וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

27.1.2021 / 0:41

יהודה עדר נבחר לשמש נשיא רימון לארבע שנים נוספות, זיו שמחון מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות ב -Cybowall טכנולוגיות, מנכ"ל חדש בקניון שבעת הכוכבים. סיכום שבוע מינויים "רזה"

בישיבת הועד המנהל של עמותת ביה"ס הגבוה למוסיקה רימון, נבחר השבוע פה אחד נשיא רימון, יהודה עדר, לתקופת כהונה נוספת בת 4 שנים. יו"ר הועד המנהל הוא איש העסקים והפילנטרופ אודי אנג'ל וחברים בו מייסדי רימון, אנשי עסקים ובכירים בעולם התקשורת.

יהודה עדר ייסד את רימון ב-1985 יחד עם הרי ליפשיץ, אורלי סלע, עמיקם קימלמן, גורי אגמון, גיל דור ואילן מוכיח. מאז הפך מוסד ההוראה למוסיקה עכשווית הממוקם ברמת השרון, למקור משיכה לסטודנטים השואפים ללמוד מוסיקה ול"נכס צאן ברזל" בעולם התרבות והמוסיקה בישראל.

היקף הסטודנטים ברימון צומח מדי שנה וכ-1,000 סטודנטים לומדים בו כיום את כל מקצועות וסגנונות המוסיקה, טכנולוגיה והפקה מוסיקלית ובתכניות לתואר ראשון, בשילוב עם מוסדות אקדמיים בארץ ובחו"ל. עדר, מוזיקאי ואמן יוצר, מנהל גם את מגמת הלחנת השירים ברימון ועיצב את זהותם המוסיקלית של מוזיקאים רבים, מצטיינים ובולטים בזמר העברי והפעילים בתעשיית המוזיקה הישראלית כיום.

מנכ"ל רימון משה סיני: "יהודה עדר זכה להגשים חזון מלא השראה של הקמת מוסד יצירתי מוביל במוסיקה הישראלית, המטפח מצוינות וחדשנות מוסיקלית לצד ערכים של תרומה והתנדבות בקהילה ובפריפריה, שנועדו להעצים רבים באמצעות מוסיקה, כשרימון הפך בתקופתו ל"בית של המוסיקאים בישראל". כולנו גאים בבחירה, ומברכים אותו שימשיך בעשייתו האיכותית ובתרומתו למוסיקה הישראלית עוד למשך שנים רבות".

יהודה עדר. דרור כץ,
יהודה עדר/דרור כץ

זיו שמחון מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות ב -Cybowall טכנולוגיות. Cybowall מספקת פלטפורמת אבטחת מידע חדשנית באמצעות מערכת טכנולוגית אחודה להגנת הסייבר לעסקים. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי זיו על מערך פיתוח העסקים, המכירות והשיווק הגלובלי בחברה. לשמחון מעל 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בתחומי פיתוח עסקים ומכירות בארגונים טכנולוגיים גלובליים בהם Verint Systems, Mer Group, ו- Cyberbit.

פלטפורמת הגנת הסייבר - Cybowall, משנה את שיטת ההגנה ואבטחת המידע מפני התקפות סייבר באמצעות שילוב של Artificial Intelligence - בינה מלאכותית, הלומדת התקפות חדשות באופן אוטונומי ומונעת התקפות סייבר מורכבות בזמן אמת. Cybowall ממוקמת בישראל ובארה"ב ופעילה כיום ב-60 מדינות נוספות.

זיו שמחון. ניר סלקמן,
זיו שמחון/ניר סלקמן

הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, הודיעה על מינויו של אורי אבל (46) לתפקיד מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים בהרצליה. בשנה האחרונה כיהן אורי כמנכ"ל קניון TLV. אורי בעל ניסיון ורקע שיווקי ומסחרי, והוא עתיד להצעיד את הקניון בהיערכות להתאמתו לשנים הבאות, ולשמירה על מעמדו כאחד הקניונים החזקים בישראל.

אורי, בעל ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קניונים ונדל"ן מניב. קודם לתפקידו בהכשרת הישוב, כיהן אורי בשורה של תפקידים בכירים, ביניהם מנכ"ל קניון ה-TLV (שבבעלות גינדי וריבוע כחול), משנה למנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי ומנכ"ל קניון רמת אביב שבבעלות קבוצת מליסרון. אורי החל לנהל קניונים בשנת 2006 כמנכ"ל הקניון הגדול בפתח תקווה שהיה בבעלות חברת בריטיש ישראל.

לאבל תואר שני (MBA) במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מטעם הקריה האקדמית קרית אונו, ותואר ראשון (BA) במנהל עסקים עם התמתחות בשיווק ומיתוג של המרכז האקדמי רופין.

אורי אבל, מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים, ציין: "אני גאה להצטרף למשפחת הכשרת הישוב בניהול קניון הדגל של הקבוצה. קניון שבעת הכוכבים הינו אחד מהקניונים המובילים במדינה וככזה הוא צועד בימים אלו קדימה על ידי מהלך משולב ומשמעותי של שדרוג תמהיל השוכרים ועסקי ההסעדה והפנאי הפועלים בתוכו על מנת להתאימו לצרכי הלקוחות ולעידן החדש של הקניונים בתקופת post קורונה. אנו צפויים לקדם גם מהלך שיפוץ אדריכלי עדכני וכניסה לעולם הדיגיטל והאונליין. הקניון פועל 7 ימים בשבוע, ידוע בהיותו פורץ דרך בחשיבה הניהולית והשיווקית וככזה שמוביל את הענף בשירותים המוענקים ללקוח (כחדרי החתלה, חניות לאם ולילד, פסטיבלי תוכן וכד), וימשיך להיות כזה על ידי חשיבה מותאמת לתקופה במטרה להעניק ערך מוסף שיווקי ומסחרי ממשי ללקוחות הקניון."

אורי אבל. יחצ,
אורי אבל/יחצ

ליאת טננהולץ (36) מונתה ל-VP תחום מיזוגים ורכישות במטריקס והצטרפה באופן רשמי להנהלה הבכירה של החברה. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על כל תהליכי המיזוגים והרכישות בחברה, ובכללן בחינת חברות פוטנציאליות למיזוגים ורכישות בארץ ובחו"ל, איתור תחומים והזדמנויות נכונות עבור מטריקס לביצוע מיזוגים ורכישות ופיתוח עסקי, ניהול תהליך המשא ומתן המשפטי והמסחרי, בדיקת נאותות (Due Diligence) וזיהוי החברות ששילובן ביחידות העסקיות במטריקס יהווה תשתית לצמיחה ולהרחבה של היחידה הקולטת והנקלטת בעתיד.

כפי שתחום המיזוגים והרכישות לא חדש למטריקס, הוא גם לא זר לטננהולץ שעוסקת בעולמות הללו כבר תקופה ארוכה, ובכלל זה בשלוש השנים האחרונות במטריקס. טננהולץ עוסקת בתחומי פיתוח עסקי וביצוע עסקאות שונות בארץ ובחו"ל במשך כ-12 שנה. בין תפקידיה הקודמים היא הייתה מנהלת פיתוח עסקי בנאוויטס פטרוליום, אחראית באמדוקס על היבטים מסחריים -פיננסיים בעסקאות גדולות באירופה, רואת חשבון ועורכת דין במחלקת המיסוי הבינלאומי של KPMG סומך חייקין ובכלל זה מנהלת המס של חברת בטר פלייס. טננהולץ משמשת כיום גם כדירקטור חיצוני בחברת נאוויטס בקסקין מימון.

מטריקס בנויה ממארג של מעל 80 חברות וזרועות עסקיות שהצטרפו לפעילותה במהלך 20 שנות קיומה. מינויה של טננהולץ הינו עוד נדבך משמעותי באסטרטגית הצמיחה של מטריקס באמצעות מיזוגים ורכישות בתחומים המסייעים לפעילויות הרבות של החברה להמשיך להתרחב ולהתפתח. רק בשנה האחרונה השלימה החברה שתי עסקאות גדולות נוספות כאשר רכשה את חברת גסטטנרטק, החברה המובילה בישראל בתחום המיכון המשרדי, בתמורה לכ-50 מיליון שקל ובמיליוני דולרים נוספים את חברת RightStar האמריקאית, המספקת שירותי פתרונות IT מתקדמים.

טננהולץ למדה מתמטיקה וכלכלה באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס ולזכותה שני תארים בהצטיינות במשפטים וראיית חשבון מאוניברסיטת תל אביב.

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "המינוי של ליאת מהווה דוגמה נוספת לאפשרויות ההתפתחות האישית והמקצועית שפתוחות בפני עובדי מטריקס לאורך כל שנות קיומה. אני גאה על הצטרפותה של ליאת כחברת הנהלה. היא מביאה עמה ניסיון עשיר באיתור הזדמנויות עסקיות נכונות ויכולות איכותיות בניהול ותכנון אסטרטגי בתחום אשר מהווה מנוע צמיחה מרכזי בפעילותה של מטריקס. אני בטוח שהיא תוכל לנצח בהצלחה על כל האתגרים שצפויים לנו בתהליכי המיזוגים והרכישות שאנחנו עוד עתידים לבצע בשנים הבאות".

ליאת טננהולץ. ענת גבע שרון,
ליאת טננהולץ/ענת גבע שרון

איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), צירף לשורותיו את ד"ר אסף וינר, שישמש כראש תחום רגולציה ומדיניות.

ד"ר וינר מביא עימו ניסיון ומומחיות אקדמית ומעשית בתחומי הרגולציה והמדיניות הציבורית של התקשורת והאינטרנט, והוא יהיה אמון על גיבוש מדיניות האיגוד ופעילותו אל מול גורמי הממשל, הרגולטורים וחברות הטכנולוגיה במגזר בפרטי, כמו גם על תשתית המידע שהאיגוד מציג לציבור בנושאי אינטרנט. וינר הוא בעל מומחיות וניסיון עשירים בתחומי המשפט והטכנולוגיה, מחקריו בנושא האסדרה של אמצעי תקשורת ואינטרנט התפרסמו בכתבי עת מובילים בישראל ובעולם.

טרם הצטרפותו לאיגוד האינטרנט הישראלי ד"ר וינר שימש כעורך דין במחלקת התקשורת והליטיגציה של משרד עורכי הדין ארדינסט, בן נתן, טוליאדאנו ושות', שם עסק בייעוץ רגולטורי וייצוג משפטי של מגוון גופי תקשורת מובילים. נוסף על פעילותו בתחומי הפרקטיקה המשפטית והרגולטורית, הוא משמש מאז שנת 2017 כמרצה למשפט ציבורי ולדיני תקשורת ואינטרנט בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב ובפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת בן גוריון. בשנים האחרונות הוא היה חבר בועדה הציבורית לשמות מתחם (domain names) פוגעניים, הפועלת במסגרת האיגוד.

איגוד האינטרנט הישראלי הוא עמותה המפעילה ומנהלת את מרשם שמות המתחם הישראלי .il, את מחלף האינטרנט הפנים-ישראלי, ומובילה שורה ארוכה של מיזמים ציבוריים ורגולטוריים לשמירת האינטרנט בישראל פתוח, חופשי ובטוח.

ד"ר אסף וינר. אייל טואג,
ד"ר אסף וינר/אייל טואג

חברת סינאל מלל פייוויי, אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל, המספקת פתרונות חומרה ותוכנה לניהול המשאב האנושי בארגון (שכר, נוכחות, סליקת פנסיה ועוד) דיווחה היום על מינויו של יהלי שפי ליו"ר דריקטוריון החברה במקומו של רו"ח יצחק זינגר, אשר ליווה את החברה לאורך שנים רבות כיו"ר הדירקטוריון ותרם להתפתחותה והצלחתה.

רו"ח יהלי שפי, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים בכלכלה וראיית חשבון מאוניברסיטת תל אביב, בעל ניסיון מקצועי עשיר, בתפקידיו הקודמים כיהן כדירקטור בבנק דיסקונט, כמנכ"ל הפניקס אחזקות וכשותף מנהל במשרד דלויט בריטמן אלמגור ושות'.

גבי בוגנים, בעל השליטה בחברה, ציין היום: "אנו מברכים על מינויו של יהלי שפי ליו"ר דריקטוריון החברה. אנו מאמינים כי לאור כישוריו וניסיונו המקצועי רב השנים בתחומי הפיננסים והביטוח, תהיה לו תרומה רבה בקידום החברה בתקופה מאתגרת זו, תוך סיוע להנהלת החברה בפיתוח מנועי צמיחה חדשים וכניסתה לשווקים חדשים אשר יש לו הכרות רבת שנים עימם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully