וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Qwilt תאיץ את העברת שידורי הוידאו של ענקית המדיה טלקום ארגנטינה

5.2.2021 / 15:00

עושה את דרום אמריקה: הפתרון שפיתחה Qwilt להאצה וייעול של סטרימינג, המוטמע במערכת המחשוב של סיסקו, ישולב בתשתיות של טלקום ארגנטינה, ברחבי המדינה. זהו שיתוף פעולה אסטרטגי רביעי לחברה, בתקופת קורונה

רוברטו נוביל מטלקום ארגנטינה, תאודור צבלקיס מסיסקו ואלון מאור מנכ״ל Qwilt/קווילט

חברת Qwilt יחד עם סיסקו ושותפתה האסטרטגית חברת ההשקעות: דיגיטל אלפא, מכריזות היום (שישי), על שיתוף פעולה מסחרי עם ענקית המדיה הארגנטינאית: טלקום ארגנטינה.

ביחד עם שותפיה, ממשיכה Qwilt במגמה להאיץ את שידורי הוידאו של חברות המדיה הגדולות מסביב לגלובוס. פתרון תוכנה חדש שפיתחה החברה, המבוסס על מודל של Open Caching, אשר מוטמע במערכות המחשוב של סיסקו, ישולב בתשתיות הרשת של טלקום ארגנטינה - חברת הטלקום הגדולה ביותר בארגנטינה, אשר תהיה הראשונה לאמץ את המודל החדש במדינה.

מדובר בהסכם שיתוף פעולה רביעי של Qwilt עם ענקית מדיה בינלאומית, מאז פרוץ מגיפת הקורונה: הסכם זה, נחתם לאחר שיתוף הפעולה עם ענקית המדיה הברזילאית - TIM Brazil, שיתוף הפעולה עם דיסני שתשתמש בטכנולוגיה של Qwilt להעברת הוידאו של דיסני פלוס בארה"ב ושיתוף הפעולה עם בריטיש טלקום, שהייתה החברה הראשונה לשלב את הפיתוח החדש בתשתיות שלה.

להערכת החברה, מודל זה עתיד לשנות את שוק העברת תכני הוידאו באינטרנט. CDN היא הטכנולוגיה השלטת כיום בתחום העברת התוכן בעולם. הטכנולוגיה שפיתחה Qwilt בשיתוף עם ענקיות כמו סיסקו ודיגיטל אלפא, מהווה איום על הטכנולוגיה הקיימת, בשוק שמגלגל עשרות מיליארדי דולרים וממשיך לצמוח מידי שנה, בפרט לצד מגיפת הקורונה. הטכנולוגיה שפיתחה Qwilt מאפשרת לספקיות האינטרנט, וביניהן טלקום ארגנטינה לייעל משמעותית את השימוש ברוחב הפס שלהן. בנוסף, יאפשר להן קשר בלתי אמצעי עם יצרני התכנים. מדובר במהלך שיוכל להשפיע הן על הספקיות והן על משתמשי הקצה; הספקיות ייהנו מחיסכון במשאבים שלהן והצרכנים זוכים לחוויית צפייה מהירה ואיכותית יותר.

הפיתוח של Qwilt, שאושר על ידי ה- SVA - Streaming Video Alliance, מאפשר אופטימיזציה של תעבורת הנתונים ברשת כדי לאפשר שידור רציף ואיכותי יותר. כשהמערכת של Qwilt מזהה ביקוש רב לתכנים מסוימים, היא מפעילה שימוש בזיכרון מטמון ( Caching ) של התוכן במיקום סמוך לריכוז של הצרכנים וכך משפרת את הזרימה ואת חוויית הצפייה. התוכנה מנוהלת בענן ויכולה לפעול בכל נקודה בעולם על ידי הטמעה בתשתיות קיימות.

קווילט. Maya Amado,
אנשי קווילט/Maya Amado

אלון מאור, מנכ"ל ומייסד משותף ב- Qwilt: "ארגנטינה היא המדינה השנייה בדרום אמריקה אחרי ברזיל, שמאמצת את הפתרון של Qwilt ואנו גאים להכריז על טלקום ארגנטינה כלקוחותינו החדשים. ההשפעה של אימוץ ארכיטקטורת הרשת הפתוחה שפיתחנו, ע"י ענקיות המדיה של שתי המדינות הגדולות ביותר בדרום אמריקה, תסלול את הדרך לעוד מדינות ביבשת ולמדינות נוספות וברחבי העולם.

"שיתוף הפעולה שנחתם עם שותפינו ב- Qwilt ובסיסקו, הוא פרי של חזון משותף להאצת תחום העברת הוידאו באינטרנט", אמר רוברטו דניאל נוביל, מנכ"ל טלקום ארגנטינה. "צו השעה והמטרה המשותפת סייעו לנו להגיע להסכמות ולתכן פריסה של המודל מרחוק ובזמן שיא, למרות מגבלות הקורונה. אנו שמחים לאמץ את המודל החדש, שמקנה לנו את האפשרות לעבוד באופן ישיר עם ספקי התוכן הגדולים בעולם, תוך הפחתת עלויות התפעול ולספק ללקוחותינו את שירותי הוידאו האיכותי ביותר במדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully