטיס אשראי וירטואלי שזמין לשימוש מידי. לקוחות קיימים של Max שכבר מחזיקים בכרטיס של החברה או בכרטיס בנקאי שמתופעל על ידי Max, יוכלו להנפיק לעצמם כרטיס אשראי בתהליך מהיר שאורך כמספר דקות בלבד. צרכנים שאינם לקוחות החברה יוכלו לבצע את אותו תהליך בדיוק כולל שלבי הזיהוי כנדרש בתהליך מעט ארוך יותר, שצפוי להתקצר גם הוא ממש בשבועות הקרובים, עם אישור הוראה רגולטורית חדשה של בנק ישראל בנושא.

בשונה ממוצרים אחרים שהושקו לאחרונה, המתמקדים בתשלום בנייד רק בחנויות פיזיות עם תשתית חכמה (EMV), המוצר החדש של MAX יאפשר תשלום בנייד גם בחנויות פיזיות, אך גם באונליין (ECOM) ובעסקאות טלפוניות. הנפקת כרטיס אשראי וירטואלי של Max זמינה בטלפונים ניידים מסוג אנדרואיד ותתאפשר גם בניידים מבוססי מערכת IOS (אייפון) לטובת תשלום בבתי עסק באמצעות מכשירי אייפון כאשר אפל תפתח את השירות בישראל.

מיד עם תום תהליך הנפקת הכרטיס הווירטואלי, ימתין ללקוח כרטיס באפליקציית Max וניתן יהיה לעשות בו שימוש מהנייד וכבר להנות משלל ההטבות שמציע הכרטיס שבחר. כך למשל, לקוח שבחר בכרטיס maxBack יוכל לצבור כסף בחזרה כבר מהרכישה הראשונה, עוד באותו רגע בו הנפיק את הכרטיס. לקוח שבחר בכרטיס SkyMax יוכל לצבור נקודות טיסה וכו'. כחלק מתהליך ההנפקה, לקוחות יקבלו בהמשך גם את כרטיס הפלסטיק עם שליח הביתה.

עידן חדש בתשלומים הדיגיטליים

בשנה האחרונה, בה כולנו מתמודדים עם השפעת נגיף הקורונה, נדרש כל בית עסק לעבור דיגיטציה מהירה על מנת להמשיך לשרת את קהל לקוחותיו. על פי נתוני MAX, מאז פרוץ הקורונה ועד היום (מרץ-דצמבר), שיעור העסקאות הדיגיטליות (בטלפון ובאונליין) מכלל העסקאות במשק עומד כבר על למעלה מ- 60%.

במקביל למגמת התשלומים בדיגיטל, ב-Max מאמינים שגם מגמת התשלום בנייד ללא מגע תלך ותגבר ככל שפריסת ה- EMV תתרחב בבתי העסק. כבר היום כ- 40% מבתי העסק (בדגש על עסקים גדולים ורשתות) כבר עברו לתשתית התשלומים החכמה, ועד אמצע השנה הבאה מרבית המשק ישלים את המעבר.

כמו כן, השיקה החברה כפתור תשלום המאפשר ללקוחותיה לשלם באתרי סחר ועסקאות טלפוניות באמצעות האפליקציה באופן פשוט, בתשלום מהיר ומאובטח, ללא צורך בהזנת פרטי כרטיס אשראי בכל עסקה.

רון פאינרו, מנכ"ל Max, מסר: "אנחנו מעריכים שתוך שנתיים מרבית העסקאות מול בתי העסק יעברו לנייד ולכן אנחנו שמחים להשיק היום שירות נוסף שמעיד על היכולות הטכנולוגיות של Max. צעדים אלה, וצעדים נוספים שעתידים לבוא, נועדו לאפשר ללקוחות לבצע עסקאות תשלום בביטחון מלא - ללא צורך בכרטיס אשראי פיזי, ומהווים צעדים מרכזיים במימוש החזון של החברה, במעבר מחברת כרטיסי אשראי לחברת תשלומים מובילה שתציע פלטפורמה פיננסית דיגיטלית רחבה".

ההצטרפות לשירות תהיה זמינה החל מה - 1.2.21 ותתבצע באתר או באפליקציית Max.

  • עוד באותו נושא:
  • אשראי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully