וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפוף לכם במטבח? הנה שלושה פתרונות שישדרגו לכם את החיים ב-2021

בשיתוף NINJA

28.1.2021 / 8:07

את השנה האחרונה העברנו בבית ובעיקר, במטבח. ואם גם אתם גרים בדירה קטנה, או שיש לכם משפחה גדולה ותמיד חסר מקום, אתם חייבים להיות יצירתיים. קבלו את התנור, המיקסר והגריל שיספקו לכם חוויה חדשה לגמרי, ויפנו מקום יקר על השיש

תנור אובן דיגיטלי של נינג'ה מקופל. NINJA,
מפנה מקום חשוב במטבח. התנור המקופל/NINJA

כולנו אוהבים להשקיע במטבח שלנו ולפנק את עצמנו בדברים חדשים, שיהפכו את חוויית הכנת האוכל שלנו למוצלחת ומהנה במיוחד. אבל רבים מאיתנו מוצאים את עצמם נתקלים בבעיה חוזרת - אין לנו מקום ובשנה האחרונה, בזמן שכולנו בילינו יותר מתמיד בבית, ובעיקר במטבח, הרגשנו את זה במיוחד.

בין אם אתם גרים בדירה תל אביבית קטנה וצריכים לנצל כל מילימטר פנוי, ובין אם אתם משפחה גדולה וססגונית שהמטבח שלה תמיד גדוש - מוצרים קומפקטיים, שיודעים להיות גם איכותיים ביותר, הם מצרך מבוקש, כזה שייתן לכם את התפוקה והתוצר הטובים ביותר, ובאותה נשימה גם יאפשר לכם לראות את השיש אחרי השימוש.

אז אם גם אתם רוצים להשאיר את הצרות של 2020 מאחור ולשדרג את החיים והמטבח שלכם ב-2021 - הנה שלוש אפשרויות מעולות:

תנור אובן דיגיטלי של נינג'ה

בתנור האובן המגניב הזה תוכלו למצוא כמה דברים שמתאימים בול למטבח צפוף. ראשית, יש לו טכנולוגיית בישול באוויר חם ומערכת בקרה מתקדמת, שיספקו לכם אפשרות להכין אוכל בזריזות (הוא מגיע תוך 60 שניות בלבד לטמפרטורה הרצויה) ותוצאות מדויקות וקריספיות ממש כמו של תנור מקצועי. לתנור יש שמונה תכניות בישול שונות בטווחי מפרטורה שונים שיתאימו לכל דבר שתרצו להכין טיגון באוויר חם , צלייה , גריל , אפייה, ייבוש מזון, טוסט, קלייה, שמירת חום ואתם יכולים לשלוט באופן ידני על זמן הבישול ועל הטמפרטורה.

יתרון גדול נוסף של התנור הוא אופציית הקיפול הייחודית - הוא מתקפל למצב אנכי וקל לאחסון ובעצם תופס כך רק חצי מהמקום הרגיל של תנור אובן על השיש. תוכלו לנקות אותו בקלות ולנצל באופן מקסימלי את שטח האפייה שלו בזכות התבנית המרובעת. הוא מגיע עם 1+1 שנות אחריות של שריג, היבואן הרשמי.

רוצים תנור אובן דיגיטלי, חכם ונוח לאחסון?

תנור אובן דיגיטלי של נינג'ה. NINJA,
תנור אובן דיגיטלי של נינג'ה/NINJA

מיקסר MIXSTAR

הכירו את המיקסר החדשני, שיפנה לכם מקום על השיש. למיקסר של MIXSTAR, בעיצוב ייחודי וקומפקטי במיוחד, יש מנוע עוצמתי של 800W והוא מגיע עם קערת מיקסר רחבה (4 ליטר) ועיצוב פתוח, שמאפשר לכם להוסיף רכיבים תוך כדי הערבול.

תקבלו גם מגוון אביזרים להקצפה, ערבול ולישה, כמו גם מרבית מובנת לאיסוף הבלילה בזמן הערבול, כאשר כל החלקים ניתנים לשטיפה במדיח - חיים קלים. למיקסר יש טיימר דיגיטלי ושש מהירויות הפעלה מגוונות וכדי לחסוך לכם מקום יקר - כל האביזרים ניתנים לאחסון ביעילות בתוך הקערה. הוא מגיע עם 1+1 שנות אחריות של שריג, היבואן הרשמי.

מיקסר MIXSTAR. NINJA,
מיקסר MIXSTAR/NINJA

גריל משפחתי ללא עשן GEORGE FOREMAN

רוצים להכין בשר, דגים, ירקות או כריכים בבית? הגריל הבריאותי הזה הוא הפתרון. הוא מספק עוצמה גבוהה (1,500W) ומשטח שמתאים להכנת שש מנות בו זמנית. הוא בריא יותר, בזכות התעלות המיוחדות להכוונת השמן והשומן למגש ניקוז נפרד, כך תקבלו עד 42 אחוז פחות שומן במנה ובטכנולוגיה הייחודית למניעת עשן בשילוב פלטות הגריל, שמונעות את שריפת השומן, ידאגו לעד 87 אחוז פחות עשן ברחבי הבית.

הגריל מתחמם במהירות (פי שלושה מתנור ביתי רגיל) והוא מתקפל ונוח לאחסון בעמידה, כך שאיננו תופס מקום מיותר על השיש. הפלטות בציפוי Non-Stick קרמי נשלפות בקלות וניתנות לניקוי. הוא מגיע עם 1+1 שנות אחריות של שריג, היבואן הרשמי.

גריל משפחתי ללא עשן שיעשה עבורכם את העבודה במטבח

גריל משפחתי ללא עשן GEORGE FOREMAN. NINJA,
גריל משפחתי ללא עשן GEORGE FOREMAN/NINJA
בשיתוף NINJA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully