וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שהשמיים סגורים: טיסת חילוץ ראשונה מישראל

25.1.2021 / 17:14

פספורטכארד ו-Davidshield חכרו מטוס כדי להשיב ארצה ארבעה מאומתים לנגיף מניגריה: "על רקע ההחמרה במצבם של חלק ממבוטחינו המאושפזים באפריקה, החלטנו להשיב את כולם חזרה הביתה"

נתב"ג 25 בינואר 2021. ראובן קסטרו
נתב"ג סגור, אבל בטיסות פרטיות אפשר להיכנס, והביטוח חר לשם כך מטוס/ראובן קסטרו

חברת DavidShield/ PassportCardהמבטחת ישראלים בחו"ל מעדכנת כי אחר הצהריים יצא מנתב"ג מטוס אל על 737 לטיסת חילוץ מטעמה, במסגרתו יפונו לישראל 4 מבוטחי החברה שנדבקו בנגיף הקורונה בניגריה שבאפריקה. זוהי טיסת החילוץ הראשונה בעולם במסגרתה 4 מאומתים לנגיף מוטסים ארצה באמבולנס אווירי , תוך התמודדות עם מורכבות לוגיסטית ותגבור בצוותי הרפואה שישהו על המטוס. בשעות הקרובות, צפויה לנחות בישראל טיסה נוספת מטעם החברה, שיצאה מוקדם יותר לגאנה לצורך הבאת מבוטח מאומת לקורונה שאושפז במדינה.

מערכת הבריאות בניגריה וגאנה אינה ערוכה לספק מענה מיטבי במקרה של החמרה במצבם של חלק מהמבוטחים ועל כן הדחיפות בהשבתם ארצה.

אלון קצף, נשיא DavidShield/ PassportCard: "על רקע ההחמרה במצבם של חלק ממבוטחינו המאושפזים באפריקה , החלטנו להשיב את כולם חזרה הביתה. החברה חכרה מטוס גדול במיוחד שיאפשר הטסה משותפת של ארבעה חולים בטיסה אחת ואנו מצפים להגעתם להמשך אישפוז בבתי החולים בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully