וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בסופו של יום, הצרכן מקבל תמורה מאוד אטרקטיבית לכסף שלו"

בשיתוף טורנדו

14.2.2021 / 7:44

אחד מכל שלושה מזגנים שנמכרים בישראל כיום הוא של טורנדו ולצמיחה המרשימה הזו, שהובילה עד כה למכירת 2,000,000 יחידות, יש שלל סיבות: טכנולוגיה, חדשנות, פיתוח ועיצוב ייחודי הפכו את טורנדו לכוח עולה. צפו בראיון עם מנכ"ל החברה יגיל וויט

בווידיאו: כך מותג טורנדו כבש את ישראל בתחום פתרונות מיזוג האוויר/אולפן וואלה! NEWS

כשחיים במדינה חמה כמו ישראל, חייבים פתרונות למיזוג האוויר ולכן, כמעט שלא תמצאו בית, דירה או משרד בישראל שלא מותקן בהם פחות מזגן אחד, ובדרך כלל גם יותר מכך. כמובן שלאור הצריכה הגבוהה הזו, כל אחד מאיתנו גם רוצה לוודא שיש לו את המזגן הכי חכם ואיכותי שקיים - ובשנים האחרונות עוד ועוד אנשים פונים בדיוק לשם כך לחברת טורנדו, שהולכת וכובשת את ישראל.

כדי להסביר איך זה קורה ומה הייחוד של החברה הגיע להתארח באולפן מנכ"ל טורנדו, יגיל וויט, שסיפר איך טורנדו מצליחה לאתגר את המתחרות והגיעה כבר למכירה של 2,000,000 יחידות: "זה אכן מספר מרשים והוא מתאפשר הודות למגוון הגדול שיש לנו, 116 דגמים ולפנייה הן לתחום הביתי והן למסחרי. טכנולוגיות הייצור מאוד מתקדמות וברובן רובוטיות, בקרת האיכות מאוד גבוהה ויש שבע שנות אחריות, מה שמצביע על האמון שלנו במוצרים. בסוף היום, אחד מכל שלושה מזגנים שנמכרים בישראל הוא טורנדו והצרכן מקבל תמורה מאוד אטרקטיבית לכסף שלו".

השקתם סדרה בשם SMART. מה מייחד אותה?

"יש בה פריצת דרך בנושא העיצוב - פאנל שחור מט עם פרונט שהוא מראה, או לבן מט עם פרונט לבן-אוף ווייט. ברמת הטכנולוגיה והחדשנות, הוא עובד עם וויי-פי, שבע מהירויות, יכולות פיזור אוויר מדהימות והציבור מצביע בידיים וברגליים".

אתם מבטיחים טכנאי בתוך יום. איך אתם עומדים בהבטחה הזו?

"השקענו לא מעט כסף בטכנולוגיות, באיתור, בקרה, ניהול ושליטה, שהיא גם לנו כנותני שירות וגם לצרכן שיכול לעקוב ולדעת מתי הטכנאי מגיע. החלטנו לקחת את רמת השירות עוד יותר למעלה, לרמה הכי גבוהה בשוק ולתת טכנאי מהיום למחר".

החברה משקיעה המון בטכנולוגיה, חדשנות, פיתוח ועיצוב. מה התוכניות שלכם הלאה?

"אנחנו כבר עובדים בתכניות חומש, חמש שנים קדימה ורוצים להכפיל את היקף הפעילות של החברה, לעומק ולרוחב. גם להעמיק את הפעילות בתחומים קיימים וגם להיכנס לתחומים חדשים שמאפיינים טיפול ומיזוג אוויר. אנחנו מאמינים שנוכל להתפתח ולצמוח, ולהמשיך לשרת את הצרכן הישראלי בנאמנות והצלחה".

בשיתוף טורנדו
  • עוד באותו נושא:
  • טורנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully