וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכניס מיליוני דולרים": המהלך השיווקי המבריק של ברני סנדרס

26.1.2021 / 8:34

הסנאטור הדמוקרטי הדפיס על חולצות וסווטשירטס את התמונה המפורסמת שלו מטקס ההשבעה. הוא גרף הרבה מאוד כסף, ואל תדאגו - הכול הולך למטרה טובה

בווידאו: ביידן חתם על צווים למלחמה בקורונה/צילום: רויטרס

ברגע אחד בהשבעתו של ג'ו ביידן לנשיא ארה"ב עלתה קרנו של ברני סנדרס. לא צריך עוד להכביר מילים על הסנאטור הדמוקרטי בן ה-79 מוורמונט, שיושב מצונף בכסא כשהוא מנסה להתחמם. כל העולם צחק מזה - אפילו סנדרס בעצמו. עכשיו הוא החליט לקחת את העניין למקום אחר לחלוטין.

ברני סנדרס, הכפפות והכסא. Brendan Smiaowski, GettyImages
תמונה שהפכה איקונית, אז למה לא לנצל אותה לעזרה לזולת? סנדרס/GettyImages, Brendan Smiaowski

בתקשורת האמריקנית דווח כי הכפפות שלבש סנדרס נחטפו בימים האחרונים, אבל הוא לא הפיק מזה רווח. ממה כן? סנדרס הדפיס את התמונה שלו על סווטשירטס וחולצות. אם תרצו לרכוש סווטשירט תיפרדו מ-45 דולר, בעוד חולצת טי תעלה לכם 27 דולר. מיותר לציין כי הכמות הראשונית שהוצאה למכירה אזלה בתוך שעות ספורות.

לפי סנדרס, הרווחים צפויים להגיע למיליוני דולרים, אבל אל חשש, הסנאטור היהודי בעל העמדות הסוציאליסטיות לא ישלשל אפילו סנט אחד לכיסו. סנדרס החליט לתרום את כל הכסף שייכנס לארגון בשם Meals on Wheels, הפועל במדינתו ורמונט על מנת לספק ארוחות לקשישים קשי יום.

עוד בוואלה!

לא ג'ו ביידן ולא דונלד טראמפ: מי שגנב את ההצגה הוא ברני סנדרס

לכתבה המלאה

סנדרס כמובן התייחס בהומור לכל הסיפור. "מסתבר שזה לא רק מצחיק, אלא שגם הפקנו ממנו מעשה טוב", אמר ל-CNN. בארגון עצמו העריכו, כמובן, את המחווה: "אנחנו מודים לו על הנדיבות והפגנת המנהיגות. יש הרבה מאוד אנשים מבוגרים רעבים בוורמונט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully